quote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:27 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
hallo defensie bedankt voor het verdedigen van mijn vrijheid
ach ik heb een paar goede jaren gehad dus bedanktquote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:28 schreef gerco94 het volgende:
[..]
![]()
Het valt helaas niet meer te garanderen, dit in verband met bezuinigingen.
Mogguh.quote:
Yep, nu NL weer naar Afghanistan gaat is het tijd om de geupdate Afrika scenario's weer in de kast te zetten.quote:
Daar voor waren wij ons al het voorbereiden. Maar afgelopen nacht heeft het parlement besloten toch nog een missie in Afghanistan te gaan uitvoeren.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:50 schreef Sine_Pari het volgende:
Oh daar zal schat ik maar binnen niet al te lange tijd ook ingegrepen (moeten) worden.
Was toch al besloten dat ze een politie actie daar zouden doorvoeren?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar voor waren wij ons al het voorbereiden. Maar afgelopen nacht heeft het parlement besloten toch nog een missie in Afghanistan te gaan uitvoeren.
Grootschalig optreden in Afrika is dus weer even van de baan.
Het kabinet had het al besloten. Maar afgelopen nacht is ook een meerderheid van het parlement accoord gegaan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:54 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Was toch al besloten dat ze een politie actie daar zouden doorvoeren?
K, dat gaat in NLD dus zoals hier met de Senate en het House of Representatives.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het kabinet had het al besloten. Maar afgelopen nacht is ook een meerderheid van het parlement accoord gegaan.
De Tweede Kamer steunt de missie dus.
Nee. Ik denk dat je dat beter kunt vergelijken met de Eerste en Tweede Kamer.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:01 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
K, dat gaat in NLD dus zoals hier met de Senate en het House of Representatives.
K, moet tot mijn schande toegeven dat ik niet echt op de hoogte ben van het politieke system in NLD.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee. Ik denk dat je dat beter kunt vergelijken met de Eerste en Tweede Kamer.
In dit geval had het kabinet (de ministers) besloten tot de missie en heeft het parlement(volksvertegenwoordigers/ tweede kamer leden) nu voor gestemd.
Da's totaal geen schande. Ik denk dat 80% van de inwoners van NL geen flauw idee heeft hoe het werkt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:11 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
K, moet tot mijn schande toegeven dat ik niet echt op de hoogte ben van het politieke system in NLD.
Weltrusten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:14 schreef Sine_Pari het volgende:
Maar ik ga eens naar me nest, om 06:00 moet ik er namelijk weer naast staan.
Goedemorgen lieve Maitje.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:01 schreef Maitje het volgende:
Goedemorgen
Wat ik alleen ff niet begrijp is wie er nu naar toe gaat? KMar of gewoon politie?
Goeiemorgen Ravequote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:03 schreef Rave_NL het volgende:
Hoezo is dat schandalig? Onze grote linkse vrienden hebben eindelijk weer eens een eigen motie erdoorheen weten te krijgen?
Goeiemorgen trouwens..
Weekend!
Oke..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goedemorgen lieve Maitje.
Beiden gaan.
Ze hebben hun poot nu juist stijfgehouden door hun eigen ingediende motie te blijven steunen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:51 schreef Vortix het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet wordt de missie niet betaald vanuit de begroting van Defensie? Voor de rest, tja. Had liever gezien dat Groenlinks zijn poot stijf had gehouden.
Exact. In dit geval hadden het CDA en de VVD hun poot stijf moeten houden vwb inzet militairen etc. om de missie niet door te laten gaan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:56 schreef Rave_NL het volgende:
Ze hebben hun poot nu juist stijfgehouden door hun eigen ingediende motie te blijven steunen.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:03 schreef Maitje het volgende:
Ow ow ik moet het gewoon vertellen
Gisteren sollicitatie bij de poltie gehad.. Door naar de volgende ronde![]()
Vanochtend al gebeld om een afspraak te maken voor de keuringdag deel A, die zal volgen in februari. Daarbij is mij aangeboden om ook te kunnen oefenen voor de sporttest, die ik naar mijn mislukte fysieke keuring bij def met beide handen heb aangegrepen....
![]()
Oew.. oew.. oew...
* Maitje is zooooooo blij
Ik denk dat GL een nog veel civieler missie voor ogen had dan nu wordt opgestart.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:24 schreef Sloggi het volgende:
Overigens wel frappant dat deze politiemissie gewoon in het GroenLinks-verkiezingsprogramma is opgenomen. De GL-kiezer wist dus waar 'ie voor stemde.
Hoe kun je het civieler krijgen in Afghanistan? Maar goed, Jolande Sap is heerlijk naïef, dat is wel gebleken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:28 schreef Vortix het volgende:
[..]
Ik denk dat GL een nog veel civieler missie voor ogen had dan nu wordt opgestart.
Ach, morgen stapt ze toch op. Dat GL congres overleeft ze nooit.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hoe kun je het civieler krijgen in Afghanistan? Maar goed, Jolande Sap is heerlijk naïef, dat is wel gebleken.
Nogmaals, het is opgenomen als alternatief voor een militaire missie.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:24 schreef Sloggi het volgende:
Overigens wel frappant dat deze politiemissie gewoon in het GroenLinks-verkiezingsprogramma is opgenomen. De GL-kiezer wist dus waar 'ie voor stemde.
Ja, dat denk ik al weken. Alles links van D66 doet weer lekker naïef over de dagelijkse realiteit in dat land...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hoe kun je het civieler krijgen in Afghanistan? Maar goed, Jolande Sap is heerlijk naïef, dat is wel gebleken.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:16 schreef Bouke-p het volgende:
Ik had net bezoek van een paar nl agenten die hun post kwamen halen. FF staan praten en één van hun is docent op de politieacademie, als we beide weer in NL zijn moet ik op gesprek komenHij heeft me een baan aangeboden
Leukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:16 schreef Bouke-p het volgende:
Ik had net bezoek van een paar nl agenten die hun post kwamen halen. FF staan praten en één van hun is docent op de politieacademie, als we beide weer in NL zijn moet ik op gesprek komenHij heeft me een baan aangeboden
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:41 schreef Bouke-p het volgende:
Nee, schoonmaker! Maar het is wel een topfunctie, t kantoor van de hoofdcommissaris poetsen!
Welk korps?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:03 schreef Maitje het volgende:
Ow ow ik moet het gewoon vertellen
Gisteren sollicitatie bij de poltie gehad.. Door naar de volgende ronde![]()
Vanochtend al gebeld om een afspraak te maken voor de keuringdag deel A, die zal volgen in februari. Daarbij is mij aangeboden om ook te kunnen oefenen voor de sporttest, die ik naar mijn mislukte fysieke keuring bij def met beide handen heb aangegrepen....
![]()
Oew.. oew.. oew...
* Maitje is zooooooo blij
Ook onder 't bureau?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:41 schreef Bouke-p het volgende:
Nee, schoonmaker! Maar het is wel een topfunctie, t kantoor van de hoofdcommissaris poetsen!
Dankje..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:54 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Welk korps?
En heb ik nou kans dat ik over een paar jaar wanneer ik stomdronken door Amersfoort wandel ik met jou te maken krijg?
(gefeliciteerd overigens.)
quote:Terrorist gedood door sms provider
De Russische veiligheidsdiensten denkt dat er een zelfmoordaanslag rond de jaarwisseling op het Rode Plein is voorkomen, doordat de terroriste een sms’je kreeg van haar telefoonprovider. Hierdoor ging ze eerder dan gepland knallend het nieuwe jaar in.
Volgens The Daily Telegraph had de zelfmoordterroriste een mobiele telefoon als ontsteking aan haar bomgordel vastgemaakt. Ze kreeg echter een sms’je van haar telefoonprovider, waarin het bedrijf haar een gelukkig Nieuwjaar wenste. Hierdoor ging de bom af en kwam alleen de terroriste om het leven.
Volgens de Russen behoorde de terroriste tot dezelfde organisatie die ook achter de zelfmoordaanslag op het vliegveld bij Moskou zat een paar dagen geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |