Als ze het blijven doen is het snel einde oefening hoor.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:56 schreef gelly het volgende:
[..]
Justitie wel. Het MDI verzamelt de meldingen en geeft deze door. Ze zijn echter zo aardig om betreffende website nog even te wijzen op bepaalde teksten om de kans te geven deze te verwijderen. Ik snap echter niet waarom FOK! dit soort users keer op keer weer terug laat komen, wetende dat het nooit lang duurt voor ze dezelfde teksten weer plaatsen.
Dat heeft een reden. Anders kan Fok simpelweg zeggen dat zij actief modereren, maar die uitspraken gemist hadden.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:56 schreef gelly het volgende:
Ze zijn echter zo aardig om betreffende website nog even te wijzen op bepaalde teksten om de kans te geven deze te verwijderen.
Bedankt voor het bevestigen van mijn gelijk. M.i. is het aan moderators zelf om te bepalen wat wel en niet kan, met redenen. Zo'n zinloos orgaan als het MDI dat zelf een beetje gaat lopen beslissen wat men wel of niet correct vind, ik heb daar niets mee.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:56 schreef gelly het volgende:
[..]
Justitie wel. Het MDI verzamelt de meldingen en geeft deze door.
Is wat snel einde oefening ? FOK! zou zelf ook eens een actievere rol kunnen innemen en niet wachten tot een user of het MDI ergens op wijst.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ze het blijven doen is het snel einde oefening hoor.
Waar geef ik je gelijk in ?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen van mijn gelijk.
En dat is maar goed ook. Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom men hier de oren laat hangen naar het MDI. Een of andere vage subsidieslurper die net als iedereen een klacht bij het OM in kan dienen. Dan doen ze dat toch lekker? Die verkapte censuur van het MDI bestaat zolang de mods hier bang ervoor zijn.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:05 schreef gelly het volgende:
[..]
Is wat snel einde oefening ? FOK! zou zelf ook eens een actievere rol kunnen innemen en niet wachten tot een user of het MDI ergens op wijst.
Het is vanuit de moderatie vaak gewoon onwil of een andere kijk op wat kan en niet kan.
FOK! heeft zich gewoon te houden aan de wetten die in dit land gelden. Als je alles wil zeggen ga je maar lekker op Stromfront posten, of een andere site die gehost wordt in de VS. Hoewel je posts dan ook gewoon strafbaar kunnen zijn.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:01 schreef Tem het volgende:
BS allemaal. Je moet kunnen zeggen wat je wil en hoe je het wil maar dat is mijn persoonlijke mening.
De wet inderdaad. Niet het MDI. De rechter beslist of iets eronder valt. Niet die rare club.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:08 schreef gelly het volgende:
[..]
FOK! heeft zich gewoon te houden aan de wetten die in dit land gelden. Als je alles wil zeggen ga je maar lekker op Stromfront posten, of een andere site die gehost wordt in de VS. Hoewel je posts dan ook gewoon strafbaar kunnen zijn.
Ik vind jou veel enger eigenlijk.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:08 schreef gelly het volgende:
[..]
FOK! heeft zich gewoon te houden aan de wetten die in dit land gelden. Als je alles wil zeggen ga je maar lekker op Stromfront posten, of een andere site die gehost wordt in de VS. Hoewel je posts dan ook gewoon strafbaar kunnen zijn.
Is het jouw site of jouw inkomen ? Het is zo makkelijk lullen als je nog niet eens droog achter de oren bent.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
En dat is maar goed ook. Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom men hier de oren laat hangen naar het MDI. Een of andere vage subsidieslurper die net als iedereen een klacht bij het OM in kan dienen. Dan doen ze dat toch lekker? Die verkapte censuur van het MDI bestaat zolang de mods hier bang ervoor zijn.
Laat onverlet dat ik gewoon mag zeggen wat ik vind.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:10 schreef gelly het volgende:
Ik zou trouwens als ondern
[..]
Is het jouw site of jouw inkomen ? Het is zo makkelijk lullen als je nog niet eens droog achter de oren bent.
Hier bij het bericht over het niet willen vervolgen van Wilders lees je ook dat het voor het OM belangrijker is om te kijken of iemand aan het trollen is dan te kijken naar in hoeverre een uitspraak discriminerend is.quote:"Bij de beoordeling van de strafbaarheid op basis van de discriminatieartikelen let het OM op de woordelijke uitlating, de uitlating in haar context en de mate van grievendheid. Een uitlating is alleen strafbaar als deze objectief gezien discriminerend is. Uitlatingen zijn dus niet meteen strafbaar omdat ze door betrokkenen als kwetsend of grievend worden ervaren.
Indien een uitlating objectief beledigend of discriminerend is, behoeft die niet strafbaar te zijn als die wordt gedaan in het kader van een maatschappelijk debat. In een maatschappelijk debat kunnen uitspraken schokkend, scherp of grievend zijn, maar daarmee zijn ze nog niet strafbaar.
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:09 schreef du_ke het volgende:
Volgens mij hebben we het hier nu wel voldoende over gehad.
En jij ook kappen met dat gezeur.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:12 schreef mlg het volgende:
Als ik voor 5.000 euro een permanente ban voor php kon regelen, dan had ik het vandaag nog overgemaakt.
Je bent decadent. 10.000 dan maar.quote:
Dan valt er met Danny vast een dealtje te sluiten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
Klopt, ik weer linksen actief in mijn sociale omgeving.quote:
Is berlitz religieus?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:02 schreef mlg het volgende:
Maar even serieus. Berlitz kwam altijd gematigd over, maar sindsdien hij werd gebashed met zijn religie op dit forum is hij aardig gaan radicaliseren.
Een getraumatiseerde ex-hulpverlener in dienst der kerk.quote:
LoL. Op basis van wat?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:17 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga nu serieus een klacht indienen over MLG. Direct bannen die hap.
Even serieusquote:Op maandag 31 januari 2011 20:23 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Een getraumatiseerde ex-hulpverlener in dienst der kerk.
Loopt ie weer triest te doenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:29 schreef phpmystyle het volgende:
-ik wacht even reactie moderatie af-
Yup, ik heb de moderatie benaderd om eens actie te ondernemen. Hopen dat het effectief zal zijn.quote:
Hij vroeg zich ook al af of ik homo was, vond het persoonlijk een beetje verdachtquote:Op maandag 31 januari 2011 20:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Yup, ik heb de moderatie benaderd om eens actie te ondernemen. Hopen dat het effectief zal zijn.
Wtf?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:35 schreef Holograph het volgende:
[..]
Hij vroeg zich ook al af of ik homo was, vond het persoonlijk een beetje verdacht.
In de DM van mij zei hij dat hij 2 huizen heeft en weet ik nog meer wat. Tis een hele grote en flinke jongen. Ik heb echt respect voor die jongenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:35 schreef Holograph het volgende:
[..]
Hij vroeg zich ook al af of ik homo was, vond het persoonlijk een beetje verdacht.
Ik dacht ook heel even dat Holograph mij in het ootje nam, maar na mijn dm geschiedenis met jou bekeken te hebben zou het zomaar waar kunnen zijnquote:
En ik heb gevraagd of je homo was?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:37 schreef Holograph het volgende:
[..]
Jij doet alles via DM, zodat je jezelf van de domme kunt houden.
Raar, want tegen mij zij hij dat hij in de 20 was.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In de DM van mij zei hij dat hij 2 huizen heeft en weet ik nog meer wat. Tis een hele grote en flinke jongen. Ik heb echt respect voor die jongen
Jij vroeg waar ik woonde, omdat ik zei dat ik aardig dicht bij je in de buurt woonde. Daarop zei ik dat ik nog een woning in Giethoorn heb, wat trouwens een vakantiehuisje is. Om precies te zijn vroeg je dat, om af te spreken, dus niet dat ik daarmee te koop loop.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In de DM van mij zei hij dat hij 2 huizen heeft en weet ik nog meer wat. Tis een hele grote en flinke jongen. Ik heb echt respect voor die jongen
Klopt.quote:
Over het algemeen hebben 20'ers geen vakantiehuis. Dus ik denk dat het van je ouders isquote:Op maandag 31 januari 2011 20:40 schreef mlg het volgende:
[..]
Jij vroeg waar ik woonde, omdat ik zei dat ik aardig dicht bij je in de buurt woonde. Daarop zei ik dat ik nog een woning in Giethoorn heb, wat trouwens een vakantiehuisje is.
Ja, 25, en dan? Dan kun je dat niet hebben?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:38 schreef Holograph het volgende:
[..]
Raar, want tegen mij zij hij dat hij in de 20 was.
Kurz und gut: het is een pauper.
Het klopt dat het van mijn ouders was, maar dat is gewoon netjes overgekocht hoor.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:41 schreef Holograph het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Over het algemeen hebben 20'ers geen vakantiehuis. Dus ik denk dat het van je ouders is.
Klopt, omdat jij mij een dikke bek gaf nav mijn foto in mijn fobo, jij deed net alsof ik een zak patat voorstelde. En ja, ik heb een hekel aan anonieme internet haters. Maar op je 20e een vakantiehuisje? Wat heb je gedaan? Een bank overvallen? Je ouders arsenicum gevoerd?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:40 schreef mlg het volgende:
[..]
Jij vroeg waar ik woonde, omdat ik zei dat ik aardig dicht bij je in de buurt woonde. Daarop zei ik dat ik nog een woning in Giethoorn heb, wat trouwens een vakantiehuisje is. Om precies te zijn vroeg je dat, om af te spreken, dus niet dat ik daarmee te koop loop.
Nee, je verdraait de waarheid. Je vroeg of ik homo was, daaruit concludeer ik dat je wel interesse hebt.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:43 schreef mlg het volgende:
[..]
Het klopt dat het van mijn ouders was, maar dat is gewoon netjes overgekocht hoor.
Ik moest even denken welke dm dat was, maar komt het je niet bekend voor dat ik zei dat je moest opbokken met je kontkameraad php? Dat jij dat meteen koppelt aan een homo is jouw interpretatie.
In de 20 staat niet gelijk aan 20.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, omdat jij mij een dikke bek gaf nav mijn foto in mijn fobo, jij deed net alsof ik een zak patat voorstelde. En ja, ik heb een hekel aan anonieme internet haters. Maar op je 20e een vakantiehuisje? Wat heb je gedaan? Een bank overvallen? Je ouders arsenicum gevoerd?
Nooit gevraagd, maar goed. Al zou ik dat vragen, dan is dat omdat je je erna gedraagt, en niet omdat ik interesse heb.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:44 schreef Holograph het volgende:
[..]
Nee, je verdraait de waarheid. Je vroeg of ik homo was, daaruit concludeer ik dat je wel interesse hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |