Welke Garmin heb je in de planning? Ik heb sinds 3 jaar een Etrex Vista HCX in gebruik, ben er redelijk tevreden over.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:59 schreef PdeHoog het volgende:
Maar voorlopig staat er eerst een Garmin GPS op de planningLeuk voor mijn nieuwe hobby en ook voor het geotaggen van foto's
Kan 't wel betalen maar ik moet mezelf leren beheersenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mijn rekening ook, we kunnen hem over twee maanden smeren dan kan je niet gelijk uitgeven maar kan je nog even sparen
Weet ik veel, heb er nog helemaal niet over nagedacht. Die gedachte kwam net pas in me opquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wat moet je er voor hebben trouwens?
Hehe, ¤949 is ie nieuw. BTW actie is nu ¤789. Doe je dingquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kan 't wel betalen maar ik moet mezelf leren beheersen.
[..]
Weet ik veel, heb er nog helemaal niet over nagedacht. Die gedachte kwam net pas in me op.
Ik ben beschikbaar in de DM & PM.quote:
Totdat je vriendin zegt: "Eigenlijk heb je te dure hobby's om een vrouw te onderhouden..."quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Leuk he, zo'n hobby
Deze fase is normaal kan ik je vertellen
Vrouwen onderhouden, dát zijn pas dure hobby's en slechte investeringenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:21 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Totdat je vriendin zegt: "Eigenlijk heb je te dure hobby's om een vrouw te onderhouden..."
Een legend of een Dakota 10.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:15 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Welke Garmin heb je in de planning? Ik heb sinds 3 jaar een Etrex Vista HCX in gebruik, ben er redelijk tevreden over.
QFTquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vrouwen onderhouden, dát zijn pas dure hobby's en slechte investeringen. Kan je beter een stel dikke lenzen kopen, schrijf je minder op af.
En daarom moet je vooraf dus een backup makenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:18 schreef taxibabe het volgende:
fuck fuck fuck...
Heb net windhoos 7 als dualboot geinstalleerd. Nu is 1 partitie met al mijn muziek en progs helemaal pleite....![]()
![]()
Die heb ik gelukkig ook wel,quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:34 schreef Puala het volgende:
[..]
En daarom moet je vooraf dus een backup maken
Dan kom je met de mogelijkheden uit? Aan een Vista kun je meer instellen, maar die heeft dan weer geen touchscreen.quote:
Het ding moet kunnen navigeren en coordinaten loggenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:34 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dan kom je met de mogelijkheden uit? Aan een Vista kun je meer instellen, maar die heeft dan weer geen touchscreen.
Fietstochten inderdaad. En om m'n GPS tracks te loggen die ik aan de deelnemers van mijn brevetten verstrek. Afgelopen jaar reed al de helft met een GPS, dit jaar zal dat richting 2/3 gaan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het ding moet kunnen navigeren en coordinaten loggenVeel meer heb k niet nodig
geotaggen heb ik al freeware voor en dus alleen het GPX-bestandje nodig.
Waar gebruik jij hem dan allemaal voor? Voor je fietstochtjes gok ik?
Juist... vroegâh was het gewoon service van je bank en anno nu moet je voor elk zuchtje adem betalen...quote:
En dat terwijl je geen rooie cent meer voor je geld krijgt maar ze het wel voor de hoofdprijs weer uitlenenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:23 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Juist... vroegâh was het gewoon service van je bank en anno nu moet je voor elk zuchtje adem betalen...
Ja ik las het, het leger heeft Cairo al voor een deel ingenomen zag ik.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:17 schreef Isdatzo het volgende:
Mogguh. Wat een toestand in Egypte.. gisteravond/nacht leek 't de goede kant op te gaan maar nu ineens 80 doden oid.
Die pech heb ik ook altijd. Daarom weiger ik ook altijd in reclame folders te kijken omdat ik mijzelf anders weer eens genaaid voel als er een aanbieding voorbij komt wat ik net voor meer heb aangeschaft.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:35 schreef Doodkapje het volgende:
Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut! 3 weken geleden D700 gekocht voor 1700,- nu met die MM korting nog geen 1500,-
Dat zuigt echt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:35 schreef Doodkapje het volgende:
Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut! 3 weken geleden D700 gekocht voor 1700,- nu met die MM korting nog geen 1500,-
Juist! En mijn pa nog ff erin wrijven: "Jong, ik zit te denken om m ook maar te kopen, als ie toch zo goedkoop is..."quote:
Nee ik met m'n 5DII.. ach, er zijn ergere dingen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:35 schreef Doodkapje het volgende:
Vanish?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:00 schreef Isdatzo het volgende:
En kutzooi.Ik nog ff aan de mtb sleutelen voor 't eten. Nog ff snel 't e.e.a. doen. Normaal lukt me dat altijd wel zonder m'n kleren vies te maken maar kwam er net achter dat er allemaal olie en troep op m'n rechterarm zit. Goede witte trui naar de haaien
.
Wie gaat mij tips geven om dat weer schoon te krijgen.
Mja, 't is geen motorolie. Dat krijg ik er meestal wel met gewoon wassen uit. Dit waren dikke stroperige resten kettingoliequote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Vanish?
Al laat googlen op motorolie zien dat je het met citroen afwasmiddel moet doen
Ossengalzeepquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:03 schreef taxibabe het volgende:
Ossengalzeep? Of een tablet steradent bij de was ingooien. (Heb ik laatst toevallig gelezen)
Ligt een denk ik vooral aan wat voor een stof je trui is.quote:Heb nog wel dasty ontvetter van de wibra (ge-ni-aal spul trouwens) staan, zou ik dat ook kunnen proberen.
Katoenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:11 schreef taxibabe het volgende:
http://www.siderius.nl/ossengal/Site%20Folder/index.html
Kun je gewoon bij de drogist kopen.
[..]
Ligt een denk ik vooral aan wat voor een stof je trui is.
Zie boven. En anders ff aan de binnenkant een stukje proberen, kijken wat het met de trui doet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Och, ik was vroeg in de ochtend gegaan donderdag, verkoper bleef stotterend bij het punt dat er geen korting op gold ondanks een heel betoog van mij en ik duidelijk maakte dat ik een lens wou kopenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:52 schreef Puala het volgende:
Ik was vandaag bij de MM in Arnhem om eventjes wat lenzen te halen (2 stuks maar twijfelde nog hoe/wat) gigantisch druk en ze vertelde me ook gelijk maar dat de actie niet gold voor lenzen. Weg mogelijkheid om ff met korting wat lenzen te scoren
Laat 'm er een 24-105 bij kopen!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm dus lenzen niet.
Wel een combinatie met een body, even iemand zoeken die een body moet hebben.
Toevallig weet ik iemand
Nou we kunnen best een deal maken hoorquote:
Ik deel je gedachtequote:Op zondag 30 januari 2011 00:19 schreef Isdatzo het volgende:
Ja kut nou had ik 't net allemaal uit m'n hoofd gezet hè. Bedankt.
Maar da's toch onzinquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:32 schreef Omniej het volgende:
Volgens mij hebben objectieven nooit meegedaan met de BTW-actie, tenzij je ze in combinatie met een body koopt.
Sinds wanneer zijn objectieven accessoires?quote:Uitgezonderd van deze actie zijn:
* Muziek, film en games
* Computer: Apple iPad
* Games hardware
* Hifi: Bose
* Telecom: Apple iPhone
* Computeraccessoires
* Witgoed: Liebherr
* Accessoires
Ik vind het ook onzin ja, maar ik bedenk de actie niet hè.quote:Op zondag 30 januari 2011 08:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar da's toch onzinZeker als je de voorwaarden leest:
[..]
Sinds wanneer zijn objectieven accessoires?
Per se met een schermpje enzo?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:03 schreef appelsjap het volgende:
Ik bedoel dus zoiets: http://www.dealextreme.co(...)0n3-compatible-19691
Alleen een beetje degelijk merk? geen idee of deze 40 dollar waard zijn.
Nja ik heb m maar besteld, voor 7 dollar kan er weinig fout gaan en als ik die intervallen en schermpje echt mis dan kan ik die later nog kopen. Bedankt.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:23 schreef Omniej het volgende:
[..]
Per se met een schermpje enzo?
Voor mijn 450D heb ik ooit deze van DX geplukt en dat werkt prima moet ik zeggen...
Niet dat je helemaal een tijd in kunt stellen en met intervallen kunt werken e.d., maar als het alleen om bulb exposures gaat is het ideaal.
Edit: Niet dat die geschikt is voor de 7D natuurlijk, maar om ff een idee te geven.
Weer in Nederland of.. ?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:39 schreef problematiQue het volgende:
* problematiQue is er weer![]()
Hong Kong en Guangxi waren mooi - alleen zijn m'n foto's volgens mij niet heel bijzonder, morgen maar eens kijken of het wat is geworden.
En m'n K5 heeft een heel irritant foutje ontwikkeld, het achterste wieltje springt regelmatig met één klik 4 stappen vooruit.De garantiekaart maar eens tevoorschijn halen...
Is het nog goed gekomen met je trui?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:47 schreef Isdatzo het volgende:
Ben al bijna toe aan m'n spuitje ja [ afbeelding ].
Lol, denk je er wel aan dat hoe langer een vlek in kleding zit hoe moeilijker dat 'ie er uit te krijgen is?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:18 schreef Isdatzo het volgende:
Sterker nog, net maar weer aangedaan toen ik naar die rem ging kijken. Was toch al vies enzo
.
Komt van de week wel.
En toen moest je terug lopenquote:Op zondag 30 januari 2011 19:01 schreef Isdatzo het volgende:
Denk je lekker te gaan mountainbiken.. na 35km blokkeert ineens je remschijf achter terwijl je de bocht uit komt en trap je daardoor 't wiel uit het frame. De boosdoener:
[ afbeelding ]
Lekker is dat.
Niks mis met lopenquote:Op zondag 30 januari 2011 23:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Haha.. lopen. Wat denk je zelluf
.
quote:Op zondag 30 januari 2011 23:26 schreef Isdatzo het volgende:
Schade valt uiteindelijk wel mee gelukkig.. was wel ff een: WTF-gebeurt-me-nu-momentje. Sta je wel te koekeloeren als je wiel zo'n beetje uit je frame komt rollen.
Dat ligt vooral aan of je van plan bent JPEG of RAW foto's te maken. De eerste nemen aanzienlijk minder ruimte in beslag.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:25 schreef Blik het volgende:
- geheugenkaartjes
2 x 8GB voldoende of is het beter om 2 x 16GB te kopen? En waar zijn die dingen het goedkoopst?
Er zijn ook accus van andere merken, die doen het wat minder, en sommige mensen vinden dat het niet goed is voor de camera. Ik heb zelf één origineel en één 'neppe'.quote:- Extra accu
Beste origineel of iemand suggesties voor andere accu's?
Je kan ook zo'n klein tasje kopen waar alles in past, en die voor de vakantie in je rugzak doen. Twee vliegen in één klap.quote:- Fototas
Ik wil in ieder geval een rugtas kopen die ik kan combineren met de vakantie. Adviseren jullie om ook een klein tasje te kopen voor thuis?
De zonnekap voor de 18-55 is niet geschikt voor de 55-250, en andersom. 2 Dus.quote:- Zonnekap
Is het wijsheid om 1 of 2 zonnekappen te kopen?
Nee.quote:- ext. flitser
Is een flitser een must om te hebben als je vnl. vakantiefoto's maakt?
Een 18-55 of de 50mmquote:Op maandag 31 januari 2011 13:12 schreef kanovinnie het volgende:
Nu het toch over vakantie gaat.... Als je kan kiezen tussen een 18-55, 70-300 of 50mm prime, welke lens zouden jullie gebruiken om in Rome te fotograferen?
Nu maar eens 7 gb doorspitten
Neuh, ik had geen zin om constant lenzen te verwisselen. Ik had de 70-300 uberhaupt niet mee.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een 18-55 of de 50mmHoewel ik in Parijs de 70-200 ook gebruikt heb
Het hangt er natuurlijk volledig van af wat je wilt gaan doen. En zie je geen kans om ze gewoon alledrie mee te nemen?
De 18-55 denk ik. En dan op 21mm, f8, hyperfocaal en niet meer aan zittenquote:Op maandag 31 januari 2011 13:12 schreef kanovinnie het volgende:
Nu het toch over vakantie gaat.... Als je kan kiezen tussen een 18-55, 70-300 of 50mm prime, welke lens zouden jullie gebruiken om in Rome te fotograferen?
Nu maar eens 7 gb doorspitten
Hoe beviel dat?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:20 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb alles, afgezien van de eerste paar, met de 50mm gedaan.
Waarom dat zo?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:21 schreef problematiQue het volgende:
[..]
De 18-55 denk ik. En dan op 21mm, f8, hyperfocaal en niet meer aan zitten
Beter dan verwacht, ik kon de meeste dingen er goed opzetten! Ik heb van 1 gebouw een soort panorama gemaakt, zodrekt maar is kijken of het te bewerken is.quote:
Ik heb het een keertje gedaan zo, en dat was best leuk. Je hoeft eigenlijk nergens over na te denken, en je moet alleen goed om je heen kijken.quote:
Ik ben benieuwd naar de showcasequote:Beter dan verwacht, ik kon de meeste dingen er goed opzetten! Ik heb van 1 gebouw een soort panorama gemaakt, zodrekt maar is kijken of het te bewerken is.
En ik heb bijna geen flits gebruikt, wat ik ook wel weer tof vond!
Ik miste wel een klein beetje groothoek, want Rome is best krap, en de gebouwen groot. Het is inderdaad wel een voordeel om een "prime" tegebruiken, op een gegeven moment zag ik precies wat wel en niet konquote:Op maandag 31 januari 2011 13:30 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ik heb het een keertje gedaan zo, en dat was best leuk. Je hoeft eigenlijk nergens over na te denken, en je moet alleen goed om je heen kijken.
[..]
Ik ben benieuwd naar de showcase
thx voor de tipsquote:Op maandag 31 januari 2011 13:11 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Dat ligt vooral aan of je van plan bent JPEG of RAW foto's te maken. De eerste nemen aanzienlijk minder ruimte in beslag.
[..]
Er zijn ook accus van andere merken, die doen het wat minder, en sommige mensen vinden dat het niet goed is voor de camera. Ik heb zelf één origineel en één 'neppe'.
[..]
Je kan ook zo'n klein tasje kopen waar alles in past, en die voor de vakantie in je rugzak doen. Twee vliegen in één klap.
[..]
De zonnekap voor de 18-55 is niet geschikt voor de 55-250, en andersom. 2 Dus.
[..]
Nee.
Oh zo.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:11 schreef problematiQue het volgende:
De zonnekap voor de 18-55 is niet geschikt voor de 55-250, en andersom. 2 Dus.
Veel vragen maakt niet uit, zolang het maar geen domme vragen zijn.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:40 schreef Blik het volgende:
En voor wat betreft filters. Veel van mijn vakanties gaan richting evenaar met veel zon/uv-stralen. Is een UV-filter dan handig?
ja, veel vragen van een beginnende fotograaf
Er zijn geen domme vragen, alleen domme antwoordenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Veel vragen maakt niet uit, zolang het maar geen domme vragen zijn.
UV-filters en zonnekappen beschermen allebei de voorkant van de lens. UV-filters verslechteren echter de beeld kwaliteit (in tegenstelling tot hoe ze worden aangeprezen), terwijl zonnekappen de beeldkwaliteit verbeteren.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:40 schreef Blik het volgende:
En voor wat betreft filters. Veel van mijn vakanties gaan richting evenaar met veel zon/uv-stralen. Is een UV-filter dan handig?
Bij het distributiebedrijf waar ik ooit werkte betekende dat '(tijdelijk) onvindbaar'. Het hoeft niet te betekenen dat het pakketje voor altijd verloren is, het kan ook zijn dat hij niet is aangetroffen op de verwachte plek en later weer tevoorschijn komt (bij een verkeerde regio geplaatst oid).quote:Op maandag 31 januari 2011 17:02 schreef Andyy het volgende:
Even crossposten:
weet iemand wat "manco distributie" bij TNT betekend?
Daar is nogal wat discussie over. Een UV-filter beschermt iig je lens(coating) tegen krassen etc. Een polarisatiefilter kan mooi zijn. Het vermindert reflecties en je krijgt een veel blauwere lucht daardoor.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:40 schreef Blik het volgende:
Aanduiding manco is dat een zending door de computer is gemeld bij een vestiging maar niet bij deze vestiging in de aanvoer zat. Heel vaak komt die dan de volgende dag. Hoe is de zending verzonden, pakketje aangetekende, pakketje verzekerd of briefpost aangetekende?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:13 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Bij het distributiebedrijf waar ik ooit werkte betekende dat '(tijdelijk) onvindbaar'. Het hoeft niet te betekenen dat het pakketje voor altijd verloren is, het kan ook zijn dat hij niet is aangetroffen op de verwachte plek en later weer tevoorschijn komt (bij een verkeerde regio geplaatst oid).
wat staat er in bestelling?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:43 schreef Andyy het volgende:
Aangetekend, hij is wel al gesorteerd staat er
27.01.2011:
De zending is bij TNT aangemeld en wordt volgbaar
27.01.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
28.01.2011:
Zending nog niet verwerkt. Er is nog geen statusinformatie.
Status: Manco distributie
Nog langer wachten op mijn lens
Sigma 70-200quote:
Oke, oke, ik had moeten vragen "welke lens staat er in bestelling"quote:
Das leuk speelgoed! Hopelijk gaat het allemaal vlot!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:19 schreef Andyy het volgende:
[..]
Sigma 70-200
Inmiddels contact opgenomen met Cameranu, ze zeggen dat als ik 'm over twee dagen nog niet binnen heb ik dan nog maar een keer naar ze moet mailen
Ahh, sehr geilquote:Op maandag 31 januari 2011 21:19 schreef Andyy het volgende:
[..]
Sigma 70-200
Inmiddels contact opgenomen met Cameranu, ze zeggen dat als ik 'm over twee dagen nog niet binnen heb ik dan nog maar een keer naar ze moet mailen
't Is hierboven al deels gezegd, maar een UV-filter is voor het filteren van UV niet nodig... De meeste mensen gebruiken een UV-filter als 'neutraal' filter om altijd op de lens te laten zitten, om het glas van de lens zelf te beschermen tegen vuil of erger nog beschadigingen. Ook lenzen met weather sealing hebben vaak nog een filter nodig om de sealing compleet te maken, dus daar wordt dan ook vaak een UV voor gebruikt.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:40 schreef Blik het volgende:
Dibond is mooi spulquote:Op maandag 31 januari 2011 22:06 schreef Doodkapje het volgende:
Ik heb net bij Top Canvasfoto een print van 60x40cm op aluminium dibond besteld. Even testen of het wat is...
Liever een tik op het filter dan direct op mn 24-70quote:Op maandag 31 januari 2011 22:52 schreef Omniej het volgende:
[..]
't Is hierboven al deels gezegd, maar een UV-filter is voor het filteren van UV niet nodig... De meeste mensen gebruiken een UV-filter als 'neutraal' filter om altijd op de lens te laten zitten, om het glas van de lens zelf te beschermen tegen vuil of erger nog beschadigingen. Ook lenzen met weather sealing hebben vaak nog een filter nodig om de sealing compleet te maken, dus daar wordt dan ook vaak een UV voor gebruikt.
Persoonlijk vind ik het niks, maar iedere fotograaf heeft daar z'n eigen voorkeur in. Hangt er ook een beetje vanaf in welke omstandigheden je fotografeert natuurlijk; in een zandstorm zou ik ook even een filter gebruiken om m'n glas te beschermen zal ik maar zeggen.
Ben benieuwdquote:Op maandag 31 januari 2011 23:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dibond is mooi spulHeb er een hele expo mee gehad
Wel duur btw
Oh...dat valt alleszins meequote:Op maandag 31 januari 2011 23:05 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ben benieuwd60x40 was maar 38,50 Eur
2m?! Wat was je resolutie dan? Met mn 12 mp was dit wel mn max...quote:Op maandag 31 januari 2011 23:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh...dat valt alleszins meeIk was voor 2mx70cm iets van 200 EUR kwijt
7826x2210. Maar......je moet er dan niet bovenop gaat staan hequote:Op maandag 31 januari 2011 23:24 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
2m?! Wat was je resolutie dan? Met mn 12 mp was dit wel mn max...
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:05 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ben benieuwd60x40 was maar 38,50 Eur
Ja och, tot nu toe hebben m'n zonnekappen alle tikken prima opgevangen. D'r moet wel heel iets geks gebeuren wil er nog iets rechtstreeks tegen het glas aan klappen.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:04 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Liever een tik op het filter dan direct op mn 24-70
Zal een keer proberen een 90x60 te laten drukkenquote:Op maandag 31 januari 2011 23:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
7826x2210. Maar......je moet er dan niet bovenop gaat staan heHet is net als met canvas....van een afstandje (meter of zo) bekijken
Tuurlijk! Ik verwacht dat ie er dit wknd isquote:Op maandag 31 januari 2011 23:31 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik dacht dat het veel duurder was... Da's wel interessant. Wel even een foto posten van het resultaat dan hè.
[..]
Ja och, tot nu toe hebben m'n zonnekappen alle tikken prima opgevangen. D'r moet wel heel iets geks gebeuren wil er nog iets rechtstreeks tegen het glas aan klappen.
Gaafquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk in mijn ogen, ik voorspel de toekomst.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk in mijn ogen, ik voorspel de toekomst.
De nagels schijnen nog in z'n rug te staan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:40 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
GaafStond je tussen gillend jailbait?
Met die littekens wordt ie sneller in de groep opgenomenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:53 schreef Omniej het volgende:
[..]
De nagels schijnen nog in z'n rug te staan.
Nice workquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:26 schreef taxibabe het volgende:
Woeii, sinds deze week officieel voor de komende 3 maanden een functie erbij.(Ik deed het al als inval voor een deel)
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:20 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Met die littekens wordt ie sneller in de groep opgenomen
JA!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:41 schreef taxibabe het volgende:
Keek hier iemand wel eens naar 'Die Ludolfs' op Discovery Channel?
Dat is jammer. Maar hij dronk dan ook wel heel, heel veel koffie, en rookte flink door.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:46 schreef taxibabe het volgende:
Gunter Ludolf is vandaag overleden (die altijd in de stoel zat te dutten), waarschijnlijk hartinfarct. Hij was 56..
Da's waar, en hun kookkunsten waren ook niet echt geweldig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is jammer. Maar hij dronk dan ook wel heel, heel veel koffie, en rookte flink door.
Zijn meest activiteit was de poort openen doen en de telefoon opnemen.
Het maakt niet uit wat erinzit, als het maar smaakt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:57 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Da's waar, en hun kookkunsten waren ook niet echt geweldig.
Maargoed, de laatste 10 jaar zat hij in een stoel, het behand achter hem van een vieze geel laag te voorzien.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:00 schreef taxibabe het volgende:
Ben wel benieuwd wie straks dan de telefoon op gaat nemen. Hij heeft ook geen makkelijk leven gehad, gescheiden, depressief. Ik geloof dat hij ook 2 of 3 keer heeft geprobeerd zelfmoord te plegen.
3 euro inclusief verzendkosten lijkt me wel schappelijk? Probeer 't anders even in het dealextreme topic in GCquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:22 schreef Treces het volgende:
Waar kan ik van die SD kaart hoesjes krijgen? En dan niet met de belachelijke prijs van 3 euro per hoesje, en als het even kan zonder MicroSD vakje.
[ afbeelding ]
Container zoek?!quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:04 schreef Andyy het volgende:
TNT is nu onderweg met m'n nieuwe lens![]()
Container van die dag was zoek geraakt oid van Cameranu, zuigt voor ze. Maar ze hadden gisteren een nieuwe voor me op de post gedaan
Holy shit.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:04 schreef Andyy het volgende:
Container van die dag was zoek geraakt oid van Cameranu, zuigt voor ze.
En de D800quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:35 schreef Omniej het volgende:
Nikon ook al? Canon houdt a.s. maandag ook een persconferentie als het goed is... Zal de 600D wel aangekondigd gaan worden.
Jij hebt hem tenminste wél bij de Mediamarkt BTW-actie gehaald...quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:42 schreef Omniej het volgende:
Beter kondigen ze bij Canon gewoon de 5D3 aan, let's get it over with.
Zou bij mij dus ook direct volgen op m'n 5D2-aankoop.
Lijkt me eerder een rolcontainer dan een zeecontainer. Da's een stuk minder (iets van 2 kuub), maar nog altijd een behoorlijke smak geld.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:26 schreef Omniej het volgende:
[..]
Holy shit.Beter heeft er iemand een fatsoenlijke verzekering afgesloten...
laat ik nou net de 550D gekocht te hebben...quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:35 schreef Omniej het volgende:
Nikon ook al? Canon houdt a.s. maandag ook een persconferentie als het goed is... Zal de 600D wel aangekondigd gaan worden.
Niks mis met die aankoop...quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:57 schreef Blik het volgende:
[..]
laat ik nou net de 550D gekocht te hebben...
D400 moet komenquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:39 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
En de D800![]()
![]()
![]()
![]()
Ben stiekem bang dat ik spijt ga krijgen dat ik mijn D700 pas heb gekocht...
Dat ja. Ik heb er nog de volle mep voor betaaldquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:46 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Jij hebt hem tenminste wél bij de Mediamarkt BTW-actie gehaald...
...om er ge-obstipeerd van te raken
Beter van nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:42 schreef Omniej het volgende:
Beter kondigen ze bij Canon gewoon de 5D3 aan, let's get it over with.
Zou bij mij dus ook direct volgen op m'n 5D2-aankoop.
Net alsof het uitkomen van de D3 je verplicht de D2 weg te doenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Beter van nietBen net zo blij met die D2
Nee, maar ik wil dan natuurlijk wel die D3 met betere specsquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Net alsof het uitkomen van de D3 je verplicht de D2 weg te doen
Nikonquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:38 schreef Andyy het volgende:
Ga dan gelijk voor de D3x
Weet iemand waarmee je het gapende gat van de statiefgondel mee kan vullen als je de gondel niet gebruikt?
Hij zit nogal in de weg
Hoe krijg je dit dat voor elkaar?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:10 schreef Uncle het volgende:
Als de vrouw van huis dansen de fotografen op zolder... ofzo.
Toch maar over op kleurstoffen... passoa, pure limonade en aangemaakte limonade geven toch allemaal een ander effectiet smet viscositeit enzo... en de glazen nog beter vasttapen want nu staan ze toch nog scheef (rechtzetten in fotoshop is voor amateurs
![]()
[ link | afbeelding ]
en nee... don't ask over de rotzooi
En dan trek je hem aan 1 kant naar beneden?quote:
ah, er stond tekst en uitleg bij. Nu is het wel logischquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:59 schreef Uncle het volgende:
nee, de glazen zitten vastgetaped aan het plankje op wieletjes. Die trek je omhoog (naar rechts). Dan sluiter open, karretje los, rijdt omlaag (naar links) botst tegen de linkerkant, BAM, sound triggered flash met 80ms delay waardor de voeistof een stuk omhoog komt![]()
dacht dat hij wel duidelijk wasanders zet ik hem wel even in mijn eigen topic met betere uitleg en foto's
Tof manquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:10 schreef Uncle het volgende:
Als de vrouw van huis dansen de fotografen op zolder... ofzo.
Toch maar over op kleurstoffen... passoa, pure limonade en aangemaakte limonade geven toch allemaal een ander effectiet smet viscositeit enzo... en de glazen nog beter vasttapen want nu staan ze toch nog scheef (rechtzetten in fotoshop is voor amateurs
![]()
[ link | afbeelding ]
en nee... don't ask over de rotzooi
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tof manEn what about the rotzooi?
HA! Ik vond een halve zak chipsquote:
Bizarre foto ook.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Die lag in een hoekje hier, althans nog niet. Binnenkort staat hij netjes in de keuken
Shiny!! De oplader is trouwens aangekomenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Die lag in een hoekje hier, althans nog niet. Binnenkort staat hij netjes in de keuken
gelijmdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:30 schreef Doodkapje het volgende:
Sweetjes hoor!
Maar heb je die glazen aan de plank vastgelijmd of liggen ze naderhand in scherven op de grond?
2-componentenlijm?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:51 schreef Uncle het volgende:
[..]
gelijmddus als je nog 5 glazen op een plankje zoekt...
Wallpaper!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:44 schreef Uncle het volgende:
verslavend werk...![]()
[ link | afbeelding ]
Drukgroep is toch een onderdeel van de koppelingsplaat?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:31 schreef Isdatzo het volgende:
Koppelingsplaat vervangen is niet zo'n duur grapje, je drukgroep vervangen wel![]()
.
Ja daarna is het een weekje rustig met concerten dus ik hoop op een topavond.quote:
Op zich wel grappig dat je naar the Cult gaat. Ik kwam er van de week achter dat de voormalig bassist van the Cult hier is opgegroeid, zijn vader heeft hier een cafe.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja daarna is het een weekje rustig met concerten dus ik hoop op een topavond.
Een koppelingsplaat is precies wat 't woord zegt. Een plaat en niet heel veel meer.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:34 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Drukgroep is toch een onderdeel van de koppelingsplaat?
De wereld is maar klein!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:50 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Op zich wel grappig dat je naar the Cult gaat. Ik kwam er van de week achter dat de voormalig bassist van the Cult hier is opgegroeid, zijn vader heeft hier een cafe.
Ow ok, maar ik moet dus het hele ding vervangen, als toch die drukgroep vervangen moet worden kan je net zo goed ook die plaat vervangen zei hij.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Een koppelingsplaat is precies wat 't woord zegt. Een plaat en niet heel veel meer.
Joah, klopt. Het zijn niet de onderdelen die zo duur zijn maar het is nogal een werk om bij het koppelingsgebeuren te komen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:59 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ow ok, maar ik moet dus het hele ding vervangen, als toch die drukgroep vervangen moet worden kan je net zo goed ook die plaat vervangen zei hij.
Ktzooi.. verdien ik eindelijk iets meer en had ik eindelijk wat geld achter de hand, 'poef' weg.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Joah, klopt. Het zijn niet de onderdelen die zo duur zijn maar het is nogal een werk om bij het koppelingsgebeuren te komen.
Dan is 't bij een motorfiets toch makkelijker.
Ik denk niet dat het je gaat lukken. Zonder goed gereedschap, en kennis (je gaat immers je koppeling in, dat is iets anders dan lampen oid vervangen) is het goed mogelijk dat je alleen maar voor meer werk gaat zorgen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:06 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ktzooi.. verdien ik eindelijk iets meer en had ik eindelijk wat geld achter de hand, 'poef' weg.
Kleine dingen maken aan de auto kan ik zelf, misschien dat het lukt dat ik hem ga helpen met vervangen en zo wat kan besparen op de uren..
Ik heb zelf (met hulp) ook de distributieriem vervangen. Ook kan ik zelf de remschijven en remblokjes vervangen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het je gaat lukken. Zonder goed gereedschap, en kennis (je gaat immers je koppeling in, dat is iets anders dan lampen oid vervangen) is het goed mogelijk dat je alleen maar voor meer werk gaat zorgen.
Ik vraag wel ff aan mijn broertje of zoiets zelf te doen is. Moment.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:12 schreef kanovinnie het volgende:
En ik heb net zowaar een foto zwart wit geshopt. Ik voel me bijna pro genoeg om een fotovest te huren
Deadmau5quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:36 schreef freud het volgende:
Zo, nu even lekkere salade bouwen met setje van Deadmau5 op en dan even wat leren voor een examen.
Aha, dat je het zelf bij de garage gaat doen? Als dat kan zal 't wel schelen ja.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:15 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ik heb zelf (met hulp) ook de distributieriem vervangen. Ook kan ik zelf de remschijven en remblokjes vervangen.
De man die het repareert heeft natuurlijk wel het juiste gereedschap, mijn bedoeling was om te helpen met uitbouwen enzo. Dacht dat dat wel iets zou schelen aan uren. Het gaat om een peugeot 106 uit '95.
Zijn set @ Earls Court van afgelopen december is echt geniaal. Heb hem voor het eerst gehoord toen ik op Extrema schoot, en was gelijk fanquote:
Heb je m wel in de M-stand gefotografeerd?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:12 schreef kanovinnie het volgende:
En ik heb net zowaar een foto zwart wit geshopt. Ik voel me bijna pro genoeg om een fotovest te huren
en in RAW!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:24 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Heb je m wel in de M-stand gefotografeerd?
Tsk, echte pro's schieten in stand A van Awesomequote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:24 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Tsk, A is voor amateurs. P is voor pro's.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:05 schreef photolex het volgende:
Tsk, echte pro's schieten in stand A van Awesome![]()
Thnx for the complimentquote:
Neequote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:24 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Jaquote:
Haters are hatingquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kano de Pro, de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Juistem!quote:Op zondag 6 februari 2011 01:05 schreef photolex het volgende:
[..]
Tsk, echte pro's schieten in stand A van Awesome![]()
@Timmos: weer met molotov-cocktails aan het spelen?
@D_A: sjammer, maar ach, 't zijn toch have-beens ;-)
de p is voor plofkop, de A is voor altijdbeterfoto'sdanwelkestanddanookopjedslrofcompactofNEXquote:Op zondag 6 februari 2011 01:09 schreef Omniej het volgende:
[..]
Tsk, A is voor amateurs. P is voor pro's.
Je bent op de stand L(ui) gaan schieten?quote:Op zondag 6 februari 2011 11:54 schreef freud het volgende:
Ik ben juist steeds meer van M(eerwerk) af gestapt.
Zullen we maar naar Oxygen gaan dan aankomend jaar, lekker bandjes schieten.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:56 schreef freud het volgende:
Na, op A(ltijd goed) of T(oppertjes).
Armand van Helden @ Oxygen 2010 =
Wel ja, doe maar. Zeg maar dat we ervaren concert fotografen zijn uit Nederland. Ik kan eventueel wel wat met OOR of ander medium regelen.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:59 schreef freud het volgende:
Koude apen regeren
@D_A, zal ik ze gewoon eens mailen hoe de procedure gaat voor pers?
Ja we kunnen gewoon beide voor andere media heen gaan, liveupdates moet prima lukken lijkt me. Bewerk toch de foto's gelijk in de avondquote:Op zondag 6 februari 2011 12:12 schreef freud het volgende:
Ja, maak er compleet report van, dus ook video oid. Misschien iets met live updates/twitter oid.
[edit]
&send
Precies. goed excuus om een MBpro te halenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja we kunnen gewoon beide voor andere media heen gaan, liveupdates moet prima lukken lijkt me. Bewerk toch de foto's gelijk in de avond
Ergens in Ierlandquote:Op zondag 6 februari 2011 12:17 schreef freud het volgende:
[..]
Precies. goed excuus om een MBpro te halen
En nu even kijken waar het is
quote:
quote:
Inderdaad, P(lakt niet) gaat gewoon niet werken voor zo'n foto.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:30 schreef Uncle het volgende:
daarom schieten pro's dus op M(egasuperlijm) ipv op S(econdelijm)
quote:China Islamic Association is a national religious Muslims of all ethnic groups. Venue is located in Beijing. In July 1952 by the Muslim celebrities package Burhan Shahidi, Liu Ge-ping, Saifuddin Azizi, Yang Jingren, Pu-sheng, Ma Jian, Pang Shiqian, Ma Yuhuai launched in Beijing and other preparations for May 11 next year establishment of the China Islamic Association. This is unprecedented in Chinese history the first unified national Islamic organization, and its establishment marked the realization of China's great unity of all Muslims for the party and government and between all Muslims put up a bridge.
Vraag ik me toch af wat die andere mensen dan met bier doen... Sparen in plaats van drinken ofzo?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:35 schreef kanovinnie het volgende:
Als je met 18 kratten bier in een supermarkt staat kijken sommige mensen je raar aan.
Zeker als je een opmerking krijgt, He, ik zag jullie gister ook al. Maar toen waren ze toch nog vol
Geen idee. We kregen ook al commentaar toen we die dag ervoor met 20 kratten en 15 flessen wijn wegliepenquote:Op zondag 6 februari 2011 22:14 schreef Omniej het volgende:
[..]
Vraag ik me toch af wat die andere mensen dan met bier doen... Sparen in plaats van drinken ofzo?
Dat dusquote:Op maandag 7 februari 2011 00:30 schreef Isdatzo het volgende:
Hij is waarschijnlijk nog niet klaar met het aanmaken van thumbnails etc.
Jeps, en als je je thumbnail cache lekker hoog zet, wordt het alleen maar erger... Zeker met die 20MP+ raw's ga ik mijn qquadcore te traag vinden. Ergens rond de zomer weer een nieuwe bouwen denk ikquote:Op maandag 7 februari 2011 00:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat dusDuurt ook altijd ff en slurpt EN CPU EN geheugen
Als een gek
quote:Op maandag 7 februari 2011 08:43 schreef freud het volgende:
[..]
Jeps, en als je je thumbnail cache lekker hoog zet, wordt het alleen maar erger... Zeker met die 20MP+ raw's ga ik mijn qquadcore te traag vinden. Ergens rond de zomer weer een nieuwe bouwen denk ik. Ik heb mijn Lightroom wel vaker boven de 5Gb geheugen gezien hoor.
Mja, was een catalog met 10K 5Dmk2 foto's waar ik al een dag in werkte met de gehele set. Tussendoor afsluiten helpt zeker, maar ach, zat nog niet aan de max. Het helpt trouwens best om je OS, LR en thumbnail cache op verschillende schijven te zettenquote:Op maandag 7 februari 2011 08:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Boven de 5GB? Hmmmmm, dat heb ik nog niet gered
10K aan 5DMk2quote:Op maandag 7 februari 2011 08:46 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, was een catalog met 10K 5Dmk2 foto's waar ik al een dag in werkte met de gehele set. Tussendoor afsluiten helpt zeker, maar ach, zat nog niet aan de max. Het helpt trouwens best om je OS, LR en thumbnail cache op verschillende schijven te zetten.
Ben gisteren bezig geweest om alle raw's om te zetten naar DNG via LR, dat houdt je cores ook wel actief.
Was de Landal zomer set, kreeg per dag zo'n 1000-1500 foto's en het was 13 dagen schieten. Je moet dan over je gehele set de selecties maken, contactsheets maken, etc, dus echt opdelen werkt dan niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 08:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
10K aan 5DMk2![]()
Leuke shoot dan btw
Ik zit met het probleem dat mijn 1TB-schijf nu vol is. Ik moet weer wat zooi gaan archiveren ben ik bang
Ik heb nog 60 GB over. Dat zijn 3 CF-kaartjes
Mwoah, dat geldt meer in het kader van pagefile waar veel writes op plaats vinden of enterprise omgevingen met bijvoorbeeld databases. Het gaat mij erom dat mijn foto's en catalogs snel zijn. En tja, dan nog, als de SSD na 5 jaar op is, so whatquote:Op maandag 7 februari 2011 09:16 schreef Isdatzo het volgende:
SSD's zijn juist niet geschikt om als tijdelijke schijven te gebruiken ivm de beperkte write cycles.
Landal zomerset? Wat moet ik mij daarbij voorstellen? Dat je per dag 1000-1500 pics van bungalows maakt?quote:Op maandag 7 februari 2011 08:59 schreef freud het volgende:
[..]
Was de Landal zomer set, kreeg per dag zo'n 1000-1500 foto's en het was 13 dagen schieten. Je moet dan over je gehele set de selecties maken, contactsheets maken, etc, dus echt opdelen werkt dan niet.
Ik heb laatst de Hitachi 2Tb gehaald. Wel wat duurder, maar lekker snel, wat echt scheelt bij LR en PS werk imo. Zijn nu 110 oid geloof ik. Zit nu te overwegen of ik ook mijn 'actieve' foto's op SSD ga opslaan en dan via LR archiveren op normale storage. SSD's zjin flink gedaald in prijs.
Man wtf!quote:Op maandag 7 februari 2011 12:59 schreef freud het volgende:
Landal heeft in allerlei media en doelen materiaal nodig. Dat wordt in verschillende tranches gedaan. Denk aan de foto's met spelende kids, hutten bouwen, zwembad, eten in huisje, bbq, interieur, etc. Simpel gezegd krijg je een serie sfeerbeelden die je moet schieten. Op basis van die opdracht, werk je uit wie/wat/waar en maak je draaiboeken. Dan kan je je modellen, visa, stylist etc inplannen.
Aangezien er vaak dikke deadlines op zitten, heeft het productiebureau die de klus aanneemt, het schieten en nabewerken opgesplitst: overdag schieten, en daarna de foto's mijn kant op voor de nabewerking. Ik regel dan de communicatie en afstemming met de klant, sms de fotograaf wat wensen/tips/aandachtpunten, en val in als hij een dag niet kan, of er extra capaciteit nodig is. Een draaidag is van 8:00 tot 21:00 vaak, dus dan krijg je een hoop foto's.
Die 'updates' zijn volgens mij gewoon de volledige programma's hoor. Kan me de laatste keer dat ik de cd gebruikt heb niet meer herinneren in ieder geval.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:21 schreef peterzx9r het volgende:
ff een vraag
wie heb er een copy van de canon 1000d software mn pc was overleden en nu kan ik mn cd niet meer vinden en op de canon site staan alleen de updates
Nah, ben zzp-er, maar werk soms samen met een productiebureau. Gewoon in het diepe gesprongen, en veel geleerd. Doe ook los spul erbuiten zoals bruiloften of congressen, maar ben voor het productiebureau een beetje in de rol van nabewerking etc gerold.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:13 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Man wtf!Werk je bij een reclamebureau?
Helemaal gestopt met loondienst?quote:
Ja, 'kwijt'... Die hangt nou bij een TNT-medewerker aan de muur.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:44 schreef Doodkapje het volgende:
TNT is mijn dibond print kwijtgeraakt... hoe de neuk mensen... 40x60 cm!!!
Drukker gaat m nu nog een keer printen en met een track-trace nummer versturen...![]()
maar wel langer wachten
Mensen die mijn 'kunstwerk' stelenquote:Op maandag 7 februari 2011 16:50 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ja, 'kwijt'... Die hangt nou bij een TNT-medewerker aan de muur.Hoe vaak die gasten bij TNT wel niet spullen van mij zijn kwijtgeraakt, ik hou het niet eens meer bij.
Goh wat een bekend verhaal....quote:Op maandag 7 februari 2011 17:44 schreef kanovinnie het volgende:
Papa, je bent echt een klootzak
Papa is fotograaf!
Je vertrouwt jezelf niet?quote:Op maandag 7 februari 2011 17:54 schreef PdeHoog het volgende:
Nog een reden om gewoon geen kids te nemen
Ik geef liever geld uit aan dingen die doen wat ik zegquote:
Boks. Ik zit er ook niet op te wachtenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:54 schreef PdeHoog het volgende:
Nog een reden om gewoon geen kids te nemen
Neuh, teveel mensen die hetzelfde of beter kunnen om van fotografie te willen levenquote:
Ik dacht alquote:Op maandag 7 februari 2011 19:51 schreef freud het volgende:
[..]
Neuh, teveel mensen die hetzelfde of beter kunnen om van fotografie te willen leven. Is wel leuke bijverdienste
.
Beetje lurken? Heeft Claar ze ook gezien? Dan weet ze iig dat haar camera niet ligt te verstoffenquote:Op maandag 7 februari 2011 19:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo drukke dag gehad, tijd om lekker beentjes omhoog en Kano zijn topic eens door te lezen.
Had ik het geld maar al bij elkaar anders had ik ook een mooie slag kunnen slaan maar ik miste nog net een euro of 200quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:42 schreef Blik het volgende:
jeej, kan morgen mijn 55-250mm lens ophalen die ik tijdens de btw-dagen gekocht heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |