quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:02 schreef jna het volgende:
WALKING DOWN THE STREETS WITH MY NIKES ON!
Handtekeningen alles?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:03 schreef Milou__ het volgende:
Ik heb vans als ik over straat loop...
Kaleidoscoop in zn oogsss #vjezevoicezoalsmongolenhethorenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Stap op zij, ze wilt een handtekening #wiwavoice
Je bedoelt mensen die me sgatje zeggen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:10 schreef jna het volgende:
[..]
Kaleidoscoop in zn oogsss #vjezevoicezoalsmongolenhethoren
Kaleidoscoop in ze oogs! Ik kijk omhoog me pupillen worden grootquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Je bedoelt mensen die me sgatje zeggen?
Het is nog niet te laat. Snel kopen voordat Reks terug is.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:04 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb geen Nikeshoor ik er nou niet meer bij?
Maarmaarmaar, ik vind ze meestal ook niet zo mooiquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:08 schreef Lithia het volgende:
[..]
Het is nog niet te laat. Snel kopen voordat Reks terug is.
Ik koop ze om de kwaliteit.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maarmaarmaar, ik vind ze meestal ook niet zo mooiVans
Heb je ze te heet gewassen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:14 schreef jna het volgende:
Mijn Nikes zijn volgens mij gekrompenOf mn voeten groeien nog op mn 23ste
Wtf.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:14 schreef jna het volgende:
Mijn Nikes zijn volgens mij gekrompenOf mn voeten groeien nog op mn 23ste
Natuurlijk, zonder twijfel.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:16 schreef jna het volgende:
[..]
Niet eensHoewel ik natuurlijk wel heel hot ben als ik over straat loop
Ik voel discriminatie, ik heb niet genoeg vriendenquote:
Neu, die kwam ik tegen op dutchcowboys haha.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:16 schreef jna het volgende:
[..]
Zeker ook weer een site die jullie hebben gemaakt?
Goedzo. Ik ga even ergens in een hoekje zitten en me vriendloos voelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW!Jawel, je keek.
en wat voor te dure speler gaan wij hier voor kopen?quote:
Hebben we iemand nodig dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en wat voor te dure speler gaan wij hier voor kopen?
Ach, zal wel in de kas gaanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hebben we iemand nodig dan?
We hebben genoeg wedstrijden zonder hem gespeeld.
Hater!quote:
jijquote:
Ga je naar je ouders toe?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:04 schreef Lithia het volgende:
mogguh
straks heel nederland cruisen met dean, maar we hebben beiden niet zoveel zin.
quote:
Whehequote:
quote:
Ik was dus niet de enige die dat dacht.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:24 schreef jna het volgende:
Oh ik dacht dat Nieuwe/Kareltje nu lekkers werd genoemd
Nee Kareltje is Kareltjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:24 schreef jna het volgende:
Oh ik dacht dat Nieuwe/Kareltje nu lekkers werd genoemd
Heb je in ieder geval goedkeuring van je moeder voor seks.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee Kareltje is Kareltje
Hij zat wel te geinen dattie wel langs wou komen vanavondMerk het vanzelf. Aan de upside: m'n moeder zei net dat ze dat a) niet erg vindt en b) dat hij ook wel mag blijven slapen
Jup.quote:
Ik ook van jou!quote:
Neem ff een stukkie meequote:
Het was niet voor mezelf, dusquote:
Ah nice, volgende keer andere appeltaartquote:Op zondag 30 januari 2011 10:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het was niet voor mezelf, dusMaar volgende keer zal ik er nog 1 bakken
Dit was sowieso m'n eerste eckte eckte appeltaart, dus vast heel smerig, dat wil ik je niet aandoen
quote:Op zondag 30 januari 2011 10:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah nice, volgende keer andere appeltaart
Dat dacht ikquote:Op zondag 30 januari 2011 11:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
De NS doet z'n ding gewoon, onvoorstelbaar
Mooizoquote:
Alles goed dude?quote:
En aangezien ik gisteren eigenlijk een filmavond had gepland in m'n eentje, heb ik nu nog een heerlijk reep chocola overquote:
Jahoor, niet veel bijzonders te melden.quote:
Kijk, dat is altijd goedquote:Op zondag 30 januari 2011 12:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En aangezien ik gisteren eigenlijk een filmavond had gepland in m'n eentje, heb ik nu nog een heerlijk reep chocola overen nog wat chips en dip
Ook niks... beetje het band archief uitzoeken en backuppenquote:Op zondag 30 januari 2011 12:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jahoor, niet veel bijzonders te melden.
Hoe is het daar dan?
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ook niks... beetje het band archief uitzoeken en backuppen
Kom dan eens langs en we geven het aan jou.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou toch nog jullie CD "krijgen"?
Dien!quote:
Zuiplapquote:Op zondag 30 januari 2011 13:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dien!
Brakke bedoeling hierWas aardig laat geworden gister
Ik ontken alles!quote:
Is dat zo onmogelijk?quote:
Nog chicks geLuctort?quote:
Neequote:
Niet eens? Wat heb je dan uitgevoerd?quote:
Voorlopig geen gezuip voor mijquote:
Wist ik het maar..quote:Op zondag 30 januari 2011 14:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet eens? Wat heb je dan uitgevoerd?
quote:
Pas als je iemand quotequote:Op zondag 30 januari 2011 13:53 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb trouwens ook niet op mobiel een melding staan met 'Goeiemoggel'
Oh o.... Helemaal vergetenquote:Op zondag 30 januari 2011 18:42 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb me met een chocoladetaart heel populair gemaakt bij de vriendin van m'n broertje
Ik heb de hele dag op je zitten wachten met koffie en taartquote:Op zondag 30 januari 2011 18:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oh o.... Helemaal vergeten
Nog gefeliciteerd!
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oh o.... Helemaal vergeten
Nog gefeliciteerd!
Ik wist dat ik iets vergeten was...quote:Op zondag 30 januari 2011 18:56 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag op je zitten wachten met koffie en taart
Dankje
Janouquote:Op zondag 30 januari 2011 18:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik wist dat ik iets vergeten was...
Ik was jarigquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik was jarigNou ben ik reuze oud.
Nog gefeliciteerdquote:Op zondag 30 januari 2011 19:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik was jarigNou ben ik reuze oud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar bloempje hoe reuze oud ben je nu dan?Kijk anders in d'r profiel ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is geworden.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
maar heb intussen gezien wanneer ze geboren is, moet nu alleen nog even uitrekenen dat zeGoedzo jongen, goedzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is geworden.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Ik ben bijna 26, maar heb er ook een hekel aan als mensen u zeggen, vooral als het mensen zijn die van ongeveer je eigen leeftijd zijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:49 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben 26 en haat het als mensen u zeggenHeb het ondertussen maar opgegeven om dat te verbeteren
Grapjas, de rest hier is veeeeeel ouder dan ikquote:
Jaquote:Op zondag 30 januari 2011 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben bijna 26, maar heb er ook een hekel aan als mensen u zeggen, vooral als het mensen zijn die van ongeveer je eigen leeftijd zijn.
nee precies. Ik word zelfs meestal jonger geschat.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
JaFlikker op, zo oud zie ik er toch niet uit
Jij snapt 'mquote:
Ik zat een beetje in een discussie in SEXquote:Op zondag 30 januari 2011 22:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb ik het topic nu weer gekilld?
Jeweetsquote:
Dat is natuurlijk belangrijker.quote:[..]
Ik zat een beetje in een discussie in SEX
nah, ben alweer afgehaaktquote:[b]Op zondag 30 januari 2011 22:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat is natuurlijk belangrijker.
huh? wat? Ik heb iets gemist?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nah, ben alweer afgehaakt
Zie nu wel goeiemoggel bij mobiele lay out
Zie je, het ligt niet aan mijquote:Op zondag 30 januari 2011 22:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nah, ben alweer afgehaakt
Zie nu wel goeiemoggel bij mobiele lay out
Waarom?quote:
quote:Het eindgesprek vindt plaats als de thesis helemaal is afgerond. Er is geen verdediging van de thesis; wel wordt deze gepresenteerd op een minicongres.
Als de student het niet eens is met de eindbeoordeling, dient deze zich in eerste instantie te wenden tot de coördinator van de afstudeerfase.
Oooooh, dus moet je je daar soort van verdedigenquote:Op maandag 31 januari 2011 11:32 schreef Yesse het volgende:
Omdat hij wel wordt beoordeeld en op een minicongres (?) wordt getoond... Zo begrijp ik hieruit:
[..]
Precies, als ik het goed begrijp heb je 4 keer een 'seminar' waarbij je je problemen bij het schrijven van je thesis voorlegt aan medestudenten en iedereen elkaar helpt. Daarna heb je dat minicongres waarbij je voor andere studenten en docenten in 15 minuten je verhaaltje doet, wat vraagjes beantwoord en volgens mij geen cijfer voor ontvangt...quote:Op maandag 31 januari 2011 11:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oooooh, dus moet je je daar soort van verdedigenMaar omdat daar vooral noobs rondlopen wordt het geen echte verdediging genoemd
Ja oke, lente is ook goed. Maar ik heb t zo kooouuuud nuquote:Op maandag 31 januari 2011 18:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil lente.
HEt was vandaag weer veees te koud. [ afbeelding ]
Wachtenquote:
Ik ook.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja oke, lente is ook goed. Maar ik heb t zo kooouuuud nu
Ja dat is waar, als ik straks weer in de tuin in het zonnetje kan zitten ben ik bijzonder gelukkigquote:Op maandag 31 januari 2011 18:47 schreef Etcetera het volgende:
Maar door dit rotweer waardeer ik het mooie weer altijd des te meer
Kan ik niet, dan zit ik achter de bankquote:Op maandag 31 januari 2011 18:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik ben ook al helemaal tegen de verwarming aangekropen.
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kan ik niet, dan zit ik achter de bank
Ik kruip straks m'n bedje in
quote:
Ik wil ook een deken met mouwen!!quote:Op maandag 31 januari 2011 18:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik doe straks m'n deken met mouwen aanDat is vast niet
![]()
Snuggie, ontzettend handig, niet duurquote:Op maandag 31 januari 2011 18:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik wil ook een deken met mouwen!!Die lijken me zo goddelijk heerlijk warm.
Aaw...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Vroege dienst?quote:
Ik heb jou niet op Facebookquote:Op maandag 31 januari 2011 19:21 schreef PieterBas het volgende:
Zal de foto's zometeen op Gezichtenboek pleuren. Het metselwerk gaat rap door.
Pas je wel op.. straks beland je nog in the Ghettoooooquote:Op maandag 31 januari 2011 19:27 schreef jna het volgende:
En dan ook nog naar de grote enge randstad, ik hoop dat je het er levend vanaf brengt Rex
Zielige jijquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:27 schreef jna het volgende:
En dan ook nog naar de grote enge randstad, ik hoop dat je het er levend vanaf brengt Rex
moeten we nog even een Stage SC groep beginnen op fb?!quote:
Oh crap, nu je het zegt.. Ff op google kijken hoe ik nou moet lopenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]ik heb m nog geprobeerd te vertellen hoe ie er moet komen, ik hoop dat ie het overleeft.
Moet ik je anders de weg wijzen Rex?
En Hyves dan?!?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
moeten we nog even een Stage SC groep beginnen op fb?!
Ja, kutzooiquote:Op maandag 31 januari 2011 19:27 schreef jna het volgende:
Echt wel.. ik heb nog een tijd met je ge-farmville-tquote:
Ik heb geen Hyves... meer..quote:
Tollquote:Op maandag 31 januari 2011 19:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
moeten we nog even een Stage SC groep beginnen op fb?!
ow dat zowiezo!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Toll
Die kan in het rijtje.. You too want to adopt a young 20 years old swedish girl
heb jij ook fb!quote:
de mijne was iets ouderquote:Op maandag 31 januari 2011 19:37 schreef PieterBas het volgende:
Ik wil ook een 20 jarige Zweeds meisje.. nou ja iets ouder mag ook..
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:46 schreef jna het volgende:
Welke tram neem je vanaf Amsterdam CS Rex? 16 of 24 zeker?
Ik zeg, doen!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:50 schreef Bloempje. het volgende:
Oh wat enig, een stage SC kliekje op facebook.
Dolletjes, ik wacht op de uitnodiging.quote:
quote:
Ik ook!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dolletjes, ik wacht op de uitnodiging.
Ik hoop niet dat ze ons buitensluiten, dan ga ik huilenquote:
Het zou me niks verbazen..quote:Op maandag 31 januari 2011 19:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze ons buitensluiten, dan ga ik huilen
Maar ze moeten mij wel uitnodigen, want zonder een meisje faalt hun clubje.quote:
quote:
Wat moet je dan helemaal in Amsterdam doen?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:55 schreef DjRex89 het volgende:
[..]Nu heb ik al helemaal geen zin meer in morgen!
In Amsterdam niks.. Moet naar Amstelveen voor een introductie voor mn afstudeerstage.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat moet je dan helemaal in Amsterdam doen?
Schipholmeet?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:55 schreef DjRex89 het volgende:
[..]Nu heb ik al helemaal geen zin meer in morgen!
Amstelveen.. Nog erger.. oh wacht dat is Diemenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
In Amsterdam niks.. Moet naar Amstelveen voor een introductie voor mn afstudeerstage.
Ook niet, want ik ga naar Centraal..quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ook niet, want ik ga naar Centraal..
Wat een faaldagquote:
Ja. In plaats van dat je via schiphol of Duivendrecht gaat jongen.quote:
Ik ben al blij als ik via de makkelijkste weg niet verdwaal, laat staan via allemaal omwegenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja. In plaats van dat je via schiphol of Duivendrecht gaat jongen.
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik via de makkelijkste weg niet verdwaal, laat staan via allemaal omwegen
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:04 schreef Bloempje. het volgende:
Sowieso, ook als je niet verdwaalt: 'Het verhaal van reks in de grote boze randstad'
Tofquote:
Naar centraal, terwijl je naar Amstelveen moetquote:Op maandag 31 januari 2011 19:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ook niet, want ik ga naar Centraal..
Ssssht, maak m nou niet in de war met andere routes, hij is al zo zenuwachtig.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naar centraal, terwijl je naar Amstelveen moet
Ja want dat is het makkelijkst/het minst overstappenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naar centraal, terwijl je naar Amstelveen moet
Of via Amstel maar dan zit je weer met die kut metro enzoquote:Op maandag 31 januari 2011 20:06 schreef Bloempje. het volgende:
Ik wilde m al via zuid sturen, maar hij luistert niet.
Zolang ik geen lid ben kan ik er ook niks posten hequote:Op maandag 31 januari 2011 20:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
TofGoedzo. Ook op de stage sc facebookgroep. Waarvan ik vermoed dat de rest daar nu zit, zonder ons, heel stiekem, want het is heel stil hier opeens.
Ohja. Eikels die ons niet uitnodigen.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zolang ik geen lid ben kan ik er ook niks posten he
Klink als een spannend kleuterboek...quote:Op maandag 31 januari 2011 20:04 schreef Bloempje. het volgende:
Sowieso, ook als je niet verdwaalt: 'Het verhaal van reks in de grote boze randstad'
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Klink als een spannend kleuterboek...
Kleine Reks ging voor het eerst alleen naar de Randstad. Kleine Reks had veel enge verhalen gehoord over de Randstad, dus hij was een beetje bang. In de trein kwam een aardig meneer aan lopen, die vriendelijk aan kleine Reks om zijn kaartje vroeg. De trein reed rustig richting in het Randstad.
Opeens komen daar vreemde plaatsnamen langs, Rotterdam, Schiedam, Delft, Rijswijk, Den Haag.. De mensen worden steeds onvriendelijker en kijken Kleine Reksje steeds bozer aan. Opeens komt er een Noord Afrikaanse getinte man schreeuwende de coupe in lopen... Dit is niet mijn coupé, vriend, roept de haatmeneer tegen de vriendelijke conducteur en slaat hem neer.
De haatmeneer had namelijk geen kaartje gekocht. Eenmaal bij Schiphol stapte de passagiers met koffers en al over de bloedende conducteur heen. Kleine reksje wou wel helpen maar werd tegengehouden door een Leidsche corpsbal. Hij had namelijk gestudeerd aan de Leidsche.. en zo'n conducteur had maar HBO en dus minderwaardig.
Hahahahaquote:Op maandag 31 januari 2011 20:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Klink als een spannend kleuterboek...
Kleine Reks ging voor het eerst alleen naar de Randstad. Kleine Reks had veel enge verhalen gehoord over de Randstad, dus hij was een beetje bang. In de trein kwam een aardig meneer aan lopen, die vriendelijk aan kleine Reks om zijn kaartje vroeg. De trein reed rustig richting in het Randstad.
Opeens komen daar vreemde plaatsnamen langs, Rotterdam, Schiedam, Delft, Rijswijk, Den Haag.. De mensen worden steeds onvriendelijker en kijken Kleine Reksje steeds bozer aan. Opeens komt er een Noord Afrikaanse getinte man schreeuwende de coupe in lopen... Dit is niet mijn coupé, vriend, roept de haatmeneer tegen de vriendelijke conducteur en slaat hem neer.
De haatmeneer had namelijk geen kaartje gekocht. Eenmaal bij Schiphol stapte de passagiers met koffers en al over de bloedende conducteur heen. Kleine reksje wou wel helpen maar werd tegengehouden door een Leidsche corpsbal. Hij had namelijk gestudeerd aan de Leidsche.. en zo'n conducteur had maar HBO en dus minderwaardig.
Natuurtalent. Vooral zo grappig omdat het zo herkenbaar isquote:
Duh.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:16 schreef PieterBas het volgende:
Verdomme, nu moet ik hem ook nog afmaken
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Natuurtalent. Vooral zo grappig omdat het zo herkenbaar isVooral als je bij Bijlmer komt is het eng reks, kijk uit!!
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]Dan rijdt de trein langs het gevang
Freaky!!!
Kut metro?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Of via Amstel maar dan zit je weer met die kut metro enzo
Ja alleen was de overstaptijd 3min ofzoquote:Op maandag 31 januari 2011 20:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kut metro?Metro is juist geniaal
Maar het jongetje is bang dat ie vanaf de trein de metro niet kan vinden, ssssht, kan ie niets aan doen.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kut metro?Metro is juist geniaal
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]langs de bios jongen. Oh wacht, hebben jullie dat al in Brabant? Films?
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar het jongetje is ban dat ie vanaf de trein de metro niet kan vinden, ssssht, kan ie niets aan doen.
Ja, pfoe, stel je voor dat je dit avontuur elke week zou moeten belevenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik maar eenmalig naar Amstelveen
Aaaaahwquote:Op maandag 31 januari 2011 20:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar het jongetje is bang dat ie vanaf de trein de metro niet kan vinden, ssssht, kan ie niets aan doen.
Ja, poepie is het ook eigenlijk hequote:
Dat zou ik niet overlevenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, pfoe, stel je voor dat je dit avontuur elke week zou moeten belevendat zou te veel zijn.
Ja, zeer schattieg!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, poepie is het ook eigenlijk he
Agut, je wordt al bang bij het idee?quote:
dean kan wel even wat aanmaken via de friese FB!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dolletjes, ik wacht op de uitnodiging.
oj... dat is niet goed he.. op de laatste dag...quote:Op maandag 31 januari 2011 19:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had helaas 0 Zweedse dames... hoor ik alleen op de laatste dag dat ik nogal een reputatie had bij de Textilhögskolan...
hyves is voor homo'squote:
IK NOEM JE VERDORIE EEN POEPIE JA!quote:
Hij is ook tofquote:Op maandag 31 januari 2011 20:29 schreef PieterBas het volgende:
fuck, ik weet niet of ik deel een kan overtreffen..
Kleine Reksje kan eindelijk de lieve conducteur oprapen en geeft hem een Tempo zakdoekje voor zijn wonden. Reksje vraagt aan de conducteur, gaat het nu elke dag zo in de Randstad. De conducteur knikt, en zegt, ik ben blij als ik straks weer veilig in Amsterdam ben, dan kan ik weer terug naar Brabant.
Er komen weer veel booskijkende mensen in de trein, die net gehoord hebben dat hun vliegtuig naar Egypte niet vliegt. Reksje wordt wel een beetje bang, want hij heeft al veel gehoord over Amstelveen. Naast Almere het uitschot van Amsterdam. Hij ziet in de verte het kantoor van Philips, gelukkig denkt hij.. "Brabant, want daar schijnt nog licht"..
Eenmaal in Amstelveen ziet hij opeens een stel supporters van de plaatselijk FC, en horen Reksje's Brabants accent en roepen iets van.. je kan de groeten uit Brabant krijgen, vrouwelijk geslachtsdeel.
Dan hoef je nog nie zo te schreeuwenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
IK NOEM JE VERDORIE EEN POEPIE JA!
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:29 schreef PieterBas het volgende:
fuck, ik weet niet of ik deel een kan overtreffen..
Kleine Reksje kan eindelijk de lieve conducteur oprapen en geeft hem een Tempo zakdoekje voor zijn wonden. Reksje vraagt aan de conducteur, gaat het nu elke dag zo in de Randstad. De conducteur knikt, en zegt, ik ben blij als ik straks weer veilig in Amsterdam ben, dan kan ik weer terug naar Brabant.
Er komen weer veel booskijkende mensen in de trein, die net gehoord hebben dat hun vliegtuig naar Egypte niet vliegt. Reksje wordt wel een beetje bang, want hij heeft al veel gehoord over Amstelveen. Naast Almere het uitschot van Amsterdam. Hij ziet in de verte het kantoor van Philips, gelukkig denkt hij.. "Brabant, want daar schijnt nog licht"..
Eenmaal in Amstelveen ziet hij opeens een stel supporters van de plaatselijk FC, en horen Reksje's Brabants accent en roepen iets van.. je kan de groeten uit Brabant krijgen, vrouwelijk geslachtsdeel.
Sorryquote:Op maandag 31 januari 2011 20:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan hoef je nog nie zo te schreeuwen
Jaquote:Op maandag 31 januari 2011 20:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Sorry![]()
is het nou over met de liefde?
Ik wacht ook nog steedsquote:Op maandag 31 januari 2011 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*meldt aan op fb en wacht op uitnodigingen.
Ik zal er een nachtje over slapen...quote:
Oke. Maarmaarmaar, als je het me nooit vergeeft, krijg je ook geen koffie als je op Nieuw Vennep bentquote:Op maandag 31 januari 2011 20:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik zal er een nachtje over slapen...
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:41 schreef PieterBas het volgende:
pff.. nu bezig met het derde en laatste deel..
Op de terugweg dacht kleine reksje na wat hij allemaal al had meegemaakt. Helaas voor Reksjes staat hij pardoes in de metro. Het was er donker en er reden treintjes onder de grond. Verder zag hij daar een heleboel gekleurde mensen die iets vreemds aan het roken waren in de metro. Dat mag helemaal in Brabant helemaal niet.. In Brabant zijn ze heel beschaafd, behalve tijdens carnaval. Want zo zijn katholieken..
Kleine reksje werd er een beetje lichtjes in zijn hoofd van en zag alleen maar roze olifantjes voorbij vliegen. Na een tijdje kon Reksje weer normaal nadenken en merkt op dat hij zijn nieuwe Philips mp3-speler met de live-registratie van Grootst met een grote G van Guus meeuwis kwijt was, die hij van oma gekregen had.
Eenmaal op Amsterdam Centraal, stond de vriendelijke conducteur hem weer op te wachten. Zo Reksje, hoe vond je de Randstad in je eentje?
Reksje antwoordde snel, ik vond het wel heel eng, maar erg spannend.. maar wanneer gaan wij de Moerdijk over, dan voel ik mij weer thuis. De conducteur antwoordde, heel snel Reksje, heel snel Reksje.
quote:
Je hebt gelijkquote:Op maandag 31 januari 2011 20:42 schreef Bloempje. het volgende:
Is het niet Groots met een zachte G?
Dat is niet iets waar ik trots op benquote:
Je leert het welquote:Op maandag 31 januari 2011 20:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat is niet iets waar ik trots op ben
Ik wil het niet lerenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je leert het wel
Nu ben ik trainen
Details, detailsquote:
Zeker, zeker, ik zou er iets mee doenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Details, details
Maar wel een mooi stukje proza
Nu nog een illustratorquote:
Vanwaar zoveel kinderboeken gelezen? De tekeningen hoeven ook niet zo moeilijk, dat kan ik welquote:Op maandag 31 januari 2011 20:51 schreef PieterBas het volgende:
De laatste paar maanden genoeg kinderboekjes gelezen. Schrijfstijl is lekker makkelijk
Neefje van 2,5quote:Op maandag 31 januari 2011 20:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Vanwaar zoveel kinderboeken gelezen? De tekeningen hoeven ook niet zo moeilijk, dat kan ik wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |