Ah, anders mustte sie waarschijnlijk rausch ofzo.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee kunstvakken. Docent was nicht dabei.
En normaal zit je op je Mac?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik zit nou op mijn Windows pc, wat een haat.
Hoiquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:42 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jij bent zowel rechts als links heb ik gehoord.
Zeg dat je geen zin hebt of als je een mietje bent dat je ziek bentquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:42 schreef Zokunen het volgende:
Grmbl, nu heb ik min of meer toegezegd dat ik zo nog naar de kroeg ga, om te helpen met de organisatie van een dart tournooitje, maar ik moet morgen om 6:15 al op het werk zijn en most likely to 18:30 ofzo
aaaaaaaaaiquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:42 schreef Zokunen het volgende:
Grmbl, nu heb ik min of meer toegezegd dat ik zo nog naar de kroeg ga, om te helpen met de organisatie van een dart tournooitje, maar ik moet morgen om 6:15 al op het werk zijn en most likely to 18:30 ofzo
Ik heb het juist net toegezegdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:43 schreef JApieman het volgende:
[..]
Zeg dat je geen zin hebt of als je een mietje bent dat je ziek bent
Waar? Dartstoernooitje?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:42 schreef Zokunen het volgende:
Echte mannen slapen niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:44 schreef Zokunen het volgende:
Dan maar een keer aan de koffie ofzo, alhoewel, slaap ik dan nog wel
Jawel maar mijn hele opstelling staat klaar op Windows.quote:
Oke.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:44 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jawel maar mijn hele opstelling staat klaar op Windows.
Op mijn pc:
HDD met alle muziek
Midi controller
Microfoon
Macbook verbonden aan PC en op mijn Mac weer skype.
Ik zorg gewoon dat het snel KO is en dan laat ik me wel aflossenquote:
Ik kan met koffie juist heerlijk slapenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:44 schreef Zokunen het volgende:
Dan maar een keer aan de koffie ofzo, alhoewel, slaap ik dan nog wel
1 bak koffie en dan een 30 minuten durende powernap schijnt het aller best te zijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik kan met koffie juist heerlijk slapen
kanker kachelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
aaaaaaaaaargh ik heb die kut kachel weer uit laten gaan![]()
je zou maar echt zo lopen als op jouw UIquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Jij wilt ook een hijs?quote:
Maar goed dat ik niet zo'n kachel heb, dan ging die altijd veeeeel te hardquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wil jij ook een hijs?quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:47 schreef sharr het volgende:
[..]
je zou maar echt zo lopen als op jouw UIdamn
* Ragboer gaat samen met sharr blowenquote:
je woont in Egypte?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga ff fikkie stoken... zucht
Gezond.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:50 schreef Ragboer het volgende:
Iemand kent Kees Kankerkachel niet? Onder welke grot heb je dan geleefd?IK POSTTE HEM EN IK KOM OOK UIT DRENTHE GEEN HAAT OP DRENTHESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:50 schreef Ragboer het volgende:
Iemand kent Kees Kankerkachel niet? Onder welke grot heb je dan geleefd?Drenthe? Ligt dat in Limburg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snoep (X)?quote:
Ja dat ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:51 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Snoep (X)?
En cake met extra kruiden?![]()
Met Stijn is het goed, oh sorry Sjaakquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:51 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hoe is het met Stijn? Ik heet niet jaap
Mooizo Stijn, ik heet ook niet Sjaakquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:52 schreef trolololo het volgende:
[..]
Met Stijn is het goed, oh sorry Sjaak
Zullen wij een keer snoepjes eten?quote:
Piet?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:52 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mooizo Stijn, ik heet ook niet Sjaak
Eetsmakelijk dan alvast.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:52 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik over een paar minuutjes, als ik *ping* hoor
Op je blackberry?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:52 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik over een paar minuutjes, als ik *ping* hoor
28 = 19quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie gaat me nu eens vertellen hoe ik ONZ-radio weer aan de praat krijg?
Ik heb al een week niet meer geluisterd
Voorheen opende ik altijd: http://94.23.28.46:80 in WMP, via CTRL - U.
Alleen werkt dat niet meer
www.onzinradio.nl/tunein openen met VLCquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
iPhonequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:53 schreef trolololo het volgende:
[..]
Niet weten dat ik een Iphone heb
Blackberry
OPquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:53 schreef trolololo het volgende:
[..]
Niet weten dat ik een Iphone heb
Blackberry
ZIE OP!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |