/carequote:
Ik vind het prima hoor.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:02 schreef Monidique het volgende:
[..]
Inderdaad, één dubieuze bron die niet gecheckt kan worden. Dat is dus geen deugdelijke onderbouwing. Zullen we dat onderwerp dus vooralsnog, tot er wel onderbouwing is, voor gesloten beschouwen?
Allemachtig. Weet je ueberhaupt wel wat een deugdelijke onderbouwing is? Ik laat dit onderwerp liggen, je maakt er een belachelijke parodie op een discussie van. Veel succes met je niet-onderbouwde samenzweringstheorieeën.quote:
quote:
bizar om te lezen als je, zoals ik momenteel, gewoon lekker achter de computer een boterham met pindakaas aan het eten bent.quote:gangs in microbuses &with guns attacking one compound/villa at a time, our friend's dad just got kidnapped, and my brother is hiding #jan25
http://www.worldthreats.com/?p=2469quote:Iran Funding El-Baradei Campaign in Egypt
Well, that explains why Mohamed El-Baradei was so lenient on Iran when he was head of the IAEA. El-Baradei is probably going to run for president of Egypt, and has reportedly met with Muslim Brotherhood members. Now, the Arab press reports he is getting funding from Iran.
From MEMRI:
''According to the daily Al-Siyassa, known for its opposition to the Iranian regime, a senior Iranian official delivered a check in the sum of seven million dollars to a businessman close to Mohamed ElBaradei. The transaction, it was reported, took place in Bucharest, and was intended to fund the latter’s campaign in the Egyptian presidential elections. The daily said that the Iranian official had promised to provide ElBaradei with any assistance necessary to ensure that he win the elections, including information to be used against the incumbent, President Mubarak.''
Source: Al-Siyassa (Kuwait), May 15, 2010
Steek je kop nog verder het zand in.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:07 schreef Monidique het volgende:
Allemachtig. Weet je ueberhaupt wel wat een deugdelijke onderbouwing is? Ik laat dit onderwerp liggen, je maakt er een belachelijke parodie op een discussie van. Veel succes met je niet-onderbouwde samenzweringstheorieeën.
Open een eigen topic.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:08 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Steek je kop nog verder het zand in.
Er is een bepaald soort mensen die op een geheel unieke wijze oorzaak en gevolg weten om te keren. Je ziet ze altijd met absolute zekerheid verklaren dat de een of andere externe oorzaak zit achter een ontwikkeling. Meestal omdat die externe bron zich plotseling heeft gerealiseerd dat een bepaalde ontwikkeling niet meer tegen te houden heeft en zijn steun betuigt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:57 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Steunen is wat anders dan triggeren. Een gebeurtenis in een buurland kan het (laatste) zetje geven tot de revolutie zoals wij nu zien in Egypte. Terwijl steun impliceert dat een buitenlandse mogendheid het actief (direct of indirect) steunt om het Egyptische omver te werpen of in ieder geval uit te dagen op grote schaal. Dat laatste is absoluut een prmeur aangezien daarvan mij - en volgens mij ook media - nog niets bekend is. Vermoedens, bepaalde theorie etc hebben we allemaal maar als jij dus zegt aanwijzingen te hebben herhaal ik de vraag:
Welke aanwijzingen heb je dat de revolutie in Egypte steun geniet van buitenlandse mogendheden? En sterker nog, Iran?
ik heb 1 x 1 link van elsevier gegeven om aan te tonen hoe bizar de reacties daar waren ..........quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:09 schreef -jos- het volgende:
Kunnen mensen stoppen met linken naar Elsevier of Haaretz, we hebben hier geen boodschap aan propagandistische opiniebladen.
Ik ruik een kloon.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:11 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik heb 1 x 1 link van elsevier gegeven om aan te tonen hoe bizar de reacties daar waren ..........
maar pardon hoor .. ahum!
Goed om te horen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Wordt maar weer een keer gezegd dat het maar een zeer kleine groep mensen was die op musea af zijn gegaan. Des te meer reden om te geloven dat het niet de groep demonstranten waren.
Tja. Ze kunnen daar niet blijven staan anders worden hun huizen geplunderd.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:13 schreef tass het volgende:
Nou heb ik die afgrijselijke Hawassal 3x voorbij zien komen, dat ie zo sad is..... Kwal!
er lijken toch steeds minder mensen op het plein te staan, maar ze gaan gewoon door met schreeuwen en zingen! Toch dikke respect voor de mensen die gewoon blijven staan hoor
Revolutie in Egypte, de highlightsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:15 schreef ellevehC86 het volgende:
Oke, even duidelijk een samenvatting
Protesten in Cairo, Suez, en Alexandrie, (al iets bekend over de zuidelijke steden?)
Staat
-Nieuwe regering, Mubarak zit nog op plaats
Cairo
-plunderaars (banken, politiebureaus)
-bevestigende geruchten over gebruik live-ammo
Suez
-?
Alexandrie
-plunderaars
Luxor:
-Regeringsgebouw in brand gezet
Kan iemand aanvullen zodat we in no -time een beknopt beeld hebben?
Dit soort berichten blijven ook maar binnenstromen:quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Overigens zijn er al 3 thugs gedood door het volk zelf, men neemt het heft in eigen hand, aangezien er niemand anders meer is om ze te helpen. Heavy shizzle.
Ik vind het hoe dan ook moedig en waardig van de bevolking.quote:Jan25voices Jan25 Voices
LPC: Katameya Heights, gangs tryin to loot & they found Police IDs - ended up beating & and kept their IDs for proof! #jan25 #egypt #jan28
Die journalist op Al-Jazeera zei dat er in Aswan ook geen orde meer was.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:15 schreef ellevehC86 het volgende:
Oke, even duidelijk een samenvatting
Protesten in Cairo, Suez, en Alexandrie, (al iets bekend over de zuidelijke steden?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |