Tot nu toe is dat nog niet gezegd, dus nu hebben ze nog niks behaald...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als nu zo de mededeling komt dat de regering ontbonden wordt en Mubarak weg is hebben ze hun doelen behaald lijkt me, dan was dat dus alles wat nodig was.
Sommige pagina's werken wel en sommige ook niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:53 schreef feeling_sinister het volgende:
Hebben meer mensen dat volkskrant.nl eruit ligt?
herhalingquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:53 schreef Loveless85 het volgende:
Is Gibbs nou live of is het herhaling van eerder op de avond?
Doet het hier gewoonquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:53 schreef feeling_sinister het volgende:
Hebben meer mensen dat volkskrant.nl eruit ligt?
een herhaling volgens mij, alhoewel hij heel vloeiend spreekt of ligt dat aan mij?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:53 schreef Loveless85 het volgende:
Is Gibbs nou live of is het herhaling van eerder op de avond?
Denk het ook niet! De adrenaline zie je aan de koppen zag ik net op ned2.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:51 schreef Oorlogsheld het volgende:
die mensen gaan echt niet meer van de straat af hoor!
Eerst zal het leger de boel een tijdje overnemen vermoed ik... tot er verkiezingen kunnen zijn. Maar gezien er nog geen kandidaten bestaan... kan het nog wel ff durenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:52 schreef karton het volgende:
[..]
juich niet te vroeg, het is afwachten wat ze ervoor terugkrijgen...
Redelijk goed, weinig slachtoffers en voorlopig is het redelijk rustig...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:53 schreef KoosVogels het volgende:
Effe serieus, wat is de stand van zaken daar? Ik heb familie in Egypte zitten.
Nee, ze zijn egoïstisch en denken dat ze machtig zijn, daar zit wel een verschil tussen. Amerika is zo failliet als ik weet niet wat en door het land waar jij zo trots op bent zijn de meeste nutteloze dingen opgevoerd en de meest nutteloze oorlogen gevoerd.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:03 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Haha, heerlijk wat een nijd. Zelfs jij met je ongetwijfeld gebrekkige kennis weet dat Amerika veruit het machtigste land in de wereld is. Dus ja, ze zijn de baas.
Leger heeft taken van politie over genomen. Zeggen dat ze de demonstranten niks doen. Verder is het redelijk rustig geworden volgens mij. Voorzitter van de parlement komt zo een mededeling doen op tv.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:53 schreef KoosVogels het volgende:
El Baradei is een kandidaatquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:54 schreef FunFair het volgende:
[..]
Eerst zal het leger de boel een tijdje overnemen vermoed ik... tot er verkiezingen kunnen zijn. Maar gezien er nog geen kandidaten bestaan... kan het nog wel ff duren
Leger neemt strategische posities in en lijkt op de hand van het volk te zijn. Mededeling van de voorzitter van de kamer volgt zsm.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:53 schreef KoosVogels het volgende:
Nope. We verwachten een mededeling. Leger bewaakt bepaalde gebouwen maar grijpt verder niet in.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:50 schreef KoosVogels het volgende:
Is het al gekker geworden sinds begin van de avond?
Wut?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:54 schreef Drifter__ het volgende:
Ah, er komt helemaal geen belangrijke mededeling. Miscommunicatie
Een atoombom op het Pentagon nog wel. Wij zijn afhankelijker van ze dan je denkt hoor.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, ze zijn egoïstisch en denken dat ze machtig zijn, daar zit wel een verschil tussen. Amerika is zo failliet als ik weet niet wat en door het land waar jij zo trots op bent zijn de meeste nutteloze dingen opgevoerd en de meest nutteloze oorlogen gevoerd.
Stik in je Amerika en ik hoop dat er een atoombom op het pentago inclusief Washinton zal vallen en er een einde komt aan dat land. Wat mij betreft is Amerika de grootste dictatuur/oorlogsmisdadigers in de wereld en dat KUN je niet ontkennen.
Egypte als seculier land zou ik geweldig vinden. Alleen afwachten hoe het gaat lopen...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:55 schreef delpit het volgende:
De Egyptische bevolking is over het algemeen gematigd en heel behoorlijk opgeleid. Ik geloof niet dat een Iran scenario heel waarschijnlijk is. Met een beetje mazzel (voor de bevolking) ontstaat er een soort Turkije situatie waarbij het leger een stabiliserende factor vormt, juist om de wat meer fundamentalistischer groepen in de greep te houden.
De Egyptenaren die ik door de jaren heb ontmoet (niet alleen in toeristenoorden) zijn over het algemeen mensen met een hele reële kijk op het leven. Niet voor niets wonen daar al eeuwen lang moslims en christenen in één land.
Of het een welvarend land gaat worden? Hmm er zijn wel kansen, maar het zal lastig worden. Groot land, maar klein echt bewoonbaar gebied. Ze hebben wel aardig wat grondstoffen (o.a. goud/kolen/fosfaten/ijzer). Maar vooral enorm veel (arme) bewoners. Een aardige groeimarkt indien een echt stabiel (enigszins) democratisch land ontstaat zou zonne-energie kunnen zijn. Het gebied westelijk van de nijl (richting Libië) leent zich daar volgens mij uitstekend voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |