quote:Op zondag 30 januari 2011 11:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nietus.
Hij was doodop van de treinreis (Rotterdam en zulks) en ik heb hm alleen maar thuis gebracht. We zijn beide apart naar huis gegaan.
Tja, als je bijna letterlijk opvalt van de slaap, heeft het sowieso weinig zin om te blijven. Trouwens, ik heb vandaag nog genoeg te doen dus kon het ook niet uitzonderlijk laat maken. Was iets na 1 uur thuis.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wat voor laffe tekkel is het?! geds.. zit je daar met je natte klets.
Normale mannen hebben daar een potje met reserve voor staanquote:Op zondag 30 januari 2011 11:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, als je bijna letterlijk opvalt van de slaap, heeft het sowieso weinig zin om te blijven. Trouwens, ik heb vandaag nog genoeg te doen dus kon het ook niet uitzonderlijk laat maken. Was iets na 1 uur thuis.
Ja, vast. Held.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Normale mannen hebben daar een potje met reserve voor staan
kon je niet lekker samen slapenquote:Op zondag 30 januari 2011 11:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, als je bijna letterlijk opvalt van de slaap, heeft het sowieso weinig zin om te blijven. Trouwens, ik heb vandaag nog genoeg te doen dus kon het ook niet uitzonderlijk laat maken. Was iets na 1 uur thuis.
Die zijn dan de volgende ochtend helemaal dood en verslapen zich, waardoor ze te laat op hun werk zijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en nu eerst n bavaria?quote:
No, ik zit met school nu aan deadlines dus elke keer vroeg eruit. Is niets als ik bij hem blijf slapen, dan ga ik niet zo vroeg weg.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kon je niet lekker samen slapen?
Hele week nachtdienst gehad + gisternacht/ochtend maar 5 uurtjes geslapen. Tot na 10 in Rotterdam wezen banjeren en na 12 pas in onze stad te zijn. Geslapen in de trein.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:23 schreef Watertornado het volgende:
Hoe kun je nou moe worden van de trein?
Wat is nou belangrijker? Lekkere neuckseks of op tijd op je werk zijn?quote:Op zondag 30 januari 2011 11:23 schreef Myraela het volgende:
Die zijn dan de volgende ochtend helemaal dood en verslapen zich, waardoor ze te laat op hun werk zijn.
heb ik ook jah, is al n paar keer nachtwerk geworden omdat ik niet weg wilde bij mquote:Op zondag 30 januari 2011 11:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
No, ik zit met school nu aan deadlines dus elke keer vroeg eruit. Is niets als ik bij hem blijf slapen, dan ga ik niet zo vroeg weg.
Omdat je natuurlijk heel enthousiast moet gaan kijken in wat voor trein je precies rijd, en genieten van alle originele details van die trein. En daarna een discussie met je medepassagiers voeren over het gebruikte lettertype in een trein, want nee, dat is geen Arial.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:23 schreef Watertornado het volgende:
Hoe kun je nou moe worden van de trein?
Daarom. Ik was vorige week ook tot na 7 uur 's morgens gebleven.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb ik ook jah, is al n paar keer nachtwerk geworden omdat ik niet weg wilde bij m
Seks, obviously. En het was niet mijn werk, dat scheelt ook.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is nou belangrijker? Lekkere neuckseks of op tijd op je werk zijn?
Niet iedere man heet Snuitebolletje.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou dan!quote:Op zondag 30 januari 2011 11:26 schreef Myraela het volgende:
Seks, obviously. En het was niet mijn werk, dat scheelt ook.
Air kan dit alleen maar bevestigen. Eigenlijk ken ik alleen maar mannen die dat kunnen bevestigen. Hun laatste restje reserve gaat dan vol in de dame..quote:
Aha. Kan me er niks bij voorstellen, maar het zal dan wel.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Air kan dit alleen maar bevestigen. Eigenlijk ken ik alleen maar mannen die dat kunnen bevestigen. Hun laatste restje reserve gaat dan vol in de dame..
hij ligt op zn buikquote:
Dan is seks met jou niet supercalifragilisticexpialidocious. Nemen wij er ook niet de moeite voorquote:Op zondag 30 januari 2011 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aha. Kan me er niks bij voorstellen, maar het zal dan wel.
Vreemde conclusie. Maar het zal wel.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan is seks met jou niet supercalifragilisticexpialidocious. Nemen wij er ook niet de moeite voor
Tja, het is nu eenmaal ruig en stoer om te zeggen dat je áltijd kan, áltijd zin hebt en never nooit niet te moe bent.quote:
Ik ben de eerste om te bekennen dat het voor mij zo niet werkt.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:36 schreef vencodark het volgende:
Tja, het is nu eenmaal ruig en stoer om te zeggen dat je áltijd kan, áltijd zin hebt en never nooit niet te moe bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |