Baze fipohunterquote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:10 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga jullie verlaten ik ga lekker gamekings kijken en op mijn hol zitten en vanavond naar Sparta
LATER SNUF, IS THE WALKING DEAD LEUK?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
O ja en ik ga 2 afleveringen van The Walking Dead kijken
DOEI KNETTER
Maar deze is wel leukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik heb wel weer erg lange nummers in de tracklist
Het ligt aan jou, want jij vult die leegtes normaalquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ligt het aan mij of valt er af en toe een stilte in het topic...
neil young?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik heb wel weer erg lange nummers in de tracklist
GAD VER DAMMEquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het ligt aan jou, want jij vult die leegtes normaal
LATER JAPEMANSSSquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:11 schreef JApieman het volgende:
[..]
LATER SNUF, IS THE WALKING DEAD LEUK?
haha echnie.. er zijn gewoon minder mensen ofzo...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het ligt aan jou, want jij vult die leegtes normaal
Minder dan ooit...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haha echnie.. er zijn gewoon minder mensen ofzo...
Oke, maar even downloaden binnenkort dan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
LATER JAPEMANSSS
the walking dead is zeker het kijken waard.
AFLEVERING 1 = EPISCH
AFLEVERING 2 = ZEKER GEK
AFLEVERING 3 = TOF
AFLEVERING 4 = AARDIG
AFLEVERING 5 = NOG NIET GEZIEN
AFLEVERING 6 = NOG NIET GEZIEN
mensen hebben ineens weer een leven enzoquote:
mensen die een leven hebbenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mensen hebben ineens weer een leven enzo
mwah ik denk dat ik nog wel even hier mij meld over een uurtje of 2 en ik ga dan een kwartiertje later wegquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:13 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oke, maar even downloaden binnenkort dan.veel plezier bij sparta man
Wat sociaal van jou ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
mwah ik denk dat ik nog wel even hier mij meld over een uurtje of 2 en ik ga dan een kwartiertje later weg
Nergens meer?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:14 schreef naatje_1 het volgende:
Waar is mono eigenlijk, in dit verhaal?
Oostenrijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:14 schreef naatje_1 het volgende:
Ja waar is de grote baas gebleven?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:14 schreef naatje_1 het volgende:
Ik draai nu juist iets voor jou!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:15 schreef Beach het volgende:
is er al muziek? ik krijg alleen die melding
ja, rockquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:15 schreef Beach het volgende:
is er al muziek? ik krijg alleen die melding
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik draai nu juist iets voor jou!
Viel me ookal op. Mensen die luisteren en ook het topic meelezen. Doe eens kezellik mee, jao!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:15 schreef JApieman het volgende:
Er zijn wel 23 luisteraars, maar er luisteren dus ook best veel die helemaal nooit posten
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Heel goed meteen na mijn shift gaan slapen komt dan toch niks boeiends.
Oh vandaar.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:16 schreef Ragboer het volgende:
Mono is in Oostenrijk, wintersport enzo...
Dat doe je maar lekker zelfquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wie wil even de houtkachel voor me aansteken?
heb last van luiheid
ah, okquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:16 schreef Ragboer het volgende:
Mono is in Oostenrijk, wintersport enzo...
Ik doen maar een grapje maken.quote:
Oh.. ik ben echt een pyromaan als het op vuurtje aansteken enzo aankomt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wie wil even de houtkachel voor me aansteken?
heb last van luiheid
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:18 schreef Viro het volgende:
[..]
ik wil het wel doen, alleen als ik pcs van je tieten krijg
Ik vroeger ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh.. ik ben echt een pyromaan als het op vuurtje aansteken enzo aankomt.
Een eckte manquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
kom jij even dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gewoon een jingle inspreken van wees niet mietje, praat gezellig mee in het topicquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Viel me ookal op. Mensen die luisteren en ook het topic meelezen. Doe eens kezellik mee, jao!
Deze solo'squote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:19 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Och weer deze muziek wat fijn
Om vervolgens bakstenen naar ze te gooien?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Deze solo's![]()
En ik ga ze in april live aanschouwen
Nou nouquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:20 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Om vervolgens bakstenen naar ze te gooien?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:18 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Een eckte manZe zijn zeldzaam aan het worden. Homo zijn is in nu
Hahaha bij mij loopt het altijd uit de hand. Een keertje heb ik een bbq aangestoken met een halve liter aanstekervloeistof. hahaha steekvalm van anderhalve meterquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kom jij even dan?
kun je gelijk hout van buiten meenemen
CAPTAIN JACKquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:21 schreef Beach het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hoooooooooooooooooooooooooooooooooo
weer een verzoekje van mijquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:21 schreef Beach het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hoooooooooooooooooooooooooooooooooo
Bij de HAK hebben ze ook goede en lekkere testplanten. Ze letten op elk loszittend velletje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Bij de HAK hebben ze ook goede en lekkere testplanten. Ze letten op elk loszittend velletje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je muzieksmaak is slechtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
En nu mag niemand meer zeggen dat mijn muzieksmaak slecht is
Stranger tides ofzoiets. Er zijn ookal plannen voor 5. Dusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:23 schreef JApieman het volgende:
Er komt ook een nieuwe Pirates of the Carribean film he
Jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Stranger tides ofzoiets. Er zijn ookal plannen voor 5. Dus
Waar blijft m'n toolquote:
FC Utrecht - RKCquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tot in de finale van de knvb beker hé?
Gastquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[ afbeelding ]
Even wat vrijdagmiddag wijsheid
Met van die harde stukjes ieeeeeeeeeewlquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:27 schreef Ragboer het volgende:
He bietsj, ik heb vokkingworst gekocht net
niet? maar maarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hé, het draait niet alleen om jou hier hè
Hier moest ik lachen.quote:
Wist je dat Dennis de Groot van Op zoek naar Zorro en Donny de Groot van RKC broers zijn>?quote:
OOK!?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
trolololo is ook een beetje een laposletje geloof ik
quote:
Witloef, gekookt in de melluk!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Even snel witlofschotel eten... tot zo
Ik krijg er kriebels van..quote:
Met een kale kano heb je zulke dingen nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Stel je voor, zulke dingen in je schaamhaar.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Toontje.. je wordt meer baas met elk liedje
Welk schaamhaar?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Stel je voor, zulke dingen in je schaamhaar.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:31 schreef sharr het volgende:
[..]
Met een kale kano heb je zulke dingen niet
Over kalo kano gesprokenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:31 schreef sharr het volgende:
[..]
Waar, wanneer, hoe laat?quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:31 schreef sharr het volgende:
[..]
In het dorp, Oud-Beijerland, 10 uurquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Over kalo kano gesproken
[..]
Waar, wanneer, hoe laat?![]()
General lee vlagquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:33 schreef Ragboer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Lynyrd Skynyrd
![]()
![]()
Denk niet dat ik dat redquote:
Confederate flag (rebel flag).quote:
Sowieso denk ik dat je het niet kan vinden, maar het duurt tot 3 uur, dus misschien haal je het tegen die tijdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dat redIk moet werken tot 9 en zal wel uitlopen tot half 10..
Dan nog naar dat gehucht ergens in zuid-holland.. Dat haal ik niet
Ja ik ben er dan toch nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:34 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb nog geen enkele PM binnengehad voor één van mn items...
[ afbeelding ]
Iedere zaterdag van 02-03 's nachts met mogelijke uitloop een show van DJ AltoNaatje. Hij is te bereiken via twitter, fok, en requestjes kunnen via spotify. Het middel tegen nachtegiel!
Nummers (mogelijk met afkappingen als ik het niets vindt) volgende uitzending:
Aanvrager: Dagoduck
LCD Soundsystem - Daft Punk is playing at my house!
Aanvrager: Henk_Spermatank
Gigi D'Agostino - The Riddle
Aanvrager: Datdus
JvT Buma in me zak
Aanvrager: FreezePop
Talk Talk Living in another world
Items volgende uitzending:
• Top 3 van '11: 3 liedjes ingezonden door de users van FOK! Die over een bepaald nieuwsfeit gaan. Deze keer: de missie die toch doorgaat, ondanks dat de leden tegen zijn Denk aan oorlog, politie, kunduz, mannen met baarden
PM Naatje voor de Top 3 van '11
• Topic van de dag: Een topic dat opgevallen is en waar iedereen over praat op FOK!/Faalhaasactie van de dag, © Huppelmuts: Actie die faalt.
PM Naatje voor dat topic/die actie
• Naatjes Plaatje:
- Party Harders vs The Subs Pope of Dope
• Radio Onzin Contest: Radio Onzin contest: krijg airplay op ONZ Radio
DJ naam: DJ AltoNaatje
Fok username: naatje_1
Twitter: @naatje_1
Spotify request alto: http://open.spotify.com/u(...)symxSSqMeBkq69UOT5UB
Spotify request TUTB: http://open.spotify.com/u(...)6l176QjGau5mwFSdRTJT
Spotify request algemeen: http://open.spotify.com/u(...)ATZu8Xobn2bOAFbDX18d
Wist wel dat het de rebelflag was.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Confederate flag (rebel flag).
THE SOUTH WILL RISE AGAIN!
Dus nu issie viesbah?quote:
shag of sigaretten?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:37 schreef Beach het volgende:
sharr jij weet veel van roken he?
ik heb een vraagje
wat kan ik kopen voor 4.15?
Niet veelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:37 schreef Beach het volgende:
ik heb een vraagje
praktisch niets ..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:37 schreef Beach het volgende:
ik heb een vraagje
Goedkope shagquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:37 schreef Beach het volgende:
ik heb een vraagje
quote:
Oi. Ik ben een L&M roker.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:37 schreef sharr het volgende:
[..]
praktisch niets ..
L&M van 4 hooguit? maar daar krijg je kanker van.
en pall mall geloof ik
Verkoop je zaad via Ebay!quote:
Ik ook als ik peuken koop.quote:
Utregs zaad is veel geld waard!quote:
Djarum kretek super filter 16 = ¤3,50quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:39 schreef sharr het volgende:
Bietsj
http://www.sigarettenprijs.nl/
ik vraag me af of het up to date is though
pall mall is niet ergquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:39 schreef sharr het volgende:
Fortuna niet nemen, dat is nog erger dan L&M en Pall Mall bij elkaar
Laat me raden. Jij rookt marlboro?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:39 schreef sharr het volgende:
Fortuna niet nemen, dat is nog erger dan L&M en Pall Mall bij elkaar
Ja die is niet up to datequote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:39 schreef sharr het volgende:
Bietsj
http://www.sigarettenprijs.nl/
ik vraag me af of het up to date is though
Jij gaat een keer met de indo's kretek roken, sowiesoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:40 schreef sharr het volgende:
Djarum kretek super filter 16
klinkt leuk
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:40 schreef mc-Piel het volgende:
WHY CAN'T WE JUST BE SOBER!!!!
Thanks Noot
Kent met heel veel filterquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Laat me raden. Jij rookt marlboro?
Als je dat vraagt, kom je wel een beetje over als een armoedzaaier.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja die is niet up to dateen ik ga niet vragen "wat kan ik krijgen voor 4.15"
ik wil smooth overkomen bij het blonde grietje achter de toonbank tenslotte.
Voor 4,15 kan je ook 2 bier halenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:41 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Als je dat vraagt, kom je wel een beetje over als een armoedzaaier.
Maar hey, als je maar 4,15 hebt dan ben je dat eigenlijk ook
In de supermarkt veel meer joh.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Voor 4,15 kan je ook 2 bier halen
Volgens mij ook ja, want L&M 28 kost 6,00 en daar staat ie voor 5,70quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:41 schreef sharr het volgende:
Volgens mij moet je 30 cent optellen bij de prijs op die site
Die zijn op zich wel te doen op z'n tijd.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:40 schreef sharr het volgende:
Djarum kretek super filter 16
klinkt leuk
Ik heb er nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die zijn op zich wel te doen op z'n tijd.
Die dingen zijn al best oud, ik rookte ze al toen ik 16 wasquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:42 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord
Jaa gezellig!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:40 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij gaat een keer met de indo's kretek roken, sowieso
Het liefst geen thunderstruckquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:42 schreef Zokunen het volgende:
Toon, aangezien jij gitaren dj bent, kan je zo iets van AC/DC doen?
Dan heb je het net gemistquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:42 schreef Zokunen het volgende:
Ah, dan ga ik het niet doenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:43 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jaa gezellig!
Welis kretek gerookt Sharr?
Zit wel 't dubbele in van 'n normale sigaret! Dus denk aan je stem
Sigaretten met kruidnagelsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:42 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord
Heeft ie net gedaanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:42 schreef Zokunen het volgende:
Iron Maiden is ook goed! Run to the Hillsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan heb je het net gemist
Maar meer is beter uiteraard
Number of the beast.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:43 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Iron Maiden is ook goed! Run to the Hills
Maar oh zo lekkerquote:
Mensen ik heb nog maar een kwartiertjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:43 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Iron Maiden is ook goed! Run to the Hills
Kan gewoonquote:
En dit ook ja, tot zo!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:44 schreef Boterhamzakje het volgende:
Over roken gesproken, ik ga ff een peukje over de longen klappen.
Tot zo!
U is geheelonthouder?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:43 schreef naatje_1 het volgende:
SigarettenNaast dat ze natuurlijk ziekmakend zijn voor de personen die ze roken, stinkt het ook nog eens een keertje
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:45 schreef mc-Piel het volgende:
Maar boyzz, ik ga eten en dan werken!
Kusjes voor m'n lekkere geitenbilletjes
Ik ken het, heb in SAM meer dan 30.000 nummers staan, ikke niet weet wat alles isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb even willekeurig een ander gekozen
Ik ken niet alle titels + nummers uit m'n hoofd
Droge bek van lucky?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:46 schreef _Fanta het volgende:
ik zit nu aan de lucky strike, maar jezus krijg daar echt droge mond van, maar gelukkig heb pot bier naast me staan
quote:
quote:
Spijkersquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:47 schreef _Fanta het volgende:
[..]
oei, das ook nie zo slim he.., hoe kwam het?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:46 schreef mash_ het volgende:
Er is niemand om 17:00 Zal ik gaan? beetje verzoekjes draaien enzo.
neej buiten.. haalde hout en dacht neem extra veel mee.. toen zag ik de opstaande stoeptegel nietquote:
Niet zoveel zoepe, of moest je weer bedelen om wijn bij je oude buurman (63), die jou wel zou willen raken?quote:
kusje op je auquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neej buiten.. haalde hout en dacht neem extra veel mee.. toen zag ik de opstaande stoeptegel niet
jah ik heb ook gewoon die rode :Squote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:47 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Droge bek van lucky?![]()
wat ben jij voor 'n pussy roker?
Zeker lucky strike zilver?
Ik rook altijd lucky strike red
wil niets liever!
Ja.. ik vind het ook wel een goed ideequote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:48 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja. Verzoekjes draaien is een goede manier om aan nieuwe muziek te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |