Die dingen zijn al best oud, ik rookte ze al toen ik 16 wasquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:42 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord
Jaa gezellig!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:40 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij gaat een keer met de indo's kretek roken, sowieso
Het liefst geen thunderstruckquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:42 schreef Zokunen het volgende:
Toon, aangezien jij gitaren dj bent, kan je zo iets van AC/DC doen?
Dan heb je het net gemistquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:42 schreef Zokunen het volgende:
Ah, dan ga ik het niet doenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:43 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jaa gezellig!
Welis kretek gerookt Sharr?
Zit wel 't dubbele in van 'n normale sigaret! Dus denk aan je stem
Sigaretten met kruidnagelsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:42 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord
Heeft ie net gedaanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:42 schreef Zokunen het volgende:
Iron Maiden is ook goed! Run to the Hillsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan heb je het net gemist
Maar meer is beter uiteraard
Number of the beast.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:43 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Iron Maiden is ook goed! Run to the Hills
Maar oh zo lekkerquote:
Mensen ik heb nog maar een kwartiertjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:43 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Iron Maiden is ook goed! Run to the Hills
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |