weet t.. ik stel me in gedachten voor dat mensen het echt gebruikenquote:
Ik dans niet. Als een echte fokbaas sta ik met mijn drankje in mijn hand geklemd tegen de muur.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Lemme see your booty shaking across the dancefloor.
Stel je je dan boerendiscotheken vol met karl kani, nickelson en lonsdale voor?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet t.. ik stel me in gedachten voor dat mensen het echt gebruiken
Ik probeer me dat niet voor te stellen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet t.. ik stel me in gedachten voor dat mensen het echt gebruiken
Schuivel op z'n minst heen en weer. Richting mij.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik dans niet. Als een echte fokbaas sta ik met mijn drankje in mijn hand geklemd tegen de muur.
de gemiddelde boer hier in de buurt is al genoegquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Stel je je dan boerendiscotheken vol met karl kani, nickelson en lonsdale voor?
Als ze humor heeft dan wel.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
- Naast een meisje gaan zitten en doen of je driftig op zoek bent naar iets (op grond, bar). ("Zoek je iets?") Reactie van jou, als puike dude: "... Mmmmja, mijn openingszin."
deze zou eigenlijk nog wel kunnen werken
Oei, dan zal ik eerst nog wat drank naar binnen moeten slaan hoor.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Schuivel op z'n minst heen en weer. Richting mij.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de gemiddelde boer hier in de buurt is al genoegbier in zijn hand.. hangend aan de bar.. op zijn klompen natuurlijk
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik dans niet. Als een echte fokbaas sta ik met mijn drankje in mijn hand geklemd tegen de muur.
Ze hebben er nog belachelijk veel voor gekregen.quote:
lekkerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:28 schreef JApieman het volgende:
Hoi, ik ben er er weer. Ik heb het bier alvast koud gezet
Indrinken met petjes en bacardi's.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Oei, dan zal ik eerst nog wat drank naar binnen moeten slaan hoor.
ECKT? Met klompen enzo?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de gemiddelde boer hier in de buurt is al genoegbier in zijn hand.. hangend aan de bar.. op zijn klompen natuurlijk
BR33Zah!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zou bij mij kunnen werken. Als ik een paar bacardi breezer lemon vanje heb gehad.![]()
ja die zijn er helaas erg veel hier in de buurtquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:27 schreef Ragboer het volgende:
Hoi daar ben ik weer. Ik heb het bier alvast koud gezet.
Na-aperT!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:28 schreef JApieman het volgende:
Hoi, ik ben er er weer. Ik heb het bier alvast koud gezet
Stiekem jenever jatten van opa.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Indrinken met petjes en bacardi's.
Het is nog waar ook.quote:
Drenthequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja die zijn er helaas erg veel hier in de buurt
Het is tenminste lekker Hollandsch. Bij ons wordt je wakker van het moskeegejengel en de bontkraagjes op scooters...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja die zijn er helaas erg veel hier in de buurt
Niet tegen vechten.quote:
Bij ons heb je gelukkig nog echte ragboerenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Het is tenminste lekker Hollandsch. Bij ons wordt je wakker van het moskeegejengel en de bontkraagjes op scooters...
Die Serçan Yildirim schijnt doelwit ajax te zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is nog waar ook.![]()
![]()
![]()
Nu gaat het definitief tussen PSV en Twente dus.
BAASquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:30 schreef JApieman het volgende:
[..]
Bij ons heb je gelukkig nog echte ragboeren
drenthe is verder top.. maar het accentquote:
Jij rookt?quote:
Sercan wie?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Serçan Yildirim schijnt doelwit ajax te zijn
Niet meer die van Wolfswinkel?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:33 schreef Ragboer het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sercan_Y%C4%B1ld%C4%B1r%C4%B1m
IS HE GOED GEGAAN?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:33 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ook wel goed, toetsweek afgelopen
Nee mang, Wolfie is van Utreg!quote:
Ja, wel redelijk geloof ikquote:
Ajax had geen interesse, dat was onzinverhaal.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:35 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja maar ze wouden hem toch kopen?
haa haha hah hall hallo hal haallo sab sab sa sa sss sabi sabine sabine hallo.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hhhhhoi bbbart ba baarrr bart bart.
Goedzo knul. Ik ben trots op je.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:34 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, wel redelijk geloof ikMoet nog wel 2 toetsen inhalen, en wiskunde ging zoals gewoonlijk weer ontzettend bar. Maarja, ben 't gewend.
Ok, ik volg voetbal niet helemaalquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ajax had geen interesse, dat was onzinverhaal.
Ik ben ook best wel trots op mij.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Goedzo knul. Ik ben trots op je.
Ja hoor, jij?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
ARE YOU READY Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y
Je hebt de 92.000.000ste post.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:25 schreef Beach het volgende:
Waar moeten we heen om te meppen?quote:
Ik wel met m'n gps op m'n HTC Desire.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Oud-Beijerland, maar dat kan niemand vinden
Ekte ekte bazen hebben een iPhone 4.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:39 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik wel met m'n gps op m'n HTC Desire.![]()
nu ben ik stoer
Das bij Spijkernisse!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Oud-Beijerland, maar dat kan niemand vinden
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:40 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ekte ekte bazen hebben een iPhone 4.
Bei Deutsch?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik had Fashist sauce - adolf hitler van Snuf. in de klas gedraait.
Jij bent extreemrechts?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik had Fashist sauce - adolf hitler van Snuf. in de klas gedraait.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |