Laat me raden, je PWS gaat over het gebruik van ''Capslock'' op internetfora?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:31 schreef Snuf. het volgende:
Ik moet eigen aan mijn profielwerkstuk gaan werken maar ik zit hier te spammen
Ja en hoe je dit kunt voorkomenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:31 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Laat me raden, je PWS gaat over het gebruik van ''Capslock'' op internetfora?
waarom nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik weet niet of het wel zo tof is om met jou te spelen
Je moet ook geen spijkers op de weg gooienquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
vanmiddag weer een ongeluk gebeurt vlak bij mijn huiswaarom doen automobilisten dat nou
maar ik ben een leuke jongen en ik oon in BFBC2quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je doet hier ook al best debiel
Zie je mij daar voor aanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je moet ook geen spijkers op de weg gooien
Heb ik niet meer manquote:
Ik heb toch al geen xbox live meer, en een maat van me heeft z'n xbox ook omgebouwd en kan ook nog gewoon online. En m'n neefje ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Niet doen
Kan je niet meer online en dat is juist het leukst
Wii-fiquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:32 schreef mc-Piel het volgende:
Mensen die betalen om online te kunnen spelen![]()
..
Koop gewoon een Wii met '' Wii-fi ''hihi ( ik vond 't zelf wel 'n leuken garp)
Dankjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wii-fiWat een leuken garpjenmakertjen ben jij
maar je neefje is kleinquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:33 schreef JApieman het volgende:
[..]
Heb ik niet meer man
[..]
Ik heb toch al geen xbox live meer, en een maat van me heeft z'n xbox ook omgebouwd en kan ook nog gewoon online. En m'n neefje ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |