Ik heb de Am.Staf pup gekozenquote:
Beter zo dan dat die twee onhandige dingen naar je knieën willen zakken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:29 schreef Evie het volgende:
Hahaha ik heb altijd last van omhoog kruipende bloesjes.. knoopjes die niet dicht willen aan de bovenkant omdat ik dan 2 van die onhandige dingen heb en maillot waarvan het kruis steeds naar mn knieen wil zakken
Het valt niet mee om vrouw te zijn he?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahaha ik heb altijd last van omhoog kruipende bloesjes.. knoopjes die niet dicht willen aan de bovenkant omdat ik dan 2 van die onhandige dingen heb en maillot waarvan het kruis steeds naar mn knieen wil zakken
Owh ja, van die twee onhandige dingen heb ik nooit lastquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter zo dan dat die twee onhandige dingen naar je knieën willen zakken.
Am.Stafquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb de Am.Staf pup gekozenSchets is al af.
Dan kan ik voortaan nog harder knijpen en bijten, begrijp ik.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:32 schreef MissMSX het volgende:
Owh ja, van die twee onhandige dingen heb ik nooit last
Ik kan wel wat hebben, dat weet je toch?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kan ik voortaan nog harder knijpen en bijten, begrijp ik.
Jij leest gewoon wat je wilt lezenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Am.Staf
Ik dacht even iets te lezen als Samzz.Rar
Dat blijktquote:
Niet alleen wat zij zelf wil lezen hoor.quote:
Kousenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het valt niet mee om vrouw te zijn he?
En maillots en panties zijn ondingen. Ik draag maat 54 ofzo en nog zit het kruis op m'n knieen en kan ik geen ademhalen, omdat het kreng te strak om m'n buik zit
Ik blijk nog best goed honden te kunnen tekenenquote:
Wat leest ze nog meer dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet alleen wat zij zelf wil lezen hoor.
Kousen? Ik draag altijd kniekousen, maar da's wat fris onder een rokje zo in de winterquote:
Dat wil ik zelf wel even beoordelenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik blijk nog best goed honden te kunnen tekenen
[..]
Wat leest ze nog meer dan?
Ik bedoel die tot op het dijbeen, die je met jarretelles omhoog houdtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kousen? Ik draag altijd kniekousen, maar da's wat fris onder een rokje zo in de winter
Ik ga zo warme choco maken en dan zal ik eens zien of ik een foto kan regelen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat wil ik zelf wel even beoordelen
Dat klinkt goed, maar ik ben te lui om ervoor te shoppenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel die tot op het dijbeen, die je met jarretelles omhoog houdt
Pffff... Beetje werk veel plezierquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, maar ik ben te lui om ervoor te shoppen
WEER warme choco?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga zo warme choco maken en dan zal ik eens zien of ik een foto kan regelen.
Als je eens wist hoeveel uitslag ik van shoppen krijg...quote:
Hmmmm... dat is minderquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je eens wist hoeveel uitslag ik van shoppen krijg...
Ja... Maar, het is meer melk dan choco en warmte is goed voor 't buikjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
WEER warme choco?
Zal ik dan WEER een amaretoo nemen?
Misschien moet dat dan maar zijn verjaardagscadeau zijn: mijn grote shopofferquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmmm... dat is minder
[..]
Ja... Maar, het is meer melk dan choco en warmte is goed voor 't buikje
Alsof jij die niet hebt, heilig boontjequote:
Ik lust het graagquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien moet dat dan maar zijn verjaardagscadeau zijn: mijn grote shopoffer
Warme melk is vies
Een Samzzduim!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
De Am.Staf... Vind 'm wel cute tot nu toe
Ik heb niets met paarden en honden. Doe je ook poezen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ontopic: je tekent na van foto's?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Als je lang samen bent, ga je hetzelfde denken over sommige dingen. Dit is zo'n ding.quote:
Ik teken alle dierenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb niets met paarden en honden. Doe je ook poezen?
Laat ik nou voor 1 keer eens niet dubbelzinnig doen mensen![]()
En ja, deze toevallig wel. Paarden kan ik ook prima zonder foto, maar de anatomie van honden moet ik nog wat oefenen, zoals je kan zienquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar ontopic: je tekent na van foto's?
Ziet er prima uitquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ja, deze toevallig wel. Paarden kan ik ook prima zonder foto, maar de anatomie van honden moet ik nog wat oefenen, zoals je kan zien
Maar bij panties kun je niet meer ademhalenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:10 schreef Ripley het volgende:
Kousen zijn alleen leuk voor sexy avondjes. Daarbuiten ergert het me dat ze afzakken, in je been snijden of oprollen of dat het te koud is. Panties sucken ook, maar iets minder.
Waarom is dat niet handig?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:12 schreef Ripley het volgende:
Ow, en shoppen met je vriendje is niet handig. Ik ga lekker morgen online wat binnenslepen
Omdat ie niet begrijpt dat ik eindeloos rond wil hangen op sommige afdelingen en zoquote:
Dank.quote:
Ah.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Omdat ie niet begrijpt dat ik eindeloos rond wil hangen op sommige afdelingen en zo
Prima toch?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank.Het is geen beste foto. Waarschijnlijk zie ik morgen allemaal dingen die anders moeten
The horrorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Omdat ie niet begrijpt dat ik eindeloos rond wil hangen op sommige afdelingen en zo
Dat doe ik ook.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
De kinderafdeling zeker, met het oog op je nick.quote:
Die grap was al afgezaagd toen Jezus zelf nog rondhing.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De kinderafdeling zeker, met het oog op je nick.
Dat bedacht ik mij al toen ik het typte. Het was sterker dan ik en daarom dus toch maar gepost.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die grap was al afgezaagd toen Jezus zelf nog rondhing.
Wat een leuk liedje is dit tochquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat bedacht ik mij al toen ik het typte. Het was sterker dan ik en daarom dus toch maar gepost.
Mag ik?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:29 schreef MissMSX het volgende:
Kinderbedtijd!
Welke pedo gaat er met me mee?
Ga een rondje hardlopen ofzoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:29 schreef Samzz het volgende:
Daarnet was ik echt doodop, maar nu heb ik energie voor tien
Jij bent een pedo?quote:
Hij is gewoon Nederlander hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ga een rondje hardlopen ofzo
Of bel je australier
Nee, maar ik wil wel meequote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent een pedo?
Je bent iig meer dan welkom
Wat houd je tegen?quote:
Ja, maar het wordt zo'n lange omschrijving om hem 'nederlander die een tijdje in australie heeft gezetenx maar nu weer terug is' te noemenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is gewoon Nederlander hoor
[..]
Nee, maar ik wil wel mee
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is gewoon Nederlander hoor
[..]
Nee, maar ik wil wel mee
quote:
Wat dacht je van 'De kerel die voor hij naar Australië ging bij Samzz down under is geweest'? Ook te lang he?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:32 schreef MissMSX het volgende:
Ja, maar het wordt zo'n lange omschrijving om hem 'nederlander die een tijdje in australie heeft gezetenx maar nu weer terug is' te noemen
Ook.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat dacht je van 'De kerel die voor hij naar Australië ging bij Samzz down under is geweest'? Ook te lang he?
Airwin's specialiteit! Kliekjes opwarmen!quote:
Bah, neuken dan maar?quote:
Fair pointquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar het wordt zo'n lange omschrijving om hem 'nederlander die een tijdje in australie heeft gezetenx maar nu weer terug is' te noemen
Gelukkig ben jij origineelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat dacht je van 'De kerel die voor hij naar Australië ging bij Samzz down under is geweest'? Ook te lang he?
quote:
Al denk ik niet dat ik nog iets origineels kan verzinnen hoor.quote:
Jawel hoor. De adrenaline van PSV-WIllem II gutst nog door mijn lijf, dus ben er nog wel even.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tis zaterdag avond, en er is niemand meer wakker?
Bosquote:Op zondag 30 januari 2011 00:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jawel hoor. De adrenaline van PSV-WIllem II gutst nog door mijn lijf, dus ben er nog wel even.
PSV in de allerlaatste minuut van de blessuretijdquote:
En PSV is ook jouw favoriet in deze?quote:Op zondag 30 januari 2011 00:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
PSV in de allerlaatste minuut van de blessuretijd
Ja. Ik heb al meer dan 20 jaar een seizoenskaart en sinds augustus woon ik op 20-25 minuten lopen van het stadion af. Geen gedoe meer met mijn fiets wegzetten bij de fietsenstalling pal tegenover het stadion, waardoor je je met je fiets door de menigte van duizenden mensen moet zien te manoevreren.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En PSV is ook jouw favoriet in deze?
Blije avond voor jou dusquote:Op zondag 30 januari 2011 00:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Ik heb al meer dan 20 jaar een seizoenskaart en sinds augustus woon ik op 20-25 minuten lopen van het stadion af. Geen gedoe meer met mijn fiets wegzetten bij de fietsenstalling pal tegenover het stadion, waardoor je je met je fiets door de menigte van duizenden mensen moet zien te manoevreren.
Ik hou wel van zoet, maar niet van wijnquote:Op zondag 30 januari 2011 00:38 schreef Aneurism het volgende:
Net een heerlijke wijn gedronken met een prachtige naam:
Sangue di Guida
Je moet alleen van zoet houden.
Ja best wel, Op zich wel prima dagje gehad. Ja om 12.00 uur ging het even niet, toen ben ik op bed gaan liggen, Gelukkig belde mijn broer (hij zou al komen, maar ik wist niet hoe laat)dat hij naar mij toe kwam waardoor ik dus koffie kon gaan zetten .quote:
Awwwwquote:Op zondag 30 januari 2011 00:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hou wel van zoet, maar niet van wijn
Dat scheelt dan wel weer ja, iets hebben om te doen is altijd fijnquote:Op zondag 30 januari 2011 00:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja best wel, Op zich wel prima dagje gehad. Ja om 12.00 uur ging het even niet, toen ben ik op bed gaan liggen, Gelukkig belde mijn broer (hij zou al komen, maar ik wist niet hoe laat)dat hij naar mij toe kwam waardoor ik dus koffie kon gaan zetten .
Zielig voor die wijnverkoper ja, die raakt z'n zooi niet bij mij kwijtquote:
Ja want je weet waarschijnlijk wel dat het niet altijd even lekker zit in mijn koppie, maar dit soort dagen zijn wel lekker. Deze zondag zal wel zwaarder worden. Maar het is koopzondag in een winkelcentrum hier 10 minuten fietsen vandaan. Dus ik denk dat ik daar even heen ga. Zal wel gespannen zijn in het begin, maar het zal me uiteindelijk wel goed doen en het is beter dan op bed liggen, wat er waarschijnlijk van zou zijn gekomen als de winkels dicht waren.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat scheelt dan wel weer ja, iets hebben om te doen is altijd fijn
geen idee, misschien een geheime meet of gewoon veel mensen in de kroeg?quote:
Kan... pfffff wat een kankerzooi toch weer.. sorry voor het taalgebruik.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
geen idee, misschien een geheime meet of gewoon veel mensen in de kroeg?
Dat klinkt idd wel naar ja, ik denk dat ik morgen eens lekker thuis blijf, vandaag was vermoeiend genoegquote:Op zondag 30 januari 2011 00:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja want je weet waarschijnlijk wel dat het niet altijd even lekker zit in mijn koppie, maar dit soort dagen zijn wel lekker. Deze zondag zal wel zwaarder worden. Maar het is koopzondag in een winkelcentrum hier 10 minuten fietsen vandaan. Dus ik denk dat ik daar even heen ga. Zal wel gespannen zijn in het begin, maar het zal me uiteindelijk wel goed doen en het is beter dan op bed liggen, wat er waarschijnlijk van zou zijn gekomen als de winkels dicht waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |