quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:02 schreef jna het volgende:
WALKING DOWN THE STREETS WITH MY NIKES ON!
Handtekeningen alles?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:03 schreef Milou__ het volgende:
Ik heb vans als ik over straat loop...
Kaleidoscoop in zn oogsss #vjezevoicezoalsmongolenhethorenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Stap op zij, ze wilt een handtekening #wiwavoice
Je bedoelt mensen die me sgatje zeggen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:10 schreef jna het volgende:
[..]
Kaleidoscoop in zn oogsss #vjezevoicezoalsmongolenhethoren
Kaleidoscoop in ze oogs! Ik kijk omhoog me pupillen worden grootquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Je bedoelt mensen die me sgatje zeggen?
Het is nog niet te laat. Snel kopen voordat Reks terug is.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:04 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb geen Nikeshoor ik er nou niet meer bij?
Maarmaarmaar, ik vind ze meestal ook niet zo mooiquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:08 schreef Lithia het volgende:
[..]
Het is nog niet te laat. Snel kopen voordat Reks terug is.
Ik koop ze om de kwaliteit.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maarmaarmaar, ik vind ze meestal ook niet zo mooiVans
Heb je ze te heet gewassen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:14 schreef jna het volgende:
Mijn Nikes zijn volgens mij gekrompenOf mn voeten groeien nog op mn 23ste
Wtf.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:14 schreef jna het volgende:
Mijn Nikes zijn volgens mij gekrompenOf mn voeten groeien nog op mn 23ste
Natuurlijk, zonder twijfel.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:16 schreef jna het volgende:
[..]
Niet eensHoewel ik natuurlijk wel heel hot ben als ik over straat loop
Ik voel discriminatie, ik heb niet genoeg vriendenquote:
Neu, die kwam ik tegen op dutchcowboys haha.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:16 schreef jna het volgende:
[..]
Zeker ook weer een site die jullie hebben gemaakt?
Goedzo. Ik ga even ergens in een hoekje zitten en me vriendloos voelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW!Jawel, je keek.
en wat voor te dure speler gaan wij hier voor kopen?quote:
Hebben we iemand nodig dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en wat voor te dure speler gaan wij hier voor kopen?
Ach, zal wel in de kas gaanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hebben we iemand nodig dan?
We hebben genoeg wedstrijden zonder hem gespeeld.
Hater!quote:
jijquote:
Ga je naar je ouders toe?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:04 schreef Lithia het volgende:
mogguh
straks heel nederland cruisen met dean, maar we hebben beiden niet zoveel zin.
quote:
Whehequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |