abonnement Unibet Coolblue
pi_91979625
En hier weer het centrale Disneyland (Parijs) Topic

Homepage Disneyland: http://www.disneylandparis.com
Geweldig forum over Disneyland Parijs: http://www.dlrpfans.be/forum/
Laatste nieuws: http://www.dlrptoday.com/
Goedkopere tickets bestellen: http://www.eurodisneytickets.nl/
handige site voor zoeken hotels nabij disney: http://www.booking.com
daar zoeken, en bestellen via de site van het hotel, dit is goedkoper!









Vorige delen
6 | 7 | 8
uiteraard is babbelen over de andere disneyland parken hier niet verboden

OP een tikje uitgebreid met plaatjes van een vorig deel..
pi_91979664
laatste post:

quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 09:09 schreef psv-gomes het volgende:
zeg waarom ga je dan alleen?

Vind ik zo zielig staan als mensen in hun uppie in komen checken bij mij.. heb je dan ergens anders vrienden zitten?
ik heb simpelweg geen vrienden die disney leuk vinden :P
Normaal zou ik vragen of ouders meegaan (die dan parijs in gaan)
maar door omstandigheden kunnen die ook niet :).
Daarnaast heb ik er totaal geen problemen mee (anders zou ik immers niet gaan), je kan zelf je plan trekken en je bent niet afhankelijk van anderen, en dat bevalt wel :)
enige is dus dat je een beetje moet oppassen met de overnachtingsprijzen :+
quote:
en 10 min is voldoende overstaptijd
oke dan, top :)
pi_91979819
haha ik vind het soms een beetje zielig staan.
Maar goed, zo raar is het eigenlijk niet
pi_91980618
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 10:12 schreef mschol het volgende:
laatste post:

[..]

ik heb simpelweg geen vrienden die disney leuk vinden :P
Normaal zou ik vragen of ouders meegaan (die dan parijs in gaan)
maar door omstandigheden kunnen die ook niet :).
Daarnaast heb ik er totaal geen problemen mee (anders zou ik immers niet gaan), je kan zelf je plan trekken en je bent niet afhankelijk van anderen, en dat bevalt wel :)
enige is dus dat je een beetje moet oppassen met de overnachtingsprijzen :+

[..]

oke dan, top :)
Als jij betaald ga ik graag met je mee! :D
All good things are wild and free.
pi_91980743
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 10:41 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Als jij betaald ga ik graag met je mee! :D
:D grapjas...
pi_91980851
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 10:45 schreef mschol het volgende:

[..]

:D grapjas...
Ik ben hartstikke serieus. :9
All good things are wild and free.
pi_91981391
Ja! Ik post ook weer mee, ben aan het aftellen.

Gisteren met dochter Disneyland-schoenen gekocht (ik loop altijd op hakken maar da's niet zo handig in Disneyland haha), dus we kunnen gaan! Nog een weekje of 5.....
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  vrijdag 28 januari 2011 @ 12:56:31 #8
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_91985461
Wij waren met nieuwjaar ¤250,- pp kwijt voor 3 dagen, 2 nachten in hotel Cheyenne en ontbijt. Het is idd veel geld maar we hadden t er allemaal voor over en tis niet iets wat we dagelijk (of jaarlijks) gaan doen, dus toen mocht t van ons zelf :P
Maar er van uitgaande dat de entree tickets ook al meer als ¤100,- pp voor 3 dagen kosten, vonden we t relatief nog wel meevallen....

Het was zeker voor herhaling vatbaar (misschien...over een aantal jaar ofzo ;))




Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_92001295
Ik ben ook al aan t aftellen, over n weekje zit onze eerste dag er net op...

@psvgomez: in welke hotels heb je lopend buffet dat eetbaar is, en nog betaalbaar?
pi_92019017
santa fe en cheyenne ong ¤ 25 voor volwassenen, ¤ 11 voor een kind
pi_92106824
Dank voor je antwoord.

Heb je ook enig idee of er nog rondleidingen zijn in het park?

Ik had op andere site wat gelezen over Star Tours rondleiding en n algemene voor Park & Studio...

Ik kan nog geen andere info vinden waar te boeken, en wanneer dat plaatsvind.

hmm, over n weekje ben ik alweer terug, gaat snel.
  maandag 31 januari 2011 @ 20:35:40 #12
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_92140960
Vanaf morgen weer een 48 uurs stuntverkoop!
Denk dat ik even pas. Zo te zien hebben ze dit zowat 3/4x per jaar..
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_92146076
@ LeonH

Waar hebben ze morgen 48uurs stunverkoop? Misschien is het het kijken waard.
Ik wil al tijden weer naar Disney :@
  maandag 31 januari 2011 @ 22:07:34 #14
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_92147604
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:48 schreef Berlioz het volgende:
@ LeonH

Waar hebben ze morgen 48uurs stunverkoop? Misschien is het het kijken waard.
Ik wil al tijden weer naar Disney :@
http://aanbiedingen.disne(...)103OUVFNO50NLMEDEM02
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_92160838
Ik zie net op de website dat het park vanaf maart weer tot 20.00 uur open is! En op zondag zelfs tot 22.00 uur! Leuk!
Oh wat heb ik er zin in......... Nog een week of 5........... *O*

Ik ben nog aan het kijken naar waar we kunnen eten voor een redelijke prijs. Heb tot nu toe al wel wat restaurantjes in The Village gevonden waar we kunnen eten.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_92161289
@tezz

Probeer ook eens n buffet bij cheyenne, was ons vorige x goed bevallen, vooral in vergelijking met de burgers van restaurant naast buzz lightyear!
pi_92164402
king ludwig en cafe mickey's is altijd lekker en ook leuk
pi_92175597
King Ludwig is dat het restaurant met beneden n podium, in disney village?


edit: billy bob was dat, zoals ik me kan herrinneren was t ook buffetvorm

[ Bericht 38% gewijzigd door JohnB52 op 01-02-2011 15:52:02 (Ander restaurant) ]
pi_92180672
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:03 schreef psv-gomes het volgende:
king ludwig en cafe mickey's is altijd lekker en ook leuk
Cafe mickey's wil ik nou niet heel goedkoop noemen en je moet wel reserveren daar.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_92181944
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 08:32 schreef JohnB52 het volgende:
@tezz

Probeer ook eens n buffet bij cheyenne, was ons vorige x goed bevallen, vooral in vergelijking met de burgers van restaurant naast buzz lightyear!
Ja, die burgers zijn echt vies !!! Ik doe een keer buffet in het hotel (New port bay), een keertje Annette's en misschien King Ludwig. Oh en cafe Mickey inderdaad....
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_92199601
New Port Bay heeft toch geen buffet, maar tafelbediening?

Hoe verzinnen ze het om niet uitgelekte atjar op n koude hamburger te doen! (voor slechts 12,50?}
pi_92209395
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:35 schreef JohnB52 het volgende:
New Port Bay heeft toch geen buffet, maar tafelbediening?

Hoe verzinnen ze het om niet uitgelekte atjar op n koude hamburger te doen! (voor slechts 12,50?}
En koude frietjes erbij natuurlijk... Gelukkig kun je in Disneyland altijd alles wegspoelen met een vaas cola, dus....

Ik dacht dat NewPortBay ook een buffet had (er zitten twee restaurants). Ach we zien wel....
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_92209632
Ik nam dan ook altijd maar n zakje chips, voordeliger, vult net zo goed, en ze kunnen er weinig aan verprutsen. anders is er altijd de mcdonalds nog...
pi_92209720
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 07:59 schreef JohnB52 het volgende:
Ik nam dan ook altijd maar n zakje chips, voordeliger, vult net zo goed, en ze kunnen er weinig aan verprutsen. anders is er altijd de mcdonalds nog...
Die broodjesbar in The Village, daar kun je je geld beter heenbrengen.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_92216001
http://www.dlpfoodguide.com/

De broodjesbar: http://www.dlpfoodguide.com/annettes.html ?

New Port heeft idd 2 restaurants, maar volgens bovenstaande site zijn er in Cape Cod en Yacht Club geen buffetten...

Ik bedenk me opeens dat het nog maar anderhalf nachtje slapen is, voordat we gaan ( 04:00 vertrek!)
pi_92216417
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 12:11 schreef JohnB52 het volgende:
http://www.dlpfoodguide.com/

De broodjesbar: http://www.dlpfoodguide.com/annettes.html ?

New Port heeft idd 2 restaurants, maar volgens bovenstaande site zijn er in Cape Cod en Yacht Club geen buffetten...

Ik bedenk me opeens dat het nog maar anderhalf nachtje slapen is, voordat we gaan ( 04:00 vertrek!)
handige site *O*
  woensdag 2 februari 2011 @ 12:23:12 #27
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_92216501
quote:
http://www.dlpfoodguide.com/newyork.html

Hebben ze wel lekkere sandwiches ja. En er wordt binnenkort een nieuwe geopend daar. Weet alleen niet wanneer dat ding eindelijk klaar is..
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_92218022
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 12:23 schreef LeonH het volgende:

[..]

http://www.dlpfoodguide.com/newyork.html

Hebben ze wel lekkere sandwiches ja. En er wordt binnenkort een nieuwe geopend daar. Weet alleen niet wanneer dat ding eindelijk klaar is..
Ja die bedoel ik! En inderaad een handige site....
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_92239643
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 12:23 schreef LeonH het volgende:

[..]
En er wordt binnenkort een nieuwe geopend daar. Weet alleen niet wanneer dat ding eindelijk klaar is..
Earl of Sandwich. Volgens mij binnen een half jaar klaar. Zou ook lekker moeten zijn.
pi_92240381
Leuk een disney topic. Ben zelf ook een paar keer daar geweest en de laatste keer heb ik in de sleeping beauty suite gelegen. Er was een overboeking in het hotel in ons voordeel uitgekomen dus.
Filmpje
[youtube]
pi_92242562
Ik zat erover na te denken om eens Disneyland Parijs te bezoeken,echter Disneyland USA in Fl.
en Disney World in CA heb ik al gezien door de jaren heen.

Wat is nou het grootste verschil tussen beide parken of is het allemaal precies hetzelfde?
pi_92255807
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:01 schreef bpi het volgende:
Leuk een disney topic. Ben zelf ook een paar keer daar geweest en de laatste keer heb ik in de sleeping beauty suite gelegen. Er was een overboeking in het hotel in ons voordeel uitgekomen dus.
Filmpje
[youtube]
Leuk hotelkamertje zeg !!!

Is dit dan t meest luxe dat je kan krijgen?

En welke hotelkamer hadden jullie dan hiervoor? Ook in n ander hotel?
pi_92261528
Het Disneyhotel is helaas nog ver buiten mijn budget. Ik wil het nog wel een keertje doen maar voor hetzelfde geld kan ik twee keer naar Santa Fe............
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_92262026
Je kan beginnen met er te ontbijten, dan pik je toch nog wat mee vd magie van t hoek :-)
pi_92264330
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 00:06 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Leuk hotelkamertje zeg !!!

Is dit dan t meest luxe dat je kan krijgen?

En welke hotelkamer hadden jullie dan hiervoor? Ook in n ander hotel?
Dit is de duurste kamer in het resort en ook de grootste. 2 keer per dag komen ze je kamer kuisen, er is gratis een vieruurtje in de bar en je hebt een eigen lift op de castle club verdieping die je aan de ingang van het park afzet. Wij lagen normaal gezien op de castle club van het disneyland hotel.
pi_92265951
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 08:30 schreef JohnB52 het volgende:
Je kan beginnen met er te ontbijten, dan pik je toch nog wat mee vd magie van t hoek :-)
je kan als niet hotel gast er wel ontbijten? :?
pi_92267721
Met bijbetaling kon het vorige keer wel.

Je kan ook bij aankomst sochtends vroeg al ontbijten...
pi_92278487
Als je betaald kan (bijna) alles in disney
pi_92279688
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:14 schreef psv-gomes het volgende:
Als je betaald kan (bijna) alles in disney
_O-
pi_92299370
Nou, ik ga ook maar es weg, tot maandag, zal proberen n paar leuke foto-tjes op het forum te posten!
pi_92305958
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 22:36 schreef JohnB52 het volgende:
Nou, ik ga ook maar es weg, tot maandag, zal proberen n paar leuke foto-tjes op het forum te posten!
have fun!
ik heb net mijn hotel/appartement geboekt via kras
Scheelde 20 euro met booking.com waardoor Residhome Val 'd Europe 'slechts' ¤169 was voor 3 nachten
wel achterlijk dat ze eerst je via ideal ¤33,30 laten betalen (net geen 20% v/d reissom) om vervolgens op de dezelfde pagina een knopje aan te bieden om het resterende reisbedrag (¤135.70) te laten betalen, ook via ideal.. doe dat dan in 1x :')
pi_92476463
Zo ik (wij) zijn weer terug.

Was n zeer geslaagd weekendje weg.

- 'sochtends vroeg om 4 uur weg, rond 8 uur in het park aangekomen, zonder files, en zonder verkeerd te rijden :-)

-ingechecked, en toen met de bus naar het park toe ( we sliepen in Santa Fe, met cars-dekbedden!)

- Als eerste geinformeerd naar de Park-tour. 2 mogelijkheden, 1 VIP tour van 500 euro voor max 10 man, of een gewone, voor max 8 man, en 2 uur lang... 15 pp. gekozen voor 15pp op zondagmiddag.

-vrijdag, dag 1. Naar Disneyland Park, en Buzz, Space Mountain, Indy (4x), Big Thunder Mountain, Phantom Manor, Pirates, It's a small world, Teacups, Star Tours, Alice Labyrinth, Les Voyages de Pinocchio en Captain EO gedaan... ( het was zo rustig dat we rond 16:00 al klaar waren) Toen in City Hall het eten voor die avond gereserveerd: Chuck Wagon Restaurant (25 euro incl 1x drinken)

-zaterdag: tijd voor de Walt Disney Studio's...

Eerst ontbijten, we hadden tickets voor 7:30, maar omdat de helft van onze groep ERG traag was, waren we er om half 9 pas, en voor degene die er al eens geweest waren: het was zo druk, dat er vanaf de ontbijtzaal een rij stond totaan de check in balie!

Uiteindelijk zijn we maar met de auto naar de Auchan supermarkt gereden...

Wist niet dat ze zulke grote hypermarché's hadden daar. Goed, wij vanalles ingeslagen voor ontbijt en voor op hotelkamer. Maar de dag ervoor hadden we diverse mensen naar binnen zien gaan met zelf meegebracht eten! Dus wij kwamen op het magnifieke idee om hetzelfde te doen.
Ik ging er altijd vanuit (het mocht 3 jaar geleden niet) dat je niks het park in kon nemen wat eten/drinken betreft. Maar was geen enkel probleem blijkbaar. Scheelt je n hoop geld!

Waar het vrijdag nog zo rustig was dat er bijna geen wachtrijen waren voor BTM en Space Mountain, was het nu "iets" drukker: wachtrijen van 110 minuten voor Crush en 100 voor RC. RnR 80 en ToT 60...

Wat hebben we gedaan: Rock 'n Roller Coaster, Armageddon, Stuntshow ( die erg versoberd was, maar voor de verandering reed 1 van de rode auto's 2x schade! voorruit lag er uit, en links achter n flinke deuk!) Crush Coaster, Tower of Terror, en door Toy Story Playland gelopen, maar nergens in, wachtrijen zijn erg lang, en attracties hebben denk ik weinig capaciteit....

Doordat het zo druk was, hebben we weinig attracties kunnen doen.. Die avond hebben we gegeten in Billy Bob's, waar het ook weer stervensdruk was, en er bij alle restaurants in The Village buiten rijen stonden...Wij hadden pas om 21:30 plek. Het eten was wel minder uitgebreid als bij de Chuckwagon, maar beter van kwaliteit!

Dag 3: Officieel stond op dag 2 ontbijt in Santa Fe in de planning (dat liep niet helemaal zoals gepland) en dag 3 ontbijt in Disneyland Hotel. Dat laatste is goed gelukt, en ondanks de enorme drukte die we de dag daarvoor hadden gezien, viel het qua drukte enorm mee. n hoop lege tafeltjes zelfs in t restaurant. Voordat je trouwens om 7:30 in het restaurant terecht kunt heb je nog n andere uitdaging: door de tassencontrole komen... Het park gaat pas om 8:00 open, en eerder mochten we er niet in, daar sta je dan om 7:30 voor de ingang...Na het nogmaals uitgelegd te hebben aan de bewaker mochten we toch doorlopen! Ik kan iedereen dit aanraden om hier te gaan ontbijten ipv in Santa Fe, veel rustiger, en het eten ziet er ook een stuk beter uit (ook meer keuze) en dat voor 14,80 per persoon!

Nog een tip: als je naar de WC moet: het kan ook in dit hotel, stukje schoner dan de toiletten in het park zelf!

Op onze laatste dag gingen we eerst naar het Park, voor Space Mountain en nog een keer Buzz toen de Studio's, voor n ritje in de Rock n Roller Coaster, Animagique en Cinemagique. toen nog eventjes rustig aan gedaan, en was het tijd voor de 2 uur durende tour in Disneyland Park. Voor iedereen n aanrader die wat meer over het park zelf te weten wil komen, en als reward krijg je n hele mooie pin! Na de tour hebben we nog een keer Pirate's gedaan, en voor de liefhebbers nog wat heen en weer geshopt! Het avondeten hebben we dit keer in de lokale McDonalds in Val d'Europe (als ik t goed heb) gedaan: voordeel is dat er geen wachtrijen van n half uur zijn, en je het lekker binnen op kan eten. De terugweg ging prima, al moesten we wel n paar auto's ontwijken op de snelweg die het verstandig vonden om tegen elkaar aan te rijden...

Vandaag in bed blijven liggen tot 14:00, want ik was echt compleet verrot ;)

Kort samenvattend: n geheel geslaagd weekend, met dikke pret in de nieuwe attracties, en zeker voor herhaling vatbaar, waarschijnlijk in Disney's 20th anniversary jaar!
pi_92826322
Ik ga volgende week woensdag naar Disneyland Parijs.(Santa Fe) :P
Wat zijn echte de shows/attracties die je ECHT moet zien! :D
pi_92826384
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 17:17 schreef rickyszz het volgende:
Ik ga volgende week woensdag naar Disneyland Parijs.(Santa Fe) :P
Wat zijn echte de shows/attracties die je ECHT moet zien! :D
alles? :D
pi_92826488
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 17:19 schreef mschol het volgende:

[..]

alles? :D
In 3 dagen? :P ;(
pi_92827237
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 17:22 schreef rickyszz het volgende:

[..]

In 3 dagen? :P ;(
moet te doen zijn lijkt mij...
dingen die ik e.v.t. zou overslaan zijn: studio tram tour, cinemagique (oid), en de star tours... maar das erg persoonlijk...
  dinsdag 15 februari 2011 @ 20:54:47 #47
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_92837078
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 17:40 schreef mschol het volgende:

[..]

moet te doen zijn lijkt mij...
dingen die ik e.v.t. zou overslaan zijn: studio tram tour, cinemagique (oid), en de star tours... maar das erg persoonlijk...
Als je de eerste keer gaat is Studio Tram Tour wel leuk om die ene scene. Cinemagique heb ik na een aantal keer in Disneyland te zijn geweest vorig jaar pas voor het eerst bezocht, was wel grappig maar dat zijn dingen die je gewoon eens moet bekijken als je tijd over hebt of wat vaker naar DLRP gaat. Net als Art of Disney animation. Maar dat is iets wat je moet boeien.

quote:
14s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 17:17 schreef rickyszz het volgende:
Ik ga volgende week woensdag naar Disneyland Parijs.(Santa Fe) :P
Wat zijn echte de shows/attracties die je ECHT moet zien! :D
In het volgende topic kunnen we dit het beste in de OP zetten :P. Ga er heen en laat je verrassen! In 3 dagen tijd kun je echt veel (eigenlijk alles wel) doen!
Mijn do's zijn iedere keer weer: Buzz Lightyear's Laser Blast, It's A Small World, Pirates of the Caribbean, Peter Pan. Tower of Terror heb ik weliswaar 1x gedaan maar is eigenlijk de beste ride die ik ooit heb meegemaakt ook al ben ik normaal niet van dat wilde en snelle gedoe. Daarnaast is Crush Coaster te gek en BTM een hele mooie achtbaan!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_92837871
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 17:22 schreef rickyszz het volgende:

[..]

In 3 dagen? :P ;(
kan je 's ochtends het park in, voor 10:00, in de magic hours? (volgens mij kan dat als je in een disney hotel zit)
zo ja: dan kan je dan een aantal attractie's doen die overdag eigenlijk niet te doen zijn zo druk zijn ze vaak...
pi_92840993
Ik ben er aanstaande vrijdag. Hoop dus ook maar dat het net zo rustig is als dat het voor JohnB52 was op vrijdag.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_92857310
Studio tram tours kan je overslaan, die is dicht, peter pan ook...magical hours kan je t beste space mountain en buzz doen...

Als ik opnieuw mocht kiezen: vrijdag naar studios, omdat crush, tsplayland erg in trek zijn bij kids, en wachttijden erg lang zijn! (zaterdag & zondag 110 voor crush)
pi_92858129
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 10:10 schreef JohnB52 het volgende:
Studio tram tours kan je overslaan, die is dicht, peter pan ook...magical hours kan je t beste space mountain en buzz doen...

Als ik opnieuw mocht kiezen: vrijdag naar studios, omdat crush, tsplayland erg in trek zijn bij kids, en wachttijden erg lang zijn! (zaterdag & zondag 110 voor crush)
ik snap niet dat ze de studio's niet gewoon eerder openen en dan b.v. crush eerder openstellen...
ik vond die magische uren wat tegenvallen qua aanbod... (wel tof dat je in een vrijwel lege mainstreet terecht komt, dat is voor disney een aparte ervaring :+)
pi_92859832
dat was een tijdje geleden geweest in het weekend dat beide parken om 8uur open waren
pi_92861868
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 10:43 schreef mschol het volgende:

[..]

ik snap niet dat ze de studio's niet gewoon eerder openen en dan b.v. crush eerder openstellen...
ik vond die magische uren wat tegenvallen qua aanbod... (wel tof dat je in een vrijwel lege mainstreet terecht komt, dat is voor disney een aparte ervaring :+)
Voor mijn dochter is het een uitkomst: haar favo-attracties zijn Buzz en Space Mountain..... Dus voor negen uur 's morgens hebben we er meestal al heel wat ritjes opzitten, haha!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_92861957
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:30 schreef Tezz het volgende:

[..]

Voor mijn dochter is het een uitkomst: haar favo-attracties zijn Buzz en Space Mountain..... Dus voor negen uur 's morgens hebben we er meestal al heel wat ritjes opzitten, haha!
ik heb ook om half 9-9uur ongeveer een keer in space mountain gezeten.. tis wel aardig, maar space mountain vind ik toch minder als b.v. rock 'n rollercoaster, crush of BTM
  woensdag 16 februari 2011 @ 12:56:39 #55
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_92862796
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:30 schreef Tezz het volgende:

[..]

Voor mijn dochter is het een uitkomst: haar favo-attracties zijn Buzz en Space Mountain..... Dus voor negen uur 's morgens hebben we er meestal al heel wat ritjes opzitten, haha!
Pff... Dan zou bij mij het ontbijt weer terugkomen :P
Tijdens de Magical Hours zijn wij eens doorgelopen naar IASM en daar stonden we nog in een dikke rij. Later op de dag kon je daar zo doorlopen :')
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_92863234
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:56 schreef LeonH het volgende:

[..]

Pff... Dan zou bij mij het ontbijt weer terugkomen :P
Tijdens de Magical Hours zijn wij eens doorgelopen naar IASM en daar stonden we nog in een dikke rij. Later op de dag kon je daar zo doorlopen :')
Oh maar mijn ontbijt komt ook terug hoor bij Space Mountain, haha! Ik ga braaf 1 keer mee en het volgende rondje gaat ze maar mooi alleen....
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_93138674
Over twee weken zit mijn tripje er al weer bijna op, pfff..........
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_93141625
Wanneer vertrek je?
pi_93154062
Jeuj, morgen om 4:10 met de bus op weg naar Disneyland *O*
Heb erg veel zin maar heeft het dan wel zin om te gaan slapen? :o
Ps: Wie gaan er nog meer deze week? :P

[ Bericht 0% gewijzigd door rickyszz op 22-02-2011 15:58:30 ]
pi_93154113
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:47 schreef rickyszz het volgende:
Jeuj, morgen om 4:10 met bus op weg naar Disneyland *O*
Heb erg veel zin maar heeft het dan wel zin om te gaan slapen? :o
Ps: Wie gaan er nog meer deze week? :P
pff wat vroeg :P
ga je meerdere dagen?

persoonlijk zou ik nog wat slaap pakken, maar ik slaap erg slecht in een bus :P
pi_93154564
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:48 schreef mschol het volgende:

[..]

pff wat vroeg :P
ga je meerdere dagen?

persoonlijk zou ik nog wat slaap pakken, maar ik slaap erg slecht in een bus :P
Ja, ik ga dan toch wel denk ik slapen voor korte duur dan.
En vrijdag om 15:15 ga ik weer terug. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door rickyszz op 22-02-2011 16:03:48 ]
pi_93154720
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:57 schreef rickyszz het volgende:

[..]

Ja, ik dan toch wel denk ik slapen voor korte duur dan.
En vrijdag om 15:15 ga ik weer terug. :P
ah, 2,5 dag dus ongeveer.. genoeg om beide parken goed door te komen gok ik zo :)
pi_93163174
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 10:34 schreef JohnB52 het volgende:
Wanneer vertrek je?
Zondag 6 maart en we blijven 3 nachtjes... *O*
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_93164138
We verwachten natuurlijk wel weer n uitgebreid verslag he!

Veel plezier! Hoop dat t niet al te druk is! Post je ook nog wat fotos?
pi_93170513
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:57 schreef rickyszz het volgende:

[..]

Ja, ik ga dan toch wel denk ik slapen voor korte duur dan.
En vrijdag om 15:15 ga ik weer terug. :P
OAD dus
pi_93173994
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 19:16 schreef JohnB52 het volgende:
We verwachten natuurlijk wel weer n uitgebreid verslag he!

Veel plezier! Hoop dat t niet al te druk is! Post je ook nog wat fotos?
Als je het tegen mij hebt.... ja hoor, verslagje komt er zeker!

En helaas verwacht ik wel enorme drukte. Heel Belgie heeft krokusvakantie dan. Nou ja, we zien wel....
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_93174607
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 19:16 schreef JohnB52 het volgende:
We verwachten natuurlijk wel weer n uitgebreid verslag he!

Veel plezier! Hoop dat t niet al te druk is! Post je ook nog wat fotos?
Ik zal ook wel een aantal foto's maken! ;)
pi_93176909
Jammer alleen dat het kasteel in de steigers staat:


pi_93178381
Dat is dan nog maar net gedaan, 3 weekjes geleden was het er nog niet.

Dlrp bestaat volgend jaar 20 jaar, dus vandaar dat het nu allemaal opgeknapt wordt
pi_93180431
Hmm dat kasteel in de steigers ziet niet uit vind ik.. Voor mij zou dat iig een reden zijn om nu niet te gaan als het in de planning zat!
pi_93184293
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 23:45 schreef jeoff het volgende:
Hmm dat kasteel in de steigers ziet niet uit vind ik.. Voor mij zou dat iig een reden zijn om nu niet te gaan als het in de planning zat!
het is niet echt een fraai gezicht, maarja, ze moeten toch de boel een keer onder handen nemen...
pi_93186375
Zo nu net wakker gemaakt en op naar Disneyland! *O*
pi_93187083
Leuk hoor Rickyszz, je zit nu lekker in de bus als het goed is!

Jammer dat het kasteel in de steigers staat inderdaad. Maar goed, dat moet ook gebeuren natuurlijk...
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_93187706
Veel plezier rickyszz!

Dat t nu in de steigers staat is n goede reden om volgend jaar te kijken hoe t eindresultaat is :-)
pi_93189901
quote:
10s.gif Op woensdag 23 februari 2011 03:08 schreef rickyszz het volgende:
Zo nu net wakker gemaakt en op naar Disneyland! *O*
have fun :W

-edit-
hij zal inmiddels of bijna in disney zijn of er al rondlopen :P

[ Bericht 13% gewijzigd door mschol op 23-02-2011 10:43:50 ]
pi_93190482
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 01:17 schreef mschol het volgende:

[..]

het is niet echt een fraai gezicht, maarja, ze moeten toch de boel een keer onder handen nemen...
Ja dat zeker.. ik neem aan dat alles er weer mooi uitziet in het hoogseizoen.
hmm Misschien toch een tripje plannen voor in het naseizoen september/oktober ofzo. Kan nu nog vlak voordat ons zoontje leerplichtig is.
pi_93190544
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 10:52 schreef jeoff het volgende:

[..]

Ja dat zeker.. ik neem aan dat alles er weer mooi uitziet in het hoogseizoen.
hmm Misschien toch een tripje plannen voor in het naseizoen september/oktober ofzo. Kan nu nog vlak voordat ons zoontje leerplichtig is.
ik ga binnenkort en wil daarna eigenlijk een keer met oud&nieuw ofzo gaan...
goed gebruik maken van de jaarkaart die ik heb :Y

-edit-
*O*
Reispapieren van Kras.nl zijn binnen
ik kan weg over 3 weken *O*

[ Bericht 15% gewijzigd door mschol op 23-02-2011 15:18:30 ]
pi_93328014
Zo, nu in de bus onderweg!
Vertel morgen meer met foto's :)
pi_93328613
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 22:24 schreef rickyszz het volgende:
Zo, nu in de bus onderweg!
Vertel morgen meer met foto's :)
have fun alvast ^O^
pi_93329962
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 22:37 schreef mschol het volgende:

[..]

have fun alvast ^O^
Ah!, bedankt. Maar ik was vergeten te zeggen dat ik onderweg naar huis ben, maar het was zeker heel mooi, vooral 's avonds :D
pi_93331021
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 23:06 schreef rickyszz het volgende:

[..]

Ah!, bedankt. Maar ik was vergeten te zeggen dat ik onderweg naar huis ben, maar het was zeker heel mooi, vooral 's avonds :D
:D my bad (Zie ook m'n eerdere reactie :P)

's avonds vind ik disney altijd erg sfeervol verlicht
pi_93331027
Jij bent snel terug!
pi_93371398
Hallo, hier zijn dan de foto's
Sommigen kunnen een beetje onscherp zijn ivm mobiel :P
Hier zijn er een aantal, de overigen en in fullscreen kun je vinden op m'n Flickr Pagina ;)


Shuttle Bus van Hotel naar Disneyland


Disney Village


Treintje w/


Moteurs Action! 8-)


Kasteel Doornroosje + meisje! :@


Discoveryland + Cola :9 :D


En.. niet te vergeten Disney's Studio! ^O^
pi_93477617
Welkom terug Rickysz! Leuk hoor, ik heb je foto's bekeken.

Wij gaan zondag, ik heb er zin in!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_93479433
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 07:40 schreef Tezz het volgende:
Welkom terug Rickysz! Leuk hoor, ik heb je foto's bekeken.

Wij gaan zondag, ik heb er zin in!
Have fun alvast ;)
Met bus of de auto? :P
pi_93500399
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 09:44 schreef rickyszz het volgende:

[..]

Have fun alvast ;)
Met bus of de auto? :P
Vorige keer met de bus geweest, ditmaal zelf maar eens rijden! Kijken hoe dat bevalt.....
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_93501122
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 07:40 schreef Tezz het volgende:
Welkom terug Rickysz! Leuk hoor, ik heb je foto's bekeken.

Wij gaan zondag, ik heb er zin in!
ik moet nog 3,5 week wachten, yay :D
pi_93505297
Je gelooft het nooit: TomTom is vandaag kapot gegaan! Hoe makkelijk is Disneyland te vinden zonder TomTom? Ik ga er van uit dat ik de A1 richting Parijs wel kan vinden.............
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_93510494
Wat is er kapot aan?

Ja redelijk makkelijk te vinden: bordjes parijs volgen, op den duur zie je vanzelf bordjes "disneyland: suivre marne la vallée" staan (uit mn hoofd).

En anders gewoon achter n OAD bus aanrijden.

Waar woon je eigenlijk?
pi_93511431
Gewoon old school een route printen van anwb.nl :)
pi_93516560
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:58 schreef Tezz het volgende:
Je gelooft het nooit: TomTom is vandaag kapot gegaan! Hoe makkelijk is Disneyland te vinden zonder TomTom? Ik ga er van uit dat ik de A1 richting Parijs wel kan vinden.............
met de tomtom kom je niet in disneyland hoor. Daar wordt je de mee de verkeerde kant op gestuurd
pi_93518336
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:34 schreef psv-gomes het volgende:

[..]

met de tomtom kom je niet in disneyland hoor. Daar wordt je de mee de verkeerde kant op gestuurd
Die van ons wist het Disney park perfect te vinden, maar hij zat helemaal fout met de Davy Crockett ranch. We stonden echt helemaal op de verkeerde plek toen!
pi_93522191
Je wilt niet weten hoeveel klachten ik krijg over de tomtom als mensen aankomen bij de receptie en ze zijn weer eens de verkeerde kant opgestuurd ;)

Dat klagen zijn er wel meerdere keren per week.

Heb er zelf geen ervaring mee.
pi_93526415
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 21:09 schreef JohnB52 het volgende:
Wat is er kapot aan?

Ja redelijk makkelijk te vinden: bordjes parijs volgen, op den duur zie je vanzelf bordjes "disneyland: suivre marne la vallée" staan (uit mn hoofd).

En anders gewoon achter n OAD bus aanrijden.

Waar woon je eigenlijk?
Hij laadt niet meer op. Heb nog een paar streepjes power en dan isiedood. Ik wil hem dus alleen gebruiken in het geval we verdwalen, maar ik geloof dat dat niet gaat gebeuren.

Ik woon in Valkenswaard (net onder Eindhoven) en zit hier binnen 10 minuten op de A67 richting Antwerpen.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_93527603
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 00:22 schreef psv-gomes het volgende:
Je wilt niet weten hoeveel klachten ik krijg over de tomtom als mensen aankomen bij de receptie en ze zijn weer eens de verkeerde kant opgestuurd ;)

Tomtom stuurde mij vanaf thuis/middelburg in 1x goed, wel apart dat ie je door Chessy stuurt, maar je komt er wel! Je kan op je tomtom instellen naar welk disneyhotel je wilt


pi_93529486
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 07:29 schreef Tezz het volgende:

[..]

Hij laadt niet meer op. Heb nog een paar streepjes power en dan isiedood. Ik wil hem dus alleen gebruiken in het geval we verdwalen, maar ik geloof dat dat niet gaat gebeuren.

Ik woon in Valkenswaard (net onder Eindhoven) en zit hier binnen 10 minuten op de A67 richting Antwerpen.
het betreft niet toevallig een los stekkertje wat je wellicht kan oplossen door het met wat aluminium folie vast en/of recht te zetten?
pi_93538381
Meestal is volgens mij de accu kapot.

Wat ik toen gedaan heb, toen ie stuk was:

http://www.tomtom.com/nl_nl/products/tomtom-outlet-store/

en de XL Europe gekocht. Dingetje doet t nog steeds prima, en anders zijn er op marktplaats vast wel tomtom's bij jou in de buurt te koop!
pi_93541923
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:14 schreef mschol het volgende:

[..]

het betreft niet toevallig een los stekkertje wat je wellicht kan oplossen door het met wat aluminium folie vast en/of recht te zetten?
Oh ongetwijfeld! Ik zal mijn man is aan het knutselen zetten vanavond. Maar goed, ik vertrouw toch wel op de wegenkaart en mijn inzicht haha....
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_93541962
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:14 schreef JohnB52 het volgende:
Meestal is volgens mij de accu kapot.

Wat ik toen gedaan heb, toen ie stuk was:

http://www.tomtom.com/nl_nl/products/tomtom-outlet-store/

en de XL Europe gekocht. Dingetje doet t nog steeds prima, en anders zijn er op marktplaats vast wel tomtom's bij jou in de buurt te koop!
Thx! Ik zal het eens bekijken hoor.....
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_93691865
Joepie! Eindelijk! Morgen vroeg rond 05.30 uur rijden we weg naar Disneyland... Vier daagjes in de magie!

Koffers staan klaar, broodjes voor onderweg zijn gehaald, TomTom doet het weer een beetje, route heb ik uit mijn hoofd geleerd haha. We kunnen gaan!!!!!

(Ik ben verdorie 36 jaar maar net een stuiterbal)
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_93692372
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 17:36 schreef Tezz het volgende:
Joepie! Eindelijk! Morgen vroeg rond 05.30 uur rijden we weg naar Disneyland... Vier daagjes in de magie!

Koffers staan klaar, broodjes voor onderweg zijn gehaald, TomTom doet het weer een beetje, route heb ik uit mijn hoofd geleerd haha. We kunnen gaan!!!!!

(Ik ben verdorie 36 jaar maar net een stuiterbal)
have fun alvast :P
pi_93696528
Goede reis en veel plezier gewenst!
pi_93831468
Yeahhh, Berlioz gaat 26 en 27 maart naar Disney!
Voorpret begint nu alvast *O*
  woensdag 9 maart 2011 @ 16:11:39 #104
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_93863553
Waarschijnlijk najaar dit jaar weer naar Disney. *O*
Smell the flowers while you can....
pi_93883760
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:11 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Waarschijnlijk najaar dit jaar weer naar Disney. *O*
:D
ik wil eigenlijk eind van het jaar gaan... nog 1 laatste keer voordat abbo verloopt :P
maar voorlopig eerst volgende week 4 dagen
mmet een matige weersvoorspelling..
vrij: namiddag regen, za: regen, zo:droog, 3 graden, ma ook ~3 graden ofzo :P
pi_93884301
Ohhhhhhhhhhh net terug gekomen uit Disneyland! Het was geweldig! Schitterend weer maar ohohoh wat was het druk. Echt enorm. Bij BTM heeft gewoon vier dagen lang een rij gestaan van 100 meter lang voor de fastpass automaten. Niet te geloven.
Ben in ieder geval weer een 'paar' euro lichter en heb er wat blaren onder mijn voeten bij..........
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_93884789
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:55 schreef Tezz het volgende:
Ohhhhhhhhhhh net terug gekomen uit Disneyland! Het was geweldig! Schitterend weer maar ohohoh wat was het druk. Echt enorm. Bij BTM heeft gewoon vier dagen lang een rij gestaan van 100 meter lang voor de fastpass automaten. Niet te geloven.
Ben in ieder geval weer een 'paar' euro lichter en heb er wat blaren onder mijn voeten bij..........
komt dat door vakantieperiodes? (die drukte he, niet die euro's lichter of de blaren :Y) )
pi_93885886
nederland vakantie-belgie vakantie en de fransen zelf
Dus lekker druk
pi_93885936
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:23 schreef psv-gomes het volgende:
nederland vakantie-belgie vakantie en de fransen zelf
Dus lekker druk
brrr.. ik ben blij dat ik iets later ga, maar et zal alsnog druk zijn vrees ik ;(
pi_93886693
Ik wist dat Belgie vakantie had. De fransen (althans een gedeelte) kwam ik pas later achter en wij hadden alleen in het Zuiden vakantie (en daarvan gaat nog eens 60% carnaval vieren).

Op zich is het goed te doen geweest, we hebben alle attracties gedaan en nooit langer dan 45 minuten in een rij gestaan. Maar moesten wel goed de tijden uitkienen en we hebben heel veel 'van hot naar her' gelopen..........
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_93896371
Een paar foto's:

Hotel! He-le-maal volgeboekt (1098 kamers)


De ingang.......Yes: we zijn er!


Wandelen door The Village in de vroege ochtend....


Vriend Buzz (92.500 punten)


Space Mountain, favo attractie van mijn dochter


En de favo rollercoaster van ons


Stuntshow in de Studio's (wat kunnen er veeeeel mensen op die tribune zeg!)
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_93896606
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:36 schreef Tezz het volgende:
Een paar foto's:

Hotel! He-le-maal volgeboekt (1098 kamers)
[ afbeelding ]
welk hotel is dat precies?
maar wel heftig, 1098 kamers volgeboekt _O-
quote:
De ingang.......Yes: we zijn er!
[ afbeelding ]
plaatje doet ut niet ;)

quote:
Wandelen door The Village in de vroege ochtend....
[ afbeelding ]
lekker rustig :D

quote:
Vriend Buzz (92.500 punten)
[ afbeelding ]
alweer een plaatje die et niet doet :P

quote:
Space Mountain, favo attractie van mijn dochter
[ afbeelding ]
ah, classic...

quote:
En de favo rollercoaster van ons
[ afbeelding ]
ja die is ook erg tof :Y
quote:
Stuntshow in de Studio's (wat kunnen er veeeeel mensen op die tribune zeg!)
[ afbeelding ]
mee eens, heleboel mensen kunnen er op..
hadden ze hier weer iemand uit het publiek nodig voor de radiografisch bestuurbare auto? _O-
pi_93905717
@mschol: dit was het New Port Bay hotel. Echt megagroot. Vanaf de ingang van het hotel naar onze kamer was gewoon een kwartkilometer lopen.......

De foto's doen het inmiddels allemaal (als het goed is).

En ja, het grapje met de bestuurbare auto zat er uiteraard weer in, haha
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_94462294
inmiddels een uurtje of 12 alweer thuis van een lang weekendje disney...

ik zal eens kijken of ik wat foto's zal plaatsen (niet dat ik er echt veel heb gemaakt)
wat mij trouwens wel opviel, en waar ze imho ook echt wat aan moeten doen voor hun 20 jarig bestaan, is het plein voor de parken: er zitten enorme en/of veel gaten in...
tevens viel me erg op dat discoveryland wel een opknapbeurtje kon gebruiken...

en ze zouden eens leerplicht ambternaren naar disney moeten sturen, het was maandag weer veels te druk met leerplichtige kinderen (uit o.a. nederland)

[ Bericht 7% gewijzigd door mschol op 22-03-2011 12:03:56 ]
pi_94498551
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 11:53 schreef mschol het volgende:
inmiddels een uurtje of 12 alweer thuis van een lang weekendje disney...

ik zal eens kijken of ik wat foto's zal plaatsen (niet dat ik er echt veel heb gemaakt)
wat mij trouwens wel opviel, en waar ze imho ook echt wat aan moeten doen voor hun 20 jarig bestaan, is het plein voor de parken: er zitten enorme en/of veel gaten in...
tevens viel me erg op dat discoveryland wel een opknapbeurtje kon gebruiken...

en ze zouden eens leerplicht ambternaren naar disney moeten sturen, het was maandag weer veels te druk met leerplichtige kinderen (uit o.a. nederland)
Leuk! Foto's!

Die gaten op het plein vielen mij ook op inderdaad. Er is overigens wel meer verouderd in Disney. Er zijn veel attracties die een likje verf kunnen gebruiken en het hotel waar wij sliepen (New Portbay) kan wel een kamer-restyling krijgen eigenlijk........

Dat van die leerplichtambtenaar is zeker waar! Ik heb altijd gezworen dat ik mijn kind nooit van school thuis zou houden voor zoiets, maar de verleiding is wel groot moet ik zeggen. Het scheelt zo veel in geld en drukte wanneer je op een doordeweekse dag kunt gaan!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_94504540
vanaf september krijgen alle hotels een beurt
  woensdag 23 maart 2011 @ 20:44:05 #117
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_94526996
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 11:53 schreef mschol het volgende:
inmiddels een uurtje of 12 alweer thuis van een lang weekendje disney...

en ze zouden eens leerplicht ambternaren naar disney moeten sturen, het was maandag weer veels te druk met leerplichtige kinderen (uit o.a. nederland)
Zoals Tezz zegt. Het is inderdaad niet goed maar kan me wel voorstellen dat veel ouders dit doen. Zou het zelf ook doen denk ik. Gezien de drukte in de vakanties en de prijzen dan. Zou ik m'n kind ook wel 1 of 2 keer per jaar voor ziek melden ;)
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_94527331
En je denkt dat je kind niet vertelt dat het naar Disney is geweest ipv dat het ziek was? Juf vraagt heus wel of je weer beter bent. Moet het dan liegen?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_94529249
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 20:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En je denkt dat je kind niet vertelt dat het naar Disney is geweest ipv dat het ziek was? Juf vraagt heus wel of je weer beter bent. Moet het dan liegen?
Dat is exact wat mij tegen houdt. Dat mijn kind (wat overigens nauwelijks ziek is) een keertje een dagje school mist vind ik op zich niet zo'n ramp. Maar ik zal haar nooit vragen om te liegen tegen de juf. En ik wil ook dat ze na zo'n Disney-ervaring gewoon voluit kan praten over haar avonturen met Mickey!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_94598094
Iemand wel eens met de bus één dag naar Disney geweest? Hoe beviel dat?
pi_94598545
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 14:06 schreef Fiorellino het volgende:
Iemand wel eens met de bus één dag naar Disney geweest? Hoe beviel dat?
Nooit gedaan. Maar lijkt me uiterst vermoeiend....
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_94600457
Lijkt me zonde van je geld, want je profiteert niet vd openingstijden vh park...
  vrijdag 25 maart 2011 @ 17:36:01 #123
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_94607025
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 14:06 schreef Fiorellino het volgende:
Iemand wel eens met de bus één dag naar Disney geweest? Hoe beviel dat?
1x met school. 's nachts vertrokken. Kwamen later dan gepland in het park aan. Overal doorheen moeten rennen en weer eerder weg van de lichtparade om vervolgens gesloopt weer zolang in die bus te moeten hangen.
Ik raad het iedereen af... Al pak je maar 1 nachtje erbij, 1 dag gaan is gewoon niet relaxed als je nog zolang moet reizen
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_94623344
Bedankt :). Zie er maar vanaf, de mensen waar ik mee zou kunnen gaan willen maar 1 dag, ik vond dat al niets aan dus dan ga ik een andere keer met m'n vriend ofzo en dan plakken we er wel wat nachtjes achteraan ^O^.
  vrijdag 15 april 2011 @ 14:12:06 #125
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_95541564
Er is bij Oad weer een Disney stuntverkoop. Boekbaar vanaf vandaag t/m maandag 18 april 23:59 uur. Tot 40% korting met aankomst in april, mei, juni en juli :)
pi_95574722
hmm die stuntverkoop is wel verleidelijk! Weet iemand of het Disney kasteel weer uit de steigers is?
pi_95577359
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 14:12 schreef dutchdevil het volgende:
Er is bij Oad weer een Disney stuntverkoop. Boekbaar vanaf vandaag t/m maandag 18 april 23:59 uur. Tot 40% korting met aankomst in april, mei, juni en juli :)
das aardig als je met 2 of meer personen gaat, alleen niet echt een optie :P
pi_95587065
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 10:30 schreef jeoff het volgende:
hmm die stuntverkoop is wel verleidelijk! Weet iemand of het Disney kasteel weer uit de steigers is?
duurt nog wel ff hoor
pi_95602977
Mijn pro score in buzz;

Geen referral hier.
pi_95603072
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 14:06 schreef Fiorellino het volgende:
Iemand wel eens met de bus één dag naar Disney geweest? Hoe beviel dat?
Met school, nacht van tevoren weg, we waren er rond openingstijd, en daar rond een uur of 7 weer vertrokken. Was wel vermakelijk hoor, wel wat kort.
Geen referral hier.
pi_95728399
Vorig jaar Tokyo Disneyland aangedaan, ben benieuwd naar deze. Hoe zit het trouwens met stemmen? Spreken alle attracties Frans?
pi_95731226
wat bedoel?
de medewerkers of de shows?
pi_95733389
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 20:32 schreef psv-gomes het volgende:
wat bedoel?
de medewerkers of de shows?
de attracties, de stemmen van de tekenfilmfiguren daar in. En Captain EO ed.
pi_95733758
frans en engels.
zoals stitch dat is om en om engels / frans
pi_95735540
En met hoeveel dagen heb je de boel daar wel gezien? Zat zelf te denken aan 4 dagen.
pi_95736036
wanneer ga je? ga je tijdens de vakantie, dan heb je kans dat je lang moet wachten.
Ga wanneer het in ieder geval geen vakantie is voor nederland, belgie, frankrijk
pi_95770729
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 21:42 schreef psv-gomes het volgende:
wanneer ga je? ga je tijdens de vakantie, dan heb je kans dat je lang moet wachten.
Ga wanneer het in ieder geval geen vakantie is voor nederland, belgie, frankrijk
Ik kan in principe "op elk moment" aangezien ik makkelijk vrij kan nemen. Hoeveel dagen is dan aan te raden in dat soort weken?
pi_95785542
wat is je maximum wachttijd per attractie ;)
pi_95966656
Ongeluk gebeurt in DLRP bij BTM. 5 gewonden waarvan 1 ernstig: Er is een nep-rots naar beneden gekomen in de laatst lifthill (waar de bevingen zijn).

http://disneyandmore.blog(...)u-all-had-great.html
pi_95969674
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:12 schreef EdVe het volgende:
Ongeluk gebeurt in DLRP bij BTM. 5 gewonden waarvan 1 ernstig: Er is een nep-rots naar beneden gekomen in de laatst lifthill (waar de bevingen zijn).

http://disneyandmore.blog(...)u-all-had-great.html
laat me raden, het is vast die bewegende rots...
wel klote voor de gewonden (en voor disney, want et is een populaire attractie)
pi_95977305
Was vanmiddag gebeurt. Helaas.
Verder nog geen nieuws erover hoe het kon gebeuren
  dinsdag 26 april 2011 @ 00:16:49 #142
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_95979227
Pff... Die BTM moeten ze nu toch echt eens gaan sluiten en goed gaan renoveren/opknappen. Het is een belangrijke attractie voor DLRP en vorig jaar zomer heeft hij er 2x uit gelegen toen wij een weekend daar waren. Doodzonde dat er nu een ongeluk heeft moeten gebeuren...

De lifthill vanaf minuut 2:45 dus...
Dat is toch helemaal niet zo relevant joh
pi_95979838
Dat komt dan lekker uit, zo vlak voor de zomer...

Ben benieuwd wanneer ie weer open mag!
  donderdag 28 april 2011 @ 19:06:47 #144
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_96100266
Iemand enige ervaringen met de periode eind mei, begin juni ? Is het dan (gemiddeld gezien ! ) druk of valt het juist mee ?
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_96112717
Voorlopig gaat BTM nog niet open.
pi_96113464
wellicht weet iemand het hier, anders ga ik het in TRV vragen:

vliegen naar parijs, hoeveel min. van te voren zal je dan moeten inchecken (gezien vanaf amsterdam met air france)

Dat is namelijk: goedkoper, sneller (indien je alleen handbagage mee hebt) en veel eerder te boeken als de trein...
aangezien ik in december wil:
Ticket trein zal vermoedelijk rond de 130 euro kosten, mede omdat ik geen jongere meer ben tegen die tijd ( ;( )
Vliegtuigticket is incl belastingen ¤100,77 (retour met air france, vanaf schiphol -> CDG)
vertrek om 7:15, aankomst rond 8:10, terug vertrek om 21:15, aankomst zo rond 22:30)
dus heb langer, kost minder.. is best aantrekkelijk, maar de check-in tijd lijkt me vrij kut als het 90 minuten van te voren is (betekent om 5:45 inchecken :+ )
vandaar: iemand ervaringen ermee?
  donderdag 28 april 2011 @ 22:51:12 #147
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_96115537
Is volgens mij per maatschappij verschillend. De ene hanteert 1,5 uur de ander weer 2 uur. Die tijd + het wachten voordat het vertrekt + het wachten op de bagage + vervoer van CDG naar Disneyland + door al dat wachten brak aankomen... Ik zou het zelf nooit doen en zou dan echt die 30 euro meer over hebben voor de trein die er ook al binnen 4 uur is en dan ook nog eens voor het park stopt.

Maarja vanuit Limburg is het toch weer 2 uur minder rijden dan vanaf Amsterdam uiteraard ;)
Dat is toch helemaal niet zo relevant joh
  zaterdag 7 mei 2011 @ 17:12:36 #148
153377 Jurk
Plurk!
pi_96476999
Aangezien bij D-reizen niemand het weet... Via de site kun je een reis naar eurodisney boeken, verblijf in een Disney hotel met toegang tot het park.....maar krijg je ook meerdere dagen toegang bij een langer verblijf? Heb het aan een medewerkster gevraagd, maar die deed meteen haar best om een "nu of nooit" aanbieding aan te smeren die duurder was dan degene die ik probeerde te boeken via de site. En verder wist ze het ook niet :')
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_96485533
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 17:12 schreef Jurk het volgende:
Aangezien bij D-reizen niemand het weet... Via de site kun je een reis naar eurodisney boeken, verblijf in een Disney hotel met toegang tot het park.....maar krijg je ook meerdere dagen toegang bij een langer verblijf? Heb het aan een medewerkster gevraagd, maar die deed meteen haar best om een "nu of nooit" aanbieding aan te smeren die duurder was dan degene die ik probeerde te boeken via de site. En verder wist ze het ook niet :')
als er staat X dagen incl toegang, mag je er vanuit gaan dat er tickets bijzitten voor de dagen dat je boekt...
anders moeten ze dat expliciet vermelden lijkt mij :P
  zaterdag 28 mei 2011 @ 11:19:03 #150
134538 chansadres
Black & White
pi_97414194
Volgend weekend gaan we 2 dagen naar Disneyland Parijs. Schoonouders hebben al geboekt voor het eettentje bij de Pirates of de Caribbean. :D

Lijstje gemaakt van dingen waar ik wil zijn: Indiana Jones, Pirates of the Caribbean, Space Mountain, Star Tours, Big Thunder Mountain (weer open! :9 ) en Captain EO natuurlijk. We vertrekken 4 juni en hebben parkkaarten voor 5 juni en 6 juni (zondag en maandag). Hoe kunnen we het beste uit onze dagen halen? En zit er veel voordeel aan Fasppasses?
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_97414292
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 11:19 schreef chansadres het volgende:
Volgend weekend gaan we 2 dagen naar Disneyland Parijs. Schoonouders hebben al geboekt voor het eettentje bij de Pirates of de Caribbean. :D

Lijstje gemaakt van dingen waar ik wil zijn: Indiana Jones, Pirates of the Caribbean, Space Mountain, Star Tours, Big Thunder Mountain (weer open! :9 ) en Captain EO natuurlijk. We vertrekken 4 juni en hebben parkkaarten voor 5 juni en 6 juni (zondag en maandag). Hoe kunnen we het beste uit onze dagen halen? En zit er veel voordeel aan Fasppasses?
ja, fastpassen zijn, zeker op de zondag, echt een uitkomst: vaak moet je wel een uur wachten voordat je de attractie in mag maar in die tijd kan je vaak net een andere attractie meepakken, vervolgens sta je b.v. 10 minuten te wachten i.p.v. 60+ minuten
pi_97655208
wauw..

wat een laagje verf allemaal wel niet kan doen :o
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:43:34 #153
134538 chansadres
Black & White
pi_97655592
Morgen vertrekken we naar het huisje. Overmorgen ben ik er als de kippen bij. Net 2 accu's gekocht en een extra sd kaart van 8 gig. Dat komt wel goed :D
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_97656024
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:43 schreef chansadres het volgende:
Morgen vertrekken we naar het huisje. Overmorgen ben ik er als de kippen bij. Net 2 accu's gekocht en een extra sd kaart van 8 gig. Dat komt wel goed :D
ik ga voorlopig niet... planning is ergens in het 2de of 3de weekend van december

have fun iig :)
pi_97719687
zo, over 8 dagen ben ik er voor 5 dagen te vinden :D
pi_97730510
Jeej, ik ga volgende week. Ik heb tickets gekocht via internet, maar nu staat er op de tickets dat het een voucher is en dat is alsnog langs de kassa's moet. Dat is nou jammer, want dat probeerde ik nou net te voorkomen!
Zijn er aparte kassa's voor mensen met vouchers? En hoe lang zou ik dan in de rij moeten staan?
pi_97730597
Guest relations / entree visiteurs

Entree helemaal aan de rechterkant :)
pi_97730777
Naast entree disneyland hotel toch?

Hoe staat het met het opknappen van het park?
pi_97730780
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 12:07 schreef psv-gomes het volgende:
Guest relations / entree visiteurs

Entree helemaal aan de rechterkant :)
naast de guest storage :+ (daar ben ik een aantal keer geweest, erg rustige ingang relatief)
pi_97733599
Thx psv-gomes, johnb52 en mschol!
pi_98683206
Zijn de kaartjes nog ergens in de aanbieding? Vorige keer via een Franse ticketsite gekocht.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_99327123
Is er niks goedkopers dan 122 euro per persoon voor 2 dagen alleen al om in het park te komen? :{

Hotel is al geboekt (helaas, niet mijn idee), maar toegangskaartjes moeten nog. Fucking duur zeg...
pi_99327961
Misschien kan je kijken of je bij de fnac / auchan/ carrefour een francilien ticket kan halen.
Zag net een promotie bij auchan 1 dag - 2 parken ¤50.
pi_99328927
of zoek iemand met een jaarpas, dan kan je bij hun kaarten kopen voor 22 euro pppd
pi_99331332
Wanneer ga je dan?
pi_99332403
12 augustus, heb nu 12-13 augustus gevonden via C&O (ceno.nl) waar het 90 euro voor volwassenen is en 77 voor kinderen, dat is al flink goedkoper.
pi_99336981
En als je n arrangement neemt, incl hotel? Is dat niet alsnog voordeliger?
  maandag 11 juli 2011 @ 21:32:26 #168
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_99339508
Er is weer een stuntverkoop aan de gang:
http://aanbiedingen.disneylandparis.nl/stuntverkoop/flash.xhtml
Dat is toch helemaal niet zo relevant joh
pi_99410664
Ik ga op 2 en 3 augustus samen met mijn vriendin naar Disneyland.
Kostprijs: 258.50 ¤ per persoon, inclusief 2 dagen toegang tot het park, Thalys vanaf Brussel (en terug) en een hotel niet ver van het park.

Het is meteen mijn eerste keer dat ik naar Disneyland ga, ik ben wel benieuwd!
pi_99422470
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 13:51 schreef trainfreak het volgende:
Ik ga op 2 en 3 augustus samen met mijn vriendin naar Disneyland.
Kostprijs: 258.50 ¤ per persoon, inclusief 2 dagen toegang tot het park, Thalys vanaf Brussel (en terug) en een hotel niet ver van het park.

Het is meteen mijn eerste keer dat ik naar Disneyland ga, ik ben wel benieuwd!
Ik ga ook 2 en 3 augustus (en 4). Wij gaan gewoon met de auto en zitten in Hotel New York.
Het is een verrassing voor mijn dochter van 11, ze weet nog niks. Ik heb er zin in, maar ik weet nog niet of ik 4 dagen het park in ga, ik denk eerlijk gezegd dat ik er na 2 of 3 keer wel klaar mee ben. Gelukkig is Parijs in de buurt :P
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_99447372
Wij wouden ook eerst met de auto gaan, maar toen we hoorden dat er tol moest betaald worden zijn we al vlug van dat plan afgestapt ...
Maar met de trein is het wel gemakkelijk.
Je kan rusten en moet geen 3u rijden eer je er bent + je kan na een vermoeiende dag in het park gewoon instappen en je moet je geen zorgen maken dat je in slaap valt (maar misschien toch best onze wekker zetten :P )
pi_99448079
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 13:51 schreef trainfreak het volgende:
Ik ga op 2 en 3 augustus samen met mijn vriendin naar Disneyland.
Kostprijs: 258.50 ¤ per persoon, inclusief 2 dagen toegang tot het park, Thalys vanaf Brussel (en terug) en een hotel niet ver van het park.

Het is meteen mijn eerste keer dat ik naar Disneyland ga, ik ben wel benieuwd!
je weet dat de thalys niet naar disney gaat? :P
je moet dan nog stukje rer of tgv nemen..
pi_99448108
De tol is 13,80 per enkele reis dus 27,60 per trip. Dat vind ik persoonlijk wel meevallen.

Ik vond het vooral lastig met de trein dat je echt alleen maar je koffer mee kon nemen.
Als je dan geen Disney hotel hebt maar iets goedkopers met bijvoorbeeld slechte kussens neem je niet even makkelijk je eigen kussen mee.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_99448229
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 11:08 schreef mschol het volgende:

[..]

je weet dat de thalys niet naar disney gaat? :P
je moet dan nog stukje rer of tgv nemen..
Oh dan is het de TGV die we nemen :P
We gaan naar Marne La Vallée.

Nuja, 2u relaxen met mijn vriendin in de trein of 3u in de wagen zitten .. ik weet het wel :D
pi_99449056
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 11:13 schreef trainfreak het volgende:

[..]

Oh dan is het de TGV die we nemen :P
We gaan naar Marne La Vallée.

Nuja, 2u relaxen met mijn vriendin in de trein of 3u in de wagen zitten .. ik weet het wel :D
Ja maar het is zeker niet altijd goedkoper. Vooral niet als je met meerdere mensen reist, dan is de auto vaak goedkoper dan de trein. Tenzij er net een goede aanbieding is natuurlijk.
Maar goed jij als trainfreak gaat natuurlijk met de trein :)
pi_99452078
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 11:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De tol is 13,80 per enkele reis dus 27,60 per trip. Dat vind ik persoonlijk wel meevallen.

Ik vond het vooral lastig met de trein dat je echt alleen maar je koffer mee kon nemen.
Als je dan geen Disney hotel hebt maar iets goedkopers met bijvoorbeeld slechte kussens neem je niet even makkelijk je eigen kussen mee.
Wij zitten dan wel in een Disney hotel, maar ik neem wel mooi mijn eigen kussen mee. Het idee dat ik op een kussen moet slapen waar een ongewassen oude kerel op heeft liggen kwijlen... :') Ja, ik weet het, het is triest.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_99457467
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 12:52 schreef Jurk het volgende:

[..]

Wij zitten dan wel in een Disney hotel, maar ik neem wel mooi mijn eigen kussen mee. Het idee dat ik op een kussen moet slapen waar een ongewassen oude kerel op heeft liggen kwijlen... :') Ja, ik weet het, het is triest.
Laatste keer dat ik er was had ons Disneyhotel wel kussenslopen hoor!
En als je het met kussensloop nog steeds vies vind neem ik aan dat je ook geen gebruik maakt van hun dekens/dekbedden omdat daar ook dikke vieze mennekes onder geslapen hebben? :P
pi_99464735
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 14:54 schreef jeoff het volgende:

[..]

Laatste keer dat ik er was had ons Disneyhotel wel kussenslopen hoor!
En als je het met kussensloop nog steeds vies vind neem ik aan dat je ook geen gebruik maakt van hun dekens/dekbedden omdat daar ook dikke vieze mennekes onder geslapen hebben? :P
Het ligt aan mij, ik weet het. Ik ben gewoon heel erg gehecht aan mijn kussen O+
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_99649105
vraagje: heeft iemand hier wel eens overnacht in adagio val 'd europe?

ik overweeg die te boeken voor december (gratis annuleren tot 1 dag voor aankomst) aangezien die de beste prijs/kwaliteit verhouding voor mij lijkt te bieden..
pi_99654165
Ik ben er wel op bezoek geweest toen een vriendin dat had geboekt.
Zag er keurig uit daar,
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:46:25 #181
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_100504284
Waarom staat er geen overzicht met alle eerdere delen in de op?
pi_100506371
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:46 schreef RobbieBoy het volgende:
Waarom staat er geen overzicht met alle eerdere delen in de op?
omdat dat er nooit heeft gestaan i guess..

Ik zal wel zorgen dat er een reeks van gemaakt wordt :)
hoeven we daarna alleen nog een wat meer uitgebreide OP te maken en dan issie goed :)

[ Bericht 12% gewijzigd door mschol op 09-08-2011 13:46:45 ]
  woensdag 10 augustus 2011 @ 02:03:49 #183
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_100538436
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:39 schreef mschol het volgende:

[..]

omdat dat er nooit heeft gestaan i guess..

Ik zal wel zorgen dat er een reeks van gemaakt wordt :)
hoeven we daarna alleen nog een wat meer uitgebreide OP te maken en dan issie goed :)
thanks
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 10 augustus 2011 @ 21:08:40 #184
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_100566803
Mensen ik ga Zondag over een en week voor het eerst naar Disneyland en nu wil ik graag met de figuren op de foto. Nu is alleen mijn vraag is het waar dat kinderen voorrang krijgen ?
En de horror verhalen dat mensen voordringen of hun kind voor je in de rij duwen wat klopt hier van ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_100566906
quote:
2s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 21:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mensen ik ga Zondag over een en week voor het eerst naar Disneyland en nu wil ik graag met de figuren op de foto. Nu is alleen mijn vraag is het waar dat kinderen voorrang krijgen ?
En de horror verhalen dat mensen voordringen of hun kind voor je in de rij duwen wat klopt hier van ?
Niets, gewoon in de rij gaan staan en klaar :)
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 10 augustus 2011 @ 21:11:44 #186
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_100566937
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 21:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Niets, gewoon in de rij gaan staan en klaar :)
Ja dat weet ik maar er lopen ook wel eens figuren los rond toch? dus zonder foto wachtrij zeg maar hoe gaat dat ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_100567242
in de periode dat ik wil gaan is et wel duur zeg, pfff
van 8 dec. t/m 12 dec (4 nachten dus).. een overnachting alleen is in een simpel hotel als ibis (bij marne la vallee) al 300 euro :o
goed dat ik een studio in adagio gereserveerd heb a 250 :P (en ondertussen goed actie's in de gaten houden, wellicht komt er nog wat goedkopers langs, al betwijfel ik dat :P)
pi_100567487
quote:
2s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 21:11 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ja dat weet ik maar er lopen ook wel eens figuren los rond toch? dus zonder foto wachtrij zeg maar hoe gaat dat ?
Dat gaat in Parijs heel asociaal ja. Dat is duwen en niet netjes op je beurt wachten. Helaas.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_100569578
quote:
2s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 21:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mensen ik ga Zondag over een en week voor het eerst naar Disneyland en nu wil ik graag met de figuren op de foto. Nu is alleen mijn vraag is het waar dat kinderen voorrang krijgen ?
En de horror verhalen dat mensen voordringen of hun kind voor je in de rij duwen wat klopt hier van ?
ga naar cafe mickey's om te eten, komen ze bij je aan tafel en kan je foto's maken
pi_100569603
quote:
2s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 21:11 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ja dat weet ik maar er lopen ook wel eens figuren los rond toch? dus zonder foto wachtrij zeg maar hoe gaat dat ?
gewoon douwen net zoals die spanjaarden doen
pi_100569788
Ik was er vorige week, maar ik heb nergens meegemaakt dat het er asociaal aan toe ging. Iedereen wachtte keurig in rij.
Wij zaten in een Disney hotel en daar liepen ze ook rond en was er elke ochtend een foto uurtje.
En cafe Mickey is inderdaad een goede tip :Y
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 10 augustus 2011 @ 22:55:38 #192
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_100572505
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 22:03 schreef psv-gomes het volgende:

[..]

gewoon douwen net zoals die spanjaarden doen
Duwen die je echt ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_100572911
moet je maar eens opletten als je er bent...
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 10 augustus 2011 @ 23:04:52 #194
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_100572994
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:03 schreef psv-gomes het volgende:
moet je maar eens opletten als je er bent...
Moeten ze doen :') Fitty @ Disney Land.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_100579292
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 22:02 schreef psv-gomes het volgende:

[..]

ga naar cafe mickey's om te eten, komen ze bij je aan tafel en kan je foto's maken
Of naar Inventions in het Disneyland Hotel. Wel wat (eh beetje boel duurder) maar de characters nemen daar wel wat meer tijd voor je (en het is natuurlijk het beste buffet van Disneyland)
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
pi_100656938
of in de cowboy cookout
of elke ochtend in alle hotels
en ook schijnbaar smiddags in the steakhouse in disney village
  woensdag 14 september 2011 @ 16:22:30 #197
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_101941462
Disney-Veronica-OAD actie is erweer! Avondopenstelling voor Veronica lezers! Hopelijk kunnen we dit jaar weer gaan!
Dat is toch helemaal niet zo relevant joh
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 14 september 2011 @ 16:58:03 #198
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_101942801
hehe ik had een speciale pas kon overal zo met de figuren op de foto ^O^
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_101945632
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 16:22 schreef DohanJerksen het volgende:
Disney-Veronica-OAD actie is erweer! Avondopenstelling voor Veronica lezers! Hopelijk kunnen we dit jaar weer gaan!
Thanx, Vorige keren ook geweest, alleen maar Nederlanders bij de avond openstelling,,, Wat wi je nog meer....
pi_101948487
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 16:22 schreef DohanJerksen het volgende:
Disney-Veronica-OAD actie is erweer! Avondopenstelling voor Veronica lezers! Hopelijk kunnen we dit jaar weer gaan!
helaas is dat voor mij niks (heb al toegang)


ik heb al enige tijd een hotel/apartement voor 8-12 december gereserveerd (gratis annuleren tot 1 dag voor aankomst)
moet alleen nog eff kijken of ik een goeie trip heen maar vooral terug kan scoren (heen kan al voor 35 euro met thalys + 7 euro rer)
terug is helaas nog niet te boeken :(
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 09:09:02 #201
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_102677870
quote:
2s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 21:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mensen ik ga Zondag over een en week voor het eerst naar Disneyland en nu wil ik graag met de figuren op de foto. Nu is alleen mijn vraag is het waar dat kinderen voorrang krijgen ?
En de horror verhalen dat mensen voordringen of hun kind voor je in de rij duwen wat klopt hier van ?
Als je dochters hebt, moet je het prinsessen-restaurant boeken (Cendrillon?). Dan krijgen ze persoonlijke aandacht aan tafel van Belle, Ariel, Sneeuwwitje, Doornroosje, Assepoester en sinds kort Rapunzel. Plus alle Prinsen en natuurlijk en de muizen van Assepoester.
Kost een flinke duit maar dan heb je ook wat, plus eten erbij natuurlijk en professionele fotos van de huisfotograaf.
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_102680000
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 09:09 schreef Patch het volgende:

[..]

Als je dochters hebt, moet je het prinsessen-restaurant boeken (Cendrillon?). Dan krijgen ze persoonlijke aandacht aan tafel van Belle, Ariel, Sneeuwwitje, Doornroosje, Assepoester en sinds kort Rapunzel. Plus alle Prinsen en natuurlijk en de muizen van Assepoester.
Kost een flinke duit maar dan heb je ook wat, plus eten erbij natuurlijk en professionele fotos van de huisfotograaf.
je reageert op een vraag van van ruwweg 2 maanden oud, dat weet wel he? :P
tis rustig trouwens hier.
mensen die tijdens de nov-dec maanden al plannen hebben?
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:06:15 #203
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_102688855
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 10:37 schreef mschol het volgende:

[..]

je reageert op een vraag van van ruwweg 2 maanden oud, dat weet wel he? :P
tis rustig trouwens hier.
mensen die tijdens de nov-dec maanden al plannen hebben?
sorry.
Maar wellicht een tip voor een volgende keer.
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_102694091
Ik ga eind november. Met 4 man. Zoek alleen nog 'goedkope' kaartjes.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_102695180
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:06 schreef Patch het volgende:

[..]

sorry.
Maar wellicht een tip voor een volgende keer.
maakt mij niet uit hoor :) tis zowiezo handig voor andere mensen om te weten :P
pi_102695236
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik ga eind november. Met 4 man. Zoek alleen nog 'goedkope' kaartjes.
ik ga 8 t/m 12 december thalys voor 70 en overnachting (in apartement) a 250
pi_103107748
Wat zijn nou de voordelige tips voor een weekendje Disney? Heb een leuke aanbieding gevonden via effeweg maar dan zit je wel 2 x bijna een hele dag in de bus en weet niet of ik daar nou zo vrolijk van word. Ook de hotels die ze gebruiken zijn niet echt om over naar huis te schrijven. Wat raden jullie aan? Eigen vervoer (auto) is eigenlijk geen optie..
pi_103108274
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 11:07 schreef Sjoahn het volgende:
Wat zijn nou de voordelige tips voor een weekendje Disney? Heb een leuke aanbieding gevonden via effeweg maar dan zit je wel 2 x bijna een hele dag in de bus en weet niet of ik daar nou zo vrolijk van word. Ook de hotels die ze gebruiken zijn niet echt om over naar huis te schrijven. Wat raden jullie aan? Eigen vervoer (auto) is eigenlijk geen optie..
Je inschrijven voor de nieuwsbrief van NS hispeed. Op het juiste moment (vaak ruim van te voren) een plaatsje voor de trein boeken. Deze gaat vaak tot in Parijs maar dan kan je de RER naar Disneyland nemen.
Daarnaast kan je dan via Disney gewoon een arrangement boeken voor hotel + parktoegang. Er zijn vaak aanbiedingen via de officiële site maar ook OAD heeft regelmatig stuntverkoop voor een eigen vervoersreis.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_103108304
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 11:07 schreef Sjoahn het volgende:
Wat zijn nou de voordelige tips voor een weekendje Disney? Heb een leuke aanbieding gevonden via effeweg maar dan zit je wel 2 x bijna een hele dag in de bus en weet niet of ik daar nou zo vrolijk van word. Ook de hotels die ze gebruiken zijn niet echt om over naar huis te schrijven. Wat raden jullie aan? Eigen vervoer (auto) is eigenlijk geen optie..
persoonlijk zou ik voor de trein kiezen: de thalys heeft(had?, wellicht al uitverkocht) een mooie actie: 70 euro (retourtje, 1 persoon) rotterdam <-> parijs, in parijs ben je zo'n 7 euro kwijt voor de rer naar disney toe
je zou e.v.t. ook de tgv kunnen nemen, maar die is zo rond de 56 per enkeltje voor 1 persoon

qua hotel: kijk of er langs de rer A lijn bij b.v. val 'd europe een goedkoop hotel te vinden is.., er is daar ook een groot winkelcentrum voor je boodschappen en met de rer sta je in zo'n 5 minuten voor disney.

enige echt grote nadeel is dat je goedkoop tickets voor disney moet zien te scoren..
ik heb ooit via de disneysite een ticket voor ~56,- voor 1 dag / 2 parken gescoord
pi_103659282
Achtbaan in Disneyland Parijs ontspoord en dat zo relatief kort (naar mijn ideem, is zo'n 6 maanden?) na die laatste onderhoudsbeurt (toen ging hij 3 weken dicht

je zou haast gaan denken dattie aan vervanging toe is :P
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:53:44 #211
134538 chansadres
Black & White
pi_103660101
Ik ben toch blij dat ik er 6 maanden geleden nog in ben gegaan. We waren het weekend na die onderhoudsbeurt ernaar toe geweest. Toen deden de rotsblokken het nog steeds niet. Ik denk niet dat hij het nog langer gaat volhouden. Zonde, want het is één van de beste gethematiseerde achtbanen _O_
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:58:53 #212
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_103660191
Rotsblokken doen het nu nog steeds niet.
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_103660245
ik hoop dat hij het nog tot eind van het jaar volhoudt :7

al denk ik dat als ze de rail, wagens en andere bewegende techniek geheel zouden vervangen dat weer als nieuw is en hij er weer 15-20 jaar tegen aan zou moeten kunne :P
maar zo investering zullen ze wel niet doen :P, zetten ze denk ik liever een niewe attractie neer

[ Bericht 32% gewijzigd door mschol op 28-10-2011 10:07:10 ]
pi_103660571
Het is wel vaak raak daar bij die BTMR zeg.

Anyway, hoe is in Paris de verhouding Frans/Engels? n Tokyo DisneyResort waren er delen Japans gesproken zoals Splash Mountain en POTC en er waren delen die juist de Engelse stemmen hadden zoals de (ongelooflijke) Pooh's Hunny Hunt.
En wat is eigenlijk de logica achter niet 1 consistente taal in zo'n park?
pi_103660879
als ik me goed herrinner (niet echt iets waar ik op let :P) standaard alles frans, maar veel (wellicht niet alle attracties) hebben ook engelse erbij..

soms hebben ze er in tekst nog wat andere talen bij, maar gesproken is alleen engels en frans (e.v.t aparte shows), op de moteur stunt action show na dacht ik, daar werdt ook duits en/of spaans gesproken
pi_103662677
Oh!
Ik ga 26/27 november terug (we waren pas geweest begin augustus) naar Disneyland met mijn vriendin!
Haar ouders gaan ook wel mee maar soit, we hebben vermindering voor tickets :)

Deze keer gaan we wel met de auto in plaats van de trein, omdat het voor vier personen anders veel te duur uitkomt, en we doen nu ook beide parken!
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:58:18 #217
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_103665873
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:16 schreef Writersright het volgende:
Het is wel vaak raak daar bij die BTMR zeg.

Anyway, hoe is in Paris de verhouding Frans/Engels? n Tokyo DisneyResort waren er delen Japans gesproken zoals Splash Mountain en POTC en er waren delen die juist de Engelse stemmen hadden zoals de (ongelooflijke) Pooh's Hunny Hunt.
En wat is eigenlijk de logica achter niet 1 consistente taal in zo'n park?
Vrijwel alle shows en attracties bieden half Frans/half Engels aan.

Zwart wit-voorbeeldje: In een Disneyfiguren-show attractie spreekt Goofy alleen engels en Mickey alleen Frans.


Sommige shows/attracties ook Duits en Nederlands.
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:09:11 #218
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_103666273
quote:
2s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 21:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mensen ik ga Zondag over een en week voor het eerst naar Disneyland en nu wil ik graag met de figuren op de foto. Nu is alleen mijn vraag is het waar dat kinderen voorrang krijgen ?
En de horror verhalen dat mensen voordringen of hun kind voor je in de rij duwen wat klopt hier van ?
Wij zijn 2 jaar geleden geweest en op een gegeven moment kwam er zo`n Disney-figuur uit 1 van die verborgen deuren tevoorschijn. Wij stonden er een paar meter vanaf en voordat onze vrouwen konden reageren, stormden er een stuk of 50 mensen met kinderen op ze af. Iedereen duwde elkaar opzij om maar op de foto te komen. Komt de ware aard van de mens naar boven.

Bij Mickey en Donald liepen zelfs security-mensen mee, zo erg was het...
pi_103672550
Security is ook omdat als je in zo'n pak zit, je de kinderen niet ziet, en je wil natuurlijk geen kinderen pletten :-)
pi_103673639
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 13:09 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Wij zijn 2 jaar geleden geweest en op een gegeven moment kwam er zo`n Disney-figuur uit 1 van die verborgen deuren tevoorschijn. Wij stonden er een paar meter vanaf en voordat onze vrouwen konden reageren, stormden er een stuk of 50 mensen met kinderen op ze af. Iedereen duwde elkaar opzij om maar op de foto te komen. Komt de ware aard van de mens naar boven.

Bij Mickey en Donald liepen zelfs security-mensen mee, zo erg was het...
Dat is wel erg zeg. In TDR gingen mensen keurig in een rij staan. Had wel als gevolg dat je in een rij van 100 meter moest aansluiten om met Poeh op de foto te kunnen >_>
pi_103677157
Het verschilt
Er zijn fotolocaties waar je gewoon in de rij moet staan en sommige figuren lopen gewoon rond, dus dan moet je maar beetje assertief zijn om op de foto te kunnen.
pi_103677185
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:58 schreef Patch het volgende:

[..]

Vrijwel alle shows en attracties bieden half Frans/half Engels aan.

Zwart wit-voorbeeldje: In een Disneyfiguren-show attractie spreekt Goofy alleen engels en Mickey alleen Frans.

Sommige shows/attracties ook Duits en Nederlands.
welke??

zover ik weet is alles frans/engels
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 18:24:20 #223
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_103677758
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 18:05 schreef psv-gomes het volgende:

[..]

welke??

zover ik weet is alles frans/engels
Inderdaad. Het enige beetje Nederlands wat ik tot nu gehoord heb in Disneyland is 1x een receptionist en die Maxima op het bandje voor de lichtparade :P
Ohja en we hebben ooit een keer een Nederlands character gehad. Weet alleen niet meer of het Remy of Emile was van Ratatouille.
Dat is toch helemaal niet zo relevant joh
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 28 oktober 2011 @ 18:52:15 #224
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_103678546
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 18:05 schreef psv-gomes het volgende:
Het verschilt
Er zijn fotolocaties waar je gewoon in de rij moet staan en sommige figuren lopen gewoon rond, dus dan moet je maar beetje assertief zijn om op de foto te kunnen.
Ik mocht voor hoara auti pas
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_103952667
Kan iemand mij vertellen wat de openingstijden van de exclusieve avondopenstelling van de studio's zijn met de Veronica aanbieding?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 4 november 2011 @ 13:38:33 #226
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_103955159
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 12:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de openingstijden van de exclusieve avondopenstelling van de studio's zijn met de Veronica aanbieding?
Dacht vanaf 7 uur. Studio's gaan normaal om half 7 dicht toch?
Vorige keren zaten er dacht ik een half uur tussen sluiting voor het publiek en opening voor Veronica.
Dat is toch helemaal niet zo relevant joh
pi_103955170
Voor de Android gebruikers, de disneyland paris app is nu ook beschikbaar voor Android gebruikers.
pi_103955374
Nu nog gratis wifi.in t park...
  zondag 13 november 2011 @ 11:43:40 #229
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_104311612
Ai... dat de prijzen duurder zijn met oud op nieuw leek me al duidelijk, maar er is behoorlijk veel overtuiging voor nodig wil ik dit er voor neerleggen :P
Dat is toch helemaal niet zo relevant joh
pi_104390046
Oad heeft nu een 48 uurs stuntverkoop. Disneyland hotel voor 300 euro bijvoorbeeld.

De veronica actie volgende week zaterdag in de studios betreft een avondopenstelling van 20.30 tot 23.30uur.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 20 november 2011 @ 14:35:35 #231
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_104586191
Heeft iemand hier ervaring met reizen naar Disney World Orlando? M'n vriendin en ik willen begin maart naar Amerika. Weekje Las Vegas of weekje New York en nu wil ik eens kijken wat een weekje DWO ongeveer gaat kosten. Zie alleen helaas door de bomen het bos niet meer met al die hotels en te boeken entreekaartjes, huurauto, etc. Daarom de vraag of er 1 overzichtelijke site is waar de prijzen etc op staan?
Dat is toch helemaal niet zo relevant joh
pi_105078267
Als de voorspellingen kloppen wordt het wel een erg warm tripje kerst disney..

Verschil met vorig jaar (zoals nu verwacht) is 13 graden .. (-1 vorig jaar, dit jaar 12)
pi_105085764
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:05 schreef mschol het volgende:
Als de voorspellingen kloppen wordt het wel een erg warm tripje kerst disney..

Verschil met vorig jaar (zoals nu verwacht) is 13 graden .. (-1 vorig jaar, dit jaar 12)
Mja maar toch ...
Ik ben er vorig weekend geweest en ik werd zowat ziek.
Koude wind op zaterdag en als je dan staat aan te schuiven bij de Big Thunder Mountain sta je zowat constant in de wind!

Ons hotel was wel goed gelegen: 1 halte met de RER en 100 meter stappen tot de ingang van het hotel.
Er is daar niet zo ver af een Chinees waar je voor een schappelijk bedrag (¤15 ofzo) buffet à volonté kan nemen :)
pi_105088001
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 08:39 schreef trainfreak het volgende:

[..]

Mja maar toch ...
Ik ben er vorig weekend geweest en ik werd zowat ziek.
Koude wind op zaterdag en als je dan staat aan te schuiven bij de Big Thunder Mountain sta je zowat constant in de wind!

Ons hotel was wel goed gelegen: 1 halte met de RER en 100 meter stappen tot de ingang van het hotel.
Er is daar niet zo ver af een Chinees waar je voor een schappelijk bedrag (¤15 ofzo) buffet à volonté kan nemen :)
opzich vind ik het jammer dat de temperaturen niet iets koeler zijn, persoonlijk vind ik 10 graden al snel te warm met winterjas, en er is ook nog aardig wat regen verwacht, jammer, maar het zij zo..

ik zit nu verder van de rer af in val 'd europe, maar met pendel dienst, dus dat is wel fijn.
en anders loop ik wel naar rer, tijd zat :D
pi_105088117
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:18 schreef mschol het volgende:

ik zit nu verder van de rer af in val 'd europe, maar met pendel dienst, dus dat is wel fijn.
en anders loop ik wel naar rer, tijd zat :D
Waar zit je dan?
Deze zomer hadden wij ook zo'n pendeldienst maar die was toch niet zo ideaal.
1 'busje' met een achttal plaatsen, en als iedereen 's morgens rond hetzelfde uur vertrekt sta je wel een poosje te wachten tegen het 'busje' terug is.
pi_105088402
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:21 schreef trainfreak het volgende:

[..]

Waar zit je dan?
Deze zomer hadden wij ook zo'n pendeldienst maar die was toch niet zo ideaal.
1 'busje' met een achttal plaatsen, en als iedereen 's morgens rond hetzelfde uur vertrekt sta je wel een poosje te wachten tegen het 'busje' terug is.
ik ga (volgende week) naar het adagio hotel

jij zat in ibis of dat ene partner hotel van disney gok ik zo (kan mij zo snel geen chinees herrinneren?

[ Bericht 6% gewijzigd door mschol op 02-12-2011 10:40:19 ]
pi_105088892
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:31 schreef mschol het volgende:

[..]

ik ga (volgende week) naar het adagio hotel

jij zat in ibis of dat ene partner hotel van disney gok ik zo (kan mij zo snel geen chinees herrinneren?
Nee het was geen Ibis, het lag letterlijk rechtover de uitgang van de RER (Val d'Europe)
Als het je echt zou interesseren, ook waar de Chinees is enzo vraag ik het vanavond even aan mijn vriendin, haar ouders hebben het hotel gereserveerd enzo (OK, ik mocht wel mee kiezen maar het is al geleden van september...)

In de buurt is trouwens ook een groot shoppingcenter (maar dat vertel je beter niet als er vrouwen in de buurt zijn ;) )
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 2 december 2011 @ 10:49:33 #238
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_105088911
Iemand al met duffy op de foto geweest ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_105089112
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:48 schreef trainfreak het volgende:

[..]

Nee het was geen Ibis, het lag letterlijk rechtover de uitgang van de RER (Val d'Europe)
Als het je echt zou interesseren, ook waar de Chinees is enzo vraag ik het vanavond even aan mijn vriendin, haar ouders hebben het hotel gereserveerd enzo (OK, ik mocht wel mee kiezen maar het is al geleden van september...)

In de buurt is trouwens ook een groot shoppingcenter (maar dat vertel je beter niet als er vrouwen in de buurt zijn ;) )
ik heb inmiddels een keer of 3 bij dat gebied geweest,
die auchan daar is werkelijk briljant voor goedkoop ontbijt/avondeten als je in een appartement zit ^O^

ik heb daar nu: 1x in ibis en 2x in residhome gezeten (liggen zo goed als naast elkaar) en nu dus een ander hotel (i.vm prijs, ibis was duurder als een studio :o)
pi_105089373
Volgens mij was het inderdaad residhome dat we zaten!
We hebben een grote kamer genomen, eentje voor 6 dacht ik terwijl we maar met 4 wren.
We hadden 2 stapelbedden, een tweepersoonsbed en een grote slaapbank/bedbank of hoe je het ook noemt.

Die all you can eat Chinees is op de weg van de RER naar het winkelcentrum, aan de linkerkant
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 2 december 2011 @ 11:24:29 #241
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_105089797
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:07 schreef trainfreak het volgende:
Volgens mij was het inderdaad residhome dat we zaten!
We hebben een grote kamer genomen, eentje voor 6 dacht ik terwijl we maar met 4 wren.
We hadden 2 stapelbedden, een tweepersoonsbed en een grote slaapbank/bedbank of hoe je het ook noemt.

Die all you can eat Chinees is op de weg van de RER naar het winkelcentrum, aan de linkerkant
Dat klinkt als de davie crocket ranch.
Prima vertoefen daar zelfde indelling.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_105090555
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:24 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dat klinkt als de davie crocket ranch.
Prima vertoefen daar zelfde indelling.
¤ 788 :o
Bij ons was het ¤ 125 denk ik ...
4 personen, 1 'home', 1 dag parking (terwijl we er 2 dagen mochten staan), geen ontbijt inbegrepen maar dat was ook niet nodig.

De tickets voor het park waren wel niet inbegrepen maar die hebben we via een actie goedkoop kunnen aankopen.
pi_105090706
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:07 schreef trainfreak het volgende:
Volgens mij was het inderdaad residhome dat we zaten!
We hebben een grote kamer genomen, eentje voor 6 dacht ik terwijl we maar met 4 wren.
We hadden 2 stapelbedden, een tweepersoonsbed en een grote slaapbank/bedbank of hoe je het ook noemt.

Die all you can eat Chinees is op de weg van de RER naar het winkelcentrum, aan de linkerkant
aha oke :)
residhome vond ik ook echt prima, studio voor 3 personen 1 slaapbaknk met 2 eenpersoonsbedden.. (en dan dus een kitchenette enzo)
zoiets heb ik als het goed is nu ook , alleen dus aan het einde van de straat waar de ingang van het winkelcentrum zit..

ik lees op internet trouwens dat de shuttle service met buslijn 50 gaat, ik zie wel of ik dat doe, of gewoon met rer ga (12 minuutjes wandelen volgens google)

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:46 schreef trainfreak het volgende:

[..]

¤ 788 :o
Bij ons was het ¤ 125 denk ik ...
4 personen, 1 'home', 1 dag parking (terwijl we er 2 dagen mochten staan), geen ontbijt inbegrepen maar dat was ook niet nodig.

De tickets voor het park waren wel niet inbegrepen maar die hebben we via een actie goedkoop kunnen aankopen.
ik heb ¤230 voor 4 nachten betaald nu, eerdere overnachtingen waren ~180 euro voor 3 nachten
(ik was wel ziek toen ik een week na bestellen van niet annuleren prijs een actie zag voor 170 euro voor exact dezelfde periode en kamer -O- )
Toegang disney heb ik d.m.v. een Dream Paspoort annuele (5 dagen toegang is toch al gauw +200 euro)

[ Bericht 0% gewijzigd door mschol op 02-12-2011 12:05:40 ]
pi_105091320
De RER is wel heel gemakkelijk, en zo lang is het ook niet stappen (zeker geen 12min hoor)

Toen we deze zomer gingen was het ¤260 voor alles (hotel met ontbijt, trein, en 2 dagen toegang voor 1 park (dus gekocht met losse ticketjes)

Hou wel rekening met veel volk (ik vond het dit weekend al zo druk, ongeveer even druk dan een vakantiedag deze zomer...)
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 2 december 2011 @ 12:11:17 #245
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_105091515
Loopt Oswald trouwens al in het park rond ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_105091843
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:06 schreef trainfreak het volgende:
De RER is wel heel gemakkelijk, en zo lang is het ook niet stappen (zeker geen 12min hoor)
ik heb geen idee hoever het vanaf dat ding is, en maakt mij ook niet zoveel uit, ik kan toch 5 dagen disney in)
quote:
Toen we deze zomer gingen was het ¤260 voor alles (hotel met ontbijt, trein, en 2 dagen toegang voor 1 park (dus gekocht met losse ticketjes)
netjes :Y

quote:
Hou wel rekening met veel volk (ik vond het dit weekend al zo druk, ongeveer even druk dan een vakantiedag deze zomer...)
het is elk weekend wel druk..
op de donderdag, vrijdag en maandag kan ik dan ook relaxt aan doen vermoedelijk.
zaterdag en/of zondag gewoon gebruik maken van de extra vroege opening van het disneyland park om bij openingtijd bij het andere park te staan (naja, half uur van te voren eigenlijk)
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Loopt Oswald trouwens al in het park rond ?
oswald? zo te zien niet:
quote:
In 2011, he appears on various items of clothing available for purchase at Disneyland Paris, in the shops on Main Street USA
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 2 december 2011 @ 13:43:04 #247
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_105094804
Oswald , classic Mickey, en Boris boef lijkt mij toch wel heel tof.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_105114853
Dit weekend zijn ook de Studio's vanaf 8uur open...

Bus 50 gaat naar het park, stopt bij Adagio Hotel en ook voor Hotel Elysee. Maar RER gaat vaker
pi_105594017
ik vond dat adagio hotel maar tegenvallen..
de kamer was echt toe aan een renovatie, er zou wifi zijn maar dat signaal was zo zwak dat ik het netwerk niet eens zag in mijn kamer, op de gallery buiten de kamer kon ik em wel zien maar niet verbinden.. (uiteraard direct gemeld, maar niet gefixt tijdens verblijf)

De studio bestond feitelijk uit 1 kamer, dus je sliep, at en kookte in 1 ruimte..
nou heb ik niet veel betaald, maar als ik kijk naar hun normale tarieven had ik toch wat anders verwacht..

disney was wel weer leuk, al viel het mij op dat BTM alweer erg vaak uitviel en vaak gewoon de hele avond gesloten bleef..
volgens mij lijdt dat ding gewoon onder zijn leeftijd en moeten ze em gewoon vervangen ofzo :X
pi_105598534
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 21:37 schreef mschol het volgende:
ik vond dat adagio hotel maar tegenvallen..
de kamer was echt toe aan een renovatie, er zou wifi zijn maar dat signaal was zo zwak dat ik het netwerk niet eens zag in mijn kamer, op de gallery buiten de kamer kon ik em wel zien maar niet verbinden.. (uiteraard direct gemeld, maar niet gefixt tijdens verblijf)

De studio bestond feitelijk uit 1 kamer, dus je sliep, at en kookte in 1 ruimte..
nou heb ik niet veel betaald, maar als ik kijk naar hun normale tarieven had ik toch wat anders verwacht..

disney was wel weer leuk, al viel het mij op dat BTM alweer erg vaak uitviel en vaak gewoon de hele avond gesloten bleef..
volgens mij lijdt dat ding gewoon onder zijn leeftijd en moeten ze em gewoon vervangen ofzo :X
http://nl.wikipedia.org/wiki/Studio_(appartement)
Geen referral hier.
pi_105599735
quote:
dat is niet het idee dat ik heb bij een studio hoor.. en geen enkel hotel waar ik eerder ben geweest heeft dat gehanteerd als definitie van een 3 persoons studio (altijd een extra slaapkamer)
maaar afgezien van de grootte (die voor mijn doel uiteindelijk prima was) ben ik voor de rest gewoon niet geheel tevreden over het hotel, ik heb daar betere ervaringen gehad iig..
pi_105600841
had je geen recencies gelezen?

en verder zat het toch op een goede locatie en je komt er alleen om te slapen neem ik aan
pi_105601188
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 23:43 schreef psv-gomes het volgende:
had je geen recencies gelezen?
yup, en daar op afgaande leek hij best redelijk, maar toch viel hij nog tegen
quote:
en verder zat het toch op een goede locatie en je komt er alleen om te slapen neem ik aan
mja, ik vond de lokatie onhandig liggen, niet slecht maar onhandig (zeker als je met rer gaat en komt)
en ja ontbijt, slapen (daarom ook in laatste comment dat het voor mijn doel prima was)

disney zelf was wel weer leuk.. weer hoop parades e.d.
en duffy the bear gezien als character :P

[ Bericht 10% gewijzigd door mschol op 14-12-2011 23:54:56 ]
pi_105601911
bus 50 stopt voor de deur daar ;)

En duffy? vind je dat een toevoeging? ik niet
pi_105602195
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 00:05 schreef psv-gomes het volgende:
bus 50 stopt voor de deur daar ;)
hij stopt er niet voor de deur iig maar in de buurt :P
en die bus reed elk half uur ofzo.. dat is mij niet vaak genoeg... (mja, verwend hier in de stad enzo met OV)
quote:
En duffy? vind je dat een toevoeging? ik niet
ik heb het verhaal achteraf gelezen en had ook iets van mwha.. tja....
kijk, het is weer een character extra in het park waar ze wat mee kunnen , maar het is idd geen briljante toevoeging ofzo..

geen idee trouwens hoe die navigo kaart in frankrijk werkt, maar het lijkt daar qua OV allemaal een stuk beter te lopen als hier in NL (dat viel mij gister toen ik met tram wegging direct op)
pi_105602547
joh het is 20 meter verder.... ;)

Ow die pas navigoo werkt perfect... Je kan hem voor verschillende zones aanschaffen ( per week of per maand. Zone 4-5 is dus Disneyland en omgeving. En ook de andere kanten van Parijs zone 4-5
Veel beter dan die ov chip kaart.
Deze week voor het eerst gebruikt ( ben in NL). wat een k** ding en ik ben veel duurder uit voor een ritje naar de stad.. pfff
pi_105602798
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 00:23 schreef psv-gomes het volgende:
Veel beter dan die ov chip kaart.
Deze week voor het eerst gebruikt ( ben in NL). wat een k** ding en ik ben veel duurder uit voor een ritje naar de stad.. pfff
ik vraag mij eerlijk gezegd wel af waarom hij beter is als de ovchipkaart..

persoonlijk denk ik dat het afsluiten van volledige peronnen e.d. met poortjes (maar wel tussen lijnen kunnen wisselen, dus in feite 1 grote OV organisatie hebben voor de toegang, of hoe je het wilt noemen) de doorslag geeft.. (even aan de hand van mijn ervaringen met parijs en regio, geen idee hoe de rest van frankrijk dat doet)
dat hij duurder is is stiekem wel te 'begrijpen' uit zakelijk oogpunt (ding introduceren kost geld en ze gaan het niet zelf betalen)
pi_106272646
Wij zijn afgelopen week drie dagen in Disneyland Parijs geweest. Het was druk, dus veel tijd om de rij bij de attracties te analyseren ;).

Waarom worden bij attracties als Space Mountain of Crush coaster mensen halverwege de rij tegengehouden, en vervolgens mag men weer verder lopen? Of op een gegeven moment bij Buzz lightyear staat er een hele wachtrij op het plein (metertje of 30 minimaal) en mag niemand naar binnen. Om vervolgens iedereen door te laten?? Attractie heeft geen storing lijkt me, binnen lopen mensen ook door.

Iemand hier een idee :) ? Zal vast te maken hebben met allerlei psychische trucjes. Ik ben in ieder geval benieuwd!
  zondag 1 januari 2012 @ 11:26:55 #260
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_106272782
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 11:14 schreef Jeter het volgende:
Wij zijn afgelopen week drie dagen in Disneyland Parijs geweest. Het was druk, dus veel tijd om de rij bij de attracties te analyseren ;).

Waarom worden bij attracties als Space Mountain of Crush coaster mensen halverwege de rij tegengehouden, en vervolgens mag men weer verder lopen? Of op een gegeven moment bij Buzz lightyear staat er een hele wachtrij op het plein (metertje of 30 minimaal) en mag niemand naar binnen. Om vervolgens iedereen door te laten?? Attractie heeft geen storing lijkt me, binnen lopen mensen ook door.

Iemand hier een idee :) ? Zal vast te maken hebben met allerlei psychische trucjes. Ik ben in ieder geval benieuwd!
Veiligheidsoverwegingen bij grote drukte? Misschien mogen er niet meer dan een bepaald aantal mensen in de wachtrij. Die rijen zijn toch wat smaller en mocht er iets gebeuren...
Misschien had het bij Space Mountain en Buzz nog iets te maken met de fastpass?
Dat is toch helemaal niet zo relevant joh
pi_106273305
Ja dan laten ze groep met een fastpass binnen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_106286338
mensen met fastpass mogen dan naar binnen.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 1 januari 2012 @ 22:08:30 #263
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_106291179
Crush coaster heeft geen fast pass...
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_106292337
had over de crus coaster heen gelezen
maar die is gewoon druk ;)
ze laten gewoon een bepaald aantal mensen binnen
pi_106292559
Bij crush werden we tegengehouden voordat je daadwerkelijk naar binnen gaat. Daarvoor sta je buiten, wel overdekt. Dacht dat het was om mensen niet te lang in die donkere ruimte te laten staan (veiligheidsoverweging?). De tweede keer was dat niet. Beide keren 80 minuten wachten...best wel lang dus
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 1 januari 2012 @ 22:49:04 #266
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_106292716
Ik had een gehandicapte pas en dan wordt je ook midden in de rij gezet.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_106319276
15 en 16 januari zit ik met vriend in Disneyland :D
Heule goedkope reis bij Peter Langhout, zo'n 150 pp voor de busreis, 2 dagen-2 parken pas, overnachting en ontbijt. Heb er enorm veel zin in.
Iemand enig idee of het dan druk is, trouwens? Lijkt me niet als het zo goedkoop is die data, maar je weet maar nooit.
pi_106394333
Ik wil volgend jaar de kids meenemen naar Disneyworld alleen weet niet of het nu Parijs of Florida wordt en wilde weten van de kenners wat nou de grote verschillen zijn,dat je voor de 1 doet besluiten ipv voor de ander. Kom niet aan met de taal of de afstand want dat speelt bij de overweging geen rol.

Ik zoek voor de kids 1 week lol en vertier en waar ik zelf ook wat aan beleef. :s)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2012 14:03:41 ]
pi_106395691
quote:
6s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:03 schreef Iwanius het volgende:
Ik wil volgend jaar de kids meenemen naar Disneyworld alleen weet niet of het nu Parijs of Florida wordt en wilde weten van de kenners wat nou de grote verschillen zijn,dat je voor de 1 doet besluiten ipv voor de ander. Kom niet aan met de taal of de afstand want dat speelt bij de overweging geen rol.

Ik zoek voor de kids 1 week lol en vertier en waar ik zelf ook wat aan beleef. :s)
voor 1 week zou ik florida te kort vinden, en voor parijs wat lang (maar b.v. 2-3 dagen disney + paar dagen parijs zou wel goed zijn denk ik)
pi_106455581
Disneyworld schijnt véél beter te zijn
pi_106455945
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 20:41 schreef psv-gomes het volgende:
Disneyworld schijnt véél beter te zijn
maar dan wil je denk ik ook gelijk MGM en alle andere parken in de buurt bezoeken (en dat schijnen er nogal wat te zijn)
en dan is 1 week errug kort..
pi_106459634
Ik ben in beide geweest. Disney Parijs is praktisch hetzelfde als Disney Orlando. Heb er niet echt mega verschillen kunnen ontdekken. Het voordeel van Orlando zijn alle andere parken die ik persoonlijk leuker vind dan Disney. Universal Studios, Islands of Adventure, MGM Studios (of hoe het nu ook heet), Animal Kingdom, Sea World. En natuurlijk de waterparken met glijbanen.

Ben zelf 3x in Orlando geweest en de laatste keer was ik er ook maar 7 volle dagen. Elke dag een ander park. Vond het lang zat. Hoe geweldig ik het ook vind, op het laatst was ik er ook wel een klein beetje klaar mee.

Disney Parijs heb je aan 2 volle dagen ook wel zat, tenzij je van alles dubbel wilt doen.
pi_106471765
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 21:53 schreef mirannie het volgende:
Disney Parijs heb je aan 2 volle dagen ook wel zat, tenzij je van alles dubbel wilt doen.
Het hangt er toch erg van af welke attracties je wil doen.
Vorige zomer zat ik met mijn vriendin 2 dagen in het Disneypark, eigenlijk was dit net iets te veel..
In november vorig jaar hadden we gekozen voor 2 dagen-2 parken, en dit was beter, want het gewone Disneypark ben ik een beetje beu ...
De Studio's daarentegen vond ik veel beter, daar kon ik gerust nog een dagje rondlopen!

Ga je met (kleine) kinderen dan heb je inderdaad wel 2 dagen nodig voor 1 park.
Wil je enkel de achtbanen en spectaculaire attracties dan heb je genoeg aan 1 dag.
pi_106484949
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 20:41 schreef psv-gomes het volgende:
Disneyworld schijnt véél beter te zijn
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 21:53 schreef mirannie het volgende:
Ik ben in beide geweest. Disney Parijs is praktisch hetzelfde als Disney Orlando. Heb er niet echt mega verschillen kunnen ontdekken. Het voordeel van Orlando zijn alle andere parken die ik persoonlijk leuker vind dan Disney. Universal Studios, Islands of Adventure, MGM Studios (of hoe het nu ook heet), Animal Kingdom, Sea World. En natuurlijk de waterparken met glijbanen.

Ben zelf 3x in Orlando geweest en de laatste keer was ik er ook maar 7 volle dagen. Elke dag een ander park. Vond het lang zat. Hoe geweldig ik het ook vind, op het laatst was ik er ook wel een klein beetje klaar mee.

Juist, kijk daar heb ik iets aan. Bedankt voor je antwoord. ^O^
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 6 januari 2012 @ 15:44:53 #275
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_106485883
Er lopen meer duckstad personages in Orlando ...
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 16:05:22 #276
12621 tcr
*nix 4ever
pi_106486724
Groote plus van Orlando boven alle andere Disneyparken:

de 4e dimensie bij de Tower of Terror. In Anaheim en Parijs is die hetzelfde :|, in Orlando zit er een 4e dimensie bij, de beste Tower !!!

Ander pluspunt van Orlando: Star Tours

Die is vernieuwd in Orlando (en Anaheim) en bevat verschillende scenarios, dus geen enkele rit is hetzelfde (tenzij je meer dan 50x gaat).

Als je kunt kiezen zou ik voor Orlando gaan, maar ja 1 week naar Florida is wel erg kort, minimaal 2 weken van maken en dan ook nog beetje de rest verkennen (Kennedy Space Center, misschien wel Miami).
pi_106543988
Disneyland Parijs is sowieso minder omdat Splash Mountain ontbreekt. Zelf vind ik Tokyo Disneyland wel erg prettig omdat het Disney combineert met de extreem vriendelijke Japanse cultuur. Toen ik vorige keer bijvoorbeeld mijn map liet vallen rende er direct een cast member naartoe, haalde een doekje uit dr zak en veegde de folder schoon en gaf hem terug.
Daarnaast heeft TDR Tokyo Disneysea en dat is sowieso uniek onder de Disneyparken met de aparte vormgeving bij de verschillende 'havens' waar het uit bestaat (met oa een maya-jungle, een kleine zeemeermin-deel dat onder water staat en een Jules Verne-style haven), met de enorme vulkaan in het midden. En daarnaast zijn de exclusieve attracties zoals Journey to the center of the Earth, Stormrider, en de GEWELDIGE Indiana Jones-attractie waarvan je alleen een soortgelijke in Anaheim hebt zeker wel de moeite waard.
Doordat je ook 2 parken hebt, heb je ook 2 thema's voor de prijs van 1 zoals bijvoorbeeld Pasen in Disneyland en Lente in Disneysea = andere aankleding, parades etc.
  zondag 8 januari 2012 @ 12:36:12 #278
12621 tcr
*nix 4ever
pi_106555053
Euhm Writersright, het ging tussen Florida en Parijs.

Tokyo lijkt mij door die unieke attracties ook een goeie keuze, maar vooral voor de mensen die de andere parken al gedaan hebben. Het staat op mijn verlanglijstje, alleen nog iemand anders zo gek krijgen ;).
pi_106648777
Daar noem je ook wat. Ik zag laatst op een digitaal tv kanaal een documentaire over Universal Studio's in Japan en die was moderner,groter en imposanter dan de Amerikaanse (originele) tegenhanger.
  donderdag 12 januari 2012 @ 10:47:56 #280
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_106715750
Welke Fokker/Fokster gaat er naar Disneyland Parijs binnen nu en 4 weken?
Heb namelijk iets nodig (merchandise) en zou het erg fijn vinden als iemand het voor me mee kan nemen. PM me aub.
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_106733878
wat heb je nodig ;)
pi_106737267
Hoe staat t nu met opknappen van t park? Is het kasteel nu al helemaal geschilderd?

@psvgomez: je werkt er nog steeds? Is t druk in deze periode?
pi_106739841
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:00 schreef JohnB52 het volgende:
Hoe staat t nu met opknappen van t park? Is het kasteel nu al helemaal geschilderd?

@psvgomez: je werkt er nog steeds? Is t druk in deze periode?
kasteel was in december al opgeknapt had ik gezien.. (iig voor het blote oog zag het er echt opgeknapt uit)
pi_106740154
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:00 schreef JohnB52 het volgende:
Hoe staat t nu met opknappen van t park? Is het kasteel nu al helemaal geschilderd?

@psvgomez: je werkt er nog steeds? Is t druk in deze periode?
Ja nog steeds
Op het moment is het erg rustig, wachtrijen van 5 min.Januari is een goede tijd om te gaan want je kan gewoon veel attracties doen,maar er zijn ook weer attracties en restaurants dicht vanwege werkzaamheden en het park sluit om 18uur door de weeks
En in mijn hotel is het nog steeds kerst :S
pi_106782638
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:46 schreef psv-gomes het volgende:

[..]

Ja nog steeds
Op het moment is het erg rustig, wachtrijen van 5 min.Januari is een goede tijd om te gaan want je kan gewoon veel attracties doen,maar er zijn ook weer attracties en restaurants dicht vanwege werkzaamheden en het park sluit om 18uur door de weeks
En in mijn hotel is het nog steeds kerst :S
Wat is zoal dicht dan? Ik vertrek zondag voor 2 dagen, kans dat we iets moeten missen?
pi_106782832
Op de site kan je checken wat er dicht is. Zie hier http://nieuws.disneylandp(...)15&month=0&year=2012
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_106782875
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 22:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Op de site kan je checken wat er dicht is. Zie hier http://nieuws.disneylandp(...)15&month=0&year=2012
Ik zie het, dankje! :)
  zondag 15 januari 2012 @ 15:19:32 #289
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_106833487
quote:
Ah, wilde 'm net al posten. Ziet er naar uit dat er een light versie van World Of Color dan toch gaat komen. Met de effecten erbij op het kasteel krijgen we misschien nog wel een mooiere versie! ^O^

Mocht dit alleen voor de 20e verjaardag zijn, dan zou het niet eens zo'n slecht idee zijn om WoC op Lake Disney te doen.
Dat is toch helemaal niet zo relevant joh
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 15 januari 2012 @ 15:53:10 #290
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_106834458
Ik wil een keer een Oswald thema dag.
Dat elke Mickey of Mickey gerelateerd opeens Oswald is.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 16 januari 2012 @ 10:58:51 #291
12621 tcr
*nix 4ever
pi_106863634
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 15:19 schreef DohanJerksen het volgende:

[..]

Ah, wilde 'm net al posten. Ziet er naar uit dat er een light versie van World Of Color dan toch gaat komen. Met de effecten erbij op het kasteel krijgen we misschien nog wel een mooiere versie! ^O^

Mocht dit alleen voor de 20e verjaardag zijn, dan zou het niet eens zo'n slecht idee zijn om WoC op Lake Disney te doen.
Dat is toch buiten het park? Dat is commercieel niet slim, dan kunnen ook niet betalende gasten 'genieten'.
pi_107680010
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik wil een keer een Oswald thema dag.
Dat elke Mickey of Mickey gerelateerd opeens Oswald is.
Wat is er eigenlijk al met Oswald gedaan? Ik weet dat er een Oswald float is in Tokyo Disneyland's Easter Parade maar wordt er in de andere parken al iets mee gedaan?
pi_108232283
Ik ga in maart (halverwege) naar DIsneyland Parijs met mijn vriendinnetje. Zijn er dan nog dingen dicht ivm toch-nog-geen-zomer-enzo?
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 21 februari 2012 @ 18:19:58 #294
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_108232376
Nou wel minder parade wagens en kleine evenementen. In ruil daarvoor veel personages die los lopen ter compesatie.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 19:20:38 #295
12621 tcr
*nix 4ever
pi_108234676
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nou wel minder parade wagens en kleine evenementen. In ruil daarvoor veel personages die los lopen ter compesatie.
Da's cool, lekker met al die characters op de foto, in Anaheim lekker met Goofy, Pluto, Tijgertje en meer op de foto :).
pi_108237967
Is er de afgelopen tijd nog wat veranderd aan de stuntshow? T zijn al ongeveer 10 jaar dezelfde corsa's

Laatste x dat ik m zag, had ik t idee dat de show korter was, herbie is weg, en aan t begin (of eind) zie je ook niet meer al die opels tevoorschijn komen.
pi_108238117
Ze hebben nu een auto van Cars toegevoegd zag ik de laatste keer dat ik er was in november.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_108244138
Zou graag eind april weer eens terug naar Eurodisney gaan, maar ben een beetje geschrokken van de prijzen. 2 jaar geleden hebben we via weekendjeweg geboekt in Dream Castle 2 nachten, 3 dagen entree voor ± 300,-. Betaal daar nu bijna het dubbele :{

Wat ik tot nu toe gevonden heb is het volgende:
D-reizen - DC Ranch; do 26-4 tot za, incl entree, geen pendelbus - 431,50
Oad - Kyriad; do 26-4 tot za, incl entree + ontbijt, pendelbus - 504,-

Iemand andere tips om enigsinds 'goedkoop' in Disney te komen met 2 volwassenen en één kindje van 1.5? thnx!!
pi_108245386
gewoon een goedkoper hotel boeken in de burt
(ibis-etap- premiere classe- adagio)
je slaapt toch alleen maar in het hotel
pi_108247330
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 22:25 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Zou graag eind april weer eens terug naar Eurodisney gaan, maar ben een beetje geschrokken van de prijzen. 2 jaar geleden hebben we via weekendjeweg geboekt in Dream Castle 2 nachten, 3 dagen entree voor ± 300,-. Betaal daar nu bijna het dubbele :{

Wat ik tot nu toe gevonden heb is het volgende:
D-reizen - DC Ranch; do 26-4 tot za, incl entree, geen pendelbus - 431,50
Oad - Kyriad; do 26-4 tot za, incl entree + ontbijt, pendelbus - 504,-

Iemand andere tips om enigsinds 'goedkoop' in Disney te komen met 2 volwassenen en één kindje van 1.5? thnx!!
blader deze site eens door :)
ik ben van het volgende uitgegaan:
26-4 tot zaterdag
2 volwassenen, 1 kind van 1
gezocht op marne la vallee, zodat de disney hotels er niet direct tussen zitten (maar je toch heel erg dichtbij kan zijn)
pi_108248903
Dat is wel exclusief entree.

Is santa fe niet goedkoper voor jullie?

tot nu toe altijd geboekt via dreizen, beviel prima!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')