have fun alvastquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:36 schreef Tezz het volgende:
Joepie! Eindelijk! Morgen vroeg rond 05.30 uur rijden we weg naar Disneyland... Vier daagjes in de magie!
Koffers staan klaar, broodjes voor onderweg zijn gehaald, TomTom doet het weer een beetje, route heb ik uit mijn hoofd geleerd haha. We kunnen gaan!!!!!
(Ik ben verdorie 36 jaar maar net een stuiterbal)
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:11 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Waarschijnlijk najaar dit jaar weer naar Disney.
komt dat door vakantieperiodes? (die drukte he, niet die euro's lichter of de blarenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:55 schreef Tezz het volgende:
Ohhhhhhhhhhh net terug gekomen uit Disneyland! Het was geweldig! Schitterend weer maar ohohoh wat was het druk. Echt enorm. Bij BTM heeft gewoon vier dagen lang een rij gestaan van 100 meter lang voor de fastpass automaten. Niet te geloven.
Ben in ieder geval weer een 'paar' euro lichter en heb er wat blaren onder mijn voeten bij..........
brrr.. ik ben blij dat ik iets later ga, maar et zal alsnog druk zijn vrees ikquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:23 schreef psv-gomes het volgende:
nederland vakantie-belgie vakantie en de fransen zelf
Dus lekker druk
welk hotel is dat precies?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:36 schreef Tezz het volgende:
Een paar foto's:
Hotel! He-le-maal volgeboekt (1098 kamers)
[ afbeelding ]
plaatje doet ut nietquote:
lekker rustigquote:
alweer een plaatje die et niet doetquote:
ah, classic...quote:
ja die is ook erg tofquote:
mee eens, heleboel mensen kunnen er op..quote:
Leuk! Foto's!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:53 schreef mschol het volgende:
inmiddels een uurtje of 12 alweer thuis van een lang weekendje disney...
ik zal eens kijken of ik wat foto's zal plaatsen (niet dat ik er echt veel heb gemaakt)
wat mij trouwens wel opviel, en waar ze imho ook echt wat aan moeten doen voor hun 20 jarig bestaan, is het plein voor de parken: er zitten enorme en/of veel gaten in...
tevens viel me erg op dat discoveryland wel een opknapbeurtje kon gebruiken...
en ze zouden eens leerplicht ambternaren naar disney moeten sturen, het was maandag weer veels te druk met leerplichtige kinderen (uit o.a. nederland)
Zoals Tezz zegt. Het is inderdaad niet goed maar kan me wel voorstellen dat veel ouders dit doen. Zou het zelf ook doen denk ik. Gezien de drukte in de vakanties en de prijzen dan. Zou ik m'n kind ook wel 1 of 2 keer per jaar voor ziek meldenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:53 schreef mschol het volgende:
inmiddels een uurtje of 12 alweer thuis van een lang weekendje disney...
en ze zouden eens leerplicht ambternaren naar disney moeten sturen, het was maandag weer veels te druk met leerplichtige kinderen (uit o.a. nederland)
Dat is exact wat mij tegen houdt. Dat mijn kind (wat overigens nauwelijks ziek is) een keertje een dagje school mist vind ik op zich niet zo'n ramp. Maar ik zal haar nooit vragen om te liegen tegen de juf. En ik wil ook dat ze na zo'n Disney-ervaring gewoon voluit kan praten over haar avonturen met Mickey!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En je denkt dat je kind niet vertelt dat het naar Disney is geweest ipv dat het ziek was? Juf vraagt heus wel of je weer beter bent. Moet het dan liegen?
Nooit gedaan. Maar lijkt me uiterst vermoeiend....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:06 schreef Fiorellino het volgende:
Iemand wel eens met de bus één dag naar Disney geweest? Hoe beviel dat?
1x met school. 's nachts vertrokken. Kwamen later dan gepland in het park aan. Overal doorheen moeten rennen en weer eerder weg van de lichtparade om vervolgens gesloopt weer zolang in die bus te moeten hangen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:06 schreef Fiorellino het volgende:
das aardig als je met 2 of meer personen gaat, alleen niet echt een optiequote:Op vrijdag 15 april 2011 14:12 schreef dutchdevil het volgende:
Er is bij Oad weer een Disney stuntverkoop. Boekbaar vanaf vandaag t/m maandag 18 april 23:59 uur. Tot 40% korting met aankomst in april, mei, juni en juli
duurt nog wel ff hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:30 schreef jeoff het volgende:
hmm die stuntverkoop is wel verleidelijk! Weet iemand of het Disney kasteel weer uit de steigers is?
Met school, nacht van tevoren weg, we waren er rond openingstijd, en daar rond een uur of 7 weer vertrokken. Was wel vermakelijk hoor, wel wat kort.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:06 schreef Fiorellino het volgende:
de attracties, de stemmen van de tekenfilmfiguren daar in. En Captain EO ed.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:32 schreef psv-gomes het volgende:
wat bedoel?
de medewerkers of de shows?
Ik kan in principe "op elk moment" aangezien ik makkelijk vrij kan nemen. Hoeveel dagen is dan aan te raden in dat soort weken?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:42 schreef psv-gomes het volgende:
wanneer ga je? ga je tijdens de vakantie, dan heb je kans dat je lang moet wachten.
Ga wanneer het in ieder geval geen vakantie is voor nederland, belgie, frankrijk
laat me raden, het is vast die bewegende rots...quote:Op maandag 25 april 2011 20:12 schreef EdVe het volgende:
Ongeluk gebeurt in DLRP bij BTM. 5 gewonden waarvan 1 ernstig: Er is een nep-rots naar beneden gekomen in de laatst lifthill (waar de bevingen zijn).
http://disneyandmore.blog(...)u-all-had-great.html
als er staat X dagen incl toegang, mag je er vanuit gaan dat er tickets bijzitten voor de dagen dat je boekt...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:12 schreef Jurk het volgende:
Aangezien bij D-reizen niemand het weet... Via de site kun je een reis naar eurodisney boeken, verblijf in een Disney hotel met toegang tot het park.....maar krijg je ook meerdere dagen toegang bij een langer verblijf? Heb het aan een medewerkster gevraagd, maar die deed meteen haar best om een "nu of nooit" aanbieding aan te smeren die duurder was dan degene die ik probeerde te boeken via de site. En verder wist ze het ook niet
ja, fastpassen zijn, zeker op de zondag, echt een uitkomst: vaak moet je wel een uur wachten voordat je de attractie in mag maar in die tijd kan je vaak net een andere attractie meepakken, vervolgens sta je b.v. 10 minuten te wachten i.p.v. 60+ minutenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:19 schreef chansadres het volgende:
Volgend weekend gaan we 2 dagen naar Disneyland Parijs. Schoonouders hebben al geboekt voor het eettentje bij de Pirates of de Caribbean.![]()
Lijstje gemaakt van dingen waar ik wil zijn: Indiana Jones, Pirates of the Caribbean, Space Mountain, Star Tours, Big Thunder Mountain (weer open!) en Captain EO natuurlijk. We vertrekken 4 juni en hebben parkkaarten voor 5 juni en 6 juni (zondag en maandag). Hoe kunnen we het beste uit onze dagen halen? En zit er veel voordeel aan Fasppasses?
ik ga voorlopig niet... planning is ergens in het 2de of 3de weekend van decemberquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:43 schreef chansadres het volgende:
Morgen vertrekken we naar het huisje. Overmorgen ben ik er als de kippen bij. Net 2 accu's gekocht en een extra sd kaart van 8 gig. Dat komt wel goed
naast de guest storagequote:Op zondag 5 juni 2011 12:07 schreef psv-gomes het volgende:
Guest relations / entree visiteurs
Entree helemaal aan de rechterkant
Ik ga ook 2 en 3 augustus (en 4). Wij gaan gewoon met de auto en zitten in Hotel New York.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:51 schreef trainfreak het volgende:
Ik ga op 2 en 3 augustus samen met mijn vriendin naar Disneyland.
Kostprijs: 258.50 ¤ per persoon, inclusief 2 dagen toegang tot het park, Thalys vanaf Brussel (en terug) en een hotel niet ver van het park.
Het is meteen mijn eerste keer dat ik naar Disneyland ga, ik ben wel benieuwd!
je weet dat de thalys niet naar disney gaat?quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:51 schreef trainfreak het volgende:
Ik ga op 2 en 3 augustus samen met mijn vriendin naar Disneyland.
Kostprijs: 258.50 ¤ per persoon, inclusief 2 dagen toegang tot het park, Thalys vanaf Brussel (en terug) en een hotel niet ver van het park.
Het is meteen mijn eerste keer dat ik naar Disneyland ga, ik ben wel benieuwd!
Oh dan is het de TGV die we nemenquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:08 schreef mschol het volgende:
[..]
je weet dat de thalys niet naar disney gaat?
je moet dan nog stukje rer of tgv nemen..
Ja maar het is zeker niet altijd goedkoper. Vooral niet als je met meerdere mensen reist, dan is de auto vaak goedkoper dan de trein. Tenzij er net een goede aanbieding is natuurlijk.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:13 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Oh dan is het de TGV die we nemen![]()
We gaan naar Marne La Vallée.
Nuja, 2u relaxen met mijn vriendin in de trein of 3u in de wagen zitten .. ik weet het wel
Wij zitten dan wel in een Disney hotel, maar ik neem wel mooi mijn eigen kussen mee. Het idee dat ik op een kussen moet slapen waar een ongewassen oude kerel op heeft liggen kwijlen...quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De tol is 13,80 per enkele reis dus 27,60 per trip. Dat vind ik persoonlijk wel meevallen.
Ik vond het vooral lastig met de trein dat je echt alleen maar je koffer mee kon nemen.
Als je dan geen Disney hotel hebt maar iets goedkopers met bijvoorbeeld slechte kussens neem je niet even makkelijk je eigen kussen mee.
Laatste keer dat ik er was had ons Disneyhotel wel kussenslopen hoor!quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:52 schreef Jurk het volgende:
[..]
Wij zitten dan wel in een Disney hotel, maar ik neem wel mooi mijn eigen kussen mee. Het idee dat ik op een kussen moet slapen waar een ongewassen oude kerel op heeft liggen kwijlen...Ja, ik weet het, het is triest.
Het ligt aan mij, ik weet het. Ik ben gewoon heel erg gehecht aan mijn kussenquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:54 schreef jeoff het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik er was had ons Disneyhotel wel kussenslopen hoor!
En als je het met kussensloop nog steeds vies vind neem ik aan dat je ook geen gebruik maakt van hun dekens/dekbedden omdat daar ook dikke vieze mennekes onder geslapen hebben?
omdat dat er nooit heeft gestaan i guess..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:46 schreef RobbieBoy het volgende:
Waarom staat er geen overzicht met alle eerdere delen in de op?
thanksquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:39 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat dat er nooit heeft gestaan i guess..
Ik zal wel zorgen dat er een reeks van gemaakt wordt
hoeven we daarna alleen nog een wat meer uitgebreide OP te maken en dan issie goed
Niets, gewoon in de rij gaan staan en klaarquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mensen ik ga Zondag over een en week voor het eerst naar Disneyland en nu wil ik graag met de figuren op de foto. Nu is alleen mijn vraag is het waar dat kinderen voorrang krijgen ?
En de horror verhalen dat mensen voordringen of hun kind voor je in de rij duwen wat klopt hier van ?
Ja dat weet ik maar er lopen ook wel eens figuren los rond toch? dus zonder foto wachtrij zeg maar hoe gaat dat ?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Niets, gewoon in de rij gaan staan en klaar
Dat gaat in Parijs heel asociaal ja. Dat is duwen en niet netjes op je beurt wachten. Helaas.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar er lopen ook wel eens figuren los rond toch? dus zonder foto wachtrij zeg maar hoe gaat dat ?
ga naar cafe mickey's om te eten, komen ze bij je aan tafel en kan je foto's makenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mensen ik ga Zondag over een en week voor het eerst naar Disneyland en nu wil ik graag met de figuren op de foto. Nu is alleen mijn vraag is het waar dat kinderen voorrang krijgen ?
En de horror verhalen dat mensen voordringen of hun kind voor je in de rij duwen wat klopt hier van ?
gewoon douwen net zoals die spanjaarden doenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar er lopen ook wel eens figuren los rond toch? dus zonder foto wachtrij zeg maar hoe gaat dat ?
Duwen die je echt ?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:03 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
gewoon douwen net zoals die spanjaarden doen
Moeten ze doenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:03 schreef psv-gomes het volgende:
moet je maar eens opletten als je er bent...
Of naar Inventions in het Disneyland Hotel. Wel wat (eh beetje boel duurder) maar de characters nemen daar wel wat meer tijd voor je (en het is natuurlijk het beste buffet van Disneyland)quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:02 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
ga naar cafe mickey's om te eten, komen ze bij je aan tafel en kan je foto's maken
Thanx, Vorige keren ook geweest, alleen maar Nederlanders bij de avond openstelling,,, Wat wi je nog meer....quote:Op woensdag 14 september 2011 16:22 schreef DohanJerksen het volgende:
Disney-Veronica-OAD actie is erweer! Avondopenstelling voor Veronica lezers! Hopelijk kunnen we dit jaar weer gaan!
helaas is dat voor mij niks (heb al toegang)quote:Op woensdag 14 september 2011 16:22 schreef DohanJerksen het volgende:
Disney-Veronica-OAD actie is erweer! Avondopenstelling voor Veronica lezers! Hopelijk kunnen we dit jaar weer gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |