Ik dacht dat ze juist die honden het land uit willen gooien?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Godverdomme. z.s.m. het land uitgevlogen... Honden kunnen niet mee.
NIEMAND KOMT AAN <insert vaag Egyptisch kutdorp in> JONGUH!!!!!quote:
Allemaal herhalingen...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:25 schreef Oorlogsheld het volgende:
is het nog interessant genoeg op de aljazeera channel?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:25 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
NIEMAND KOMT AAN <insert vaag Egyptisch kutdorp in> JONGUH!!!!!
Sorry, wat?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:24 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze juist die honden het land uit willen gooien?
quote:NRC Live:
De Nederlandse journalist Alexander Weissink (Financieele Dagblad) laat op Twitter op gezag van bronnen weten dat Nederlandse multinationals in Kairo bezig zouden zijn met de evacuatie van hun personeel.
NRC Live:
Meer steundemo's in de VS: bij het hoofdkwartier van de VN in New York hebben zich inmiddels ruim 1000 mensen verzameld, aldus NBC.
De oliemaatschappijen hebben al een vliegtuig gecharterd voor waarschijnlijk morgen...quote:
"muslim, christian or atheist, you will demand your goddamn rights!!!!"quote:
Tsja, wat kunnen ze doen? Op naar het paleis, bestormen misschien, maar die vent zal daar wel niet zitten...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:40 schreef BrandX het volgende:
zo te zien gebeurt er vanavond niet veel meer...
ik denk eerder dat de journalisten aldaar bandbreedte tekortkomen voor goede live-coveragequote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:40 schreef BrandX het volgende:
Vond het vandaag minder dan gister. Heb eigenlijk mijn dag weggegooid.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:40 schreef BrandX het volgende:
Nouja, er gebeurt toch echt een stuk geschiedenis nu hoor... Dit kan grote gevolgen hebben voor het Midden-Oosten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Vond het vandaag minder dan gister. Heb eigenlijk mijn dag weggegooid.
Bevestigd of gewoon van twitter?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:44 schreef lf2 het volgende:
BREAKINGNEWS: USA naval ships in Suez Canal
wrm ?
Ramptoerist.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Met andere woorden:quote:White House warns $1.5bn aid to Egypt could be withdrawn
Barack Obama has warned the Egyptian leader, Hosni Mubarak, that he must reform his regime and refrain from violence against protesters. But the US president's message suggested that Washington will go on supporting its longstanding ally for now.
nah dat niet. Vond het een spannende dag vandaag. En heel bijzonder om te (mogen) zien hoe zo'n protest tot stand komt, hoe het volk met het leger om ging vandaag en vice versa, prachtige en vreselijke beelden gezien. Hoop adrenaline door mijn lijf gehad vandaag.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
quote:9:35pm Al Jazeera Arabic is reporting that seven Egyptians died while trying to break into a police station in Beni Suef, 120km south of Cairo.
9:28pm According to Vodafone, cellular phone networks have started to resume functioning across Egypt's capital.
8:49pm Shadi Hamid of the Brookings Doha Center tells Al Jazeera English that the protest movement is still leader-less but says that Mohamed ElBaradei is likely prepared to assume leadership of populist demonstrations.
Waarom zouden zij zomaar geld weggeven als er toch niet naar hun geluisterd word?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:44 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Met andere woorden:
Fuck democratie en we steunen de dictator omdat het ons uitkomt, maar zodra hij verliest steunen wij de nieuwe vrije regering. Maar het geld kunnen jullie vergeten als jullie niet meer doen wat wij eisen.
"for now" is vanaf nu tot over 5 minuten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:44 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Met andere woorden:
Fuck democratie en we steunen de dictator omdat het ons uitkomt, maar zodra hij verliest steunen wij de nieuwe vrije regering. Maar het geld kunnen jullie vergeten als jullie niet meer doen wat wij eisen.
vandaag zijn er volgens mij meer doden gevallen...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
ownedquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:47 schreef Carine-C het volgende:
Wel mooie beelden op CNN (tv) over de vigilantes.
edit: en na 1 minuut al weer weg.![]()
Omdat die hypocrieten altijd beweren dat ze voor democratie zijn. Nu is er een beweging, durven ze na twee dagen nog niet hun steun toe te zeggen. Maar zodra hij valt zullen ze zeggen dat het prachtig is dat het volk nu de macht heeftquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Waarom zouden zij zomaar geld weggeven als er toch niet naar hun geluisterd word?
The Guardian bericht over de affaire rond Vodafone, dat gisteren op verzoek van het Egyptische zijn mobiele netwerk in het land plat legde:
Vodafone says mobile phone services started to resume across Cairo today, after being shut down yesterday.
"We would like to make it clear that the authorities in Egypt have the technical capability to close our network, and if they had done so it would have taken much longer to restore services to our customers," a Vodafone spokesman said.
"It has been clear to us that there were no legal or practical options open to Vodafone or any of the mobile operators in Egypt but to comply with the demands of the authorities," he added.
Wat op het eerste gezicht een demonstratie zou zijn, teweeg kan brengen.quote:
Lafbekken. 1 belletje van Joe Liebermann...quote:
quote:AP meldt dat verschillende Arabische landen vandaag extra vluchten hebben georganiseerd om hun burgers uit Egypte weg te halen. Het gaat onder meer om Saoedi-Arabië, de Verenigde Arabische Emiraten, Jordanië en Libanon.
Nevermindquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:59 schreef Nibb-it het volgende:
Aljazeera gaat nu over op ander nieuws, afgelopen voor vandaag gok ik
De Britse premier Cameron heeft vanavond met Mubarak gesproken, meldt The Guardian. Hij heeft de Egyptische presidenet opgeroepen "serieuze stappen te zetten om het proces van politieke hervormingen te versnellen en te bouwen aan democratische legitimiteit".
zaterdag 29 januari 2011 9:00 NRC Live
9:00
NRC Live:
Cameron gaf ook een gezamenlijk statement met Merkel en Sarkozy uit: "The Egyptian people have legitimate grievances and a longing for a just and better future. We urge President Mubarak to embark on a process of transformation which should be reflected in a broad-based government and in free and fair elections."
quote:zaterdag 29 januari 2011 9:00 NRC Live
9:07
NRC Live:
BREKEND: Bij gevechten tussen politie en demonstranten in Beni Suef, 100 km ten zuiden van Kairo, zouden twaalf doden zijn gevallen. Dat meldt persbureau AFP op gezag van plaatselijke officials.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |