Als je dochters hebt, moet je het prinsessen-restaurant boeken (Cendrillon?). Dan krijgen ze persoonlijke aandacht aan tafel van Belle, Ariel, Sneeuwwitje, Doornroosje, Assepoester en sinds kort Rapunzel. Plus alle Prinsen en natuurlijk en de muizen van Assepoester.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mensen ik ga Zondag over een en week voor het eerst naar Disneyland en nu wil ik graag met de figuren op de foto. Nu is alleen mijn vraag is het waar dat kinderen voorrang krijgen ?
En de horror verhalen dat mensen voordringen of hun kind voor je in de rij duwen wat klopt hier van ?
je reageert op een vraag van van ruwweg 2 maanden oud, dat weet wel he?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:09 schreef Patch het volgende:
[..]
Als je dochters hebt, moet je het prinsessen-restaurant boeken (Cendrillon?). Dan krijgen ze persoonlijke aandacht aan tafel van Belle, Ariel, Sneeuwwitje, Doornroosje, Assepoester en sinds kort Rapunzel. Plus alle Prinsen en natuurlijk en de muizen van Assepoester.
Kost een flinke duit maar dan heb je ook wat, plus eten erbij natuurlijk en professionele fotos van de huisfotograaf.
sorry.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:37 schreef mschol het volgende:
[..]
je reageert op een vraag van van ruwweg 2 maanden oud, dat weet wel he?
tis rustig trouwens hier.
mensen die tijdens de nov-dec maanden al plannen hebben?
maakt mij niet uit hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:06 schreef Patch het volgende:
[..]
sorry.
Maar wellicht een tip voor een volgende keer.
ik ga 8 t/m 12 december thalys voor 70 en overnachting (in apartement) a 250quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik ga eind november. Met 4 man. Zoek alleen nog 'goedkope' kaartjes.
Je inschrijven voor de nieuwsbrief van NS hispeed. Op het juiste moment (vaak ruim van te voren) een plaatsje voor de trein boeken. Deze gaat vaak tot in Parijs maar dan kan je de RER naar Disneyland nemen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:07 schreef Sjoahn het volgende:
Wat zijn nou de voordelige tips voor een weekendje Disney? Heb een leuke aanbieding gevonden via effeweg maar dan zit je wel 2 x bijna een hele dag in de bus en weet niet of ik daar nou zo vrolijk van word. Ook de hotels die ze gebruiken zijn niet echt om over naar huis te schrijven. Wat raden jullie aan? Eigen vervoer (auto) is eigenlijk geen optie..
persoonlijk zou ik voor de trein kiezen: de thalys heeft(had?, wellicht al uitverkocht) een mooie actie: 70 euro (retourtje, 1 persoon) rotterdam <-> parijs, in parijs ben je zo'n 7 euro kwijt voor de rer naar disney toequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:07 schreef Sjoahn het volgende:
Wat zijn nou de voordelige tips voor een weekendje Disney? Heb een leuke aanbieding gevonden via effeweg maar dan zit je wel 2 x bijna een hele dag in de bus en weet niet of ik daar nou zo vrolijk van word. Ook de hotels die ze gebruiken zijn niet echt om over naar huis te schrijven. Wat raden jullie aan? Eigen vervoer (auto) is eigenlijk geen optie..
Vrijwel alle shows en attracties bieden half Frans/half Engels aan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:16 schreef Writersright het volgende:
Het is wel vaak raak daar bij die BTMR zeg.
Anyway, hoe is in Paris de verhouding Frans/Engels? n Tokyo DisneyResort waren er delen Japans gesproken zoals Splash Mountain en POTC en er waren delen die juist de Engelse stemmen hadden zoals de (ongelooflijke) Pooh's Hunny Hunt.
En wat is eigenlijk de logica achter niet 1 consistente taal in zo'n park?
Wij zijn 2 jaar geleden geweest en op een gegeven moment kwam er zo`n Disney-figuur uit 1 van die verborgen deuren tevoorschijn. Wij stonden er een paar meter vanaf en voordat onze vrouwen konden reageren, stormden er een stuk of 50 mensen met kinderen op ze af. Iedereen duwde elkaar opzij om maar op de foto te komen. Komt de ware aard van de mens naar boven.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mensen ik ga Zondag over een en week voor het eerst naar Disneyland en nu wil ik graag met de figuren op de foto. Nu is alleen mijn vraag is het waar dat kinderen voorrang krijgen ?
En de horror verhalen dat mensen voordringen of hun kind voor je in de rij duwen wat klopt hier van ?
Dat is wel erg zeg. In TDR gingen mensen keurig in een rij staan. Had wel als gevolg dat je in een rij van 100 meter moest aansluiten om met Poeh op de foto te kunnen >_>quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:09 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Wij zijn 2 jaar geleden geweest en op een gegeven moment kwam er zo`n Disney-figuur uit 1 van die verborgen deuren tevoorschijn. Wij stonden er een paar meter vanaf en voordat onze vrouwen konden reageren, stormden er een stuk of 50 mensen met kinderen op ze af. Iedereen duwde elkaar opzij om maar op de foto te komen. Komt de ware aard van de mens naar boven.
Bij Mickey en Donald liepen zelfs security-mensen mee, zo erg was het...
welke??quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:58 schreef Patch het volgende:
[..]
Vrijwel alle shows en attracties bieden half Frans/half Engels aan.
Zwart wit-voorbeeldje: In een Disneyfiguren-show attractie spreekt Goofy alleen engels en Mickey alleen Frans.
Sommige shows/attracties ook Duits en Nederlands.
Inderdaad. Het enige beetje Nederlands wat ik tot nu gehoord heb in Disneyland is 1x een receptionist en die Maxima op het bandje voor de lichtparadequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:05 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
welke??
zover ik weet is alles frans/engels
Ik mocht voor hoara auti pasquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:05 schreef psv-gomes het volgende:
Het verschilt
Er zijn fotolocaties waar je gewoon in de rij moet staan en sommige figuren lopen gewoon rond, dus dan moet je maar beetje assertief zijn om op de foto te kunnen.
Dacht vanaf 7 uur. Studio's gaan normaal om half 7 dicht toch?quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de openingstijden van de exclusieve avondopenstelling van de studio's zijn met de Veronica aanbieding?
Mja maar toch ...quote:Op donderdag 1 december 2011 23:05 schreef mschol het volgende:
Als de voorspellingen kloppen wordt het wel een erg warm tripje kerst disney..
Verschil met vorig jaar (zoals nu verwacht) is 13 graden .. (-1 vorig jaar, dit jaar 12)
opzich vind ik het jammer dat de temperaturen niet iets koeler zijn, persoonlijk vind ik 10 graden al snel te warm met winterjas, en er is ook nog aardig wat regen verwacht, jammer, maar het zij zo..quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:39 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Mja maar toch ...
Ik ben er vorig weekend geweest en ik werd zowat ziek.
Koude wind op zaterdag en als je dan staat aan te schuiven bij de Big Thunder Mountain sta je zowat constant in de wind!
Ons hotel was wel goed gelegen: 1 halte met de RER en 100 meter stappen tot de ingang van het hotel.
Er is daar niet zo ver af een Chinees waar je voor een schappelijk bedrag (¤15 ofzo) buffet à volonté kan nemen
Waar zit je dan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:18 schreef mschol het volgende:
ik zit nu verder van de rer af in val 'd europe, maar met pendel dienst, dus dat is wel fijn.
en anders loop ik wel naar rer, tijd zat
ik ga (volgende week) naar het adagio hotelquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:21 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Waar zit je dan?
Deze zomer hadden wij ook zo'n pendeldienst maar die was toch niet zo ideaal.
1 'busje' met een achttal plaatsen, en als iedereen 's morgens rond hetzelfde uur vertrekt sta je wel een poosje te wachten tegen het 'busje' terug is.
Nee het was geen Ibis, het lag letterlijk rechtover de uitgang van de RER (Val d'Europe)quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga (volgende week) naar het adagio hotel
jij zat in ibis of dat ene partner hotel van disney gok ik zo (kan mij zo snel geen chinees herrinneren?
ik heb inmiddels een keer of 3 bij dat gebied geweest,quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:48 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Nee het was geen Ibis, het lag letterlijk rechtover de uitgang van de RER (Val d'Europe)
Als het je echt zou interesseren, ook waar de Chinees is enzo vraag ik het vanavond even aan mijn vriendin, haar ouders hebben het hotel gereserveerd enzo (OK, ik mocht wel mee kiezen maar het is al geleden van september...)
In de buurt is trouwens ook een groot shoppingcenter (maar dat vertel je beter niet als er vrouwen in de buurt zijn)
Dat klinkt als de davie crocket ranch.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:07 schreef trainfreak het volgende:
Volgens mij was het inderdaad residhome dat we zaten!
We hebben een grote kamer genomen, eentje voor 6 dacht ik terwijl we maar met 4 wren.
We hadden 2 stapelbedden, een tweepersoonsbed en een grote slaapbank/bedbank of hoe je het ook noemt.
Die all you can eat Chinees is op de weg van de RER naar het winkelcentrum, aan de linkerkant
¤ 788quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat klinkt als de davie crocket ranch.
Prima vertoefen daar zelfde indelling.
aha okequote:Op vrijdag 2 december 2011 11:07 schreef trainfreak het volgende:
Volgens mij was het inderdaad residhome dat we zaten!
We hebben een grote kamer genomen, eentje voor 6 dacht ik terwijl we maar met 4 wren.
We hadden 2 stapelbedden, een tweepersoonsbed en een grote slaapbank/bedbank of hoe je het ook noemt.
Die all you can eat Chinees is op de weg van de RER naar het winkelcentrum, aan de linkerkant
ik heb ¤230 voor 4 nachten betaald nu, eerdere overnachtingen waren ~180 euro voor 3 nachtenquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:46 schreef trainfreak het volgende:
[..]
¤ 788![]()
Bij ons was het ¤ 125 denk ik ...
4 personen, 1 'home', 1 dag parking (terwijl we er 2 dagen mochten staan), geen ontbijt inbegrepen maar dat was ook niet nodig.
De tickets voor het park waren wel niet inbegrepen maar die hebben we via een actie goedkoop kunnen aankopen.
ik heb geen idee hoever het vanaf dat ding is, en maakt mij ook niet zoveel uit, ik kan toch 5 dagen disney in)quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:06 schreef trainfreak het volgende:
De RER is wel heel gemakkelijk, en zo lang is het ook niet stappen (zeker geen 12min hoor)
netjesquote:Toen we deze zomer gingen was het ¤260 voor alles (hotel met ontbijt, trein, en 2 dagen toegang voor 1 park (dus gekocht met losse ticketjes)
het is elk weekend wel druk..quote:Hou wel rekening met veel volk (ik vond het dit weekend al zo druk, ongeveer even druk dan een vakantiedag deze zomer...)
oswald? zo te zien niet:quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Loopt Oswald trouwens al in het park rond ?
quote:In 2011, he appears on various items of clothing available for purchase at Disneyland Paris, in the shops on Main Street USA
http://nl.wikipedia.org/wiki/Studio_(appartement)quote:Op woensdag 14 december 2011 21:37 schreef mschol het volgende:
ik vond dat adagio hotel maar tegenvallen..
de kamer was echt toe aan een renovatie, er zou wifi zijn maar dat signaal was zo zwak dat ik het netwerk niet eens zag in mijn kamer, op de gallery buiten de kamer kon ik em wel zien maar niet verbinden.. (uiteraard direct gemeld, maar niet gefixt tijdens verblijf)
De studio bestond feitelijk uit 1 kamer, dus je sliep, at en kookte in 1 ruimte..
nou heb ik niet veel betaald, maar als ik kijk naar hun normale tarieven had ik toch wat anders verwacht..
disney was wel weer leuk, al viel het mij op dat BTM alweer erg vaak uitviel en vaak gewoon de hele avond gesloten bleef..
volgens mij lijdt dat ding gewoon onder zijn leeftijd en moeten ze em gewoon vervangen ofzo
dat is niet het idee dat ik heb bij een studio hoor.. en geen enkel hotel waar ik eerder ben geweest heeft dat gehanteerd als definitie van een 3 persoons studio (altijd een extra slaapkamer)quote:Op woensdag 14 december 2011 22:59 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Studio_(appartement)
yup, en daar op afgaande leek hij best redelijk, maar toch viel hij nog tegenquote:
mja, ik vond de lokatie onhandig liggen, niet slecht maar onhandig (zeker als je met rer gaat en komt)quote:en verder zat het toch op een goede locatie en je komt er alleen om te slapen neem ik aan
hij stopt er niet voor de deur iig maar in de buurtquote:
ik heb het verhaal achteraf gelezen en had ook iets van mwha.. tja....quote:En duffy? vind je dat een toevoeging? ik niet
ik vraag mij eerlijk gezegd wel af waarom hij beter is als de ovchipkaart..quote:Op donderdag 15 december 2011 00:23 schreef psv-gomes het volgende:
Veel beter dan die ov chip kaart.
Deze week voor het eerst gebruikt ( ben in NL). wat een k** ding en ik ben veel duurder uit voor een ritje naar de stad.. pfff
Veiligheidsoverwegingen bij grote drukte? Misschien mogen er niet meer dan een bepaald aantal mensen in de wachtrij. Die rijen zijn toch wat smaller en mocht er iets gebeuren...quote:Op zondag 1 januari 2012 11:14 schreef Jeter het volgende:
Wij zijn afgelopen week drie dagen in Disneyland Parijs geweest. Het was druk, dus veel tijd om de rij bij de attracties te analyseren.
Waarom worden bij attracties als Space Mountain of Crush coaster mensen halverwege de rij tegengehouden, en vervolgens mag men weer verder lopen? Of op een gegeven moment bij Buzz lightyear staat er een hele wachtrij op het plein (metertje of 30 minimaal) en mag niemand naar binnen. Om vervolgens iedereen door te laten?? Attractie heeft geen storing lijkt me, binnen lopen mensen ook door.
Iemand hier een idee? Zal vast te maken hebben met allerlei psychische trucjes. Ik ben in ieder geval benieuwd!
voor 1 week zou ik florida te kort vinden, en voor parijs wat lang (maar b.v. 2-3 dagen disney + paar dagen parijs zou wel goed zijn denk ik)quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:03 schreef Iwanius het volgende:
Ik wil volgend jaar de kids meenemen naar Disneyworld alleen weet niet of het nu Parijs of Florida wordt en wilde weten van de kenners wat nou de grote verschillen zijn,dat je voor de 1 doet besluiten ipv voor de ander. Kom niet aan met de taal of de afstand want dat speelt bij de overweging geen rol.
Ik zoek voor de kids 1 week lol en vertier en waar ik zelf ook wat aan beleef.
maar dan wil je denk ik ook gelijk MGM en alle andere parken in de buurt bezoeken (en dat schijnen er nogal wat te zijn)quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:41 schreef psv-gomes het volgende:
Disneyworld schijnt véél beter te zijn
Het hangt er toch erg van af welke attracties je wil doen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:53 schreef mirannie het volgende:
Disney Parijs heb je aan 2 volle dagen ook wel zat, tenzij je van alles dubbel wilt doen.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:41 schreef psv-gomes het volgende:
Disneyworld schijnt véél beter te zijn
Juist, kijk daar heb ik iets aan. Bedankt voor je antwoord.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:53 schreef mirannie het volgende:
Ik ben in beide geweest. Disney Parijs is praktisch hetzelfde als Disney Orlando. Heb er niet echt mega verschillen kunnen ontdekken. Het voordeel van Orlando zijn alle andere parken die ik persoonlijk leuker vind dan Disney. Universal Studios, Islands of Adventure, MGM Studios (of hoe het nu ook heet), Animal Kingdom, Sea World. En natuurlijk de waterparken met glijbanen.
Ben zelf 3x in Orlando geweest en de laatste keer was ik er ook maar 7 volle dagen. Elke dag een ander park. Vond het lang zat. Hoe geweldig ik het ook vind, op het laatst was ik er ook wel een klein beetje klaar mee.
kasteel was in december al opgeknapt had ik gezien.. (iig voor het blote oog zag het er echt opgeknapt uit)quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:00 schreef JohnB52 het volgende:
Hoe staat t nu met opknappen van t park? Is het kasteel nu al helemaal geschilderd?
@psvgomez: je werkt er nog steeds? Is t druk in deze periode?
Ja nog steedsquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:00 schreef JohnB52 het volgende:
Hoe staat t nu met opknappen van t park? Is het kasteel nu al helemaal geschilderd?
@psvgomez: je werkt er nog steeds? Is t druk in deze periode?
Wat is zoal dicht dan? Ik vertrek zondag voor 2 dagen, kans dat we iets moeten missen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:46 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
Ja nog steeds
Op het moment is het erg rustig, wachtrijen van 5 min.Januari is een goede tijd om te gaan want je kan gewoon veel attracties doen,maar er zijn ook weer attracties en restaurants dicht vanwege werkzaamheden en het park sluit om 18uur door de weeks
En in mijn hotel is het nog steeds kerst :S
Ik zie het, dankje!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Op de site kan je checken wat er dicht is. Zie hier http://nieuws.disneylandp(...)15&month=0&year=2012
Ah, wilde 'm net al posten. Ziet er naar uit dat er een light versie van World Of Color dan toch gaat komen. Met de effecten erbij op het kasteel krijgen we misschien nog wel een mooiere versie!quote:
Dat is toch buiten het park? Dat is commercieel niet slim, dan kunnen ook niet betalende gasten 'genieten'.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:19 schreef DohanJerksen het volgende:
[..]
Ah, wilde 'm net al posten. Ziet er naar uit dat er een light versie van World Of Color dan toch gaat komen. Met de effecten erbij op het kasteel krijgen we misschien nog wel een mooiere versie!![]()
Mocht dit alleen voor de 20e verjaardag zijn, dan zou het niet eens zo'n slecht idee zijn om WoC op Lake Disney te doen.
Wat is er eigenlijk al met Oswald gedaan? Ik weet dat er een Oswald float is in Tokyo Disneyland's Easter Parade maar wordt er in de andere parken al iets mee gedaan?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik wil een keer een Oswald thema dag.
Dat elke Mickey of Mickey gerelateerd opeens Oswald is.
Da's cool, lekker met al die characters op de foto, in Anaheim lekker met Goofy, Pluto, Tijgertje en meer op de fotoquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nou wel minder parade wagens en kleine evenementen. In ruil daarvoor veel personages die los lopen ter compesatie.
blader deze site eens doorquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:25 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Zou graag eind april weer eens terug naar Eurodisney gaan, maar ben een beetje geschrokken van de prijzen. 2 jaar geleden hebben we via weekendjeweg geboekt in Dream Castle 2 nachten, 3 dagen entree voor ± 300,-. Betaal daar nu bijna het dubbele![]()
Wat ik tot nu toe gevonden heb is het volgende:
D-reizen - DC Ranch; do 26-4 tot za, incl entree, geen pendelbus - 431,50
Oad - Kyriad; do 26-4 tot za, incl entree + ontbijt, pendelbus - 504,-
Iemand andere tips om enigsinds 'goedkoop' in Disney te komen met 2 volwassenen en één kindje van 1.5? thnx!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |