Wat een leuk liedje is dit tochquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat bedacht ik mij al toen ik het typte. Het was sterker dan ik en daarom dus toch maar gepost.
Mag ik?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:29 schreef MissMSX het volgende:
Kinderbedtijd!
Welke pedo gaat er met me mee?
Ga een rondje hardlopen ofzoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:29 schreef Samzz het volgende:
Daarnet was ik echt doodop, maar nu heb ik energie voor tien
Jij bent een pedo?quote:
Hij is gewoon Nederlander hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ga een rondje hardlopen ofzo
Of bel je australier
Nee, maar ik wil wel meequote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent een pedo?
Je bent iig meer dan welkom
Wat houd je tegen?quote:
Ja, maar het wordt zo'n lange omschrijving om hem 'nederlander die een tijdje in australie heeft gezetenx maar nu weer terug is' te noemenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is gewoon Nederlander hoor
[..]
Nee, maar ik wil wel mee
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is gewoon Nederlander hoor
[..]
Nee, maar ik wil wel mee
quote:
Wat dacht je van 'De kerel die voor hij naar Australië ging bij Samzz down under is geweest'? Ook te lang he?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:32 schreef MissMSX het volgende:
Ja, maar het wordt zo'n lange omschrijving om hem 'nederlander die een tijdje in australie heeft gezetenx maar nu weer terug is' te noemen
Ook.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat dacht je van 'De kerel die voor hij naar Australië ging bij Samzz down under is geweest'? Ook te lang he?
Airwin's specialiteit! Kliekjes opwarmen!quote:
Bah, neuken dan maar?quote:
Fair pointquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar het wordt zo'n lange omschrijving om hem 'nederlander die een tijdje in australie heeft gezetenx maar nu weer terug is' te noemen
Gelukkig ben jij origineelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat dacht je van 'De kerel die voor hij naar Australië ging bij Samzz down under is geweest'? Ook te lang he?
quote:
Al denk ik niet dat ik nog iets origineels kan verzinnen hoor.quote:
Jawel hoor. De adrenaline van PSV-WIllem II gutst nog door mijn lijf, dus ben er nog wel even.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tis zaterdag avond, en er is niemand meer wakker?
Bosquote:Op zondag 30 januari 2011 00:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jawel hoor. De adrenaline van PSV-WIllem II gutst nog door mijn lijf, dus ben er nog wel even.
PSV in de allerlaatste minuut van de blessuretijdquote:
En PSV is ook jouw favoriet in deze?quote:Op zondag 30 januari 2011 00:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
PSV in de allerlaatste minuut van de blessuretijd
Ja. Ik heb al meer dan 20 jaar een seizoenskaart en sinds augustus woon ik op 20-25 minuten lopen van het stadion af. Geen gedoe meer met mijn fiets wegzetten bij de fietsenstalling pal tegenover het stadion, waardoor je je met je fiets door de menigte van duizenden mensen moet zien te manoevreren.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En PSV is ook jouw favoriet in deze?
Blije avond voor jou dusquote:Op zondag 30 januari 2011 00:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Ik heb al meer dan 20 jaar een seizoenskaart en sinds augustus woon ik op 20-25 minuten lopen van het stadion af. Geen gedoe meer met mijn fiets wegzetten bij de fietsenstalling pal tegenover het stadion, waardoor je je met je fiets door de menigte van duizenden mensen moet zien te manoevreren.
Ik hou wel van zoet, maar niet van wijnquote:Op zondag 30 januari 2011 00:38 schreef Aneurism het volgende:
Net een heerlijke wijn gedronken met een prachtige naam:
Sangue di Guida
Je moet alleen van zoet houden.
Ja best wel, Op zich wel prima dagje gehad. Ja om 12.00 uur ging het even niet, toen ben ik op bed gaan liggen, Gelukkig belde mijn broer (hij zou al komen, maar ik wist niet hoe laat)dat hij naar mij toe kwam waardoor ik dus koffie kon gaan zetten .quote:
Awwwwquote:Op zondag 30 januari 2011 00:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hou wel van zoet, maar niet van wijn
Dat scheelt dan wel weer ja, iets hebben om te doen is altijd fijnquote:Op zondag 30 januari 2011 00:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja best wel, Op zich wel prima dagje gehad. Ja om 12.00 uur ging het even niet, toen ben ik op bed gaan liggen, Gelukkig belde mijn broer (hij zou al komen, maar ik wist niet hoe laat)dat hij naar mij toe kwam waardoor ik dus koffie kon gaan zetten .
Zielig voor die wijnverkoper ja, die raakt z'n zooi niet bij mij kwijtquote:
Ja want je weet waarschijnlijk wel dat het niet altijd even lekker zit in mijn koppie, maar dit soort dagen zijn wel lekker. Deze zondag zal wel zwaarder worden. Maar het is koopzondag in een winkelcentrum hier 10 minuten fietsen vandaan. Dus ik denk dat ik daar even heen ga. Zal wel gespannen zijn in het begin, maar het zal me uiteindelijk wel goed doen en het is beter dan op bed liggen, wat er waarschijnlijk van zou zijn gekomen als de winkels dicht waren.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat scheelt dan wel weer ja, iets hebben om te doen is altijd fijn
geen idee, misschien een geheime meet of gewoon veel mensen in de kroeg?quote:
Kan... pfffff wat een kankerzooi toch weer.. sorry voor het taalgebruik.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
geen idee, misschien een geheime meet of gewoon veel mensen in de kroeg?
Dat klinkt idd wel naar ja, ik denk dat ik morgen eens lekker thuis blijf, vandaag was vermoeiend genoegquote:Op zondag 30 januari 2011 00:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja want je weet waarschijnlijk wel dat het niet altijd even lekker zit in mijn koppie, maar dit soort dagen zijn wel lekker. Deze zondag zal wel zwaarder worden. Maar het is koopzondag in een winkelcentrum hier 10 minuten fietsen vandaan. Dus ik denk dat ik daar even heen ga. Zal wel gespannen zijn in het begin, maar het zal me uiteindelijk wel goed doen en het is beter dan op bed liggen, wat er waarschijnlijk van zou zijn gekomen als de winkels dicht waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |