Eerst de koppijn weg, dan weer bier.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
het is weekend, dan is het niet denken maar bier.
Ah, dus daarom heeft Q hoofdpijn. Gedacht op moment dat het niet moet!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
het is weekend, dan is het niet denken maar bier.
Dat is beter. Ik had die ook en ik heb er nog minder aan!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:20 schreef Samzz het volgende:
Waarom heb ik een banner voor Single papa's?
Single papa's hebben kinderen, daar heb je als kardinaal toch juist wat aan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is beter. Ik had die ook en ik heb er nog minder aan!
Dat waren de jaren 60-70! Nu willen we de moeders!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Single papa's hebben kinderen, daar heb je als kardinaal toch juist wat aan?
Ah... Wat vindt God daarvan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat waren de jaren 60-70! Nu willen we de moeders!
Die deed toch zelf wat met een reeds bezette vrouw genaamd Maria?quote:
douchegordijnen zijn wel jaren 60's... nice..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:56 schreef xFriendx het volgende:
Zometeen bier en Fifa11 met een vriend samen![]()
En nog even een douchegordijn gescoord, weer wat nieuws en schoon en zo.
Ik heb een douchegordijn met badeendjesquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
douchegordijnen zijn wel jaren 60's... nice..
cooool!!! wel gele dan he?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb een douchegordijn met badeendjes
Blauw gordijn, gele eendjesquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
cooool!!! wel gele dan he?
Ik dacht dat Jozef het met Maria deedquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die deed toch zelf wat met een reeds bezette vrouw genaamd Maria?
Oeh dat is zeker een goedequote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:16 schreef Samzz het volgende:
Hihi, Superbad is erop, wel een goede film voor een avondje niksen
Brings back the memories
Laat ons voor je kiezen!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:50 schreef Samzz het volgende:
Damn, ik heb een hele bende tekeninspiratieMaar ik kan alleen schetsen en ik heb geen idee welke van m'n uitgekozen foto's ik moet gaan tekenen
Hahaha ik heb altijd last van omhoog kruipende bloesjes.. knoopjes die niet dicht willen aan de bovenkant omdat ik dan 2 van die onhandige dingen heb en maillot waarvan het kruis steeds naar mn knieen wil zakkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:22 schreef MissMSX het volgende:
Overigens oplossing voor m'n omhoog kruipende bloesje gevonden: in m'n maillot gepropt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |