quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:06 schreef mash_ het volgende:
En nu ga ik wat anders doen. Deze mix in om 19:00 Klaar. Mag hopen dat er dan wel iemand is die wilt draaien? Dan is er nog steeds een gat van een uur. Is er dan nog niemand dan zet ik een anderen liveset aan.
om 19h ekstraweekend, dus dan ben ik wegquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:06 schreef mash_ het volgende:
En nu ga ik wat anders doen. Deze mix in om 19:00 Klaar. Mag hopen dat er dan wel iemand is die wilt draaien? Dan is er nog steeds een gat van een uur. Is er dan nog niemand dan zet ik een anderen liveset aan.
ik wil wel draaien nu wat doe je!!!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:06 schreef mash_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
misschien dat hij dat niet wilquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:07 schreef naatje_1 het volgende:
misschien dat koelkast het nongitaargehalte wilt opkrikken in die tijd?
leukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga ondertussen even zoeken naar geniale teksten
Ja, nu ik het weetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
komt door zijn haarkapje denk ikVeenstra had wel zijn haar nog staan op zijn hoofd, rabbering heb je herkend, en ekdom moet je dan dus ook kunnen herkennen
Ik pak 19-20 wel danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:06 schreef mash_ het volgende:
JA KOELKAST OP DE RADIO!quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij ook, hoorde ik, ik wil wel over je kale kano heengaan![]()
()
Test het uitquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:10 schreef sharr het volgende:
Kun je ziek worden van twee maanden over de datum frituurvet?
Post een paar dan kan ik het inschatten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
omg.. ik lees echt de ergste openingszinnenzouden mensen die nou echt gebruiken
# Ik hou niet van regen, maar wel van spettersquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Post een paar dan kan ik het inschatten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |