Dat was geen interview, Joris wordt beschouwd als jongere met een opinie en mag daar uitblaten wat hij vindtquote:
Dat was gewoon een uitzending van WNL, wat 's morgens om 7 uur op tv is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Op tv of zat je erbij? Westergasfabriek was dat toch?
Oh ik dacht dat het een radioprogramma was.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:42 schreef alors het volgende:
[..]
Dat was gewoon een uitzending van WNL, wat 's morgens om 7 uur op tv is.
En waarom mogen vrouwen het dan wel?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:42 schreef Karina het volgende:
Mannen met geverfd haarDenken ze nou echt dat we dat niet zien?
Als je het niet ziet, prima, maar die man net, geen gezicht toch? Dat roodachtige.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:43 schreef Piles het volgende:
[..]
En waarom mogen vrouwen het dan wel?
Vrouwen met nep tietenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:42 schreef Karina het volgende:
Mannen met geverfd haarDenken ze nou echt dat we dat niet zien?
Ik zie dat wel hoor.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Vrouwen met nep tietenDenken ze nou echt dat we dat niet zien?
Volgens mij zag ik de verf op zijn hoofd zitten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:43 schreef alors het volgende:
Maar hij leek wel rood, en volgens mij worden roodharigen niet of niet snel grijs.... Dus het zou wel echt kunnen zijn....
Er loopt voor een paar miljard daar, /care als ze een boete krijgen van een paar duizend euroquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie dat wel hoor.
Relaxed feestje, je mag zowaar roken.
Ja, viel me ook opquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik de verf op zijn hoofd zitten.
Zo had ik het nog niet bekekenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Er loopt voor een paar miljard daar, /care als ze een boete krijgen van een paar duizend euro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |