Heb ik geen tijd voorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja he!
Al de hele dag 'nog ... uur'-berichtjes en 'het is vrijdag'-posts!
Beter iets anders?? Watdan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:00 schreef Bos81 het volgende:
Ik weet nog niet of ik ga kijken, Kan beter iets anders gaan doen denk ik, maar eerst moet de huiskamer vrij zijn
yup, ik ook...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:03 schreef Karina het volgende:
Nog een klein halfuurtjeEn ik moet nog wat idols adopteren, goed opletten maar vanavond.
Ik heb Jeffrey en Dennis alvast gadopteerd o+quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:03 schreef Karina het volgende:
Nog een klein halfuurtjeEn ik moet nog wat idols adopteren, goed opletten maar vanavond.
Popcorn.... chips.... popcorn..... en chipsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:04 schreef Lutte het volgende:
Zo maar eens wat snacks voor vanavond gaan zoeken.
Handelen met voorkennisquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb Jeffrey en Dennis alvast gadopteerd o+
Popcorn!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:04 schreef Lutte het volgende:
Zo maar eens wat snacks voor vanavond gaan zoeken.
Zoiets gaat het wel worden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Popcorn.... chips.... popcorn..... en chips
Adopteer de tuinboomquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zoiets gaat het wel worden.
Ik ga niet adopteren denk ik... Ik heb evenveel gevoel voor talent als een tuinboon,
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:18 schreef just me het volgende:
[me=just me] is ziek en meld af voor vanavond
[/me]
![]()
beterschapquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:18 schreef just me het volgende:
[me=just me] is ziek en meld af voor vanavond
[/me]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |