quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:22 schreef NouMooiNiet het volgende:
De kleur van het sjaaltje van Willem geeft aan wie er vanavond naar huis moet!
ja dat hebben ze zekerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:06 schreef Karina het volgende:
Ze hebben er in ieder geval we lol in zo te zien.
ja heel goed zelfsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
KAN RUUD EIGENLIJK OOK KLEIN ZINGEN?????
OH gelukkig, dat heb ik dan nog niet gehoord.quote:
een verademingquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:12 schreef Karina het volgende:
De Avro loopt nog een beetje achter, weblogs, geen Twitter.
Ik mis het gevoel dat hij over zou moeten brengen. Ik voel die emotie niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:16 schreef Kinga het volgende:
Ik mis bij Roman toch wel iets. Die blije kop werkt me nog steeds op de zenuwen als ik eerlijk ben.
Dat kan niet meer toch?Sorry verkeerd.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:21 schreef Symphonic het volgende:
Mischa in de singoff en marijn ook plszzzzzzzzz
Ik weet dat ook wel zeker.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:21 schreef Kinga het volgende:
Mijn vader zegt dat als Dennis de sing off moet doen, hij geen kans meer heeft, dan knalt Willem hem eruit. En dat denk ik nou ook.
Ja maar Willem bepaalt en die fapt op Marijnquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:22 schreef Karina het volgende:
Marijn gaat eruit toch? Die zingt echt slecht.
Marijn ziet er nou niet echt aantrekkelijk uit (vind ik dan).quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:22 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar Willem bepaalt en die fapt op Marijn
Mischa is ziek he...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:23 schreef marcodej het volgende:
Die Mischa geeft het woord 'monotoon' een nieuw gezicht.
Is ie al de hele serie ziek?quote:
Omdat hij zo gegroeid is volgens Willem. Nou poe...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:23 schreef Kinga het volgende:
En nu gaat Willem vast weer zijn vaste riedeltje houden dat ie tóch nieuwsgieriger is naar MischaMarijn, wedden.
Volgens mij groeit er eerder wat bij Willem zelf. Als dat nog lukt bij hem trouwens.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:25 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Omdat hij zo gegroeid is volgens Willem. Nou poe...
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
Willem maakt een buiging.
Grijp je kans Marijn!
HAHAHAHAHA. Ik lig stuk.quote:
zelfde hier.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:30 schreef Symphonic het volgende:
deze exit doet me serieus niets, helemaal niets
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:30 schreef alors het volgende:
Zijn mic doet a-relax, zonet ook al. Maar zijn stem ook, en zijn hoofd ook, alles aan hem is a-relax...
Nee dat geloof ik niet, die gasten trekken heel intensief met elkaar op- deze weken.quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:31 schreef Kinga het volgende:
Ik lig he-le-maal stuk hier. Mijn vader flipt hier en noemt Willem, Judas
Hij gaat niet meer kijken zeg ie, voor de sing off zet ie hem afHij vindt het een fuck off. LMAO
hij maakte wel de goede keuze, maar ik ben ook wel klaar met hem.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:31 schreef Kinga het volgende:
Ik lig he-le-maal stuk hier. Mijn vader flipt hier en noemt Willem, Judas
Hij gaat niet meer kijken zeg ie, voor de sing off zet ie hem afHij vindt het een fuck off. LMAO
Ja in het prono topic werd dat gesuggereerd, maar in het filmpje waar de nummers bekend worden gemaakt zei Erwin duidelijk dat er maar 1 uitging.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:41 schreef NouMooiNiet het volgende:
Heee er werd toch vandaag of gister gepost dat er vandaag 2 uit zouden gaan?!?!
Ah, oke.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:44 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja in het prono topic werd dat gesuggereerd, maar in het filmpje waar de nummers bekend worden gemaakt zei Erwin duidelijk dat er maar 1 uitging.
Dat hoorde ik ook van de week in het filmpje van de avro toen Erwin de nummers noemde aan de jongens met Pia. Voor mij is het de vierde Op Zoek Naar...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:44 schreef Kinga het volgende:
Ja in het prono topic werd dat gesuggereerd, maar in het filmpje waar de nummers bekend worden gemaakt zei Erwin duidelijk dat er maar 1 uitging.
Huh Willem is een groot artiest..ik heb hem een keer mogen zien in een theater. Voor hem is het ook niet gemakkelijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:33 schreef Symphonic het volgende:
hij maakte wel de goede keuze, maar ik ben ook wel klaar met hem.
Dit is de derde keer dat hij het publiek afzeikt, de droplul
hij is erg oud en is het contact met de echte wereld een beetje kwijtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Huh Willem is een groot artiest..ik heb hem een keer mogen zien in een theater. Voor hem is het ook niet gemakkelijk
Mij wel, daarom postte ik IEEEEEEEHHHHH (of iets in die richting..)quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:51 schreef Kinga het volgende:
Ik ben de boel eens terug aan het kijken en was mij niet opgevallen dat Roman zoent met een van die danseressen tijdens die trio.
Ik dacht ook dat ie dat deed.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:51 schreef Kinga het volgende:
Ik ben de boel eens terug aan het kijken en was mij niet opgevallen dat Roman zoent met een van die danseressen tijdens die trio.
Wat???quote:Op zondag 30 januari 2011 01:33 schreef Kinga het volgende:
Ceeeeee, heb je het gezien? Ruud heeft wat laten harsen
Wil ik het weten?quote:Op zondag 30 januari 2011 01:33 schreef Kinga het volgende:
Weer eens, niet echt memory worthy die judge. had ook geen enkel constructief commentaar.quote:Op zondag 30 januari 2011 01:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Wil ik het weten?
Wat stelde die gastjurymuts me trouwens niet teleur in mijn verwachtingen van haar. Voor de duidelijkheid; die verwachtingen waren erg laag.
Ik ben de naam van die muts even kwijt. Ellen nogwat. Kan haar niet uitstaan en nu zorgt dat voor een tijdelijke memory-blank.
NouMooiNiet!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
KAN RUUD EIGENLIJK OOK KLEIN ZINGEN?????
Ellen ten Damme heet ze..Vond haar als gast jurylid niet zo bijzonderquote:Op zondag 30 januari 2011 02:04 schreef ElizabethR het volgende:
Weer eens, niet echt memory worthy die judge. had ook geen enkel constructief commentaar.
EN ja, je wil het weten, want ik wil het ook weten
quote:Op zondag 30 januari 2011 01:33 schreef Kinga het volgende:
quote:
Best leuk..Jammer dat er weinig mensen naar kijken als je zo naar de kijkcijfers ziet. Maar ik blijf kijken.quote:
ruud kan zingenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Een filmpje van Ruud in We Will Rock You (slecht gefilmd.. later wat beeld)
Ik had Ruud niet toen wij naar WWRY zijn geweest.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Een filmpje van Ruud in We Will Rock You (slecht gefilmd.. later wat beeld)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:40 schreef alors het volgende:
LEUK ^^SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie er wel een aantal tussen die ik een bepaald persoon wel wil zien doen![]()
Klopt hoorde ik straks bij PaulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is me niet opgevallen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:12 schreef Merel het volgende:
Hè hè, eindelijk kunnen kijken. En blij dat Marijn eruit is. Maar wat bedoelde WIllem nou met dat Marijn iets geheim had moeten houden?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:06 schreef Cee het volgende:
Even een mededeling van algemene aard voor jullie: ook aanstaande zaterdag kan ik niet live meekijken, sorry!
had je toen Charly in deze rol?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik had Ruud niet toen wij naar WWRY zijn geweest.
neeeeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag bedoel je Roos.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:13 schreef roos85 het volgende:
heb de uitzending van afgelopen zondag gemist, is het waard hem terug te kijken?
Ik moet ook verstek laten gaan. PSV speelt weer thuisquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:06 schreef Cee het volgende:
Even een mededeling van algemene aard voor jullie: ook aanstaande zaterdag kan ik niet live meekijken, sorry!
Och, altijd nog beter dan Joke - zuurpruimpaardenbek - de Kruijfquote:
Och, ik kan al sinds deze show in Nederland wordt uitgezonden niet live kijkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:06 schreef Cee het volgende:
Ik vraag me echt af wat Ellen ten Damme daar deed.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Och, altijd nog beter dan Joke - zuurpruimpaardenbek - de Kruijf
Gewoon de hele endemol musicalstal komt opdraven! Waarschijnlijk laten ze bij de finale 'la grande dame' herself, Siepie Kleinsma koket ziten wezen. Jammer dat Conny Stuart niet meer bestaat.
Hoe was hij? In Aida was hij erg goed.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja Marlon had ik..En vergissen is menselijk
oooh wat leukquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar ander goed nieuws dinsdag ga ik naar WWRY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben nu wel heel benieuwd naar Ruud en Dennis, iedereen eigenlijk, als ik zo de tweets volg van de afgelopen week, hebben ze echt zitten aanklooien, dansjes vergeten, teksten nog niet fatsoenlijk kennen. Geloof dat ze er een beetje doorheen zitten.
[ Bericht 4% gewijzigd door Kinga op 05-02-2011 11:59:40 ]
Zie je de tekst ook niet als je het bericht quote?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kan spoiler niet openen, iemand pmen?
Jij hebt pm.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kan spoiler niet openen, iemand pmen?
Gezellig. Belle en 5 beesten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij zitten we hier met z'n tweetjes!quote:
het is heerlijk wegkijken, zonder al dat commercieel gerekquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:32 schreef Karina het volgende:
Ik kijk ook weer mee, vond het toch wel een leuk programma, al houd ik niet van musicals.
Al zag ik ook wel weer overeenkomsten met het sms'en bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
het is heerlijk wegkijken, zonder al dat commercieel gerek
dat is dan ook het enigequote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Al zag ik ook wel weer overeenkomsten met het sms'en bijvoorbeeld.
Inderdaad, stemmen lijken ook zo niet bij elkaar te passenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:35 schreef Merel het volgende:
Vind het ook gewoon een gekke combi van liedjes en een slecht arrangement
Dat sowieso!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:35 schreef roos85 het volgende:
Tommie blijft toch wel de beste danser
Mijn muren kunnen ook wel weer een kleurtje gebruiken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nou Tommie mag hier wel komen schilderen hoor
dan wil nog wel even aan die heupjes zittenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn muren kunnen ook wel weer een kleurtje gebruiken.
En nog een bitch ook dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
volgens Fatima, die hockeymeid, pist Chantal ijsklontjes
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:39 schreef Merel het volgende:
ik heb een hekel aan het wicht. Want ze vindt zichzelf ook grappig en leuk, en daar hou ik niet van
alleen is het wel zeker dat hij eruit vliegt zodra hij in de sing-off staatquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:40 schreef Merel het volgende:
Ik vind dit voor iemand met zo weinig ervaring echt knap
nou ik wou dat mijn leraar Nederlands zo knap wasquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:41 schreef Tinkepink het volgende:
Vond hem in het begin helemaal niets, maar begin van mening te veranderen. Zijn hoofd begint ook te wennen.
Ik vind het origineel afschuwelijk, maar deze vertaling gaat nog bestquote:
I disagree dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:43 schreef Karina het volgende:
Ik vind dit in het Engels beter, ik houd er niet zo van als ze liedjes gaan vertalen.
Chantal doet of ze een snoezig meisje isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:45 schreef alors het volgende:
Ja Chantal dat zeg ik ook al een paar weken.
ik ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:47 schreef Karina het volgende:
Wat een kapsones die Nijholt, met zijn "niet meeklappen". Ik zou nu echt keihard WEL gaan meeklappen.
Dat soort brillen droeg ik 20 jaar geledenquote:
Het camoufleert zijn houterigheid wel jaquote:
daar zal Willem wel over beginnenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
Ik vind zijn zang niet zo geweldig. Ik versta hem amper.
ja die verstaanbaarheid is een minpuntquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
Ik vind zijn zang niet zo geweldig. Ik versta hem amper.
Tommie was daar veeeel beter inquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:50 schreef Kimbell het volgende:
Ik vind het wel leuk, een beetje comedy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |