Heb je 't spel ook?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik luister lekker de brutal legen soundtrack
Vind ik ook, die is veel beter.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:30 schreef mc-Piel het volgende:
Nog maar 14 Sharr![]()
Waarom niet de Dastik Dubstep remix trouwens
ja dat is het volgens mijquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
sharr je hebt er echt gevoel voor he
Ik ook nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee
Die moet ik nog eens lenen van een maat van me
WHOLLA WAT IS JE XBOXLIJFquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:30 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ook nietIk moet m'n xbox nog ombouwen
Niet doenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:30 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ook nietIk moet m'n xbox nog ombouwen
QFTquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:31 schreef Snuf. het volgende:
Ik moet eigen aan mijn profielwerkstuk gaan werken maar ik zit hier te spammen
Laat me raden, je PWS gaat over het gebruik van ''Capslock'' op internetfora?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:31 schreef Snuf. het volgende:
Ik moet eigen aan mijn profielwerkstuk gaan werken maar ik zit hier te spammen
Ja en hoe je dit kunt voorkomenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:31 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Laat me raden, je PWS gaat over het gebruik van ''Capslock'' op internetfora?
waarom nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik weet niet of het wel zo tof is om met jou te spelen
Je moet ook geen spijkers op de weg gooienquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
vanmiddag weer een ongeluk gebeurt vlak bij mijn huiswaarom doen automobilisten dat nou
maar ik ben een leuke jongen en ik oon in BFBC2quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je doet hier ook al best debiel
Zie je mij daar voor aanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je moet ook geen spijkers op de weg gooien
Heb ik niet meer manquote:
Ik heb toch al geen xbox live meer, en een maat van me heeft z'n xbox ook omgebouwd en kan ook nog gewoon online. En m'n neefje ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Niet doen
Kan je niet meer online en dat is juist het leukst
Wii-fiquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:32 schreef mc-Piel het volgende:
Mensen die betalen om online te kunnen spelen![]()
..
Koop gewoon een Wii met '' Wii-fi ''hihi ( ik vond 't zelf wel 'n leuken garp)
Dankjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wii-fiWat een leuken garpjenmakertjen ben jij
maar je neefje is kleinquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:33 schreef JApieman het volgende:
[..]
Heb ik niet meer man
[..]
Ik heb toch al geen xbox live meer, en een maat van me heeft z'n xbox ook omgebouwd en kan ook nog gewoon online. En m'n neefje ook
Laten we vergelijkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
maar ik ben een leuke jongen en ik oon in BFBC2
wat is jouw verzoekje?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik hoop dat mijn verzoekjes ook nog komen
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Zie je mij daar voor aan
Met je rang 19quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
maar ik ben een leuke jongen en ik oon in BFBC2
ja maar ik heb het spel alleen in december gespeeld omdat BO zo kut wasquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Laten we vergelijken
[ link | afbeelding ]
Zoiets heb ik ook in MW2quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Laten we vergelijken
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Vast ook wel de reden dat die agent jou zo vaak aanhoudt.
PWS is ook kut. Ik zal het zo zeggen. Op het HBO doe je het hele jaar eigenlijk niks anders dan projecten maken. Dus bereid je maar voorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:34 schreef sharr het volgende:
Ik haat PWS tot in het diepst van mijn ziel en verder
Volgens mij kwam het gewoon door geluidsoverlastquote:
Ik heb er 179 uur en 47 minuten bij battlefield erop zittenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb daar episch veel dagen man 15 ofzo denk ik
maar ik ga eerst uni proberen jwtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
PWS is ook kut. Ik zal het zo zeggen. Op het HBO doe je het hele jaar eigenlijk niks anders dan projecten maken. Dus bereid je maar voor![]()
nerd.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb er 179 uur en 47 minuten bij battlefield erop zitten
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:35 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Volgens mij kwam het gewoon door geluidsoverlast
Ik haat KCV tot in het diepst van mijn ziel en verderquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:34 schreef sharr het volgende:
Ik wil je wel komen troosten?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:34 schreef sharr het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik wil je wel komen troosten?
Ja ik hoop dat ik de staatsloterij winquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan moet je heul veul boeken lezen. Sterkte met dat
Dat doet ik ook helemaal nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, spijkers naar mensen gooien is ook niet grappig. Foei
JA HOOP HET WEL, DOE JIJ HAVO?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
WHOLLA JAPIEMANS JOU TIJD KOMT NOG WEL
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:37 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
![]()
Die was te simpel Noot, iets beter je best doen!
Komop man! Ik ben wel wat creatievers van jou gewend!quote:
Laatst zei je trouwens nog dat je VMBO deed, of was dat iemand anders? Of deed jij gewoon een liegjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat ik de staatsloterij win
nee ik ga niet zeggen dat ik vmbo doe wat denken jijquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Laatst zei je trouwens nog dat je VMBO deed, of was dat iemand anders? Of deed jij gewoon een liegje
Ooh..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat doet ik ook helemaal niet![]()
Heb eerder wel touwtjes gespannen bij voetgangers
Tweetalig vwo --- > vwo ---> Havo ...quote:
Leuke laarzenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:38 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Komop man! Ik ben wel wat creatievers van jou gewend!
Begin op z'n minst met..
'' Wat zit je haar leukhihihi ''
Doe je goedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:38 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Tweetalig vwo --- > vwo ---> Havo ...
M'n 7e jaar op middelbaar onderwijs nu![]()
Toen was ik 8 ofzow.. dus dan mag datquote:
Jammer dat je maar 1x respect kan gevenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:39 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ben gewoon dope
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |