Kan toch bijna niet anders?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:01 schreef Cee het volgende:
Ik mag hopen dat deze een collectief 'NEE' krijgt.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:01 schreef Cee het volgende:
Ben denkt dat ie z'n matties nu ieder programma in kan sleuren. Voor je 't weet staan ze achter de desk van Lingo te graaien naar ballen.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:01 schreef Cee het volgende:
Ben denkt dat ie z'n matties nu ieder programma in kan sleuren. Voor je 't weet staan ze achter de desk van Lingo te graaien naar ballen.
Eric is een baas.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:02 schreef CantFazeMe het volgende:
Nou Eric slurpte rustig door tijdens de optreden.
Ik kom niet meer bijquote:
het is wel een hele goede entertainerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:03 schreef Cee het volgende:
Wat is hun definitie van artiest in godshemelsnaam? Dan ben ik er ook een.
Mijn god.
X-factor geen Voicequote:
Hij zat zelfs in een popgroep met Ben & Dean..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:03 schreef NouMooiNiet het volgende:
Oh god t is echt een vriend van Ben![]()
Ik zag het net niet eens.
Wat, hij blaat wat door een microfoon en stampt in het rond. Als ik een half glas champagne op heb doe ik nog 'gekker'.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is wel een hele goede entertainer
Ik vind die knuffelneger vriend grappigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is waar.... ik vond het wel gaaf
Vanilla Ice was ook een groot artiest.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat, hij blaat wat door een microfoon en stampt in het rond. Als ik een half glas champagne op heb doe ik nog 'gekker'.
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat, hij blaat wat door een microfoon en stampt in het rond. Als ik een half glas champagne op heb doe ik nog 'gekker'.
Word to yo motha!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:05 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Vanilla Ice was ook een groot artiest.
jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind die knuffelneger vriend grappig
echtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:05 schreef MissJ het volgende:
hee deze Tania heeft toch dat liedje gezongen voor die film Step Up?
Ja, wel even paar keer naar de McDonalds.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:05 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat een dunne kippen vleugels. Geen vet aan.
Stop this train I wanna get off.quote:
Daar kan iedereen een plaat uitbrengen, Gerard Joling ookquote:
Wij zitten op RTL4 hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Godverredomme, lekker wijf met toffe uitspraak.
Suriname?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een irritant accent.... waar komt dat vandaan?
Wanneer gaan wij een single uitbrengen daar?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar kan iedereen een plaat uitbrengen, Gerard Joling ook
Meer thoebquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
dat is de goeie uitspraak hoor. Amerikanen zeggen ook toeb, ipv tjoeb
Jij kijkt teveel Anime.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Daar stoppen ze inktvis in hun kut, dan kun je met een beetje stem toch ook wel een single uitbrengen.
ja en hier stoppen ze hun piemel tussen een rits!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Daar stoppen ze inktvis in hun kut, dan kun je met een beetje stem toch ook wel een single uitbrengen.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Volgende week nemen we hem op, als jullie bij mij zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij een single uitbrengen daar?
Ok.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgende week nemen we hem op, als jullie bij mij zijn
Ik kijk nooit Anime, moet je nagaan.quote:
maar less is more, ik vind het wel zwaar over de top, dit is niet mijn genrequote:
jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgende week nemen we hem op, als jullie bij mij zijn
Wel een goede stem vind ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar less is more, ik vind het wel zwaar over de top, dit is niet mijn genre
Ik ook nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:09 schreef Guanabana het volgende:
Het was denk ik het nummer dan, want ik vond er weinig aan.
veels te snelquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:10 schreef MrBarros het volgende:
[..]
Sorry, je hebt helemaal gelijk! ik wil zijn poster!!
Welke poster heeft ie dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:10 schreef MrBarros het volgende:
[..]
Sorry, je hebt helemaal gelijk! ik wil zijn poster!!
Dat dacht ik dus ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:11 schreef MissJ het volgende:
huh nu al afgelopen, in mijn tvgids staat dat het tot 22.30 duurt.
in de mijne niet, 22.15quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:11 schreef MissJ het volgende:
huh nu al afgelopen, in mijn tvgids staat dat het tot 22.30 duurt.
Yup... scorenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:11 schreef ranja het volgende:
Volgende de week de zoon van Audrey Landers? Wat moet die in Nederland?
Top Gear. Geloof ik.quote:
Jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:12 schreef iBenny het volgende:
c_a, volgende week komen we miss wel op tv als we voor fan spelen
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:16 schreef Cee het volgende:
Ben morgenavond niet thuis, helaas. Ach ja! Was gezellig!
Oh. Klinkt walgelijk.quote:
Zondag ben ik er.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:17 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Hopelijk zondag wel (en ik hoop ik ook, ouwe afhaker die ik ben)
* NouMooiNietkijkt in agendaquote:
Met Chrome kreeg ik die melding ook, met IE lukte het wel..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:28 schreef ranja het volgende:
Hm de xfactor site op rtl werkt bij mij niet, probeer ik een filmpje te zien staat er 'installer silverlight'
dat is een mediaplayer die een stuk fijner werkt dan mediaplayerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:28 schreef ranja het volgende:
Hm de xfactor site op rtl werkt bij mij niet, probeer ik een filmpje te zien staat er 'installer silverlight'
Ja dan moet je Silverlight installeren.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:28 schreef ranja het volgende:
In een talentenjacht misschien niet, is toch wat anders dan X6quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:46 schreef UltraR het volgende:
voor die meidengroep van 5 danseressen bestaat denk ik wel een markt in Nederland. Zoiets hebben we nog niet gehad in een talentenjacht hier.
thanks gozerquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:04 schreef iBenny het volgende:
Ik zit er al helemaal klaar voor. Chips, cola, nootjes en marshmallow thee al tafel. Laat het feest maar beginnen!
Tuuurlijk! Iemand moet de afstandsbediening beschermenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:20 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ga je de hele nacht opblijven?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuuurlijk! Iemand moet de afstandsbediening beschermen
baasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik viel toch in slaap
Maar heb wel de afstandsbediening
ik ook niet!quote:
Ik gok als laatstequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
Vanavond komen mijn schatjes in beeld geloof ik
Ja he!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:56 schreef Joooo-pi het volgende:
Gezellig als iedereen zich op vrijdagavond weer verzamelt in TAL![]()
![]()
Heb ik geen tijd voorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja he!
Al de hele dag 'nog ... uur'-berichtjes en 'het is vrijdag'-posts!
Beter iets anders?? Watdan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:00 schreef Bos81 het volgende:
Ik weet nog niet of ik ga kijken, Kan beter iets anders gaan doen denk ik, maar eerst moet de huiskamer vrij zijn
yup, ik ook...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:03 schreef Karina het volgende:
Nog een klein halfuurtjeEn ik moet nog wat idols adopteren, goed opletten maar vanavond.
Ik heb Jeffrey en Dennis alvast gadopteerd o+quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:03 schreef Karina het volgende:
Nog een klein halfuurtjeEn ik moet nog wat idols adopteren, goed opletten maar vanavond.
Popcorn.... chips.... popcorn..... en chipsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:04 schreef Lutte het volgende:
Zo maar eens wat snacks voor vanavond gaan zoeken.
Handelen met voorkennisquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb Jeffrey en Dennis alvast gadopteerd o+
Popcorn!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:04 schreef Lutte het volgende:
Zo maar eens wat snacks voor vanavond gaan zoeken.
Zoiets gaat het wel worden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Popcorn.... chips.... popcorn..... en chips
Adopteer de tuinboomquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zoiets gaat het wel worden.
Ik ga niet adopteren denk ik... Ik heb evenveel gevoel voor talent als een tuinboon,
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:18 schreef just me het volgende:
[me=just me] is ziek en meld af voor vanavond
[/me]
![]()
beterschapquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:18 schreef just me het volgende:
[/me]
![]()
Beterschapquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:18 schreef just me het volgende:
[/me]
![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:27 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga richting bank
Oldtime laptop is op stoom
Geen idee wie dat zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb Jeffrey en Dennis alvast gadopteerd o+
Jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee wie dat zijnNog even de verplichtte minuten GTST kijken dan begint het weer
Ik ben maar weer ff teruggezaptquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee wie dat zijnNog even de verplichtte minuten GTST kijken dan begint het weer
Omg jaaa.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:36 schreef Karina het volgende:
Die schoenen, hoe kun je daar op lopen!
dat dus.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:39 schreef Symphonic het volgende:
ik heb ze wel slechter gezien
maar erg stemvast is ze niet
Het valt mij ook reuze mee, maar niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:39 schreef Symphonic het volgende:
ik heb ze wel slechter gezien
maar erg stemvast is ze niet
tita tovenaarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:39 schreef iBenny het volgende:
Knap... niemand klapt, maar je hoort het publiek losgaan
Fapfactor?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:40 schreef Karina het volgende:
Erik noemt het X factor, maar hij bedoelt wat anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |