Ik heb dus precies hetzelfde gevoel. Met name die eerste...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:50 schreef brabo74 het volgende:
Aaaarrgh, ik heb het idee dat ik de eerste en derde ken, misschien zelfs wel in mijn bezit heb, maar ik weet het gewoon niet.....![]()
![]()
hmmmmm, helpt mij nog niet.....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:18 schreef ranja het volgende:
De band is dit jaar in het nieuws geweest. Albums zijn van 2000, 2003 en 2005
Verrek. Ik was op zoek naar echt iets heel anders, die eerste hoes lijkt wel heel erg op een ander album van een andere band.quote:
Aan de samples te zien en deze post zou ik zeggen, iets van Paul's Boutique (die ik -jazekerwel- in de kast heb staan, maar met de nadruk op 'staan': m.a.w.; echt vaak is 'ie er niet uitgekomenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee, afkomstig van 1 van de belangrijkste Hip Hop-albums. En lichtelijke vervolgvraag voor wat betreft de titel.
Close genoeg, dunkt me.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:41 schreef methodmich het volgende:
Dat nummer van Public Enemy heet toch She Watch Channel Zero?! ?
Marco Bakker als ik je goed volg..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Op Nederland 1 was een film met Doris Day. Op Nederland 2 een Wiener operette. Wie deed daar iig in mee?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bruce Springsteen - 57 channels and nothin on
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:58 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Marco Bakker als ik je goed volg..
Never mind the buzzcocks? Samenstelling van Nevermind, Sex Pistols en Buzzcocks?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:03 schreef Gambolputty het volgende:
We blijven bij TV: de "popquiz" Doe maar normaal is een NL-versie van een BBC-programma.
Hoe heet dit programma en verklaar de titel
Lijkt mij ook.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:04 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Never mind the buzzcocks? Samenstelling van Nevermind, Sex Pistols en Buzzcocks?
Never Mind the Bullocks dan natuurlijk, niet die van Nirvana.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:04 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Never mind the buzzcocks? Samenstelling van Nevermind, Sex Pistols en Buzzcocks?
Het schoot me opeens te binnen van Nevermind, dacht al wel dat dat twijfelachtig zou zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:14 schreef ranja het volgende:
[..]
Never Mind the Bullocks dan natuurlijk, niet die van Nirvana.
Ik ging er maar vanuit dat je lui wasquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:16 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Het schoot me opeens te binnen van Nevermind, dacht al wel dat dat twijfelachtig zou zijn
Tja, dan moet je het album wel hebben...ik ken de artiest al niet..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:15 schreef ralfseltje het volgende:
--knip--
Dit is de tracklist van een bepaald mash up album van afgelopen jaar.
Noem de artiesten plus albums die door de mash up gehaald zijn, en wie dat heeft gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |