Wat een leuk liedje is dit tochquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat bedacht ik mij al toen ik het typte. Het was sterker dan ik en daarom dus toch maar gepost.
Mag ik?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:29 schreef MissMSX het volgende:
Kinderbedtijd!
Welke pedo gaat er met me mee?
Ga een rondje hardlopen ofzoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:29 schreef Samzz het volgende:
Daarnet was ik echt doodop, maar nu heb ik energie voor tien
Jij bent een pedo?quote:
Hij is gewoon Nederlander hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ga een rondje hardlopen ofzo
Of bel je australier
Nee, maar ik wil wel meequote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent een pedo?
Je bent iig meer dan welkom
Wat houd je tegen?quote:
Ja, maar het wordt zo'n lange omschrijving om hem 'nederlander die een tijdje in australie heeft gezetenx maar nu weer terug is' te noemenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is gewoon Nederlander hoor
[..]
Nee, maar ik wil wel mee
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is gewoon Nederlander hoor
[..]
Nee, maar ik wil wel mee
quote:
Wat dacht je van 'De kerel die voor hij naar Australië ging bij Samzz down under is geweest'? Ook te lang he?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:32 schreef MissMSX het volgende:
Ja, maar het wordt zo'n lange omschrijving om hem 'nederlander die een tijdje in australie heeft gezetenx maar nu weer terug is' te noemen
Ook.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat dacht je van 'De kerel die voor hij naar Australië ging bij Samzz down under is geweest'? Ook te lang he?
Airwin's specialiteit! Kliekjes opwarmen!quote:
Bah, neuken dan maar?quote:
Fair pointquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar het wordt zo'n lange omschrijving om hem 'nederlander die een tijdje in australie heeft gezetenx maar nu weer terug is' te noemen
Gelukkig ben jij origineelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat dacht je van 'De kerel die voor hij naar Australië ging bij Samzz down under is geweest'? Ook te lang he?
quote:
Al denk ik niet dat ik nog iets origineels kan verzinnen hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |