quote:Op zondag 30 januari 2011 20:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Zolang je maar weet hoe het hoort
[ afbeelding ]
quote:
ik ben juist voor, als wij tenminste maar vanuit de hemel mogen kijkenquote:Op zondag 30 januari 2011 17:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Mensen die nog afhankelijk zijn van hun moeder
En dat gaat toch aardig vervelen na een tijdje lijkt me hoor, als jullie nog de enigen zijn op aarde.
Als ik sommige dames soms zie bitchen, dan zijn jullie ook echt niet de makkelijkste voor elkaar
quote:Op zondag 30 januari 2011 23:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat wordt een grote lesbische orgie
quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 23:31 schreef fairytalessuck het volgende:
Gratje was een lieve hond jongens.
wat is deze?quote:Hij had een liefde voor het afblussen van pannen, met z'n speciale schuim.
Lees het hele verhaal maar, ik ben te emotioneel nu.quote:
Turbo gezien?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:31 schreef fairytalessuck het volgende:
Gratje was een lieve hond jongens.
Onder andere ja hehe.quote:
ik heb een solidariteitspost gezetquote:Op zondag 30 januari 2011 23:34 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Lees het hele verhaal maar, ik ben te emotioneel nu.
Bedankt voor je steun.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:40 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik heb een solidariteitspost gezet
shakeweight was btw wel echt geniaal
[ afbeelding ]
Ja, het was zo'n goeie hond. Beetje een slappe lul af en toe maar ach.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 23:42 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja, het was zo'n goeie hond. Beetje een slappe lul af en toe maar ach.
ikke wel in ieder gevalquote:Op zondag 30 januari 2011 23:41 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Bedankt voor je steun.
Heb je ook Southpark gezien daarstraks?
Ghehe jaaa. En daar komt ook dat pannen afblussen vandaan. Die vader van Stan met z'n geroosterde kip, die hotline.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:58 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ikke wel in ieder geval"You didn't exercise for 7 hours."
Hahaha, inderdaad. wie verzint zoietsquote:Op maandag 31 januari 2011 00:00 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ghehe jaaa. En daar komt ook dat pannen afblussen vandaan. Die vader van Stan met z'n geroosterde kip, die hotline.
De makers.quote:Op maandag 31 januari 2011 00:02 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Hahaha, inderdaad. wie verzint zoiets
quote:Op zondag 30 januari 2011 23:41 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Bedankt voor je steun.
Heb je ook Southpark gezien daarstraks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |