quote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:27 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
hallo defensie bedankt voor het verdedigen van mijn vrijheid
ach ik heb een paar goede jaren gehad dus bedanktquote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:28 schreef gerco94 het volgende:
[..]
![]()
Het valt helaas niet meer te garanderen, dit in verband met bezuinigingen.
Mogguh.quote:
Yep, nu NL weer naar Afghanistan gaat is het tijd om de geupdate Afrika scenario's weer in de kast te zetten.quote:
Daar voor waren wij ons al het voorbereiden. Maar afgelopen nacht heeft het parlement besloten toch nog een missie in Afghanistan te gaan uitvoeren.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:50 schreef Sine_Pari het volgende:
Oh daar zal schat ik maar binnen niet al te lange tijd ook ingegrepen (moeten) worden.
Was toch al besloten dat ze een politie actie daar zouden doorvoeren?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar voor waren wij ons al het voorbereiden. Maar afgelopen nacht heeft het parlement besloten toch nog een missie in Afghanistan te gaan uitvoeren.
Grootschalig optreden in Afrika is dus weer even van de baan.
Het kabinet had het al besloten. Maar afgelopen nacht is ook een meerderheid van het parlement accoord gegaan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:54 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Was toch al besloten dat ze een politie actie daar zouden doorvoeren?
K, dat gaat in NLD dus zoals hier met de Senate en het House of Representatives.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het kabinet had het al besloten. Maar afgelopen nacht is ook een meerderheid van het parlement accoord gegaan.
De Tweede Kamer steunt de missie dus.
Nee. Ik denk dat je dat beter kunt vergelijken met de Eerste en Tweede Kamer.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:01 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
K, dat gaat in NLD dus zoals hier met de Senate en het House of Representatives.
K, moet tot mijn schande toegeven dat ik niet echt op de hoogte ben van het politieke system in NLD.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee. Ik denk dat je dat beter kunt vergelijken met de Eerste en Tweede Kamer.
In dit geval had het kabinet (de ministers) besloten tot de missie en heeft het parlement(volksvertegenwoordigers/ tweede kamer leden) nu voor gestemd.
Da's totaal geen schande. Ik denk dat 80% van de inwoners van NL geen flauw idee heeft hoe het werkt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:11 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
K, moet tot mijn schande toegeven dat ik niet echt op de hoogte ben van het politieke system in NLD.
Weltrusten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:14 schreef Sine_Pari het volgende:
Maar ik ga eens naar me nest, om 06:00 moet ik er namelijk weer naast staan.
Goedemorgen lieve Maitje.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:01 schreef Maitje het volgende:
Goedemorgen
Wat ik alleen ff niet begrijp is wie er nu naar toe gaat? KMar of gewoon politie?
Goeiemorgen Ravequote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:03 schreef Rave_NL het volgende:
Hoezo is dat schandalig? Onze grote linkse vrienden hebben eindelijk weer eens een eigen motie erdoorheen weten te krijgen?
Goeiemorgen trouwens..
Weekend!
Oke..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goedemorgen lieve Maitje.
Beiden gaan.
Ze hebben hun poot nu juist stijfgehouden door hun eigen ingediende motie te blijven steunen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:51 schreef Vortix het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet wordt de missie niet betaald vanuit de begroting van Defensie? Voor de rest, tja. Had liever gezien dat Groenlinks zijn poot stijf had gehouden.
Exact. In dit geval hadden het CDA en de VVD hun poot stijf moeten houden vwb inzet militairen etc. om de missie niet door te laten gaan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:56 schreef Rave_NL het volgende:
Ze hebben hun poot nu juist stijfgehouden door hun eigen ingediende motie te blijven steunen.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:03 schreef Maitje het volgende:
Ow ow ik moet het gewoon vertellen
Gisteren sollicitatie bij de poltie gehad.. Door naar de volgende ronde![]()
Vanochtend al gebeld om een afspraak te maken voor de keuringdag deel A, die zal volgen in februari. Daarbij is mij aangeboden om ook te kunnen oefenen voor de sporttest, die ik naar mijn mislukte fysieke keuring bij def met beide handen heb aangegrepen....
![]()
Oew.. oew.. oew...
* Maitje is zooooooo blij
Ik denk dat GL een nog veel civieler missie voor ogen had dan nu wordt opgestart.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:24 schreef Sloggi het volgende:
Overigens wel frappant dat deze politiemissie gewoon in het GroenLinks-verkiezingsprogramma is opgenomen. De GL-kiezer wist dus waar 'ie voor stemde.
Hoe kun je het civieler krijgen in Afghanistan? Maar goed, Jolande Sap is heerlijk naïef, dat is wel gebleken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:28 schreef Vortix het volgende:
[..]
Ik denk dat GL een nog veel civieler missie voor ogen had dan nu wordt opgestart.
Ach, morgen stapt ze toch op. Dat GL congres overleeft ze nooit.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hoe kun je het civieler krijgen in Afghanistan? Maar goed, Jolande Sap is heerlijk naïef, dat is wel gebleken.
Nogmaals, het is opgenomen als alternatief voor een militaire missie.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:24 schreef Sloggi het volgende:
Overigens wel frappant dat deze politiemissie gewoon in het GroenLinks-verkiezingsprogramma is opgenomen. De GL-kiezer wist dus waar 'ie voor stemde.
Ja, dat denk ik al weken. Alles links van D66 doet weer lekker naïef over de dagelijkse realiteit in dat land...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hoe kun je het civieler krijgen in Afghanistan? Maar goed, Jolande Sap is heerlijk naïef, dat is wel gebleken.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:16 schreef Bouke-p het volgende:
Ik had net bezoek van een paar nl agenten die hun post kwamen halen. FF staan praten en één van hun is docent op de politieacademie, als we beide weer in NL zijn moet ik op gesprek komenHij heeft me een baan aangeboden
Leukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:16 schreef Bouke-p het volgende:
Ik had net bezoek van een paar nl agenten die hun post kwamen halen. FF staan praten en één van hun is docent op de politieacademie, als we beide weer in NL zijn moet ik op gesprek komenHij heeft me een baan aangeboden
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:41 schreef Bouke-p het volgende:
Nee, schoonmaker! Maar het is wel een topfunctie, t kantoor van de hoofdcommissaris poetsen!
Welk korps?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:03 schreef Maitje het volgende:
Ow ow ik moet het gewoon vertellen
Gisteren sollicitatie bij de poltie gehad.. Door naar de volgende ronde![]()
Vanochtend al gebeld om een afspraak te maken voor de keuringdag deel A, die zal volgen in februari. Daarbij is mij aangeboden om ook te kunnen oefenen voor de sporttest, die ik naar mijn mislukte fysieke keuring bij def met beide handen heb aangegrepen....
![]()
Oew.. oew.. oew...
* Maitje is zooooooo blij
Ook onder 't bureau?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:41 schreef Bouke-p het volgende:
Nee, schoonmaker! Maar het is wel een topfunctie, t kantoor van de hoofdcommissaris poetsen!
Dankje..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:54 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Welk korps?
En heb ik nou kans dat ik over een paar jaar wanneer ik stomdronken door Amersfoort wandel ik met jou te maken krijg?
(gefeliciteerd overigens.)
quote:Terrorist gedood door sms provider
De Russische veiligheidsdiensten denkt dat er een zelfmoordaanslag rond de jaarwisseling op het Rode Plein is voorkomen, doordat de terroriste een sms’je kreeg van haar telefoonprovider. Hierdoor ging ze eerder dan gepland knallend het nieuwe jaar in.
Volgens The Daily Telegraph had de zelfmoordterroriste een mobiele telefoon als ontsteking aan haar bomgordel vastgemaakt. Ze kreeg echter een sms’je van haar telefoonprovider, waarin het bedrijf haar een gelukkig Nieuwjaar wenste. Hierdoor ging de bom af en kwam alleen de terroriste om het leven.
Volgens de Russen behoorde de terroriste tot dezelfde organisatie die ook achter de zelfmoordaanslag op het vliegveld bij Moskou zat een paar dagen geleden.
lekker vooroordeel. Heb dr een jaar opschool gezeten en nog minder vechtpartijen gezien dan op mijn 'all white' middelbareschoolquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:02 schreef Vronsky het volgende:
Ja daar ben ik het wel mee eens.. lijkt me gewoon niet prettig om in je eigen omgeving te moeten werken.
En ach, zolang je maar niet in de Bijlmer terecht komt is alles goed!
Bijlmer is ook prima... Amsterdam Amstelland is onderverdeeld in 5 districten, dus als het even tegen zit kan ik ook in aalsmeer of uithoorn geplaatst worden..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:02 schreef Vronsky het volgende:
Ja daar ben ik het wel mee eens.. lijkt me gewoon niet prettig om in je eigen omgeving te moeten werken.
En ach, zolang je maar niet in de Bijlmer terecht komt is alles goed!
Keuring voor de politie is wel erg kritisch, keuringsdeel A is psychologisch volgens mij?
Wel even een tip voor je sportest: Zorg ervoor dat alles stil ligt, als de kar nog aan het bewegen is of een van de ballen moet je gewoon terug, kost alleen maar tijd!
Kom ik aan met mijn pepperspray..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:03 schreef Thaboel het volgende:
Oh god nu durf ik niet meer te stappen hier... Knuppel van maitje in je nek en als je tof doen komt cobra ook ff helpen
Dankjequote:Gefeliciteerd!
Ja, en net zoals Aalsmeer daar zul je andere problemen tegen komen dan gewoon in Amsterdam zelf of Diemen..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:08 schreef Thaboel het volgende:
@maitje uithoorn is totale rust. Alleen 4 enorme flats vol gestauwt met noord afrikaanse mensen
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:03 schreef Thaboel het volgende:
Oh god nu durf ik niet meer te stappen hier... Knuppel van maitje in je nek en als je tof doen komt cobra ook ff helpen
Oke.. ben benieuwdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:22 schreef Thaboel het volgende:
Opleiding is echt heel tof! Neef van me is er sportinstructeur.
Aalsmeer heb je met veul polen te maken aka drank overlast
Nee.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:26 schreef Thaboel het volgende:
iemand die eventjes een ommeletje voor me wilt maken?
Die optie is er al 2 jaar of zoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:47 schreef Thaboel het volgende:
en warm houden tot de meet?
Scroll to the bottom of your Facebook page where it says in little blue letters, "English (US)." or "Portuguese", or whatever you selected. Click on it. When the language box pops up, click on the arrow next to "English (US) and select "English (Pirate)." When you've stopped laughing, paste this as your Status...
Ja oké, maar ik zie het de laatste week echt steeds vaker langskomen als status van mijn FB vriendjes.... alsof het NU pas ontdekt is ofzo!quote:
Ik ga zo een eitje met spek maken, zonder spek!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:13 schreef Thaboel het volgende:
Zelf maar een etje met spek gemaakt zonder ei
Ja duurde ook een tijdje voor men in NLD FB ondekt had, dus zal alles wel een vertraging hebben.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja oké, maar ik zie het de laatste week echt steeds vaker langskomen als status van mijn FB vriendjes.... alsof het NU pas ontdekt is ofzo!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:18 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja duurde ook een tijdje voor men in NLD FB ondekt had, dus zal alles wel een vertraging hebben.
Werk/ontspan zequote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:28 schreef Thaboel het volgende:
Ik ga maar weer aan het werk! net een collega gesproken en vanaf 5/6 uur weer lekker gumminekken. Morgen ook 3-9 en zondag 10-19
Pizza!!!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:30 schreef Thaboel het volgende:
idd meld me wel weer op het net tegen die tijdoke kiezen jullie maar ik lees het straks wel: Broodje Döner, patatje of pizza?
Döner of patatquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:30 schreef Thaboel het volgende:
idd meld me wel weer op het net tegen die tijdoke kiezen jullie maar ik lees het straks wel: Broodje Döner, patatje of pizza?
Is idd een mooi nummer...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:19 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Vind het een mooi lied voor mijn begravenis
Nee heb mijn LWAT aangepast en er in vastgehouden welke songs ik op mijn begravenis wil hebben.quote:
Heb het gekozen omdat dat het buiten dat het een mooi nummer is goed pas. Krijg namelijk vaak te horen "You just sound Forrest Gump".quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:22 schreef Maitje het volgende:
[..]
Is idd een mooi nummer...
![]()
Ikke deze:
Klinkt ook goed!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:25 schreef Rave_NL het volgende:
Ik heb Hallelujah vast laten leggen, maar dan wel de eckte eckte John Cale versie ipv die popstartsjaggel die het weer gecovered heeft (niet dat Cale de originele is maar de combinatie mannenstem + viool werkt gewoon goed)
Praat je zoals hem of klink je als hem?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:28 schreef Sine_Pari het volgende:
Heb het gekozen omdat dat het buiten dat het een mooi nummer is goed pas. Krijg namelijk vaak te horen "You just sound Forrest Gump".
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:25 schreef Rave_NL het volgende:
Ik heb Hallelujah vast laten leggen, maar dan wel de eckte eckte John Cale versie ipv die popstartsjaggel die het weer gecovered heeft (niet dat Cale de originele is maar de combinatie mannenstem + viool werkt gewoon goed)
Ik praat niet zo slom, maar van accent en stem hoor ik me (volgens de meeste) aan als Forrest.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:34 schreef Maitje het volgende:
[..]
Praat je zoals hem of klink je als hem?![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:41 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik praat niet zo slom, maar van accent en stem hoor ik me (volgens de meeste) aan als Forrest.
Een echt "Southern Accent"quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:41 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik praat niet zo slom, maar van accent en stem hoor ik me (volgens de meeste) aan als Forrest.
Nu pas? Heb de mijne een paar uur geleden al opquote:
ben nog herstellendequote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nu pas? Heb de mijne een paar uur geleden al op
quote:
Dat zou voor mij best handig zijnquote:
Foto is stuk!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:18 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja zie net je photo, ziet er niet uit
[ afbeelding ]
Heeft niks met censuur te doen maar met een overdreven auteursrecht.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:37 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
censuur op de vrije media. Begint hier al op NK te lijken
wat?quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:36 schreef Sine_Pari het volgende:
Is een reclame filmpje voor het toen nieuwe drankje van de NASA
7Up with Teachers
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nope, denk dat ik wat simpels ga maken, chicken tonight ofzo..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:10 schreef Thaboel het volgende:
Bapoa+noodlesoepje+ 2pakken fristi en een mokka taartje
Met rijst en groenten...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:29 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nope, denk dat ik wat simpels ga maken, chicken tonight ofzo..
Mooi. Ouderwets in je onderbroek met een pot bier Top Gear kijken dus.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:33 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo, weer thuis
Rijk voor me alleen, want Lotusss is naar een verjaardag
Wild mastruberend met je blote pik door de hut het huis heen rennen!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:33 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo, weer thuis
Rijk voor me alleen, want Lotusss is naar een verjaardag
Yep, straks iddquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi. Ouderwets in je onderbroek met een pot bier Top Gear kijken dus.
hehehehe, dat nog net niet neequote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:41 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Wild mastruberend met je blote pik door de hut het huis heen rennen!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:41 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Wild mastruberend met je blote pik door de hut het huis de zaal heen rennen!
Dankjewelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:42 schreef Sunglasses het volgende:
Maitje! Gefeliciteerd met de eerst genomen hobbel! You go girl!
Ok, maar jij rent soms dus wel in je blote tokus door de zaal?quote:
Kan ik hier ergens kaartjes voor kopen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ok, maar jij rent soms dus wel in je blote tokus door de zaal?
Dat kan ik niet ontkennen nee.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ok, maar jij rent soms dus wel in je blote tokus door de zaal?
Het is een hobby die ik graag wil delen hoor.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:55 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Kan ik hier ergens kaartjes voor kopen?
Deed ik vroegah ook. Niks om je te schamen. Iedereen is naakt gebeorenquote:
Schaam je je inmiddels wel dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Deed ik vroegah ook. Niks om je te schamen. Iedereen is naakt gebeoren
Dacht dat je zo een bikkel was?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:02 schreef ErwinRommel het volgende:
Is alleen te koud om in de blote tokus rond te lopen. Ik wacht wel tot het weer wermer word.
Nu doe je net of je elk jaar de naturistencamping bezoekt...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Deed ik vroegah ook. Niks om je te schamen. Iedereen is naakt gebeoren
Ik geef toe dat ik een echte kou-kleum benquote:
Lekker toch naakt rondlopen in heerlijk weer?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:07 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nu doe je net of je elk jaar de naturistencamping bezoekt...
Nee, danku..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lekker toch naakt rondlopen in heerlijk weer?
quote:
Als ik m'n handschoenen uitdoe begin je al te soppen..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:21 schreef Maitje het volgende:
[..]
![]()
Niet iedereen hoeft mijn Goddelijke lijf te zien...
En ik hoef niet van alle mensen alles te zien
Als je dat maar blijft denken ben ik blij voor jequote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:24 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als ik m'n handschoenen uitdoe begin je al te soppen..
Zie post erbovenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou ja zeg![]()
Ben jij zo preuts dan?
Jawel!!! Top Gear!!!!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:26 schreef Maitje het volgende:
Er komt trouwens geen aars op tv vanaaf...
Last van schijterij, maar dat gaat jou niets aan!quote:
Ja, vandaag waren mn buddy en ik een nbcd ronde uit het welkomst boek aan het lopen en bij elke deur kreeg hij een schok,quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:25 schreef Erasmo het volgende:
@ andere KM Kmar mensen, hebben jullie ook last van statische schokken als je dat colletje met lange mouwen aan hebt?
Nu @ Ned3.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:26 schreef Maitje het volgende:
Er komt trouwens geen aars op tv vanaaf...
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:28 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Last van schijterij, maar dat gaat jou niets aan!
Komt door het weer.. heb je mijn haar wel is gezienquote:Ja, vandaag waren mn buddy en ik een nbcd ronde uit het welkomst boek aan het lopen en bij elke deur kreeg hij een schok,ik had er, op één keer na, geen last van.
![]()
Maar ik denk dat het door het koude en droge weer komt..
Ik word er gek van, iedere keer als ik uit mijn auto stap krijg ik een schokquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:28 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Last van schijterij, maar dat gaat jou niets aan!
[..]
Ja, vandaag waren mn buddy en ik een nbcd ronde uit het welkomst boek aan het lopen en bij elke deur kreeg hij een schok,ik had er, op één keer na, geen last van.
![]()
Maar ik denk dat het door het koude en droge weer komt..
Moet je voordat je je auto uit stapt even je schoenzool aanraken..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik word er gek van, iedere keer als ik uit mijn auto stap krijg ik een schok
Zal best. Maar wat is shizzel?quote:
Zou het?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:30 schreef Maitje het volgende:
[..]
Moet je voordat je je auto uit stapt even je schoenzool aanraken..dat werkt echt!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:33 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Dat is toch een kreet van Snoop Doggie Dogggggg?
quote:
Nouja.. ik heb het zelf altijd op de werkvloer.. en soms dan voel ik het aan mijn haar dat is weer statisch geladen ben, raak ik mijn schoen aan de onderkant aan en pak dan iets waarvan ik een schok zou moeten krijgen, vervolgens krijg ik hem niet...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:32 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Zou het?Onze werkschoenen hebben wel een speciale oliebestendige en statischvrije zool.
Zeggen ze.
Dit gaat jou helpen als jij straks boefjes gaat vangen in Amsterdam. Ik voel het. aan mn rubberen zoolquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:34 schreef Maitje het volgende:
[..]
... shizzel... voorheen gebruikt voor muziek bekend door shizzle ma nizzle
Maar... shizzel betekend gewoon "dingen"....![]()
Daarbij ben ik gewoon hip dat ik het woord gebruikt![]()
![]()
Want?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:37 schreef m.k het volgende:
kat aaien en hem dan aan je hand laten ruiken =
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:38 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Dit gaat jou helpen als jij straks boefjes gaat vangen in Amsterdam. Ik voel het. aan mn rubberen zool
katten zijn zo statisch als een mallequote:
Dan is er tenminste nog 1 van ons 2 hip.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:34 schreef Maitje het volgende:
[..]
... shizzel... voorheen gebruikt voor muziek bekend door shizzle ma nizzle
Maar... shizzel betekend gewoon "dingen"....![]()
Daarbij ben ik gewoon hip dat ik het woord gebruikt![]()
![]()
of ik moet wat langer aaien, of de kat is stuk..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:39 schreef m.k het volgende:
[..]
katten zijn zo statisch als een malle
je kat is stukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:40 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
of ik moet wat langer aaien, of de kat is stuk..
Idem.quote:
Kunnen we in elk geval de handen schudden, ouwe lul!!!quote:
Hmm, kutbeest...quote:
Ik maak jou ook wel hip hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan is er tenminste nog 1 van ons 2 hip.
Nog gefeliquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Echt, ik hoop dat ik langer dan die drie weken die geplanned staan kan gaan werken voor TNT. Bevalt me echt uitrstekend.
Morgen wel weer werken, maar maandag vrij
Jij trouwens ook gefeliciteerdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:46 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik maak jou ook wel hip hoor. Kom wel goed schatje
[..]
Nog gefeli.
Ik hoop het ook zeker voor je. Volgende week gewoon vragen of het mogelijk is.
Ik ben volgende week eindelijk een lange week vrij. Plannen: Sporten!
Als je dat via CNN hebt zou ik het maar niet geloven. Die overdrijven momenteel echt enorm in hun bericht geving over Egypte.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:44 schreef jankaas020 het volgende:
Het leger in Egypte zou zich ook tegen de president hebben gekeerd...
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:46 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik maak jou ook wel hip hoor. Kom wel goed schatje
Nee, via het altijd 'fair and balanced' geenstijlquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je dat via CNN hebt zou ik het maar niet geloven. Die overdrijven momenteel echt enorm in hun bericht geving over Egypte.
Politici? Breek me de bek er niet over open. Allemaal tuig!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:49 schreef timmahhhh het volgende:
haha had iemand dan ooit al de ilussie dat groen links anders was als de rest van de haagse bende ik weet zeker dat ze met deze beslissing hun eigen baantjes voor de komende jaren weer hebben veilig gesteld magoed als uncle sam in je nek loopt te hijgen dan moet je wel
Dankje.. hoop het ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij trouwens ook gefeliciteerd
Las net alles terug. Hoop dat alles volgens plan gaat voor jou
Over een paar uur helpen ze de bevolking.. alleen ben benieuwd hoe het dan gaat lope...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:49 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Nee, via het altijd 'fair and balanced' geenstijlMaar toen ik ff verder las kwam het er eigenlijk op neer dat het leger op sommige plekken geen zin heeft om op te treden tegen de eigen bevolking.
Pff, dat soort lui gaan alleen maar voor hun eigen carrière, en vaak komt dat neer op de buitenlandse politiek en voornamelijk vriendjes daarmee blijven.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:49 schreef timmahhhh het volgende:
haha had iemand dan ooit al de ilussie dat groen links anders was als de rest van de haagse bende ik weet zeker dat ze met deze beslissing hun eigen baantjes voor de komende jaren weer hebben veilig gesteld magoed als uncle sam in je nek loopt te hijgen dan moet je wel
Ik denk dat geen één van de hogere legerleiding dat doet. Maar als je als soldaat het eens bent met de bevolking en je weet dat je familie mee doet in die demonstratie, zou je ze dan aanvallen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:51 schreef Maitje het volgende:
Over een paar uur helpen ze de bevolking.. alleen ben benieuwd hoe het dan gaat lope...
Trouwens, welke opperman binnen het leger bepaald wanneer het leger zich tegen de regering keert?
Kan iemand bevestigen dat Bouterse op dit moment wel in Suriname is!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:51 schreef Maitje het volgende:
Over een paar uur helpen ze de bevolking.. alleen ben benieuwd hoe het dan gaat lope...
Trouwens, welke opperman binnen het leger bepaald wanneer het leger zich tegen de regering keert?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:54 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Pff, dat soort lui gaan alleen maar voor hun eigen carrière, en vaak komt dat neer op de buitenlandse politiek en voornamelijk vriendjes daarmee blijven.
erg eigenlijk he het heeft niet veel romantiek en ik weet om eerlijk te zijn ook niet echt of het goed zou zijn geweest in het algemeen belang om tegen te stemmen maar wees dan eerlijk naar de bevolking toe denk ik dan we willen niet maar we moeten wel of iets in die trant gaat allemaal weer zo nasty
[..]
Ik denk dat geen één van de hogere legerleiding dat doet. Maar als je als soldaat het eens bent met de bevolking en je weet dat je familie mee doet in die demonstratie, zou je ze dan aanvallen?
Volgens mij zeggen die lui allemaal 'ja' op het commando, maar doen ze momenteel 'nee'.
Je vecht voor je land en voor de burgers, als die zich tegen je baas gaan verzetten dan zul je ook wel snappen dat er iets niet klopt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:54 schreef jankaas020 het volgende:
Ik denk dat geen één van de hogere legerleiding dat doet. Maar als je als soldaat het eens bent met de bevolking en je weet dat je familie mee doet in die demonstratie, zou je ze dan aanvallen?
Volgens mij zeggen die lui allemaal 'ja' op het commando, maar doen ze momenteel 'nee'.
GL voert hun eigen motie en partijprogramma uit. Er valt ze eigenlijk weinig te verwijten. Dat de achterban er niet achterstaat dan zijn ze mooi stom, dan hadden ze het programma beter moeten lezen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:49 schreef timmahhhh het volgende:
Die zit vast ergens op de Bahama's onder het genot van een biertje een kaartje te leggen met Ronnie.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kan iemand bevestigen dat Bouterse op dit moment wel in Suriname is!
Correct. Maar ik denk dat het Sap haar kop gaat kosten. Want de achterban gaat natuurlijk niet hun fouten toegeven.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
GL voert hun eigen motie en partijprogramma uit. Er valt ze eigenlijk weinig te verwijten. Dat de achterban er niet achterstaat dan zijn ze mooi stom, dan hadden ze het programma beter moeten lezen.
Dat Sap het veld moet ruimen zie ik ook wel gebeuren ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Correct. Maar ik denk dat het Sap haar kop gaat kosten. Want de achterban gaat natuurlijk niet hun fouten toegeven.
juist dus daar gaan ze weer denk ik dan er zal ook geen enkele partij in nederland zijn die even met rechte rug achter de beslissing van hun voorzitter gaat staan he hoe cruciaal is eenheid juist met dit soort belangerijke beslissingen snappen ze dat dan niet in den haag ofzo begin er dan niet aan denk ik danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Correct. Maar ik denk dat het Sap haar kop gaat kosten. Want de achterban gaat natuurlijk niet hun fouten toegeven.
Ik wou al zeggenquote:
Is dat Derrick?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:27 schreef Erasmo het volgende:
Ah onze Duitse vrienden gaan weer bezig @ ned 3
wa doen die moffen dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:27 schreef Erasmo het volgende:
Ah onze Duitse vrienden gaan weer bezig @ ned 3
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja!
Liefst van leder, en zwart!
Het is dat je familie je verplicht te kijken.quote:
<quote:
Nou.. toe maar!!quote:Update 21.12 uur
Egypt Air en andere maatschappijen hebben aangekondigd voorlopig niet op Caïro te vliegen. AP meldt dat het leger de staatstelevisie onder controle heeft en mogelijk snel aan zal kondigen het land te hebben overgenomen. Demonstranten hebben een cordon gevormd rond het Nationaal Museum zodat het niet geplunderd kan worden, zoals bij het gebouw van de NDP wel het geval is. Mogelijk zou Mubarak naar Londen zijn gevlogen, zo meldt een Arabisch nieuwsstation.
Nee hoor, zit gewoon op mijn kamertjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is dat je familie je verplicht te kijken.
Nou, heb nu 3 goeie gehoord... Maar goed.. je moet wat als er niets op tv isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:37 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
<
Het niveau is echt euhm.. tja.. bedroevend?
Ze hebben iig wel weer een hele kast opengetrokken..
Potloodventerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die hebben we toch verstrekt gekregen (regenjas DT)
[ afbeelding ]
Ik heb verdomd weinig verstrekt gekregen van mn DT... En er wordt geen maatwerk meer gemaakt, dus wat ik heb is te kortquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:39 schreef Maitje het volgende:
power to the people
[..]
Nou.. toe maar!!
[..]
Nee hoor, zit gewoon op mijn kamertje
[..]
Nou, heb nu 3 goeie gehoord... Maar goed.. je moet wat als er niets op tv is
[..]
Potloodventer
Daar had Borsboom anders wel een oplossing voor... Hij was te lang voor zijn auto:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:40 schreef solidworks het volgende:
[..]
Ik heb verdomd weinig verstrekt gekregen van mn DT... En er wordt geen maatwerk meer gemaakt, dus wat ik heb is te kort
De Gelderlanderquote:Dure Mercedes voor lange vice-admiraal
DEN HELDER - De lichaamslengte van haar hoogste baas, vice-admiraal Mathieu Borsboom, heeft de Koninklijke Marine flink op kosten gejaagd. Er is speciaal voor hem een peperdure Mercedes-dienstwagen aangeschaft.
De consumentenprijs voor de Mercedes R350 CDI (zonder allerlei extra opties) is een kleine negentigduizend euro. Commandant der zeestrijdkracht Borsboom kreeg de wagen niet omdat hij hecht aan status en luxe, meldt woordvoerster Karen Geleijns van Defensie. De vice-admiraal is doodgewoon te lang voor de reguliere dienstwagens van de marine.
Omdat de Commandant Zeestrijdkrachten voor zijn werk het hele land door moet heeft hij recht op een dienstwagen met chauffeur. Normaal gesproken gebruikt Defensie daarvoor de Audi A6, die een kale consumentenprijs heeft van rond de 65.000 euro.
Maar in die Audi zat Borsboom door zijn lengte min of meer opgevouwen op de achterbank, aldus Geleijnse. ,,Dat is natuurlijk niet bevorderlijk voor de gezondheid. Om arbotechnische redenen is toen gezocht naar een alternatief. Dat is de Mercedes geworden.
De R350 is hoger en langer dan een normale Mercedes, meldt woordvoerder Maurice Bakker van de Noord-Hollandse Mercedesdealer Gomes desgevraagd.
En dan nog xfactor kijken ook!?quote:
Dat het plebs urenlang opgevouwen achter in Laro's, MB's en weet ik veel wat voor dienstvervoer zit is natuurlijk wel arbotechnische verantwoord.quote:
Mooi verhaal... Maar goed, als cadet krijg je verdomd weinig voor elkaar. Ben overgeleverd aan de t kleedpunt op de TvZ kazerne. Gelukkig zitten daar mensen die wel willen helpen, anders had ik nog helemaal niks gehad.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daar had Borsboom anders wel een oplossing voor... Hij was te lang voor zijn auto:
[..]
De Gelderlander
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan nog xfactor kijken ook!?
Ik weet wel wat leukere dingen die je kunt doen op jouw kamer.
er zijn ook leraren die een rolstoel van 20k krijgen voor hun tere rugquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daar had Borsboom anders wel een oplossing voor... Hij was te lang voor zijn auto:
[..]
De Gelderlander
quote:
Helemaal rechts. Met die grote toeter!quote:
Die met die flap op de rug...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:53 schreef Erasmo het volgende:
Ja dag ik zie mezelf al in zo'n kapel zitten
Het is een van de paxen met zo'n wit hoofddeksel.
Dan sta je bijna vooraan in de rechter groep. Met dat lange blonde haar.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:53 schreef Erasmo het volgende:
Ja dag ik zie mezelf al in zo'n kapel zitten
Het is een van de paxen met zo'n wit hoofddeksel.
Dude dat is een vrouwenhoedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan sta je bijna vooraan in de rechter groep. Met dat lange blonde haar.
Correct.quote:
Muggen?quote:
Ik heb mij pak gewoon niet meequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:57 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Durf er dan een beetje mannelijk bij te staan he...
Vlootbaal..
Ja die had ik ook. Plus die grijze, voor in de winter.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom kom. We horen Donald Duck toch ook niet klagen.quote:
Ik heb hem in het zwart.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja die had ik ook. Plus die grijze, voor in de winter.
Wat is dat ding?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heeft dat ding ook nog een functie en een officiele benaming?
Het matrozen-uniform is veruit het meest bekende. Wereldwijd dragen matrozen van nagenoeg alle zeevarende landen een dergelijk uniform. Ik heb het dan natuurlijk over het tenue met muts en kraag (baadje), tenue 6 dus.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heeft dat ding ook nog een functie en een officiele benaming?
Knoop weet ik, ik heb trouwens nog een rijksdaalder in die van mij genaaidquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:39 schreef Clan het volgende:
[..]
Het matrozen-uniform is veruit het meest bekende. Wereldwijd dragen matrozen van nagenoeg alle zeevarende landen een dergelijk uniform. Ik heb het dan natuurlijk over het tenue met muts en kraag (baadje), tenue 6 dus.
Op de kraag van het uniform zie je 3 strepen, deze schijnen hun oorsprong gevonden te hebben in de 3 zeeslagen van Michiel de Ruyter (vreemd dat de Britten ook die 3 strepen hebben). De knoop is een rouwknoop, die is ingevoerd toen De Ruyter sneuvelde.
http://www.marineschepen.nl/uniformen.html
Thanks.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:39 schreef Clan het volgende:
[..]
Het matrozen-uniform is veruit het meest bekende. Wereldwijd dragen matrozen van nagenoeg alle zeevarende landen een dergelijk uniform. Ik heb het dan natuurlijk over het tenue met muts en kraag (baadje), tenue 6 dus.
Op de kraag van het uniform zie je 3 strepen, deze schijnen hun oorsprong gevonden te hebben in de 3 zeeslagen van Michiel de Ruyter (vreemd dat de Britten ook die 3 strepen hebben). De knoop is een rouwknoop, die is ingevoerd toen De Ruyter sneuvelde.
http://www.marineschepen.nl/uniformen.html
Niet de provinciën?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:43 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Knoop weet ik, ik heb trouwens nog een rijksdaalder in die van mij genaaid
Nu ik het zo lees meen ik ook ooit een keer gehoord te hebben dat als je van binnen naar buiten telt je op 7 komt en dat dat voor de 7 zeeën staat.
Kun je meteen twee topics sluiten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:10 schreef Lotusss het volgende:
Naar huis en slapen! Duurt alleen nog anderhalf uur...
Tot dadelijk schat. Alles is gedaan. Ik blijf wakker tot je er bent.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:10 schreef Lotusss het volgende:
Naar huis en slapen! Duurt alleen nog anderhalf uur...
Jaloers?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zijn nu al een stuk beter dan die 'pareltjes' van jou..
Je hebt geen topics over de KM geopend.quote:
Klopt ja, Dat is misschien eigenlijk wel interessant. Generaal Cammaert is misschien wel bekend, die man heeft veel missies gedaan, ik ben hem nog tegengekomen in de buurt van Sarajevo, daar lagen de Mariniers vlakbij het vreemdenlegioen een berg in de gaten te houden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt geen topics over de KM geopend.
Mt Igman, 1995.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:23 schreef Clan het volgende:
[..]
Klopt ja, Dat is misschien eigenlijk wel interessant. Generaal Cammaert is misschien wel bekend, die man heeft veel missies gedaan, ik ben hem nog tegengekomen in de buurt van Sarajevo, daar lagen de Mariniers vlakbij het vreemdenlegioen een berg in de gaten te houden.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Patrick_Cammaert
Hij werd een paar jaar geleden berispt omdat hij die Erik O in bescherming nam, belachelijke maatregel.
Eentje gesloten, ander kijk ik nog even aan.quote:
Cammaert is een toffe vent.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:24 schreef Clan het volgende:
[..]
Juist ja
http://www.trouw.nl/krant(...)_OP_MOUNT_IGMAN.html
Iedereen is/was vol lof over die man, voor dat ik hem ooit ontmoette was zijn reputatie al bekend bij ons, die heeft ons goed bijgestaan als wij Sarajevo inreden.quote:
Hij werkt nu toch nog voor de VN?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:37 schreef Clan het volgende:
[..]
Iedereen is/was vol lof over die man, voor dat ik hem ooit ontmoette was zijn reputatie al bekend bij ons, die heeft ons goed bijgestaan als wij Sarajevo inreden.
Volgens Wikipedia werkt hij weer voor de VN, maar volgens mij niet meer in zijn functie als Marinier, volgens mij is hij met FLO, al weet ik niet hoe dat bij de Mariniers is geregeld met FLO.quote:
Weltrusten lieve Maitje.quote:
Okquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:06 schreef Rave_NL het volgende:
Zouden de heren DEF de volgende SC aan mij willen gunnen? Ik voel inspiratie opborrelen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |