Ja toch?quote:Op zondag 30 januari 2011 10:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat moet te doen zijn
Ik heb vandaag maar een kleine verplichting en dat is foto's ophalen. Verder doe ik alles als ik het wil en wanneer ik het wilDenk nog ff aan twee portretjes werken
Er heeft gister een voedselgevecht plaatsgevonden in mijn huis. Zal ik jouw kamer doen, doe jij mijn appartement??quote:Op zondag 30 januari 2011 10:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja toch?
Daarna is het alleen de kunst om het ook opgeruimd te houden..._!
Portretjes van Rio?
Niet?quote:Op zondag 30 januari 2011 10:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan toch niet nuchter neuken als er geen liefde bij komt kijken?
Wel met een 18 jarige. Op de een of de andere manier vind ik dat toch een klein beetje jong. Heel vreemd.quote:
Opgeruimd houden kan ik ook niet, je moet m'n bureau eens zienquote:Op zondag 30 januari 2011 10:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja toch?
Daarna is het alleen de kunst om het ook opgeruimd te houden..._!
Portretjes van Rio?
Ja? Jij wil zonder dat er liefde bij komt kijken neuken met Snuit?quote:
Hmmm ik moet ook geen 18 jarige, die zijn waardeloos in bed vaak.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wel met een 18 jarige. Op de een of de andere manier vind ik dat toch een klein beetje jong. Heel vreemd.
Tuurlijkquote:Op zondag 30 januari 2011 10:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja? Jij wil zonder dat er liefde bij komt kijken neuken met Snuit?
Je kan ze ook wijsmaken dat sommige perverse dingen doodnormaal zijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:55 schreef Samzz het volgende:
Hmmm ik moet ook geen 18 jarige, die zijn waardeloos in bed vaak.
Dat is echt heerlijk jaquote:Op zondag 30 januari 2011 10:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan ze ook wijsmaken dat sommige perverse dingen doodnormaal zijn.
Hmmm... Nee, de beste seks heb ik altijd gehad met mannen van een bepaalde leeftijd, dus ik wil die tend graag doorzettenquote:Op zondag 30 januari 2011 10:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan ze ook wijsmaken dat sommige perverse dingen doodnormaal zijn.
En dan toch zo'n gewillige 18-jarige laten staan?quote:Op zondag 30 januari 2011 10:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dat is echt heerlijk jahelemaal africhten naar jouw wensen
En dat tijdens een neukpartij... Leergierige dames heb je dan.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is echt heerlijk jahelemaal africhten naar jouw wensen
Welke leeftijd was dat ook alweer?quote:Op zondag 30 januari 2011 10:58 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Nee, de beste seks heb ik altijd gehad met mannen van een bepaalde leeftijd, dus ik wil die tend graag doorzetten
Thanks, but no thanksquote:Op zondag 30 januari 2011 10:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Er heeft gister een voedselgevecht plaatsgevonden in mijn huis. Zal ik jouw kamer doen, doe jij mijn appartement??
Omdat je daarvoor kansen moet creeren en ze dat niet of nauwelijks gedaan hebben. En PSV is gewoon kwalititatief veel beter in principequote:Op zondag 30 januari 2011 10:56 schreef Watertornado het volgende:
Waarom heeft Willem Deux niet gewonnen.
Een dungezaaide soort helaas.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:59 schreef Samzz het volgende:
En dat tijdens een neukpartij... Leergierige dames heb je dan.
Omdat jij ook zo'n eigenwijs, betweterig geval bent?quote:
Dat valt ook wel meequote:Op zondag 30 januari 2011 11:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat jij ook zo'n eigenwijs, betweterig geval bent?
Mooi voorbeeld van zo'n betweterpost.quote:
Ik zou de vorige opmerking onder eigenwijs scharen en deze onder betweterigquote:Op zondag 30 januari 2011 11:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld van zo'n betweterpost.
Geen problemen mee. Zolang het mijn gelijk maar bewijst.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:05 schreef Samzz het volgende:
Ik zou die opmerking onder eigenwijs scharen en deze onder betweterig
Ik heb ook nooit beweerd dat ik nooit eigenwijs of betweterig ben, hequote:Op zondag 30 januari 2011 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen problemen mee. Zolang het mijn gelijk maar bewijst.
Thanks voor de vertaling!quote:Op zondag 30 januari 2011 11:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze heeft weer gebatst en alles is weer zonneschijn met der vriendje
quote:Op zondag 30 januari 2011 11:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Niet alleen batsen denk ik, maar volgens mij is ze zelfs klaargekomen.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Op zondag 30 januari 2011 11:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 30 januari 2011 11:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet alleen batsen denk ik, maar volgens mij is ze zelfs klaargekomen.
quote:Op zondag 30 januari 2011 11:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nietus.
Hij was doodop van de treinreis (Rotterdam en zulks) en ik heb hm alleen maar thuis gebracht. We zijn beide apart naar huis gegaan.
Tja, als je bijna letterlijk opvalt van de slaap, heeft het sowieso weinig zin om te blijven. Trouwens, ik heb vandaag nog genoeg te doen dus kon het ook niet uitzonderlijk laat maken. Was iets na 1 uur thuis.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wat voor laffe tekkel is het?! geds.. zit je daar met je natte klets.
Normale mannen hebben daar een potje met reserve voor staanquote:Op zondag 30 januari 2011 11:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, als je bijna letterlijk opvalt van de slaap, heeft het sowieso weinig zin om te blijven. Trouwens, ik heb vandaag nog genoeg te doen dus kon het ook niet uitzonderlijk laat maken. Was iets na 1 uur thuis.
Ja, vast. Held.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Normale mannen hebben daar een potje met reserve voor staan
kon je niet lekker samen slapenquote:Op zondag 30 januari 2011 11:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, als je bijna letterlijk opvalt van de slaap, heeft het sowieso weinig zin om te blijven. Trouwens, ik heb vandaag nog genoeg te doen dus kon het ook niet uitzonderlijk laat maken. Was iets na 1 uur thuis.
Die zijn dan de volgende ochtend helemaal dood en verslapen zich, waardoor ze te laat op hun werk zijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Normale mannen hebben daar een potje met reserve voor staan
en nu eerst n bavaria?quote:
No, ik zit met school nu aan deadlines dus elke keer vroeg eruit. Is niets als ik bij hem blijf slapen, dan ga ik niet zo vroeg weg.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kon je niet lekker samen slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |