Hoe kunnen ze dat uploaden vanuit egypte zonder internet?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:12 schreef lf2 het volgende:
net gepost!
duidelijk er wordt nu gewoon echt geschoten,scherp
Ze zijn niet erg aan budgetten gebonden.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:07 schreef meneer_valk het volgende:
Na alle beelden van vandaag nomineer ik bij deze Al Jazeera English als internationale nieuwszender van het jaar. Top hoe ze vandaag alles in beeld hebben gebracht en vrijwel constant op de hoogte waren van alles.
Het zou mooi zijn als een half miljard mensen Egypte kunnen aanwijzen op een wereldmap, laat staan dat er zoveel naar een Al-Jazeera stream hebben gekeken.quote:
er gebeuren genoeg dingen maar het komt er niet door heen...helaas wordt het gewoon wachtenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:20 schreef DroomFiguur het volgende:
Er lijkt inderdaad niet meer zoveel te gebeuren.
Truste.
Ik zit te twijfelen. Juist omdat er geen live-beelden of verslagen zijn kan het nu het moment zijn en kunnen we dat ieder moment horen. Of we zitten inderdaad uren te wachten op het bericht dat het voorlopig rustig is voor de rest van de nacht...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:19 schreef Daniel1976 het volgende:
Denk er ook over om te gaan slapen.
Iets zegt mij dat morgen ochtend belangrijker gaat zijn dan nu.
CNN: Windhoos vs. Al-Jazeera: Penguins ?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:13 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik nomineer hun systeembeheerder en netwerkbeheerder tot systeem- en netwerkbeheerder van het jaar. Wat een klasse dat alles bleef draaien. Hoeveel mensen hebben er naar die streams gekeken?
half miljard?
Allemaal herhalingen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Arabische beelden van Cairo op CNN, geen vertaling.
Waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:19 schreef Daniel1976 het volgende:
Denk er ook over om te gaan slapen.
Iets zegt mij dat morgen ochtend belangrijker gaat zijn dan nu.
Zou me nix verbazen als tux hun mascotte isquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:21 schreef Onverlaatje het volgende:
[..]
CNN: Windhoos vs. Al-Jazeera: Penguins ?
precies, die doden enzo zijn best. Onvermijdelijk bij een revolutie maar dan moet er ook iets uitkomen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:23 schreef Staal het volgende:
Een lekker slapen voor de mensen die nu gaan maffen. Ik hoop dat de Egyptenaren morgen toch door zullen pakken. Er zijn al veel gewonden en ook doden. Laat het niet voor niets zijn.
Dan houden we weer een witte mars.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:25 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
precies, die doden enzo zijn best. Onvermijdelijk bij een revolutie maar dan moet er ook iets uitkomen.
Anders is het zinloos geweld geweest.
Mubarak zal daar niet weggaan totdat er een nieuw poppetje door de amerikanen benoemd word, als deze mensen straks evt een anti-westerse regering kiezen, dan kan het in een evt oorlogsituatie betekenen dat Europa eerst om Afrika heen moet varen om in de perzische golf te komen, laatstaan dat Israel zo'n evt democratische uitkomst ooit zou accepteren.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:07 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
hahahah, dan zullen ze hem eerst moeten vinden.
Maargoed, geen normale egyptenaar was blij met mubarak.
En dus ondanks dat ik ergens bang ben voor de gevolgen, gun ik de mensen de verandering.
Het momentum is nog daar, ze moeten nu doorzetten ook.
Nee dat is iets voor slappe hollanders. een stille tocht ofzoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan houden we weer een witte mars.
Dat jan25 zou toch een paar belletjes moeten laten rinkelen dat dat niet echt recent isquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:31 schreef -jos- het volgende:
De laatste tweets vanuit Egypte:
https://twitter.com/JacobPark/tweeting-from-egypt-21
150 wounded people were forced out of a mosque near Tahrir Sq by the army. Current location unknown #jan25
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |