quote:Het Egyptische Museum wordt inmiddels beveiligd door het leger. Voor meer, volg onze liveblog: http://bit.ly/hPE392
Dat vroeg ik me ook al af. Eerder vanavond berichte hier iemand dat hij in Londen zou zitten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:45 schreef Mutant01 het volgende:
Hoezo Zwitserland dan? Heeft ie daar een kasteel?
Ze hebben hun doelen behaald lijkt het. Ben benieuwd hoe het verder loopt, blijkt het dat dit niet genoeg is zijn ze het momentum kwijt. Zeker als het leger zich niet duidelijk achter een bepaalde partij schaart.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:48 schreef Black_Ninja het volgende:
Ik heb wel het idee dat de opmars nu echt tot een stilstand is gekomen...
Welke doelen hebben ze dan behaald? Het hoofdgebouw staat in de brand maar that's it...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze hebben hun doelen behaald lijkt het. Ben benieuwd hoe het verder loopt, blijkt het dat dit niet genoeg is zijn ze het momentum kwijt. Zeker als het leger zich niet duidelijk achter een bepaalde partij schaart.
Dat doen we al sinds vanmiddag...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:50 schreef Axia het volgende:
Het is nu wachten op de spreker van het parlement.
Laat maar, zal wel niks zijn aangezien ze er een reclameblok doorheen gooienquote:
Het is voornamelijk rustig, maar straks schijnt de speaker of the house te komen met een 'belangrijke verklaring' en het schijnt dat er verschillende vliegtuigen vertrokken zijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:50 schreef KoosVogels het volgende:
Is het al gekker geworden sinds begin van de avond?
juich niet te vroeg, het is afwachten wat ze ervoor terugkrijgen...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:51 schreef Ludacriss het volgende:
Als Mubarak is gevlucht dan hebben ze wat ze willen. Een totale revolutie en geen dictatuur meer!
Als nu zo de mededeling komt dat de regering ontbonden wordt en Mubarak weg is hebben ze hun doelen behaald lijkt me, dan was dat dus alles wat nodig was.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:50 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Welke doelen hebben ze dan behaald? Het hoofdgebouw staat in de brand maar that's it...
Ik zeg ook niet dat ze moeten stoppen als alleen mubarak weg is. Ze moeten doorgaan tot de hele NDP eruit is! Afhankelijk van hoe het gaat lopen natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:52 schreef rakotto het volgende:
Een totale revolutie is pas wanneer iedereen van zijn corrupte regering weg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |