Het schoot me opeens te binnen van Nevermind, dacht al wel dat dat twijfelachtig zou zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:14 schreef ranja het volgende:
[..]
Never Mind the Bullocks dan natuurlijk, niet die van Nirvana.
Ik ging er maar vanuit dat je lui wasquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:16 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Het schoot me opeens te binnen van Nevermind, dacht al wel dat dat twijfelachtig zou zijn
Tja, dan moet je het album wel hebben...ik ken de artiest al niet..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:15 schreef ralfseltje het volgende:
--knip--
Dit is de tracklist van een bepaald mash up album van afgelopen jaar.
Noem de artiesten plus albums die door de mash up gehaald zijn, en wie dat heeft gedaan.
Jijzelf?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:31 schreef ralfseltje het volgende:
Jep eerste deel is goed, wie maakt hem af
Nopequote:Op zondag 30 januari 2011 14:53 schreef Norrage het volgende:
Zal wel Gorillaz met Gorillaz of Demon Days zijn?
Oh, eigenlijk niet, zijn vriendjes van de Monkeysquote:Op zondag 30 januari 2011 19:34 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
De derde band was Reverend & The Makers, maar die leek me wel erg moeilijk, dus daarom maar twee van de drie.
Het beste werk van Babyshambles is stukken beter dan Reverend & the Makers, het is helaas erg wisselend van kwaliteit. Shotter's nation is een erg goed album.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Oh, eigenlijk niet, zijn vriendjes van de Monkeys
En de beste van de 3 bands trouwens.
Zullen we't maar op persoonlijke smaak houden?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:15 schreef belsen het volgende:
[..]
Het beste werk van Babyshambles is stukken beter dan Reverend & the Makers, het is helaas erg wisselend van kwaliteit. Shotter's nation is een erg goed album.
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:14 schreef belsen het volgende:
Niet het beste post-Libertines werk...
Wie verbindt The Libertines met acts als The Clash en Gorrilaz?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |