Niet zonder enige context in het FB-topic. Wil je domme plaatjes posten dan doe je dat maar in bv de SC.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:32 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Zeg, je laat allerlei persoonlijke aanvallen passeren over het gehele subforum maar een huilende baby posten mag niet?
Oh, maar de context stond erboven. Twee jankzak-reacties.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Niet zonder enige context in het FB-topic. Wil je domme plaatjes posten dan doe je dat maar in bv de SC.
Dan nog voegt een dom plaatje niets toe.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:34 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Oh, maar de context stond erboven. Twee jankzak-reacties.
Sorry du_ke. Volgende keer zal ik er direct jankzak neerzetten. Is meer in lijn met de POL manier van posten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan nog voegt een dom plaatje niets toe.
Of je negeert het. Dat is vaak verstandiger dan het weer opstoken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:36 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Sorry du_ke. Volgende keer zal ik er direct jankzak neerzetten. Is meer in lijn met de POL manier van posten.
Iemand zin in een potje trefbal? Links tegen rechts.quote:
[berlitz]zwart tegen wit![/berlitz]quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:59 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Iemand zin in een potje trefbal? Links tegen rechts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Rechts mag niet meedoen aan de Paralympics, dus helaas.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:59 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Iemand zin in een potje trefbal? Links tegen rechts.
Doen wequote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:11 schreef Ryan3 het volgende:
Einde Wilders en PVV, als Egypte democratie wordt?
Die kun je weer openen als er in Egypte een democratie ontstaat, du_ke.
Je kunt ze naar goedlinkse traditie naar de Goelag verbannen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:42 schreef du_ke het volgende:
Je hebt gelijk dat dit heel irritant is daarom is er bijvoorbeeld ook een centraal PvdA topic om die jongens een beetje in goede banen te leiden. Maar zolang ze niet echt over de schreef gaan is er weinig aan te doen.
Hoho, mij werd geadviseerd om dit topic in POL te plaatsen indien het over links-rechts zou gaan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:42 schreef Tijger_m het volgende:
Dit topic is in NWS gesloten omdat er zonodig weer eens een links bash topic van gemaakt moet worden en nu opent men het in POL en gaat op dezelfde voet verder.
Met jou valt niet te discussieren omdat de schuld van links een vaststaand gegeven is terwijl het topic an sich niets met links of rechts te maken heeft.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:58 schreef Zienswijze het volgende:
Ik bash links niet; ik heb kritiek op links en daar lever ik de nodige argumenten bij.
Hopelijk kunnen we hier verder discussieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |