Net of jij dat niet weet, het was jouw hond.quote:
adje en kratjequote:Op zondag 30 januari 2011 23:23 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Net of jij dat niet weet, het was jouw hond.
Dat waren z'n 2 ballen, z'n favoriete speeltjes.quote:
Kanonskogels waren het, shake weighter had zelfs niet zo'n impact als die 2quote:Op zondag 30 januari 2011 23:25 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat waren z'n 2 ballen, z'n favoriete speeltjes.
RIP Gratje.
Dat was ie zeker, ook al hield hij er rare hobby's op na.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:33 schreef Lindgren. het volgende:
DA WAS GOFFERDOMMEN NEN LIEVEN HOND JONGEN
Ik waardeer je steun in deze moeilijke tijden heel erg.quote:Op maandag 31 januari 2011 00:05 schreef kutkabouter het volgende:
* kutkabouter werkt aan youtube gratje tribute filmpje
neuken werkt ook goed als steun in moeilijke tijdenquote:Op maandag 31 januari 2011 00:06 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik waardeer je steun in deze moeilijke tijden heel erg.
Steun me.quote:Op maandag 31 januari 2011 00:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
neuken werkt ook goed als steun in moeilijke tijden
zal ik jou eens even komen steunen ja?quote:
Ja ik heb zo'n verdriet man.quote:Op maandag 31 januari 2011 00:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
zal ik jou eens even komen steunen ja?
* kutkabouter pakt auto naar helmondquote:Op maandag 31 januari 2011 00:18 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja ik heb zo'n verdriet man.
Tot over een uurtje.quote:Op maandag 31 januari 2011 00:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
* kutkabouter pakt auto naar helmond
dat is wel een uurtje rijden jaquote:
Geen idee, vraag het www.anwb.nlquote:Op maandag 31 januari 2011 00:24 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat is wel een uurtje rijden jahoe kan ik het beste gaan? A2 en dan A270?
jij woont daarquote:Op maandag 31 januari 2011 00:25 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Geen idee, vraag het www.anwb.nl
Net of ik die snelwegen ken.quote:
ben jij niet met rijbewijs bezig ofzoiets?quote:Op maandag 31 januari 2011 00:30 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Net of ik die snelwegen ken.
Neuh.quote:Op maandag 31 januari 2011 00:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ben jij niet met rijbewijs bezig ofzoiets?
het is ook "drein"quote:
"we zullen ge"quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 10:42 schreef MultiBanaan het volgende:
Gratje vertoont verdacht veel overeenkomsten met een goede vriend van me
Je maakt mn naam ten schande, nep Brabander.quote:
goeien reactie welquote:Op maandag 31 januari 2011 20:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je maakt mn naam ten schande, nep Brabander.
Ben je nou nog niet gearriveerd? Ik wacht nog steeds.quote:
ja sorry, de auto is kapotquote:Op maandag 31 januari 2011 22:07 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet gearriveerd? Ik wacht nog steeds.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |