Jijzelf?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:31 schreef ralfseltje het volgende:
Jep eerste deel is goed, wie maakt hem af
Nopequote:Op zondag 30 januari 2011 14:53 schreef Norrage het volgende:
Zal wel Gorillaz met Gorillaz of Demon Days zijn?
Oh, eigenlijk niet, zijn vriendjes van de Monkeysquote:Op zondag 30 januari 2011 19:34 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
De derde band was Reverend & The Makers, maar die leek me wel erg moeilijk, dus daarom maar twee van de drie.
Het beste werk van Babyshambles is stukken beter dan Reverend & the Makers, het is helaas erg wisselend van kwaliteit. Shotter's nation is een erg goed album.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Oh, eigenlijk niet, zijn vriendjes van de Monkeys
En de beste van de 3 bands trouwens.
Zullen we't maar op persoonlijke smaak houden?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:15 schreef belsen het volgende:
[..]
Het beste werk van Babyshambles is stukken beter dan Reverend & the Makers, het is helaas erg wisselend van kwaliteit. Shotter's nation is een erg goed album.
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:14 schreef belsen het volgende:
Niet het beste post-Libertines werk...
Wie verbindt The Libertines met acts als The Clash en Gorrilaz?
quote:
Met The Libertines en/of The Clash?quote:
Die dus.quote:
Ow...quote:Op zondag 30 januari 2011 21:27 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Ik wist alleen dat ie gitarist (en soms zanger) van The Clash was, en dat ie te horen was op het laatste Gorillaz-album. Was dus een pure gok, ik had ook Simonon kunnen gokken.
Overigens, wil je Gorillaz niet meer fout spellen aub?
ike turnerquote:Op zondag 30 januari 2011 21:46 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Nope, het is niet Ibrahim Ferrer, maar die heeft inderdaad ook met Gorillaz samengewerkt.
(ook geen ander persoon van die Buena Vista Social Club, het is een Amerikaan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |