Jij denkt alleen maar aan hosselen.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het werkt zeker als je wil hosselen, maar er zit een bepaald maximum aan waarop het niet meer werkt
Jongens.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij denkt alleen maar aan hosselen.![]()
Ja afschaffen die handel!quote:
A-humquote:
Eensch.quote:
Komt wel goed schatje.quote:
quote:
Dan hebben we er geen last meer van.quote:
O ja? Wie zet het vuilnis dan buiten? Wie houdt jou warm tijdens het slapen? Met wie heb je seks?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:31 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dan hebben we er geen last meer van.
M'n moeder, niemand, mezelf.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
O ja? Wie zet het vuilnis dan buiten? Wie houdt jou warm tijdens het slapen? Met wie heb je seks?
Bestaat de mensheid over een jaar of honderd niet meer.quote:
Ikzelf, niemand en niemand.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
O ja? Wie zet het vuilnis dan buiten? Wie houdt jou warm tijdens het slapen? Met wie heb je seks?
Mensen die nog afhankelijk zijn van hun moederquote:Op zondag 30 januari 2011 16:40 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
M'n moeder, niemand, mezelf.
Het vuilnis wordt nu door mijn mama buiten gezet, seks heb ik al een tijd niet en warm word ik ook al niet gehouden. Dus wat dat betreft zal er niet veel veranderen.
Ik mag dat, ik woon nog thuis.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Mensen die nog afhankelijk zijn van hun moeder
En dat gaat toch aardig vervelen na een tijdje lijkt me hoor, als jullie nog de enigen zijn op aarde.
Als ik sommige dames soms zie bitchen, dan zijn jullie ook echt niet de makkelijkste voor elkaar
QFTquote:Op zondag 30 januari 2011 17:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja dat is het enige wat nog lastig wordt, ik kan beter met mannen overweg dan met vrouwen.quote:En dat gaat toch aardig vervelen na een tijdje lijkt me hoor, als jullie nog de enigen zijn op aarde.
Als ik sommige dames soms zie bitchen, dan zijn jullie ook echt niet de makkelijkste voor elkaar
Hm ja ik ook. Dat dan weer wel.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dat is het enige wat nog lastig wordt, ik kan beter met mannen overweg dan met vrouwen.
Dat dus. Volgens mij zitten we redelijk op 1 lijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:10 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
En sommigen ja, niet generaliseren.Ik bitch nooit, als ik iemand niet mag, negeer ik diegene gewoon.
quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:10 schreef fairytalessuck het volgende:
En sommigen ja, niet generaliseren.
Dat idee krijg ik ook.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat dus. Volgens mij zitten we redelijk op 1 lijn.
quote:
Ja mevrouwtje, dat noemen we in Nederland hypocrietquote:
Ik hoopte dat niemand het door zou hebben.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:30 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ja mevrouwtje, dat noemen we in Nederland hypocriet![]()
tegen andere zeggen: niet generaliseren!
even daarvoor heeft ze het zelf nog gedaan
ik ben immer scherpquote:Op zondag 30 januari 2011 17:30 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik hoopte dat niemand het door zou hebben.
/carequote:Op zondag 30 januari 2011 17:30 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ja mevrouwtje, dat noemen we in Nederland hypocriet![]()
tegen andere zeggen: niet generaliseren!
even daarvoor heeft ze het zelf nog gedaan
Ik kan niet 100% perfect zijn, sorry.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dat is inderdaad slecht, hup aan de schandpaal met haar
Valt me tegen hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 18:36 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik kan niet 100% perfect zijn, sorry.
Waarschuwing: pleonasmequote:Op zondag 30 januari 2011 18:36 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik kan niet 100% perfect zijn, sorry.
Ligt er maar net aan hoe je het bekijkt.quote:
Tsja, dat is die ene procent die ik mis. Kan er niks aan doen.quote:
Oooh, het is maar 1 procent?! Dan is het goedquote:Op zondag 30 januari 2011 19:05 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Tsja, dat is die ene procent die ik mis. Kan er niks aan doen.
Gelukkig.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:09 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Oooh, het is maar 1 procent?! Dan is het goed
Je kan niet voor een deel perfect zijnquote:Op zondag 30 januari 2011 19:05 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe je het bekijkt.
Als ik bedoelde dat ik het nu voor 99% ben, dan klopt de zin.
Tuurlijk kan dat wel.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je kan niet voor een deel perfect zijnIemand moet mierenneuken
dat dus.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:19 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat wel.
Je kan een perfect gezicht hebben, maar minder perfecte benen.
Dan ben je voor een deel perfect.
Dan heb je gewoon een perfect gezicht en ben je, het totaalplaatje, niet perfect.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:19 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat wel.
Je kan een perfect gezicht hebben, maar minder perfecte benen.
Dan ben je voor een deel perfect.
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:20 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dat dus.
dan is 50% van iemand perfect
Dit.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:23 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nee hoor. ze heeft gewoon gelijk.
Totaalplaatje niet nee, wel deels. En daar ging het over.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon een perfect gezicht en ben je, het totaalplaatje, niet perfect.
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:23 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nee hoor. ze heeft gewoon gelijk.
quote:geslacht: Vrouw
Je kan het niet winnen he he he.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja preciesquote:Op zondag 30 januari 2011 19:27 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Je kan het niet winnen he he he.
En dan ga je zo doen ah pftoeee.
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja Fed, vandaag is hetquote:Op zondag 30 januari 2011 19:33 schreef FedExpress het volgende:
Thanks bdh![]()
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb al gewonnen.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:50 schreef FedExpress het volgende:
[..]
he can't win it and he knows it.
Zolang je maar weet hoe het hoortquote:Op zondag 30 januari 2011 19:05 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Tsja, dat is die ene procent die ik mis. Kan er niks aan doen.
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Zolang je maar weet hoe het hoort
[ afbeelding ]
quote:
ik ben juist voor, als wij tenminste maar vanuit de hemel mogen kijkenquote:Op zondag 30 januari 2011 17:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En dat gaat toch aardig vervelen na een tijdje lijkt me hoor, als jullie nog de enigen zijn op aarde.
quote:Op zondag 30 januari 2011 23:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat wordt een grote lesbische orgie
quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 23:31 schreef fairytalessuck het volgende:
Gratje was een lieve hond jongens.
wat is deze?quote:Hij had een liefde voor het afblussen van pannen, met z'n speciale schuim.
Lees het hele verhaal maar, ik ben te emotioneel nu.quote:
Turbo gezien?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:31 schreef fairytalessuck het volgende:
Gratje was een lieve hond jongens.
Onder andere ja hehe.quote:
ik heb een solidariteitspost gezetquote:Op zondag 30 januari 2011 23:34 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Lees het hele verhaal maar, ik ben te emotioneel nu.
Bedankt voor je steun.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:40 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik heb een solidariteitspost gezet
shakeweight was btw wel echt geniaal
[ afbeelding ]
Ja, het was zo'n goeie hond. Beetje een slappe lul af en toe maar ach.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 23:42 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja, het was zo'n goeie hond. Beetje een slappe lul af en toe maar ach.
ikke wel in ieder gevalquote:Op zondag 30 januari 2011 23:41 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Bedankt voor je steun.
Heb je ook Southpark gezien daarstraks?
Ghehe jaaa. En daar komt ook dat pannen afblussen vandaan. Die vader van Stan met z'n geroosterde kip, die hotline.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:58 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ikke wel in ieder geval"You didn't exercise for 7 hours."
Hahaha, inderdaad. wie verzint zoietsquote:Op maandag 31 januari 2011 00:00 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ghehe jaaa. En daar komt ook dat pannen afblussen vandaan. Die vader van Stan met z'n geroosterde kip, die hotline.
De makers.quote:Op maandag 31 januari 2011 00:02 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Hahaha, inderdaad. wie verzint zoiets
quote:Op zondag 30 januari 2011 23:41 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Bedankt voor je steun.
Heb je ook Southpark gezien daarstraks?
Ik heb me echt dood gelachen om die aflevering.quote:Op maandag 31 januari 2011 00:02 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Hahaha, inderdaad. wie verzint zoiets
ik ook, ik lag echt dubbelquote:Op maandag 31 januari 2011 00:05 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik heb me echt dood gelachen om die aflevering.
Ik was aan het eten en verslikte me een paar keer echt goed. M'n keel doet nog pijn.quote:
erg foute opmerking in de contextquote:
Weet ik.quote:Op maandag 31 januari 2011 00:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
erg foute opmerking in de context
whehequote:
Wat?quote:
Nee, even aan het kijken waarom ik ook alweer moest kotsen die avond waarvan je zei dat ik je afgewezen had.quote:Op maandag 31 januari 2011 00:22 schreef kutkabouter het volgende:
wat lurk je dan? zeker aan het kijken hoe geil ik er ook alweer uit zie?
hahahaquote:Op maandag 31 januari 2011 00:23 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee, even aan het kijken waarom ik ook alweer moest kotsen die avond waarvan je zei dat ik je afgewezen had.
Zo grappig is het nou ook weer niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 00:24 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
hahahaik moest hardop lachen
toch moest ik hardop lachen door de goeie comebackquote:Op maandag 31 januari 2011 00:25 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Zo grappig is het nou ook weer niet.
Ghehe.quote:Op maandag 31 januari 2011 00:30 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
toch moest ik hardop lachen door de goeie comebackik heb m in m'n fobo gezet (
)
dat hoeft ook niet, je mag best kreunen en mijn naam schreeuwenquote:Op maandag 31 januari 2011 00:32 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ghehe.![]()
Mij krijg je niet zo snel stil hoor.
quote:Op maandag 31 januari 2011 00:38 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat hoeft ook niet, je mag best kreunen en mijn naam schreeuwen
je hebt een fobo dingensquote:
Ik zag het ja.quote:
hij was niet serieus bedoeld trouwens hequote:
Jaaaa ja.quote:Op maandag 31 januari 2011 00:47 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
hij was niet serieus bedoeld trouwens he
oke dan wel hequote:
Zou ik ook maar zijn als ik jou was, niet iedereen wordt vermeld in mijn prachtige fotoboek.quote:Op maandag 31 januari 2011 00:51 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
oke dan wel heals je daar gelukkig van wordt
maargoed, ik ben wel blij met mijn ereplaats
daarom, ik print het uit en hang het boven mijn bedquote:Op maandag 31 januari 2011 00:51 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Zou ik ook maar zijn als ik jou was, niet iedereen wordt vermeld in mijn prachtige fotoboek.
Je kunt het ook overdrijven.quote:Op maandag 31 januari 2011 00:55 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
daarom, ik print het uit en hang het boven mijn bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |