owjah je vertrekt vandaag! Goeie reis en ga lekker genieten daarquote:
hoi Engelquote:Op zondag 30 januari 2011 11:56 schreef -Engel- het volgende:
groetjes terug aan Cafpow... hoi Sting
en MissMSX heb je al jus gehad van je vent?
Maar, het is ook meer een koffiekopje, dan een theekopje.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat kon ik niet zien vanuit de zijkant van het kopje.
Maar dat wil niet zeggen dat er ook werkelijk koffie in zit.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:58 schreef STING het volgende:
[..]
Maar, het is ook meer een koffiekopje, dan een theekopje.
Gebruik jij koffiekopjes voor thee?quote:Op zondag 30 januari 2011 11:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dat wil niet zeggen dat er ook werkelijk koffie in zit.
Ik gebruik koffiekopjes zelfs voor de cup a soup als er niks anders isquote:
Whut?quote:Op zondag 30 januari 2011 11:56 schreef -Engel- het volgende:
groetjes terug aan Cafpow... hoi Sting
en MissMSX heb je al jus gehad van je vent?
Niet eens een paar Depp / Alice in Wonderland theekoppen?quote:Op zondag 30 januari 2011 12:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wij hadden thuis 2 officiële theekoppen waarvan er 1 gebroken is.ff die andere zoeken.
Natuurlijk en dan noem je het gewoon MOKKENquote:Op zondag 30 januari 2011 12:00 schreef STING het volgende:
Maar ik moet eerlijk bekennen, in het uitzonderlijke geval dat ik thee drink, gebruik ik koffiemokken
Nope. Als thuiswonende heb je niets te zeggen over het interieur en het servies.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:01 schreef STING het volgende:
[..]
Niet eens een paar Depp / Alice in Wonderland theekoppen?
Mijn hokjes, wat doe jequote:Op zondag 30 januari 2011 12:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Natuurlijk en dan noem je het gewoon MOKKEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |