Ga dan ook aan jouw eigen kant liggenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:34 schreef Rave_NL het volgende:
Godver Ellan wat heb je ijskoude voeten..
Spijtig om te horen Thaboel.. Hopelijk in een vroeg stadium gevonden en behandelbaar?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:35 schreef Thaboel het volgende:
Hadden ze in het korps geen gerommel dat er een portret van cammaert tussen de korps commandanten hing in rotterdam?
Heerlijke avond trouwens
Maatje geconstateerd met kanker en gevecht in de kroeg met politie erbij
Dat klinkt niet goed, wat heeft hij precies als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:35 schreef Thaboel het volgende:
Hadden ze in het korps geen gerommel dat er een portret van cammaert tussen de korps commandanten hing in rotterdam?
Heerlijke avond trouwens
Ik denk dat jij dr wel uit komt..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:35 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ga dan ook aan jouw eigen kant liggen.
Van het eerste weet ik niets, en van het tweede kan ik je alleen maar sterkte wensen, vooral voor hem..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:35 schreef Thaboel het volgende:
Heerlijke avond trouwens
Is zijn testikel al verwijderd?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:41 schreef Thaboel het volgende:
Teelbal ongv 7 weken geleden ondekt en volgende week vrijdag hoort hij meer. Ff wat gasten van me oude pel optrommelen en even langs gaan en een hart onder de riem steken
Wat ze eerst meestal doen is verwijderen en dan kijken ze of het zaadbalkanker is en dan krijg je nog een hele behandeling en die is niet mis, maar dat is het bij kanker nooit.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:47 schreef Thaboel het volgende:
Nope hij hoort vrijdag meer over de behandelmethode en hoe de toekomst eruit ziet. In het gunstigste geval alleen onvruchtbaarheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |