Ik dacht dat ze juist die honden het land uit willen gooien?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Godverdomme. z.s.m. het land uitgevlogen... Honden kunnen niet mee.
NIEMAND KOMT AAN <insert vaag Egyptisch kutdorp in> JONGUH!!!!!quote:
Allemaal herhalingen...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:25 schreef Oorlogsheld het volgende:
is het nog interessant genoeg op de aljazeera channel?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:25 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
NIEMAND KOMT AAN <insert vaag Egyptisch kutdorp in> JONGUH!!!!!
Sorry, wat?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:24 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze juist die honden het land uit willen gooien?
quote:NRC Live:
De Nederlandse journalist Alexander Weissink (Financieele Dagblad) laat op Twitter op gezag van bronnen weten dat Nederlandse multinationals in Kairo bezig zouden zijn met de evacuatie van hun personeel.
NRC Live:
Meer steundemo's in de VS: bij het hoofdkwartier van de VN in New York hebben zich inmiddels ruim 1000 mensen verzameld, aldus NBC.
De oliemaatschappijen hebben al een vliegtuig gecharterd voor waarschijnlijk morgen...quote:
"muslim, christian or atheist, you will demand your goddamn rights!!!!"quote:
Tsja, wat kunnen ze doen? Op naar het paleis, bestormen misschien, maar die vent zal daar wel niet zitten...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:40 schreef BrandX het volgende:
zo te zien gebeurt er vanavond niet veel meer...
ik denk eerder dat de journalisten aldaar bandbreedte tekortkomen voor goede live-coveragequote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:40 schreef BrandX het volgende:
Vond het vandaag minder dan gister. Heb eigenlijk mijn dag weggegooid.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:40 schreef BrandX het volgende:
Nouja, er gebeurt toch echt een stuk geschiedenis nu hoor... Dit kan grote gevolgen hebben voor het Midden-Oosten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Vond het vandaag minder dan gister. Heb eigenlijk mijn dag weggegooid.
Bevestigd of gewoon van twitter?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:44 schreef lf2 het volgende:
BREAKINGNEWS: USA naval ships in Suez Canal
wrm ?
Ramptoerist.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Vond het vandaag minder dan gister. Heb eigenlijk mijn dag weggegooid.
Met andere woorden:quote:White House warns $1.5bn aid to Egypt could be withdrawn
Barack Obama has warned the Egyptian leader, Hosni Mubarak, that he must reform his regime and refrain from violence against protesters. But the US president's message suggested that Washington will go on supporting its longstanding ally for now.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |