Ja, ik ga dan toch wel denk ik slapen voor korte duur dan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:48 schreef mschol het volgende:
[..]
pff wat vroeg
ga je meerdere dagen?
persoonlijk zou ik nog wat slaap pakken, maar ik slaap erg slecht in een bus
ah, 2,5 dag dus ongeveer.. genoeg om beide parken goed door te komen gok ik zoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:57 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ja, ik dan toch wel denk ik slapen voor korte duur dan.
En vrijdag om 15:15 ga ik weer terug.
OAD dusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:57 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ja, ik ga dan toch wel denk ik slapen voor korte duur dan.
En vrijdag om 15:15 ga ik weer terug.
Als je het tegen mij hebt.... ja hoor, verslagje komt er zeker!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:16 schreef JohnB52 het volgende:
We verwachten natuurlijk wel weer n uitgebreid verslag he!
Veel plezier! Hoop dat t niet al te druk is! Post je ook nog wat fotos?
Ik zal ook wel een aantal foto's maken!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:16 schreef JohnB52 het volgende:
We verwachten natuurlijk wel weer n uitgebreid verslag he!
Veel plezier! Hoop dat t niet al te druk is! Post je ook nog wat fotos?
het is niet echt een fraai gezicht, maarja, ze moeten toch de boel een keer onder handen nemen...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:45 schreef jeoff het volgende:
Hmm dat kasteel in de steigers ziet niet uit vind ik.. Voor mij zou dat iig een reden zijn om nu niet te gaan als het in de planning zat!
have funquote:Op woensdag 23 februari 2011 03:08 schreef rickyszz het volgende:
Zo nu net wakker gemaakt en op naar Disneyland!
Ja dat zeker.. ik neem aan dat alles er weer mooi uitziet in het hoogseizoen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:17 schreef mschol het volgende:
[..]
het is niet echt een fraai gezicht, maarja, ze moeten toch de boel een keer onder handen nemen...
ik ga binnenkort en wil daarna eigenlijk een keer met oud&nieuw ofzo gaan...quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:52 schreef jeoff het volgende:
[..]
Ja dat zeker.. ik neem aan dat alles er weer mooi uitziet in het hoogseizoen.
hmm Misschien toch een tripje plannen voor in het naseizoen september/oktober ofzo. Kan nu nog vlak voordat ons zoontje leerplichtig is.
have fun alvastquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:24 schreef rickyszz het volgende:
Zo, nu in de bus onderweg!
Vertel morgen meer met foto's
Ah!, bedankt. Maar ik was vergeten te zeggen dat ik onderweg naar huis ben, maar het was zeker heel mooi, vooral 's avondsquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:06 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ah!, bedankt. Maar ik was vergeten te zeggen dat ik onderweg naar huis ben, maar het was zeker heel mooi, vooral 's avonds
Have fun alvastquote:Op dinsdag 1 maart 2011 07:40 schreef Tezz het volgende:
Welkom terug Rickysz! Leuk hoor, ik heb je foto's bekeken.
Wij gaan zondag, ik heb er zin in!
Vorige keer met de bus geweest, ditmaal zelf maar eens rijden! Kijken hoe dat bevalt.....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:44 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Have fun alvast![]()
Met bus of de auto?
ik moet nog 3,5 week wachten, yayquote:Op dinsdag 1 maart 2011 07:40 schreef Tezz het volgende:
Welkom terug Rickysz! Leuk hoor, ik heb je foto's bekeken.
Wij gaan zondag, ik heb er zin in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |