Laatste waarschuwing voor een permban gehad, geloof ik..quote:
Ach, ik heb al 4 keer een perm gehad, ze willen mij niet kwijt hoor. Ze laten me liever 1 maand bij hun in de inbox janken dan dat ik 1234 kloons aanmaak.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Laatste waarschuwing voor een permban gehad, geloof ik..
Je bent wel een lief jong. Dat heb je wrs. wel mee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, ik heb al 4 keer een perm gehad, ze willen mij niet kwijt hoor. Ze laten me liever 1 maand bij hun in de inbox janken dan dat ik 1234 kloons aanmaak.
Ik denk dat ze je op een gegeven moment wel zat zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, ik heb al 4 keer een perm gehad, ze willen mij niet kwijt hoor. Ze laten me liever 1 maand bij hun in de inbox janken dan dat ik 1234 kloons aanmaak.
De POLpoes.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nu krijg IK waarschijnlijk de ban.. Maar wat een sneue zooi hier..
Dat doen ze niet.. Ze staan ergens voor, worden boos, en gaan te verquote:
Jij kunt het weten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat doen ze niet.. Ze staan ergens voor, worden boos, en gaan te ver
Die beste jongen weet vele goedlopende discussies om te toveren naar persoonlijke aanvallen en getroll, dat bedoelt hij niet zo, maar het valt wel op.quote:
Een prachtig eufemisme.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat doen ze niet.. Ze staan ergens voor, worden boos, en gaan te ver
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:33 schreef du_ke het volgende:
Mensen kunnen we het hier weer gewoon over Feedback hebben in plaats van over elkaar?
als overdrijven een vak was dan was je miljonair, daarbij post ik vaak zat inhoudelijke dingen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Die beste jongen weet vele goedlopende discussies om te toveren naar persoonlijke aanvallen en getroll, dat bedoelt hij niet zo, maar het valt wel op.
Zeg, je laat allerlei persoonlijke aanvallen passeren over het gehele subforum maar een huilende baby posten mag niet?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:22 schreef du_ke het volgende:
Start maar een nieuw topic met die insteek dan vind ik het prima. Nu zag je de helft van het topic al weer over de PVV gaan met de gebruikelijke herhaling van zetten.
Ninja, edit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:32 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Zeg, je laat allerlei persoonlijke aanvallen passeren over het gehele subforum maar een huilende baby posten mag niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |