Heb je 't spel ook?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik luister lekker de brutal legen soundtrack
Vind ik ook, die is veel beter.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:30 schreef mc-Piel het volgende:
Nog maar 14 Sharr![]()
Waarom niet de Dastik Dubstep remix trouwens
ja dat is het volgens mijquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
sharr je hebt er echt gevoel voor he
Ik ook nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee
Die moet ik nog eens lenen van een maat van me
WHOLLA WAT IS JE XBOXLIJFquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:30 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ook nietIk moet m'n xbox nog ombouwen
Niet doenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:30 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ook nietIk moet m'n xbox nog ombouwen
QFTquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:31 schreef Snuf. het volgende:
Ik moet eigen aan mijn profielwerkstuk gaan werken maar ik zit hier te spammen
Laat me raden, je PWS gaat over het gebruik van ''Capslock'' op internetfora?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:31 schreef Snuf. het volgende:
Ik moet eigen aan mijn profielwerkstuk gaan werken maar ik zit hier te spammen
Ja en hoe je dit kunt voorkomenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:31 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Laat me raden, je PWS gaat over het gebruik van ''Capslock'' op internetfora?
waarom nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik weet niet of het wel zo tof is om met jou te spelen
Je moet ook geen spijkers op de weg gooienquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
vanmiddag weer een ongeluk gebeurt vlak bij mijn huiswaarom doen automobilisten dat nou
maar ik ben een leuke jongen en ik oon in BFBC2quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je doet hier ook al best debiel
Zie je mij daar voor aanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je moet ook geen spijkers op de weg gooien
Heb ik niet meer manquote:
Ik heb toch al geen xbox live meer, en een maat van me heeft z'n xbox ook omgebouwd en kan ook nog gewoon online. En m'n neefje ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Niet doen
Kan je niet meer online en dat is juist het leukst
Wii-fiquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:32 schreef mc-Piel het volgende:
Mensen die betalen om online te kunnen spelen![]()
..
Koop gewoon een Wii met '' Wii-fi ''hihi ( ik vond 't zelf wel 'n leuken garp)
Dankjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wii-fiWat een leuken garpjenmakertjen ben jij
maar je neefje is kleinquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:33 schreef JApieman het volgende:
[..]
Heb ik niet meer man
[..]
Ik heb toch al geen xbox live meer, en een maat van me heeft z'n xbox ook omgebouwd en kan ook nog gewoon online. En m'n neefje ook
Laten we vergelijkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
maar ik ben een leuke jongen en ik oon in BFBC2
wat is jouw verzoekje?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik hoop dat mijn verzoekjes ook nog komen
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Zie je mij daar voor aan
Met je rang 19quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
maar ik ben een leuke jongen en ik oon in BFBC2
ja maar ik heb het spel alleen in december gespeeld omdat BO zo kut wasquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Laten we vergelijken
[ link | afbeelding ]
Zoiets heb ik ook in MW2quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Laten we vergelijken
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Vast ook wel de reden dat die agent jou zo vaak aanhoudt.
PWS is ook kut. Ik zal het zo zeggen. Op het HBO doe je het hele jaar eigenlijk niks anders dan projecten maken. Dus bereid je maar voorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:34 schreef sharr het volgende:
Ik haat PWS tot in het diepst van mijn ziel en verder
Volgens mij kwam het gewoon door geluidsoverlastquote:
Ik heb er 179 uur en 47 minuten bij battlefield erop zittenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb daar episch veel dagen man 15 ofzo denk ik
maar ik ga eerst uni proberen jwtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
PWS is ook kut. Ik zal het zo zeggen. Op het HBO doe je het hele jaar eigenlijk niks anders dan projecten maken. Dus bereid je maar voor![]()
nerd.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb er 179 uur en 47 minuten bij battlefield erop zitten
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:35 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Volgens mij kwam het gewoon door geluidsoverlast
Ik haat KCV tot in het diepst van mijn ziel en verderquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:34 schreef sharr het volgende:
Ik wil je wel komen troosten?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:34 schreef sharr het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik wil je wel komen troosten?
Ja ik hoop dat ik de staatsloterij winquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan moet je heul veul boeken lezen. Sterkte met dat
Dat doet ik ook helemaal nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, spijkers naar mensen gooien is ook niet grappig. Foei
JA HOOP HET WEL, DOE JIJ HAVO?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
WHOLLA JAPIEMANS JOU TIJD KOMT NOG WEL
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:37 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
![]()
Die was te simpel Noot, iets beter je best doen!
Komop man! Ik ben wel wat creatievers van jou gewend!quote:
Laatst zei je trouwens nog dat je VMBO deed, of was dat iemand anders? Of deed jij gewoon een liegjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat ik de staatsloterij win
nee ik ga niet zeggen dat ik vmbo doe wat denken jijquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Laatst zei je trouwens nog dat je VMBO deed, of was dat iemand anders? Of deed jij gewoon een liegje
Ooh..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat doet ik ook helemaal niet![]()
Heb eerder wel touwtjes gespannen bij voetgangers
Tweetalig vwo --- > vwo ---> Havo ...quote:
Leuke laarzenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:38 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Komop man! Ik ben wel wat creatievers van jou gewend!
Begin op z'n minst met..
'' Wat zit je haar leukhihihi ''
Doe je goedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:38 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Tweetalig vwo --- > vwo ---> Havo ...
M'n 7e jaar op middelbaar onderwijs nu![]()
Toen was ik 8 ofzow.. dus dan mag datquote:
Jammer dat je maar 1x respect kan gevenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:39 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ben gewoon dope
quote:
Dan was het iemand anders. Ik heb ook vwo gedaan, maar ik heb bewust gekozen voor HBO en ik doe nu een studie in 3 jaar.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
nee ik ga niet zeggen dat ik vmbo doe wat denken jij
Alweerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:39 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ben gewoon dope
Ik heb nog geen idee wat ik hierna ga doen, misschien wel even naar het buitenland ofzoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:39 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
![]()
We komen d'r wel
Stond toch al een HBO op de planning, VWO of niet!
Dat is een goed begin ja!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Leuke laarzen
Waar koop je die sigaretten? Kom je daar vaker?![]()
Die man met die Afro, verderopquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:39 schreef sharr het volgende:
Wie draait er eigenlijk? Leuken Muzieken
Voor het eerst ben ik onder de indruk van een verzoekje van je.quote:
Die moet je niet willen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:40 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat is een goed begin ja!
En bij meisjes met nickelson jassen en neppe uggs is het nog eenvoudiger.
Daar hoef je alleen maar tegen te zeggen;
''Hey tijgah, alles goed dan?''
Ik kan het welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Voor het eerst ben ik onder de indruk van een verzoekje van je.
Ik ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik kan het wel![]()
Maar hou ervan om muziek aan te vragen die de rest ruk vind
Verkapte..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
Heeft iemand nog leuke, iets minder bekende muziek voor me om op m'n Apple iPod 3g 32GB te zetten?
Als je als FOK!er een meisje wil neuqen die NIET op het achterwerk van een kameel lijkt.. dan heb je soms geen keuzequote:
Kut is opquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:41 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ben gewoon dope
dit bedoelde ik dus
Dit is eigenlijk het enige leuken nummer van Bon Jon Bovi Jovi ofzoietsquote:
Snuf. & the beertendersquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
Heeft iemand nog leuke, iets minder bekende muziek voor me om op m'n Apple iPod 3g 32GB te zetten?
Verkapte, ik heb een dure ipod post!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
Breaking Benjamin en Three Days Grace kende je niet toch? En stoer met je apple...:Dquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
I disagreequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk het enige leuken nummer van Bon Jon Bovi Jovi ofzoiets
Hij was 2e handsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:42 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Verkapte, ik heb een dure ipod post!
Jammer Noot
Eensch met KKJ!quote:
Oja, die eerste moest ik nog even opzoeken!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
Breaking Benjamin en Three Days Grace kende je niet toch? En stoer met je apple...:D
Jaren 80/90 muziekquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hij was 2e handsVoor 120 euro overgekocht
Tracy Chapman - Fast car!quote:
Ik krijg af en toe hoofdpijn als ik een post van jou leesquote:
Neem een aspirine dat helpt somsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik krijg af en toe hoofdpijn als ik een post van jou lees
Doei.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:44 schreef Spouwerranger het volgende:
Oke, ik moet even snel weg. Tot over een halfuurtje, mijn waarden lieverdjens
Tot straksquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:44 schreef Spouwerranger het volgende:
Sharr, dat is geen goed ideequote:
Cya lataaahquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:44 schreef Spouwerranger het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:43 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Tracy Chapman - Fast car!
Sting - Fields of gold
Je hebt Rick Astley er toch wel op staan he? Hoe moet je anders mensen rickrollen als je onderweg bentquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Sharr, dat is geen goed idee
Soms is het liedje wel leuk op de radio, maar niet voor op m'n mp3
Sorry
Fleetwood Mac - Little liesquote:
dan doe ik het welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Sharr, dat is geen goed idee
Soms is het liedje wel leuk op de radio, maar niet voor op m'n mp3
Sorry
Dan Rickroll ik mezelf op onverwachte momentenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:45 schreef JApieman het volgende:
[..]
Je hebt Rick Astley er toch wel op staan he? Hoe moet je anders mensen rickrollen als je onderweg bent
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Fleetwood Mac - Little lies
George Micheal - I want your sex
UB40 - Rat in mi kitchen
VOF De Kunst - Een kopje koffie
Radios - She goes nana
Ook leukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan Rickroll ik mezelf op onverwachte momenten
komt eraanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
![]()
Sting - Fields of goldTracy Chapman - Fast car
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
![]()
Sting - Fields of gold
Tracy Chapman - Fast car
Schat:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:45 schreef sharr het volgende:
Dan moet je Avenged Sevenfold erop zetten met dat ene mooie nummer waarvan ik de titel kwijt ben. Oke?
Catscanquote:
Verstandig.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:50 schreef JApieman het volgende:
Ik geloofde niet dat er al zolang niet gepost was dus ik refreshde google chrome.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:50 schreef JApieman het volgende:
Ik geloofde niet dat er al zolang niet gepost was dus ik refreshde Apple Safari
en hielp het?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:50 schreef JApieman het volgende:
Ik geloofde niet dat er al zolang niet gepost was dus ik refreshde google chrome.
en toch was het zoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:50 schreef JApieman het volgende:
Nee, daarom moest ik postenquote:
Ja, hebben jullie dat wel eens dat ie niet meer automatisch update?quote:
hij is zo sloom...quote:
Ik zit hier nu wenend en snikkend achter m'n computer te denken aan mijn pas overleden kanariequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij is zo sloom...![]()
Hier moet ik echt de goede bui voor hebben
's Nachts? Merken je ouders dat niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:52 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Iedere zaterdag van 02-03 's nachts met mogelijke uitloop een show van DJ AltoNaatje. Hij is te bereiken via twitter, fok, en requestjes kunnen via spotify. Het middel tegen nachtegiel!
Nummers (mogelijk met afkappingen als ik het niets vindt) volgende uitzending:
Aanvrager: Dagoduck
LCD Soundsystem - Daft Punk is playing at my house!
Aanvrager: Henk_Spermatank
Gigi D'Agostino - The Riddle
Aanvrager: Datdus
JvT Buma in me zak
Aanvrager: FreezePop
Talk Talk Living in another world
Items volgende uitzending:
• Top 3 van '11: 3 liedjes ingezonden door de users van FOK! Die over een bepaald nieuwsfeit gaan. Deze keer: de missie die toch doorgaat, ondanks dat de leden tegen zijn Denk aan oorlog, politie, kunduz, mannen met baarden
PM Naatje voor de Top 3 van '11
• Topic van de dag: Een topic dat opgevallen is en waar iedereen over praat op FOK!/Faalhaasactie van de dag, © Huppelmuts: Actie die faalt.
PM Naatje voor dat topic/die actie
• Naatjes Plaatje:
- Party Harders vs The Subs Pope of Dope
• Radio Onzin Contest: Radio Onzin contest: krijg airplay op ONZ Radio
DJ naam: DJ AltoNaatje
Fok username: naatje_1
Twitter: @naatje_1
Spotify request alto: http://open.spotify.com/u(...)symxSSqMeBkq69UOT5UB
Spotify request TUTB: http://open.spotify.com/u(...)6l176QjGau5mwFSdRTJT
Spotify request algemeen: http://open.spotify.com/u(...)ATZu8Xobn2bOAFbDX18d
aaaaaaaaaaaaaawquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik zit hier nu wenend en snikkend achter m'n computer te denken aan mijn pas overleden kanarie..
Wat heeft het leven toch weinig zin als ik er zo over nadenk![]()
Harderquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:52 schreef Afroman het volgende:
zal ik straks nog even iets hards doen?(showtek)
Showtek en hard in één zinquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:52 schreef Afroman het volgende:
zal ik straks nog even iets hards doen?(showtek)
Mijn mooie request is belangrijker!quote:
Okequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:53 schreef sharr het volgende:
Toon ik bedoelde Afterlife, maar die heb je dus al twee keernvm!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:52 schreef Beach het volgende:
[..]
's Nachts? Merken je ouders dat niet.
Dan ben ik weg! Thanks voor 't draaien van m'n verzoekjes mangquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:53 schreef Afroman het volgende:
ik draai gewoon showtek en daarna bonkers
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen mutequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:53 schreef Afroman het volgende:
ik draai gewoon showtek en daarna bonkers
dat boeit me geen fuck, vrijdag is de avond bij uitstek om langer door te gaan en daar heb ik toestemming voor gekregen van mn ouders, tot 1 uur, dat welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:52 schreef Beach het volgende:
[..]
's Nachts? Merken je ouders dat niet.
Iets van Noisekick.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
Heeft iemand nog verzoekjes voor straks?
Om 4 uur!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wil iemand het even melden als de herrie enzo afgelopen is
Wat voor soort muziek?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
Heeft iemand nog verzoekjes voor straks?
Zal ik je weer trollen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wil iemand het even melden als de herrie enzo afgelopen is
dan heb ik geen verzoekjesquote:
Ik zit met eenzelfde probleemquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan heb ik geen verzoekjes
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Moet ik hem masseren?hihi
Amon Amarthquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan heb ik geen verzoekjes
Het is Megadeth verdommequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Amon Amarth
Lamb of God
Megadeath
Devildriver
Slayer
Rock is geen harde kutmuziek.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:57 schreef Beach het volgende:
Als het harde kutmuziek is; heb ik altijd wel verzoekjes.
Vandaag slaan we jou even over.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:58 schreef sharr het volgende:
Avenged Sevenfold - Afterlife
iets van euhh ik vergeet altijd namen
aaah dank u.. dan weet ik dat ik nog even geluidloos zitquote:
Awo broederquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:59 schreef Ragboer het volgende:
Ewaaaaaa, negers, indo's en negerinnen. Ragboer is in het topique.
Die had ik er zelfs al ingezet voor jouquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:58 schreef sharr het volgende:
Avenged Sevenfold - Afterlife
iets van euhh ik vergeet altijd namen
Hey jochie.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:59 schreef Ragboer het volgende:
Ewaaaaaa, negers en negerinnen. Ragboer is in het topique.
Apa kabar?quote:
Twente uitquote:
Dankjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die had ik er zelfs al ingezet voor jou
Three Days Grace is mooi, niet herriequote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:01 schreef sharr het volgende:
[..]
Dankje
Iets van Something Corporate, Shinedown - Second Chance, thousand foot krutch - I climb, three days grace - never too late
Ik heb zin in herrie
Het spijt me, maar m'n headset is nog niet binnenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Word er nu wel gepraat? of is weer muziek only?
doe je niks aanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het spijt me, maar m'n headset is nog niet binnen
mic?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je hebt toch niet bij chinese webshops gekocht hehquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
baik baik!quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Word er nu wel gepraat? of is weer muziek only?
Chinees nieuwjaar!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:03 schreef trolololo het volgende:
[..]
Je hebt toch niet bij chinese webshops gekocht heh
Ja, zin in nicotine als ik jouw naam zie. Daarom negeer ik je.quote:
had het al door... ga verder met je dingquote:
Ik heb ook zin in nicotinequote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, zin in nicotine als ik jouw naam zie. Daarom negeer ik je.
Was bij de groothandel net, maar geen kretek gezienquote:
Ohja, ik was bezig.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
had het al door... ga verder met je ding
Hallo, lekkere sjekbek van mequote:
fokop mang!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:04 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Was bij de groothandel net, maar geen kretek gezien
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:
Ragje!quote:
Lekker geyle beer van mequote:
sharr?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:06 schreef trolololo het volgende:
Sigaretje roken & de hond uitlaten & douchen & om 23:00 gaan slapen
Wie ben ik
SHARRquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:06 schreef trolololo het volgende:
Wie ben ik
Heel goed meteen na mijn shift gaan slapen komt dan toch niks boeiends.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:06 schreef trolololo het volgende:
Wie ben ik
Ik ben om 6:30 opgestaanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:07 schreef Snuf. het volgende:
ik ben om 11 uur opgestaan en zit sinds dat moment te computeren ik heb hoofdpijn als een hoer
Ik ben om 6:00 gaan slapen.quote:
Heloef, bedankt nog voor mijn clipjen van gisteren.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Heel goed meteen na mijn shift gaan slapen komt dan toch niks boeiends.
11.00quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |