Jij eerstquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik PM jullie mijn hyves als jullie die van jullie PMen
Kreeg vandaag weer twee berichtenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:09 schreef Stephan1237 het volgende:
Die Twitter van Koos moet in de OP
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:10 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Kreeg vandaag weer twee berichten
Ik ben pas onder de indruk als hij jou gaat volgenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:12 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Tss je moet wel opletten heIk F5 z'n twitter continu
Oke overdrijven is ook een vak
Denk dat hij niet graag bekend maakt waar hij mee bezig isquote:
Ze vond mij niet meer aardig toen ik zei dat ik een 2 jaar oude laptop en een Nokia 6233 hebquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:09 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Maraca belt ook nog met twee blikjes en een touwtje
Mijn laptop is van 2007 dus ik mag niet eens kritiek leverenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ze vond mij niet meer aardig toen ik zei dat ik een 2 jaar oude laptop en een Nokia 6233 heb
En dan heeft ze zelf geen hyves en/of facebook
Ik heb geen desktop-pc, dus die laptop is allquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mijn laptop is van 2007 dus ik mag niet eens kritiek leverenJe Nokia is wel verouderd
En het niet hebben van hyves of facebook is niet ouderwets. Het voegt voor mij helemaal niks toe
Ik heb ook alleen een laptopquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb geen desktop-pc, dus die laptop is all
Je weet dat dit twitter van Alberto eigenlijk van Juicyhil is?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:18 schreef Stephan1237 het volgende:
Alberto heeft twitter![]()
http://twitter.com/#!/Albertostegeman
En Rob Geus
http://twitter.com/#!/robgeus
Dat is Juicyhillquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:18 schreef Stephan1237 het volgende:
Alberto heeft twitter![]()
http://twitter.com/#!/Albertostegeman
En Rob Geus
http://twitter.com/#!/robgeus
M'n oma had nog onze oude DOS-computer uit mijn geboortejaar staanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen een laptopJa, wel een desktop pc maar dat erm.. is een Medion ME
[ afbeelding ]
Gezien de hoeveelheid followers ben je niet de enige die denkt dat het echt isquote:
DOSquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
M'n oma had nog onze oude DOS-computer uit mijn geboortejaar staanEn hij deed het nog perfect
Vraag een TT-wijziging aaanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:25 schreef Maraca het volgende:
Oh en TT faal. Bedoel.. het is wel topic ONEHUNDREDANDEIGHTY!
Dan durf ik gelijk niks meer te posten dat niet met verkeer te maken heeftquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben pas onder de indruk als hij jou gaat volgen
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:39 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Dan durf ik gelijk niks meer te posten dat niet met verkeer te maken heeft
Watquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:43 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik ga eens kijken wat ik over Alberto stegeman vind op Twitter
Alberto Stegeman komt undercover zondag naar FC Twente, naar de Supportlounge![]()
Neem wel alles wat je op Twitter leest met kilo's zoutquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:43 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik ga eens kijken wat ik over Alberto stegeman vind op Twitter
Alberto Stegeman komt undercover zondag naar FC Twente, naar de Supportlounge![]()
Dat doe ik ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Neem wel alles wat je op Twitter leest met kilo's zout
Ik durf niet bij vrouwen in de auto te stappenquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik durf niet bij vrouwen in de auto te stappen
Succesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:51 schreef Maraca het volgende:
Ik weet dat ik hem dan nog niet direct hebGa sowieso niet het dubbele betalen (sowieso achterlijk dat je moet betalen, maar goed)
Maar kinders, ik ga er vandoor.. houd RTV Oost in de gaten
Fuuu heb ik weer geen RTV Oost, wat moet een ramptoerist als ik nou?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:51 schreef Maraca het volgende:
Ik weet dat ik hem dan nog niet direct hebGa sowieso niet het dubbele betalen (sowieso achterlijk dat je moet betalen, maar goed)
Maar kinders, ik ga er vandoor.. houd RTV Oost in de gaten
Dat lijkt me wel vet!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben er trouwens zondag niet bij
Ga naar We Will Rock You in het Beatrix-theater![]()
veel plezier, is een erg leuke show!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben er trouwens zondag niet bij
Ga naar We Will Rock You in het Beatrix-theater![]()
Ben een tijdje geleden ook bij de Blues Brothers musical geweest (hoewel dat alleen de muziek was), was ook erg leuk. En Queen is sowieso goed inderdaadquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:36 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel vet!
Ben niet zo'n musicalfan maar Queen is altijd goed
Dank je, moet lukken!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
veel plezier, is een erg leuke show!
AL-BE-RTquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:03 schreef tralalala het volgende:
Maraca is nu een nummerbord aan het oplezen.
Ik ram sowieso elke keer als ik er aan denk op de MyAt knopquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:55 schreef xxiessiexx het volgende:
Iedereen zat hier de updates in de gaten te houden zeker?
Maraca brengt ons allemaal het hoofd op holquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik ram sowieso elke keer als ik er aan denk op de MyAt knop
Je hebt t toch wel eerst aan ons verteld alvorens je familie in te lichten he?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:58 schreef Maraca het volgende:
Verhaal vertel ik zo.. Fok nu op mijn mobiel
Ik krijg een lease-auto dus even kijken waaruit ik kan kiezenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:02 schreef tralalala het volgende:
En nu zeker zo'n lelijke vrouwenauto kopen?
Hoeveel is je budget, dan kiezen wij welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik krijg een lease-auto dus even kijken waaruit ik kan kiezen
Bedankt voor de felicitatiesEn irritatie, je bent gewoon een faalhaas
![]()
Krijg alle info nog binnen. Weet alleen wat het mij per maand gaat kostenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hoeveel is je budget, dan kiezen wij wel
Gewoon deze leasenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Krijg alle info nog binnen. Weet alleen wat het mij per maand gaat kosten
Ergste is dat dat best mag, maar dan moet ik zelf bijbetalenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Gewoon deze leasen![]()
[ afbeelding ]
Moet je er wel een tankpas bijkrijgen anders is het niet te betalenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Gewoon deze leasen![]()
[ afbeelding ]
Goed zoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Gefeliciteerd Maraca
Ik heb een 7 voor mijn mondeling en een 8- voor mijn paper (gemiddeld een 7+/7,5 dus)![]()
http://www.autoblog.com/2(...)ron-for-24k-a-month/quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:08 schreef Maraca het volgende:
Ik vrees dat het leasebedrag al hoger ligt dan mijn salaris
Ik zou dan mooi tijd makenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ergste is dat dat best mag, maar dan moet ik zelf bijbetalen
Bedenk me net dat ik pas woensdag naar het gemeentehuis kan gaan
Bedankt en jij ook gefeliciteerdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Gefeliciteerd Maraca
Ik heb een 7 voor mijn mondeling en een 8- voor mijn paper (gemiddeld een 7+/7,5 dus)![]()
Mehquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:51 schreef TheKC het volgende:
[..]
http://www.autoblog.com/2(...)ron-for-24k-a-month/
Nog best te doen toch
Die 2 dagen maken eigenlijk ook niks uitquote:
Heb toch geen autoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:16 schreef tralalala het volgende:
Nu krijg je het weekend er ook nog tussen.
Maraca had vrijstellingen hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Gefeliciteerd![]()
Ik voel me nu wel een falend persoon, een vrouw die het in 1 keer haalt en ik niet
TTT had ik ook, pure oplichting.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:47 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Maraca had vrijstellingen he
Ik had hem ook pas de 2e keer
Bij mij heeft het wel enorm geholpenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 08:11 schreef tralalala het volgende:
[..]
TTT had ik ook, pure oplichting.![]()
Ik raad het niemand aan in ieder geval, behalve als je last hebt van de zenuwen misschien.
Bazin boven bazinquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:47 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik de derde keerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:47 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Terechte klacht, wanneer wordt het weer lekker weerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:23 schreef Maraca het volgende:
Goedemiddag ..
Als je naar buiten kijkt is het mooi weer, maar het is gewoon ijskoud
Ik heb een half uur onder een douche van 40 graden gestaan om op te warmen van 2,5 uur post lopen (op de brommer). Verradelijk koud iddquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:23 schreef Maraca het volgende:
Goedemiddag ..
Als je naar buiten kijkt is het mooi weer, maar het is gewoon ijskoud
Heb ik al een paar keer gereden voor mn werk. Ziet er leuk uit, maar schakelt voor geen meter moet ik eerlijk zeggen... Stuurt wel redelijk, best een beetje licht, maar niet verkeerd. Je hebt ook een citystand, die moet je niet aanzetten, dan kan je met je pink sturenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:27 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
De Fiat punto evo 1.4 multiair dynamic .. wat vinden jullie ervan?![]()
Kun je dan niet beter de 1.3 multijet diesel nemen? 14% bijtelling + ook nog eens goedkoper dacht ikquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:27 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
De Fiat punto evo 1.4 multiair dynamic .. wat vinden jullie ervan?![]()
3-deurs en qua leasebedrag verschilt het amperquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:34 schreef TheKC het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter de 1.3 multijet diesel nemen? 14% bijtelling + ook nog eens goedkoper dacht ik
Van de zaakquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:36 schreef Jor_Dii het volgende:
Ga je een auto kopen Maraca, of van de zaakkkk?
Ik wil alleen deze:quote:
Lexusquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik wil alleen deze:
[ afbeelding ]
maar valt buiten het budget
Opgewaardeerde Toyota'squote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Lexus
1 keer eentje gereden, dat was niet verkeerd
Toen ben je nog even snel wat chickies gaan scoren?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Lexus
1 keer eentje gereden, dat was niet verkeerd
Nee, ik moest hem voor m'n werk rijden, dus dan moet ik zo kort en snel mogelijk van A naar Bquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Toen ben je nog even snel wat chickies gaan scoren?
Brommers kieken Auto's uitzoekenquote:
O jaquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Maar een Punto is toch ook klein en schattig?
neequote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Mini Cooper vind ik wel wat voor Maraca
geslacht: Manquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
O ja
Een Twingo van 8 jaar oud was wel de auto waarin ik voor het eerst zelf reed, mooie herinneringen aan dat waggieOndanks dat het eigenlijk voor geen meter reed
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Mijn bijbaan blijkt buiten leuk dus ook nog eens nuttig te zijnIk kan iedereen die een auto wilt kopen van een gedegen advies voorzien
Die nieuwe Ford Ka ziet er best wel goed uit jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:30 schreef tralalala het volgende:
Mijn zus heeft vandaag trouwens haar Renault Twingo ingeruild voor een nieuwe Ford Ka, best tof wagentje.
Stel je voor als die zou zeggen : Kijk maar er niet naarquote:Op zondag 30 januari 2011 09:38 schreef Maraca het volgende:
Volgens Koos moeten we vanavond naar wegmisbruikers kijken
Nog niet, heb ook nog een half jaarquote:
"Kijk niet naar WMB, maar naar Blik op de weg!"quote:Op zondag 30 januari 2011 11:02 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Stel je voor als die zou zeggen : Kijk maar er niet naar
Wanneer gaat Koos nou eens meeslowchattenquote:Op zondag 30 januari 2011 09:38 schreef Maraca het volgende:
Volgens Koos moeten we vanavond naar wegmisbruikers kijken
Zodra hij verliefd wordt op xxiessiexxquote:Op zondag 30 januari 2011 11:20 schreef TheKC het volgende:
[..]
Wanneer gaat Koos nou eens meeslowchatten
Ja maar Alberto SC't toch ook niet mee en die is toch verliefd op jou????!!!!!quote:Op zondag 30 januari 2011 11:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zodra hij verliefd wordt op xxiessiexx![]()
Wie zegt dat hij niet meeSC't?quote:Op zondag 30 januari 2011 11:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja maar Alberto SC't toch ook niet mee en die is toch verliefd op jou????!!!!!
Ik SC't echt wel meequote:Op zondag 30 januari 2011 11:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja maar Alberto SC't toch ook niet mee en die is toch verliefd op jou????!!!!!
Dat kan alleen met niet ertussen, herkenbaarquote:Op zondag 30 januari 2011 12:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
![]()
Ik moet tegenwoordig op zondag vroeg naar bed voor de maandag., maarja ik en vroeg naar bed in 1 zin.......
Oke er zijn grenzenquote:Op zondag 30 januari 2011 11:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zodra hij verliefd wordt op xxiessiexx![]()
Wil je Koos niet als sugardaddy?quote:
Toch lekker, zo'n opa.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Ik dacht dat er beelden uit t buitenland tussen zaten maar t is toch allemaal Nederlandquote:
Zit je nu al af te tellenquote:Op zondag 30 januari 2011 13:57 schreef tralalala het volgende:
KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS
Nog maar 6,5 uur![]()
Jij bent wel heel erg fanquote:Op zondag 30 januari 2011 13:57 schreef tralalala het volgende:
KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS
Nog maar 6,5 uur![]()
Nee, vanavond spannende aflevering (Boer Richard)quote:Op zondag 30 januari 2011 14:10 schreef tralalala het volgende:
Is iedereen er vanaaf? Boert zoekt vrouw is nu wel eens afgelopen toch?
Da's wel een beetje veelquote:Op zondag 30 januari 2011 14:51 schreef Maraca het volgende:
Dieptepunt bereikt en tevens een mijlpaal. In 1 weekend 3 werkstukken schrijven. Alleen nog controleren op spelling en grammatica![]()
dit doe ik nooit meer.. blegh
JvT is zeker uber, maar dat nummer...quote:
DIT NOOIT MEER!quote:Op zondag 30 januari 2011 14:51 schreef Maraca het volgende:
Dieptepunt bereikt en tevens een mijlpaal. In 1 weekend 3 werkstukken schrijven. Alleen nog controleren op spelling en grammatica![]()
dit doe ik nooit meer.. blegh
Zal wel te druk zijn met ONZ radioquote:Op zondag 30 januari 2011 19:02 schreef tralalala het volgende:
PiRANiA heeft ons nu ook officieel verlaten volgens mij.
Hij hoeft dan ook niet meer terug te komenquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:02 schreef tralalala het volgende:
Wait? wut?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:02 schreef tralalala het volgende:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |