abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92052302
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 20:09 schreef -jos- het volgende:
Kunnen mensen stoppen met linken naar Elsevier of Haaretz, we hebben hier geen boodschap aan propagandistische opiniebladen.
ik heb 1 x 1 link van elsevier gegeven om aan te tonen hoe bizar de reacties daar waren ..........

maar pardon hoor .. ahum!
hoezo adhd ?
  zaterdag 29 januari 2011 @ 20:12:03 #77
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_92052335
quote:
16s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 20:11 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

ik heb 1 x 1 link van elsevier gegeven om aan te tonen hoe bizar de reacties daar waren ..........

maar pardon hoor .. ahum!
Ik ruik een kloon.
Tics van je petten.
pi_92052351
Wordt maar weer een keer gezegd dat het maar een zeer kleine groep mensen was die op musea af zijn gegaan. Des te meer reden om te geloven dat het niet de groep demonstranten waren.
pi_92052374
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 20:12 schreef nattermann het volgende:

[..]

Ik ruik een kloon.
??????????????
en van wie dan ???
hoezo adhd ?
pi_92052384
Overigens zijn er al 3 thugs gedood door het volk zelf, men neemt het heft in eigen hand, aangezien er niemand anders meer is om ze te helpen. Heavy shizzle.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 20:13:28 #81
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_92052395
Nou heb ik die afgrijselijke Hawass :r al 3x voorbij zien komen, dat ie zo sad is..... Kwal!

er lijken toch steeds minder mensen op het plein te staan, maar ze gaan gewoon door met schreeuwen en zingen! Toch dikke respect voor de mensen die gewoon blijven staan hoor _O_
pi_92052400
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 20:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Wordt maar weer een keer gezegd dat het maar een zeer kleine groep mensen was die op musea af zijn gegaan. Des te meer reden om te geloven dat het niet de groep demonstranten waren.
Goed om te horen.
pi_92052463
Lekker veel aandacht is er weer trouwens besteed bij het 8 uur nieuws :')
  zaterdag 29 januari 2011 @ 20:15:27 #84
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_92052471
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 20:13 schreef tass het volgende:
Nou heb ik die afgrijselijke Hawass :r al 3x voorbij zien komen, dat ie zo sad is..... Kwal!

er lijken toch steeds minder mensen op het plein te staan, maar ze gaan gewoon door met schreeuwen en zingen! Toch dikke respect voor de mensen die gewoon blijven staan hoor _O_
Tja. Ze kunnen daar niet blijven staan anders worden hun huizen geplunderd.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_92052479
Oke, even duidelijk een samenvatting

Protesten in Cairo, Suez, en Alexandrie, (al iets bekend over de zuidelijke steden?)

Staat
-Nieuwe regering, Mubarak zit nog op plaats

Cairo
-plunderaars (banken, politiebureaus)
-bevestigende geruchten over gebruik live-ammo

Suez
-?

Alexandrie
-plunderaars

Luxor:
-Regeringsgebouw in brand gezet

Kan iemand aanvullen zodat we in no -time een beknopt beeld hebben?
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_92052489
Er gebeurt geen reet meer.
pi_92052493
Godverdomme. De wijk waar mijn familie woont wordt door het fucking leger met tanks en al bewaakt - supermarkten worden geplunderd en mijn familie wordt via een door het bedrijf gecharterd vliegtuig z.s.m. het land uitgevlogen... Honden kunnen niet mee.
Cool story, Hansel.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 20:16:29 #88
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_92052514
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 20:15 schreef ellevehC86 het volgende:

Protesten in Cairo, Suez, en Alexandrie, (al iets bekend over de zuidelijke steden?)

Staat
-Nieuwe regering, Mubarak zit nog op plaats

Cairo
-plunderaars (banken, politiebureaus)
-bevestigende geruchten over gebruik live-ammo

Suez
-?

Alexandrie
-plunderaars

Luxor:
-Regeringsgebouw in brand gezet

Kan iemand aanvullen zodat we in no -time een beknopt beeld hebben?
Revolutie in Egypte, de highlights
Tics van je petten.
pi_92052517
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 20:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Overigens zijn er al 3 thugs gedood door het volk zelf, men neemt het heft in eigen hand, aangezien er niemand anders meer is om ze te helpen. Heavy shizzle.
Dit soort berichten blijven ook maar binnenstromen:
quote:
Jan25voices Jan25 Voices
LPC: Katameya Heights, gangs tryin to loot & they found Police IDs - ended up beating & and kept their IDs for proof! #jan25 #egypt #jan28
Ik vind het hoe dan ook moedig en waardig van de bevolking.
pi_92052526
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 20:15 schreef ellevehC86 het volgende:

Die journalist op Al-Jazeera zei dat er in Aswan ook geen orde meer was.
pi_92052552
quote:
15s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 20:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Godverdomme. De wijk waar mijn familie woont wordt door het fucking leger met tanks en al bewaakt - supermarkten worden geplunderd en mijn familie wordt via een door het bedrijf gecharterd vliegtuig z.s.m. het land uitgevlogen... Honden kunnen niet mee.
Damn, sterkte :Y .
pi_92052605
Now protesters r trying to invade Ministry of Foreign affairs building and hitmen are shooting LIVE AMMO at them #jan25 #egypt
  zaterdag 29 januari 2011 @ 20:19:54 #93
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_92052636
Reports that Mubarak's sons, Gamal and Alaa are in London. Does this mean Mubarak will follow soon?
  zaterdag 29 januari 2011 @ 20:19:56 #94
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_92052637
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 20:16 schreef Carine-C het volgende:

Ik vind het hoe dan ook moedig en waardig van de bevolking.
Zeker. Ik had een stel tugs achter een auto door de straten gesleept. :(
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_92052661
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 20:05 schreef Mwanatabu het volgende:

Het islamisme is al een jaar of 20 in opkomst door de steun van landen als Saudi-Arabië aan de ene kant en de onverschilligheid van de eigen mogendheden voor de behoeften van het volk en die van het buitenland die die regimes steunen aan de andere kant. De Moslimbroeders/Hezbollag/Hamas etc. zijn heel slim in die humanitaire niche gedoken.
Klopt helemaal maar wat heeft dit met de revolutie te maken? Het is vrij bekend - behalve in kringen rondom FOX news - dat deze revolutie in Egypte geen Islamitische grondslag heeft en dat de mensen niet Islamitisch geinspireerd zijn noch dat zo uiten. Als je hiervan voorbeelden wil let me know dan vergelijken we voorbeelden van Islamistische uitingen in demonstratie en voorbeelden van niet-Islamistische uitingen v demonstranten.
Het werd namelijk vrij opvallend genoemd dat de eeuwig gevreesde Moslimbroeders totaal afwezig waren op het grote toneel onder de demonstranten. Pas op de boze Vrijdag maakten ze openlijk bekend mee te doen, 3 dagen nadat de revolutie door alle klassen en gelederen van de bevolking al was begonnen. We zagen ook geen roep naar de shari'a, geen roep naar Moslimbroeders, geen roep tegen de verwestering, geen roep tegen de aanwezigheid van "te bloot geklede vrouwen" etc. We zagen wel roepen om vrijheid, genoeg van onderdrukking, eerlijke verkiezingen of tegen de economische malaise, armoede en corruptie en nog veel meer.

In Tunesie werd helemaal de eeuwige angst ontkracht van Islamisten die een Islamitische revolutie starten. Geen greintje Islamisme zat er onder het volk. Ik word al Tunesier en Arabier een beetje kwaad - ik zal maar open kaart spelen - dat altijd men in het Westen (gelukkig niet iedereen) in de standaardreflex springt enh met dat eeuwige gejank aankomt om echt achter elke boom een Islamist te zien. Niet alleen dat maar zelfs gretig aanwijzingen wanhopig zoekt om deze volksrevoluties af te doen als... "er zit toch een flinke Islamistische hand achter hoor!". Dus ik wil ff geen vermoedens maar een aanwijzing van je wat deze revolutie betreft. Anders geen grote woorden meer gebruiken aub en niet onze revolutie zo de nek omdraaien!

quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 20:05 schreef Mwanatabu het volgende:
Of dit een bewuste tactiek is geweest durf ik niet te zeggen, maar de organisaties waar we het over hebben hebben stuk voor stuk een tak voor humanitaire projecten die ongeveer 90% van de activiteiten beslaat maar daarnaast een met de top van de structuur vergroeide tak die de overige 10% (politieke activiteiten) voor zijn rekening neemt en die het voor het zeggen heeft.
Als je niet weet of het een bewuste taktiek is moet je het niet zo voorstellen en misschien zorgvuldiger jezelf uiten aangezien hier geen Islamisme aan te pas komt laat staan een buitenlandse mogendheid. En nogmaals, als jij aanwijzingen hebt deel ze dan aub... als het dan wat is kunnen we gelijk media contacteren want dat is dan wel een primeur.
Als het wel zo was zou ik het gelijk erkennen overigens en de eerste daarin zijn. Stap eens over het angstbeeld heen aub en erken gewoon dat zoals de realiteit is er geen greintje Islamistische invloeden te herkennen zijn.

Het is vooral jammer dat er hier aan de stoelpoten wordt gezaagd van een revolutie waarin mensen zonder dit keer buitenlandse invloed (in andere landen en verleden weleens anders geweest) hun waardigheid en rechten oppakken en niet langer laten bestelen. Tenzij iemand aanwijzingen of lier nog bewijzen aandraagt dat er een buitenlandse mogendheid achter zit en dan zal ik de eerste zijn die deze mening bijstelt.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  zaterdag 29 januari 2011 @ 20:20:56 #96
253516 Oorlogsheld
Supermarkt oorlog veteraan
pi_92052673
Farrah3m Farrah
they're also attacking Asr Aleyny and other HOSPITALS!! WHY attack HOSPITALS? and asr aleyny is a PUBLIC hospital! why??? #jan25

Hoe serieus is die figuur?
Have been helt kepsteetsj at a prisson
pi_92052689
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 20:16 schreef Monidique het volgende:

[..]

Die journalist op Al-Jazeera zei dat er in Aswan ook geen orde meer was.
Dank je, erbij gezet voor een nieuwe post :)
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
pi_92052693
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 20:19 schreef Daniel1976 het volgende:
Reports that Mubarak's sons, Gamal and Alaa are in London. Does this mean Mubarak will follow soon?
die 2 zonen waren al voor 1700 uur in londen ...... voordat die nieuwe vice president was aangewezen ...
hoezo adhd ?
pi_92052708
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 20:20 schreef Oorlogsheld het volgende:
Farrah3m Farrah
they're also attacking Asr Aleyny and other HOSPITALS!! WHY attack HOSPITALS? and asr aleyny is a PUBLIC hospital! why??? #jan25

Hoe serieus is die figuur?
Komt mij een beetje over als een ADHD-typje, ik moet eerst extra bronnen hebben
pi_92052745
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')