Klopt, ik weer linksen actief in mijn sociale omgeving.quote:
Is berlitz religieus?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:02 schreef mlg het volgende:
Maar even serieus. Berlitz kwam altijd gematigd over, maar sindsdien hij werd gebashed met zijn religie op dit forum is hij aardig gaan radicaliseren.
Een getraumatiseerde ex-hulpverlener in dienst der kerk.quote:
LoL. Op basis van wat?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:17 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga nu serieus een klacht indienen over MLG. Direct bannen die hap.
Even serieusquote:Op maandag 31 januari 2011 20:23 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Een getraumatiseerde ex-hulpverlener in dienst der kerk.
Loopt ie weer triest te doenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:29 schreef phpmystyle het volgende:
-ik wacht even reactie moderatie af-
Yup, ik heb de moderatie benaderd om eens actie te ondernemen. Hopen dat het effectief zal zijn.quote:
Hij vroeg zich ook al af of ik homo was, vond het persoonlijk een beetje verdachtquote:Op maandag 31 januari 2011 20:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Yup, ik heb de moderatie benaderd om eens actie te ondernemen. Hopen dat het effectief zal zijn.
Wtf?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:35 schreef Holograph het volgende:
[..]
Hij vroeg zich ook al af of ik homo was, vond het persoonlijk een beetje verdacht.
In de DM van mij zei hij dat hij 2 huizen heeft en weet ik nog meer wat. Tis een hele grote en flinke jongen. Ik heb echt respect voor die jongenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:35 schreef Holograph het volgende:
[..]
Hij vroeg zich ook al af of ik homo was, vond het persoonlijk een beetje verdacht.
Ik dacht ook heel even dat Holograph mij in het ootje nam, maar na mijn dm geschiedenis met jou bekeken te hebben zou het zomaar waar kunnen zijnquote:
En ik heb gevraagd of je homo was?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:37 schreef Holograph het volgende:
[..]
Jij doet alles via DM, zodat je jezelf van de domme kunt houden.
Raar, want tegen mij zij hij dat hij in de 20 was.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In de DM van mij zei hij dat hij 2 huizen heeft en weet ik nog meer wat. Tis een hele grote en flinke jongen. Ik heb echt respect voor die jongen
Jij vroeg waar ik woonde, omdat ik zei dat ik aardig dicht bij je in de buurt woonde. Daarop zei ik dat ik nog een woning in Giethoorn heb, wat trouwens een vakantiehuisje is. Om precies te zijn vroeg je dat, om af te spreken, dus niet dat ik daarmee te koop loop.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In de DM van mij zei hij dat hij 2 huizen heeft en weet ik nog meer wat. Tis een hele grote en flinke jongen. Ik heb echt respect voor die jongen
Klopt.quote:
Over het algemeen hebben 20'ers geen vakantiehuis. Dus ik denk dat het van je ouders isquote:Op maandag 31 januari 2011 20:40 schreef mlg het volgende:
[..]
Jij vroeg waar ik woonde, omdat ik zei dat ik aardig dicht bij je in de buurt woonde. Daarop zei ik dat ik nog een woning in Giethoorn heb, wat trouwens een vakantiehuisje is.
Ja, 25, en dan? Dan kun je dat niet hebben?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:38 schreef Holograph het volgende:
[..]
Raar, want tegen mij zij hij dat hij in de 20 was.
Kurz und gut: het is een pauper.
Het klopt dat het van mijn ouders was, maar dat is gewoon netjes overgekocht hoor.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:41 schreef Holograph het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Over het algemeen hebben 20'ers geen vakantiehuis. Dus ik denk dat het van je ouders is.
Klopt, omdat jij mij een dikke bek gaf nav mijn foto in mijn fobo, jij deed net alsof ik een zak patat voorstelde. En ja, ik heb een hekel aan anonieme internet haters. Maar op je 20e een vakantiehuisje? Wat heb je gedaan? Een bank overvallen? Je ouders arsenicum gevoerd?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:40 schreef mlg het volgende:
[..]
Jij vroeg waar ik woonde, omdat ik zei dat ik aardig dicht bij je in de buurt woonde. Daarop zei ik dat ik nog een woning in Giethoorn heb, wat trouwens een vakantiehuisje is. Om precies te zijn vroeg je dat, om af te spreken, dus niet dat ik daarmee te koop loop.
Nee, je verdraait de waarheid. Je vroeg of ik homo was, daaruit concludeer ik dat je wel interesse hebt.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:43 schreef mlg het volgende:
[..]
Het klopt dat het van mijn ouders was, maar dat is gewoon netjes overgekocht hoor.
Ik moest even denken welke dm dat was, maar komt het je niet bekend voor dat ik zei dat je moest opbokken met je kontkameraad php? Dat jij dat meteen koppelt aan een homo is jouw interpretatie.
In de 20 staat niet gelijk aan 20.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, omdat jij mij een dikke bek gaf nav mijn foto in mijn fobo, jij deed net alsof ik een zak patat voorstelde. En ja, ik heb een hekel aan anonieme internet haters. Maar op je 20e een vakantiehuisje? Wat heb je gedaan? Een bank overvallen? Je ouders arsenicum gevoerd?
Nooit gevraagd, maar goed. Al zou ik dat vragen, dan is dat omdat je je erna gedraagt, en niet omdat ik interesse heb.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:44 schreef Holograph het volgende:
[..]
Nee, je verdraait de waarheid. Je vroeg of ik homo was, daaruit concludeer ik dat je wel interesse hebt.
Heel knap, doe je goed, de hele dag op internet zitten en toch binnenlopenquote:
Laat'm, het is zijn onzekerheid, mijn foto liep ie ook al zo te bashen. En ik heb uit diverse bronnen vernomen dat hij meer van dit soort praat uitslaat via de DM.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:44 schreef Holograph het volgende:
[..]
Nee, je verdraait de waarheid. Je vroeg of ik homo was, daaruit concludeer ik dat je wel interesse hebt.
Du hast recht, ik houd wel op.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:46 schreef betyar het volgende:
Pas maar op dadelijk krijgen jullie alle drie een ban, waarvan PHP denk ik het strengste word gestraft.
Het is de 21e eeuw vriend. Tegenwoordig gaat alles met computers. In ieder geval interesseert het me vrij weinig wat je denkt of gelooft, alsof ik zo rechts ben, en tegen uitkeringen ben, omdat ik een pauper ben.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heel knap, doe je goed, de hele dag op internet zitten en toch binnenlopenWat klopt hier niet
Wat jij wil jongen.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:48 schreef mlg het volgende:
[..]
Het is de 21e eeuw vriend. Tegenwoordig gaat alles met computers. In ieder geval interesseert het me vrij weinig wat je denkt of gelooft, alsof ik zo rechts ben, en tegen uitkeringen ben, omdat ik een pauper ben.
[POL Feedback] sticks and stones...quote:Op maandag 31 januari 2011 20:51 schreef du_ke het volgende:
Wat een stel kneuzen weer hier.
Kunnen jullie niet gewoon proberen een beetje normaal tegen elkaar te doen? Al die persoonlijke aanvallen zijn nergens voor nodig.
Dit is dus wat ik bedoel met kontkameraden...quote:Op maandag 31 januari 2011 20:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[POL Feedback] sticks and stones...
Vanaf hier lezen, hier zie je wie er begint met zuigen/trollen en gek doen, oh, en check zijn dm even. Dat schijnt nogal intiem te zijn
ze hebben niet eens tijd meer om de linksen te bestrijdenquote:
De Islam bedoel je. Links is mijn taak.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
ze hebben niet eens tijd meer om de linksen te bestrijden.
Dat is niet goed, tweespalt in de rechtse gelederen. Er is duidelijk een sterke leider nodig.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
ze hebben niet eens tijd meer om de linksen te bestrijden.
En dan nu de vraag: wil je door php of holograph vertegenwoordigd worden?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:10 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat is niet goed, tweespalt in de rechtse gelederen. Er is duidelijk een sterke leider nodig.
De volgende keer ligt ie er af.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:19 schreef phpmystyle het volgende:
Dit is de derde keer alweer dat MLG mij vanuit het niets aanvalt, niet normaal dat dit hier geaccepteerd wordt
Tenzij het past in de lijn van je betoog. Een beetje creatief zijn! Ik zou zelf sturen op Do you really want to hurt me. Als je die onopvallend dit topic weet binnen te smokkelen, open ik weer een pareltje van een PvdA topic!quote:
Waarom?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:46 schreef betyar het volgende:
Pas maar op dadelijk krijgen jullie alle drie een ban, waarvan PHP denk ik het strengste word gestraft.
Laatste waarschuwing voor een permban gehad, geloof ik..quote:
Ach, ik heb al 4 keer een perm gehad, ze willen mij niet kwijt hoor. Ze laten me liever 1 maand bij hun in de inbox janken dan dat ik 1234 kloons aanmaak.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Laatste waarschuwing voor een permban gehad, geloof ik..
Je bent wel een lief jong. Dat heb je wrs. wel mee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, ik heb al 4 keer een perm gehad, ze willen mij niet kwijt hoor. Ze laten me liever 1 maand bij hun in de inbox janken dan dat ik 1234 kloons aanmaak.
Ik denk dat ze je op een gegeven moment wel zat zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, ik heb al 4 keer een perm gehad, ze willen mij niet kwijt hoor. Ze laten me liever 1 maand bij hun in de inbox janken dan dat ik 1234 kloons aanmaak.
De POLpoes.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nu krijg IK waarschijnlijk de ban.. Maar wat een sneue zooi hier..
Dat doen ze niet.. Ze staan ergens voor, worden boos, en gaan te verquote:
Jij kunt het weten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat doen ze niet.. Ze staan ergens voor, worden boos, en gaan te ver
Die beste jongen weet vele goedlopende discussies om te toveren naar persoonlijke aanvallen en getroll, dat bedoelt hij niet zo, maar het valt wel op.quote:
Een prachtig eufemisme.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat doen ze niet.. Ze staan ergens voor, worden boos, en gaan te ver
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:33 schreef du_ke het volgende:
Mensen kunnen we het hier weer gewoon over Feedback hebben in plaats van over elkaar?
als overdrijven een vak was dan was je miljonair, daarbij post ik vaak zat inhoudelijke dingen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Die beste jongen weet vele goedlopende discussies om te toveren naar persoonlijke aanvallen en getroll, dat bedoelt hij niet zo, maar het valt wel op.
Zeg, je laat allerlei persoonlijke aanvallen passeren over het gehele subforum maar een huilende baby posten mag niet?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:22 schreef du_ke het volgende:
Start maar een nieuw topic met die insteek dan vind ik het prima. Nu zag je de helft van het topic al weer over de PVV gaan met de gebruikelijke herhaling van zetten.
Ninja, edit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:32 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Zeg, je laat allerlei persoonlijke aanvallen passeren over het gehele subforum maar een huilende baby posten mag niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |