Ja maar het is geen democatie. Vraag dat maar aan een groepje kennissen van mij op de westbank.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:11 schreef xFriendx het volgende:
Als Egypte een 'democratie' is en de regering wil zijn ontslag aanbieden dan is het voor de president lastig om aan te blijven. Als de voltallige regering opstapt en hij met geweld zijn positie handhaaft dan maakt ie meteen duidelijk dat democratie een wassen neus is en heb je helemaal de vlam in de pan.
nee maar ze zullen er heus wel rekening mee houden net als gisteren na het middag gebedquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:11 schreef HiZ het volgende:
Wat is dat nou weer voor een onzin over dat het gekoppeld is aan gebedstijden? Dit is geen opstand van religieuze nuts of zo.
Dan gaan we om 12 uur maar boodschappen doen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:12 schreef Tauchmeister het volgende:
Om 14:00 uur Nederlandse tijd gaan ze weer los, las ik.
Jij hebt het draaiboek?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:12 schreef Tauchmeister het volgende:
Om 14:00 uur Nederlandse tijd gaan ze weer los, las ik.
Het heeft niks met religie te maken. In het Egypte is het zo dat mensen vaak in de moskee gaan bidden. Als je dus aangeeft dat je na de 3 uur gebed gaat demonstreren heb je al een grote hoeveelheid volk op de been. Is gewoon een cultureel iets.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:11 schreef HiZ het volgende:
Wat is dat nou weer voor een onzin over dat het gekoppeld is aan gebedstijden? Dit is geen opstand van religieuze nuts of zo.
Nee maar iedereen is daar religieus atheisme kunnen ze zich daar bijna niet voorstellen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:11 schreef HiZ het volgende:
dit dusquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:14 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Het heeft niks met religie te maken. In het Egypte is het zo dat mensen vaak in de moskee gaan bidden. Als je dus aangeeft dat je na de 3 uur gebed gaat demonstreren heb je al een grote hoeveelheid volk op de been. Is gewoon een cultureel iets.
Ja dat is vooraf al duidelijk, maar als hij dus zo zou handelen als ik zei dan show je dus ook aan de buitenwereld dat alles maar een facade is.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:13 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja maar het is geen democatie. Vraag dat maar aan een groepje kennissen van mij op de westbank.
Die uit hun huizen en winkels zijn gejaagd omdat ze the valley of the nobels vrij willen maken van woonhuizen. Oprotten en zelf maar uitzoeken waar je heen gaat, doei doei.
Ze hebben ook half luxor afgebroken afgelopen jaren omdat ze de laan der sphinxen weer op aan het graven zijn. Zelfde devies. Oprotten snel en vooral niet zeiken. Je hebt geen rechten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja dat is vooraf al duidelijk, maar als hij dus zo zou handelen als ik zei dan show je dus ook aan de buitenwereld dat alles maar een facade is.
Ja je hebt daar die heuvel die gewoon kaal is geslagen, hup iedereen uit hun huisjes want we gaan de boel hier opknappen en zelf wel toegangskaartjes verkopen. Voorheen werd dat gedaan door (of iig uit) veel van die huisjes. Ze hebben nu een stichting die er een paar op gaat knappen geloof ik, maar het is nog steeds niet hetzelfde natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:13 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja maar het is geen democatie. Vraag dat maar aan een groepje kennissen van mij op de westbank.
Die uit hun huizen en winkels zijn gejaagd omdat ze the valley of the nobels vrij willen maken van woonhuizen. Oprotten en zelf maar uitzoeken waar je heen gaat, doei doei.
Daar kan ik me dan wel iets bij voorstellen, dat ze die Sphinx avenue vrij willen krijgen, maar goed.. het zal daar niet zo gaan als hier dat die mensen uitgekocht worden en een mooie verhuisvergoeding krijgenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:16 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ze hebben ook half luxor afgebroken afgelopen jaren omdat ze de laan der sphinxen weer op aan het graven zijn. Zelfde devies. Oprotten snel en vooral niet zeiken. Je hebt geen rechten.
Maak je geen zorgen. Straks zullen de mensen worden begraven die gister zijn overleden. Geloof me maar zodra dat gebeurt is gaat het los.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:17 schreef HiZ het volgende:
Wat ik op het moment aan beelden zie heeft nou niet echt het karakter van massa demonstraties.
Alleen ben ik nogsteeds bang dat ze morgen er dan nog veel meer moeten begraven. Eigenlijk denk ik dat ze het momentum kwijt zijn, het leger alle belangrijke punten met harde hand bewaakt en dat er voor het volk niks anders op zit dan heel hard schreeuwen en daarna weer naar huis te gaan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:19 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Straks zullen de mensen worden begraven die gister zijn overleden. Geloof me maar zodra dat gebeurt is gaat het los.
worden ze gelijk de volgende dag dan begraven, ja vraag het je gewoon jij weet er erg veel van af met je familie in Egyptequote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:19 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Straks zullen de mensen worden begraven die gister zijn overleden. Geloof me maar zodra dat gebeurt is gaat het los.
Hmmm oh ja, die begrafenissen was ik vergeten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:19 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Museum is nog heel, verder weinig grote dingen, na 3 uur wordt weer demonstraties verwacht.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:21 schreef VGA4xZoom het volgende:
Ben wezen slapen, heb ik nog wat grote dingen gemist?
en doet t museum t nog?
Ja, bijna altijd, alleen bij zeer hoge uitzondering is net niet meteen. Sommige begrafenissen vinden dezelfde dag van het overlijden plaats.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
worden ze gelijk de volgende dag dan begraven, ja vraag het je gewoon jij weet er erg veel van af met je familie in Egypte
Alles goed met je familie?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:19 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
oke dank je voor je antwoordquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:23 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja, bijna altijd, alleen bij zeer hoge uitzondering is net niet meteen. Sommige begrafenissen vinden dezelfde dag van het overlijden plaats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |