Welke Garmin heb je in de planning? Ik heb sinds 3 jaar een Etrex Vista HCX in gebruik, ben er redelijk tevreden over.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:59 schreef PdeHoog het volgende:
Maar voorlopig staat er eerst een Garmin GPS op de planningLeuk voor mijn nieuwe hobby en ook voor het geotaggen van foto's
Kan 't wel betalen maar ik moet mezelf leren beheersenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mijn rekening ook, we kunnen hem over twee maanden smeren dan kan je niet gelijk uitgeven maar kan je nog even sparen
Weet ik veel, heb er nog helemaal niet over nagedacht. Die gedachte kwam net pas in me opquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wat moet je er voor hebben trouwens?
Hehe, ¤949 is ie nieuw. BTW actie is nu ¤789. Doe je dingquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kan 't wel betalen maar ik moet mezelf leren beheersen.
[..]
Weet ik veel, heb er nog helemaal niet over nagedacht. Die gedachte kwam net pas in me op.
Ik ben beschikbaar in de DM & PM.quote:
Totdat je vriendin zegt: "Eigenlijk heb je te dure hobby's om een vrouw te onderhouden..."quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Leuk he, zo'n hobby
Deze fase is normaal kan ik je vertellen
Vrouwen onderhouden, dát zijn pas dure hobby's en slechte investeringenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:21 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Totdat je vriendin zegt: "Eigenlijk heb je te dure hobby's om een vrouw te onderhouden..."
Een legend of een Dakota 10.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:15 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Welke Garmin heb je in de planning? Ik heb sinds 3 jaar een Etrex Vista HCX in gebruik, ben er redelijk tevreden over.
QFTquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vrouwen onderhouden, dát zijn pas dure hobby's en slechte investeringen. Kan je beter een stel dikke lenzen kopen, schrijf je minder op af.
En daarom moet je vooraf dus een backup makenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:18 schreef taxibabe het volgende:
fuck fuck fuck...
Heb net windhoos 7 als dualboot geinstalleerd. Nu is 1 partitie met al mijn muziek en progs helemaal pleite....![]()
![]()
Die heb ik gelukkig ook wel,quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:34 schreef Puala het volgende:
[..]
En daarom moet je vooraf dus een backup maken
Dan kom je met de mogelijkheden uit? Aan een Vista kun je meer instellen, maar die heeft dan weer geen touchscreen.quote:
Het ding moet kunnen navigeren en coordinaten loggenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:34 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dan kom je met de mogelijkheden uit? Aan een Vista kun je meer instellen, maar die heeft dan weer geen touchscreen.
Fietstochten inderdaad. En om m'n GPS tracks te loggen die ik aan de deelnemers van mijn brevetten verstrek. Afgelopen jaar reed al de helft met een GPS, dit jaar zal dat richting 2/3 gaan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het ding moet kunnen navigeren en coordinaten loggenVeel meer heb k niet nodig
geotaggen heb ik al freeware voor en dus alleen het GPX-bestandje nodig.
Waar gebruik jij hem dan allemaal voor? Voor je fietstochtjes gok ik?
Juist... vroegâh was het gewoon service van je bank en anno nu moet je voor elk zuchtje adem betalen...quote:
En dat terwijl je geen rooie cent meer voor je geld krijgt maar ze het wel voor de hoofdprijs weer uitlenenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:23 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Juist... vroegâh was het gewoon service van je bank en anno nu moet je voor elk zuchtje adem betalen...
Ja ik las het, het leger heeft Cairo al voor een deel ingenomen zag ik.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:17 schreef Isdatzo het volgende:
Mogguh. Wat een toestand in Egypte.. gisteravond/nacht leek 't de goede kant op te gaan maar nu ineens 80 doden oid.
Die pech heb ik ook altijd. Daarom weiger ik ook altijd in reclame folders te kijken omdat ik mijzelf anders weer eens genaaid voel als er een aanbieding voorbij komt wat ik net voor meer heb aangeschaft.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:35 schreef Doodkapje het volgende:
Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut! 3 weken geleden D700 gekocht voor 1700,- nu met die MM korting nog geen 1500,-
Dat zuigt echt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:35 schreef Doodkapje het volgende:
Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut! 3 weken geleden D700 gekocht voor 1700,- nu met die MM korting nog geen 1500,-
Juist! En mijn pa nog ff erin wrijven: "Jong, ik zit te denken om m ook maar te kopen, als ie toch zo goedkoop is..."quote:
Nee ik met m'n 5DII.. ach, er zijn ergere dingen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:35 schreef Doodkapje het volgende:
Vanish?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:00 schreef Isdatzo het volgende:
En kutzooi.Ik nog ff aan de mtb sleutelen voor 't eten. Nog ff snel 't e.e.a. doen. Normaal lukt me dat altijd wel zonder m'n kleren vies te maken maar kwam er net achter dat er allemaal olie en troep op m'n rechterarm zit. Goede witte trui naar de haaien
.
Wie gaat mij tips geven om dat weer schoon te krijgen.
Mja, 't is geen motorolie. Dat krijg ik er meestal wel met gewoon wassen uit. Dit waren dikke stroperige resten kettingoliequote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Vanish?
Al laat googlen op motorolie zien dat je het met citroen afwasmiddel moet doen
Ossengalzeepquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:03 schreef taxibabe het volgende:
Ossengalzeep? Of een tablet steradent bij de was ingooien. (Heb ik laatst toevallig gelezen)
Ligt een denk ik vooral aan wat voor een stof je trui is.quote:Heb nog wel dasty ontvetter van de wibra (ge-ni-aal spul trouwens) staan, zou ik dat ook kunnen proberen.
Katoenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:11 schreef taxibabe het volgende:
http://www.siderius.nl/ossengal/Site%20Folder/index.html
Kun je gewoon bij de drogist kopen.
[..]
Ligt een denk ik vooral aan wat voor een stof je trui is.
Zie boven. En anders ff aan de binnenkant een stukje proberen, kijken wat het met de trui doet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Och, ik was vroeg in de ochtend gegaan donderdag, verkoper bleef stotterend bij het punt dat er geen korting op gold ondanks een heel betoog van mij en ik duidelijk maakte dat ik een lens wou kopenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:52 schreef Puala het volgende:
Ik was vandaag bij de MM in Arnhem om eventjes wat lenzen te halen (2 stuks maar twijfelde nog hoe/wat) gigantisch druk en ze vertelde me ook gelijk maar dat de actie niet gold voor lenzen. Weg mogelijkheid om ff met korting wat lenzen te scoren
Laat 'm er een 24-105 bij kopen!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm dus lenzen niet.
Wel een combinatie met een body, even iemand zoeken die een body moet hebben.
Toevallig weet ik iemand
Nou we kunnen best een deal maken hoorquote:
Ik deel je gedachtequote:Op zondag 30 januari 2011 00:19 schreef Isdatzo het volgende:
Ja kut nou had ik 't net allemaal uit m'n hoofd gezet hè. Bedankt.
Maar da's toch onzinquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:32 schreef Omniej het volgende:
Volgens mij hebben objectieven nooit meegedaan met de BTW-actie, tenzij je ze in combinatie met een body koopt.
Sinds wanneer zijn objectieven accessoires?quote:Uitgezonderd van deze actie zijn:
* Muziek, film en games
* Computer: Apple iPad
* Games hardware
* Hifi: Bose
* Telecom: Apple iPhone
* Computeraccessoires
* Witgoed: Liebherr
* Accessoires
Ik vind het ook onzin ja, maar ik bedenk de actie niet hè.quote:Op zondag 30 januari 2011 08:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar da's toch onzinZeker als je de voorwaarden leest:
[..]
Sinds wanneer zijn objectieven accessoires?
Per se met een schermpje enzo?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:03 schreef appelsjap het volgende:
Ik bedoel dus zoiets: http://www.dealextreme.co(...)0n3-compatible-19691
Alleen een beetje degelijk merk? geen idee of deze 40 dollar waard zijn.
Nja ik heb m maar besteld, voor 7 dollar kan er weinig fout gaan en als ik die intervallen en schermpje echt mis dan kan ik die later nog kopen. Bedankt.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:23 schreef Omniej het volgende:
[..]
Per se met een schermpje enzo?
Voor mijn 450D heb ik ooit deze van DX geplukt en dat werkt prima moet ik zeggen...
Niet dat je helemaal een tijd in kunt stellen en met intervallen kunt werken e.d., maar als het alleen om bulb exposures gaat is het ideaal.
Edit: Niet dat die geschikt is voor de 7D natuurlijk, maar om ff een idee te geven.
Weer in Nederland of.. ?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:39 schreef problematiQue het volgende:
* problematiQue is er weer![]()
Hong Kong en Guangxi waren mooi - alleen zijn m'n foto's volgens mij niet heel bijzonder, morgen maar eens kijken of het wat is geworden.
En m'n K5 heeft een heel irritant foutje ontwikkeld, het achterste wieltje springt regelmatig met één klik 4 stappen vooruit.De garantiekaart maar eens tevoorschijn halen...
Is het nog goed gekomen met je trui?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:47 schreef Isdatzo het volgende:
Ben al bijna toe aan m'n spuitje ja [ afbeelding ].
Lol, denk je er wel aan dat hoe langer een vlek in kleding zit hoe moeilijker dat 'ie er uit te krijgen is?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:18 schreef Isdatzo het volgende:
Sterker nog, net maar weer aangedaan toen ik naar die rem ging kijken. Was toch al vies enzo
.
Komt van de week wel.
En toen moest je terug lopenquote:Op zondag 30 januari 2011 19:01 schreef Isdatzo het volgende:
Denk je lekker te gaan mountainbiken.. na 35km blokkeert ineens je remschijf achter terwijl je de bocht uit komt en trap je daardoor 't wiel uit het frame. De boosdoener:
[ afbeelding ]
Lekker is dat.
Niks mis met lopenquote:Op zondag 30 januari 2011 23:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Haha.. lopen. Wat denk je zelluf
.
quote:Op zondag 30 januari 2011 23:26 schreef Isdatzo het volgende:
Schade valt uiteindelijk wel mee gelukkig.. was wel ff een: WTF-gebeurt-me-nu-momentje. Sta je wel te koekeloeren als je wiel zo'n beetje uit je frame komt rollen.
Dat ligt vooral aan of je van plan bent JPEG of RAW foto's te maken. De eerste nemen aanzienlijk minder ruimte in beslag.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:25 schreef Blik het volgende:
- geheugenkaartjes
2 x 8GB voldoende of is het beter om 2 x 16GB te kopen? En waar zijn die dingen het goedkoopst?
Er zijn ook accus van andere merken, die doen het wat minder, en sommige mensen vinden dat het niet goed is voor de camera. Ik heb zelf één origineel en één 'neppe'.quote:- Extra accu
Beste origineel of iemand suggesties voor andere accu's?
Je kan ook zo'n klein tasje kopen waar alles in past, en die voor de vakantie in je rugzak doen. Twee vliegen in één klap.quote:- Fototas
Ik wil in ieder geval een rugtas kopen die ik kan combineren met de vakantie. Adviseren jullie om ook een klein tasje te kopen voor thuis?
De zonnekap voor de 18-55 is niet geschikt voor de 55-250, en andersom. 2 Dus.quote:- Zonnekap
Is het wijsheid om 1 of 2 zonnekappen te kopen?
Nee.quote:- ext. flitser
Is een flitser een must om te hebben als je vnl. vakantiefoto's maakt?
Een 18-55 of de 50mmquote:Op maandag 31 januari 2011 13:12 schreef kanovinnie het volgende:
Nu het toch over vakantie gaat.... Als je kan kiezen tussen een 18-55, 70-300 of 50mm prime, welke lens zouden jullie gebruiken om in Rome te fotograferen?
Nu maar eens 7 gb doorspitten
Neuh, ik had geen zin om constant lenzen te verwisselen. Ik had de 70-300 uberhaupt niet mee.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een 18-55 of de 50mmHoewel ik in Parijs de 70-200 ook gebruikt heb
Het hangt er natuurlijk volledig van af wat je wilt gaan doen. En zie je geen kans om ze gewoon alledrie mee te nemen?
De 18-55 denk ik. En dan op 21mm, f8, hyperfocaal en niet meer aan zittenquote:Op maandag 31 januari 2011 13:12 schreef kanovinnie het volgende:
Nu het toch over vakantie gaat.... Als je kan kiezen tussen een 18-55, 70-300 of 50mm prime, welke lens zouden jullie gebruiken om in Rome te fotograferen?
Nu maar eens 7 gb doorspitten
Hoe beviel dat?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:20 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb alles, afgezien van de eerste paar, met de 50mm gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |