Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik bedoel politiek in het algemeen, niet zo zeer dit specifieke onderwerpquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik niet hoor, je bent voor of tegen en ik ben mordicus tegen
Stem vooral wat je wil..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb nog meer principes dan dit
Ik ook hoor maar ik blijf op het forum liever wat oppervlakkigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik houd van diverse meningen, hoe kwetsend ze mogelijk ook zijnIk vind waarschijnlijk ook wel dingen die mensen mogelijk kwetsen
ik geen van beiden maar als ik moet kiezen tussen die twee wordt het geen pvdaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stem vooral wat je wil..
Maar Ik persoonlijk stem liever PvdA dan PVV
Liebchenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iedereen heeft het recht op een eigen mening
Goedennacht allemaal![]()
Dan verschillen we van meningquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik geen van beiden maar als ik moet kiezen tussen die twee wordt het geen pvda
de taliban is weer sterker dan ooit, hoe lang moeten we het daar volhouden dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:50 schreef Trevland het volgende:
Maar Sym jij ben dus tegen die missie, kan ik goed in komen maar ik ben ook van mening dat we dit land niet zo achter kan laten want wat gebeurt er dan daar
Dat is je goed rechtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook hoor maar ik blijf op het forum liever wat oppervlakkig
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan verschillen we van mening
Aangezien de VS hiermee begonnen is, laat hun het ook lekker afmakenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:50 schreef Trevland het volgende:
Maar Sym jij ben dus tegen die missie, kan ik goed in komen maar ik ben ook van mening dat we dit land niet zo achter kan laten want wat gebeurt er dan daar
Ja godver. Alsof WIJ er een zootje van gemaakt hebben daarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:50 schreef Trevland het volgende:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is je goed rechtIk vind je er niet minder leuk om
Maar als we daar nu weggaan dan worden ze alleen maar sterken en laat je aan andere groepen zijn dat we gewoon bang zijn en dus niet tegen ze op durft te gaan, dus zo niet alleen de taliban maar ook de rest meer macht geeftquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de taliban is weer sterker dan ooit, hoe lang moeten we het daar volhouden dan?
Precies. Daar hoeven wij toch niet als een hondje achteraan te hobbelenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aangezien de VS hiermee begonnen is, laat hun het ook lekker afmaken
goed idee...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aangezien de VS hiermee begonnen is, laat hun het ook lekker afmaken
Ik ben met je eens dat we in 2007 er niet heen hadden moeten gaan maar om nu te zeggen van we hebben niet de ballen om het af te maken, want dat hebben we al gedaan door er weg te gaanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja godver. Alsof WIJ er een zootje van gemaakt hebben daar
Laat eens iemand ANDERS zijn internationale verantwoordelijkheid nemen. Wij hadden in 2007 al meer dan genoeg gedaan, maar nee, moest er toch nog tot 2010 verlengd worden. Och weet je, KERST 2010. Nou ollee. En nu? Nu zijn we WEER het bokje
Tief eens op met die onzin zeg. Stelletje boomknuffelaars. Alsof de hele wereld omvalt als Nederland niet OVERAL maar geld in bodemloze putten blijft strooien
quote:
Maar sinds wanneer zijn wij dat verplicht te doen dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar als we daar nu weggaan dan worden ze alleen maar sterken en laat je aan andere groepen zijn dat we gewoon bang zijn en dus niet tegen ze op durft te gaan, dus zo niet alleen de taliban maar ook de rest meer macht geeft
Ik weet het, zie mijn vorige postquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
goed idee...
trev: weet je hoeveel gezinnen er hier verwoest zijn door Adghanistan? Te veel, veel teveel
als we daar blijven zal het niet anders zijn...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar als we daar nu weggaan dan worden ze alleen maar sterken en laat je aan andere groepen zijn dat we gewoon bang zijn en dus niet tegen ze op durft te gaan, dus zo niet alleen de taliban maar ook de rest meer macht geeft
En ik was al afgeschrevenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, Trev en Symph ook afgeschreven![]()
Politiek ter sprake brengen brengt duidelijkheid![]()
Grapje
MPG daarentegenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Grapje
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Grapje
Aangezien het in het land zit betwijfel ik of mensen van buitenaf wel verandering kunnen brengen in zo'n landquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben met je eens dat we in 2007 er niet heen hadden moeten gaan maar om nu te zeggen van we hebben niet de ballen om het af te maken, want dat hebben we al gedaan door er weg te gaan
Jij houdt je enigszins op de vlakte politiek gezien, maar je hebt je ooit een beetje laten gaanquote:
Nee en zolang Pakistan er naast ligt kunne n we daar eeuwen blijven en verandert er nietsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aangezien het in het land zit betwijfel ik of mensen van buitenaf wel verandering kunnen brengen in zo'n land
Ik weet welkequote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:56 schreef Stuart het volgende:
Ik heb altijd op dezelfde partij gestemd bedenk ik me nu
Ja, kloptquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij houdt je enigszins op de vlakte politiek gezien, maar je hebt je ooit een beetje laten gaan
k hou me wat dat betreft nooit op de vlaktequote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij houdt je enigszins op de vlakte politiek gezien, maar je hebt je ooit een beetje laten gaan
Ik zie het dus andersquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als we daar blijven zal het niet anders zijn...
Sorry?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben met je eens dat we in 2007 er niet heen hadden moeten gaan maar om nu te zeggen van we hebben niet de ballen om het af te maken, want dat hebben we al gedaan door er weg te gaan
Ik ben bang dat hoe dan ook dit probleem altijd blijft bestaan, iets met verkeerde interpretatie van die lui in het geloofquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aangezien het in het land zit betwijfel ik of mensen van buitenaf wel verandering kunnen brengen in zo'n land
en dat magquote:
Ik heb die hoop nooit gehad... Dat soort zaken is niet door een externe revolutie te veranderenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en dat mag
en ooit hoopte ik hetzelfde als jij, maar de Taliban heeft die hoop ingehaald bij mij
En o.a. daarom zie ik niet in waarom wij daar nog effort in moeten steken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hoe dan ook dit probleem altijd blijft bestaan, iets met verkeerde interpretatie van die lui in het geloof
en goed beschouwd heb je daar helemaal gelijk in..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb die hoop nooit gehad... Dat soort zaken is niet door een externe revolutie te veranderen
Voor de gene daar die wel op ons reken, want als je die laat vallen denk ik dat je maar meer in de shit komtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:59 schreef MPG het volgende:
[..]
En o.a. daarom zie ik niet in waarom wij daar nog effort in moeten steken.
Ik denk niet dat wij in de shit komen en ik vraag me af of je het volk hier een plezier mee doet. Het enige wat wij doen is onze westerse denkbeelden opleggen aan een land die daar waarschijnlijk nog niet aan toe is.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor de gene daar die wel op ons reken, want als je die laat vallen denk ik dat je maar meer in de shit komt
Ja, ik heb van die vlagenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
En Fles natuurlijk.. Zegt ook bijzonder zinvolle dingen nu
Dat dusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij in de shit komen en ik vraag me af of je het volk hier een plezier mee doet. Het enige wat wij doen is onze westerse denkbeelden opleggen aan een land die daar waarschijnlijk nog niet aan toe is.
Dat zou heel goed het geval kunnen zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij in de shit komen en ik vraag me af of je het volk hier een plezier mee doet. Het enige wat wij doen is onze westerse denkbeelden opleggen aan een land die daar waarschijnlijk nog niet aan toe is.
ik hield al van jequote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
op zekerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:04 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, dat. En daarbij denk ik dat wij WEL in de shit komen
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Het moest maar eens klaar zijn met dat eeuwige goed/fout beeld vind ik.quote:
Daar ben ik het ook wel mee eens. Oke een dictatuur is dan wel niet maar op sommige plekken is beter dat met een strak regiem dan de vrijheid die wij hebben, gewoon omdat de mensen daar er niet mee om kunnen gaanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het moest maar eens klaar zijn met dat eeuwige goed/fout beeld vind ik.Wat wij goed vinden hoeft niet voor iedereen het juiste te zijn. Dat eeuwige veroordelen...
En ik hou van jou!
Precies. Het is geen koekhappen, vlaggetjes uitdelen en vriendjes maken daar, het is gewoon fucking oorlog. En die lui daar zijn het gewend, en wij zitten straks weer met 30 doden en 3000 getraumatiseerde militairen. En de zorg IS al zo onbetaalbaar hier. En wat levert het op? 50 agenten die WEL kunnen lezen voor hoeveel afghani ze zich laten omkopen. Waarvan misschien 5 die WEL een talibanstrijder kunnen bekeuren omdat ie geen licht op zijn fiets heeft.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Natuurlijk komen wij wel in de shit..
Hoe komen we in de shit als we daar weggaan? Dat zie ik even niet?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, als we weggaan dus nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe komen we in de shit als we daar weggaan? Dat zie ik even niet?
Want dat bedoelde ik met mijn opmerking. Omdat Trev zei dat we in de shit zouden komen als we het volk laten vallenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, als we weggaan dus niet![]()
Maar dat doen we dus niet
Dat heb ik van je begrepenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tnx
Dat liedje is een stukje van mij geworden zo langzamerhand
Ik nog nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iedereen is collectief gaan pitten??
Daar hebben ze niet eens rails, dus dat heeft ook geen zin.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:12 schreef Symphonic het volgende:
Laten ze die missie maar naar haiti sturen om daar de boel op de rails te zetten
amenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar hebben ze niet eens rails, dus dat heeft ook geen zin.
Serieus, hoe kan het dat hier in ons eigen land ouderen in hun handje mogen klappen als ze ééns per week gedoucht worden, terwijl we zinloos miljarden in zo'n wespennest as Afghanistan storten om de Amerikanen maar naar de pijpen te dansen?
Waar, zijn wij, nou helemaal, mee bezig?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar hebben ze niet eens rails, dus dat heeft ook geen zin.
Serieus, hoe kan het dat hier in ons eigen land ouderen in hun handje mogen klappen als ze ééns per week gedoucht worden, terwijl we zinloos miljarden in zo'n wespennest as Afghanistan storten om de Amerikanen maar naar de pijpen te dansen?
Waar, zijn wij, nou helemaal, mee bezig?
Ik moest ZELF mijn was ophangenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moest ZELF mijn was ophangen![]()
Ik had wel verwacht dat er vredestroepen van de VN uit Haīti me zouden komen assisteren, maar nee, DIE kiezen voor hun eigen volk![]()
Mja. En dat zouden meer mensen moeten doen
Ik als langharig werkschuw tuig kom dan wel je was ophangen ja, krijg je toch wat terug van je belastingcentenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat er vredestroepen van de VN uit Haīti me zouden komen assisteren, maar nee, DIE kiezen voor hun eigen volk![]()
Nee maar heb verder niet zoveel te melden zeg maarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
ook alleen maar omdat je moet van buro HALTquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik als langharig werkschuw tuig kom dan wel je was ophangen ja, krijg je toch wat terug van je belastingcenten
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HALT is toch voor jongeren?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ook alleen maar omdat je moet van buro HALT
Nou, klaar danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wel maar heb gezegd wat ik te zeggen had, gewoon hoe ik er over denk
SSSSTT!! Is een compliment lieverd (denk ik)quote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom zeg ik er ook niks meer over
en dat is primaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wel maar heb gezegd wat ik te zeggen had, gewoon hoe ik er over denk
En saai vooralquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en dat is prima
We hoeven het ook niet altijd over alles eens te zijn, dan wordt het helemaal klef
Ik weet ook van mezelf dat als het te lang doorgaat dat het dan meer neer komt op iemand je ideeen op dragen en dat is niet de bedoelingquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en dat is prima
We hoeven het ook niet altijd over alles eens te zijn, dan wordt het helemaal klef
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik als langharig werkschuw tuig kom dan wel je was ophangen ja, krijg je toch wat terug van je belastingcenten
Dat ben jij toch ook?quote:
Huuu jaquote:
zo zie ik dat ook zeker nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet ook van mezelf dat als het te lang doorgaat dat het dan meer neer komt op iemand je ideeen op dragen en dat is niet de bedoeling
Ik weet niet eens waar zo'n kabel voor isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:27 schreef Dr_Flash het volgende:
kut, mijn CAI kabel is naar de klote. Kan je zoiets nog ergens kopen in een winkel?
wat voor kabel?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:27 schreef Dr_Flash het volgende:
kut, mijn CAI kabel is naar de klote. Kan je zoiets nog ergens kopen in een winkel?
Jij hebt er een scriptje voor gemaakt he? Jij nerdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:24 schreef Stuart het volgende:
Ik heb al 99 KSC topics geopend
Toevallig zeg dat ik zoveel lapo's heb![]()
Zwijg dan, bijdehandquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar zo'n kabel voor is
Klopt maar dat is nu helaas een ervaring die ik heb met zulke discussiesquote:
Hahahaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij hebt er een scriptje voor gemaakt he? Jij nerd
Hoelang moet ie zijn? Heb nog wel wat op zolder liggen andersquote:
metertje of 5quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zal van het weekend ff zoeken, hoe lang moet ie zijn?
Coax? Dat verkopen ze toch nog gewoon per strekkende meter?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien, ik koop die niet dagelijks hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Coax? Dat verkopen ze toch nog gewoon per strekkende meter?
Heb ik denk ik nog welquote:
De betere bouwmarkt / onderdelentoko / handyman heeft dat welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien, ik koop die niet dagelijks he
Yup, net zoals je het bij netwerkkabels kan doenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Coax? Dat verkopen ze toch nog gewoon per strekkende meter?
Neem een slaap coupequote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:30 schreef Dr_Flash het volgende:
hoerige kak, half 2 alweer. Morgen tot eigszins op tijd in de trein zitten voor de snack attack
Ja luchtbed moet wel lukken. Moet ik dan zelf een slaapzak meenemen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb ik denk ik nog welAls je kunt wachten tot volgende week dan neem ik em mee voor je
Enneh, over het logeren, kun je op een luchtbed liggen ivm je rug?
Ja dat schiet lekker op voor die 20 minuten inderdaadquote:
Ik moet dan even met pgr overleggen, die wilde bij mij op het luchtbed zodat ie niet veel hoefde mee te sjouwen. Maar dan kan ik wel op de bank en dan kunnen jij/jullie op mijn luchtbedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja luchtbed moet wel lukken. Moet ik dan zelf een slaapzak meenemen?
Power napquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat schiet lekker op voor die 20 minuten inderdaad
Dan gaat pgr bij LL op het luchtbedquote:
Ik denk dat we het pas kunnen zien hoe het is zodra we daar zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan gaat pgr bij LL op het luchtbedAch, waarschijnlijk wordt het toch hutje mutje
Niet als je al lang vrijgezel bentquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:35 schreef Stuart het volgende:
Is het gek dat ik niet zomaar naast iemand kan slapen
Dat zien we denk ik ter plekke welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan gaat pgr bij LL op het luchtbedAch, waarschijnlijk wordt het toch hutje mutje
De kortste afstand die ik ooit in een nachttrein gereden heb is 637 km. Dat is al snel 15 keer zo lang als het stukje waar we het nu over hebbenquote:
Zoiets moet je ook trainenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:35 schreef Stuart het volgende:
Is het gek dat ik niet zomaar naast iemand kan slapen
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat we het pas kunnen zien hoe het is zodra we daar zijn
GMTAquote:
Ik ook niet.. Slaap liever in mijn eigen bedje voor een goede nachtrustquote:
Ik snurk gewoon. EN ik ben altijd langer vrijgezel dan iemand andersquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet als je al lang vrijgezel bent
Had toch een luxe geweestquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De kortste afstand die ik ooit in een nachttrein gereden heb is 637 km. Dat is al snel 15 keer zo lang als het stukje waar we het nu over hebben
Ik leg het sowieso wel afquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik snurk gewoon. EN ik ben altijd langer vrijgezel dan iemand anders
Enquete gehouden?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Trainen... Hmmhmm...quote:
trevquote:
Ik praat in m'n slaap en woel veel en pik je dekens als je pech hebtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar nog geen clou hoe of wat. Moet hier ook nog wat dingen fixen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zie ook geen andere optie
maar ga jij met de auto?
ik ga het van je winnenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik praat in m'n slaap en woel veel en pik je dekens als je pech hebt
iddquote:
Of er dan een mogelijkheid is dat ik of course tegen vergoeding een stuk mee kan rijden?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar nog geen clou hoe of wat. Moet hier ook nog wat dingen fixen.
True, true en true.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik praat in m'n slaap en woel veel en pik je dekens als je pech hebt
symquote:
Jij zaagt bossen om en eet het vervolgens opquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij zaagt bossen om en eet het vervolgens op![]()
Da wittik nog niequote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Of er dan een mogelijkheid is dat ik of course tegen vergoeding een stuk mee kan rijden?
Weet je het donderdag?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Da wittik nog nie... Hangt ff af van de planning hierzo.
Ik moet kennelijk ook een ramp zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:40 schreef Stuart het volgende:
Ik snurk niet, praat niet en beweeg ook niet veel in mijn slaap
Wat heerlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:42 schreef Stuart het volgende:
Ik ben waarschijnlijk wel een genot om naast te slapen omdat je niet merkt dat ik er ben
Ik nooitquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heerlijkIk krijg vaak klachten
Voor het slaapgedeeltequote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ben ook een ramp geloof ik.. En bovendien heb ik voor het slaapgedeelte mijn bed liever voor mezelf
Hey hey hey, dat ik iets constateer, betekent niet dat ik klaag hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet van mij, ik heb de kreet van Fles niet eens meer meegemaaktquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neuken? (te weinig, maar toch)??quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Voor het slaapgedeelte
Wat doe jij nog meer met je bed dan![]()
Goed ideequote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil wel even een portie gefrituurde mosseltjes happen aan het strand hoor, als ik naar Zvt kom
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 27-01-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 347 RockNijntje
02. 342 Trevland
03. 296 Stuart
04. 213 suikertaartje
05. 129 friemelaar
06. 109 Whiskers2009
07. 107 Symphonic
08. 106 pgrferrari
09. 097 Koen66
10. 095 MPG
11. 083 LovelyLady
12. 083 Dr_Flash
13. 079 Marijkezwolle
14. 079 goldfinger1963
15. 077 wel.o.k
16. 077 Muck
17. 069 DaMart
18. 062 Toekito
19. 054 Bos81
20. 048 Barretje80
Reeks-statistieken!
Op dit moment kan ik ook maar beter alleen in mijn bed liggen, hoop dat het snel veranderdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ben ook een ramp geloof ik.. En bovendien heb ik voor het slaapgedeelte mijn bed liever voor mezelf
OMGquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Neuken? (te weinig, maar toch)??
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Neuken? (te weinig, maar toch)??
Nee, nee, nee, maar ST welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Hey hey hey, dat ik iets constateer, betekent niet dat ik klaag hoor![]()
!
Nee, jij slaapt ook echt 20x zo diep als ikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Niet van mij, ik heb de kreet van Fles niet eens meer meegemaakt
Die hoorden LL en ik zelfs beneden nogquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zels DM en ik hadden nog zoiets van dat kan ook nog wat zachterquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
GMTAquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan spreek niet in het algemeenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, maar ST wel
[..]
Nee, jij slaapt ook echt 20x zo diep als ik![]()
Ik ben al op zoek naar een hotelletje hoor, stelletje armoedzaaiersquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zels DM en ik hadden nog zoiets van dat kan ook nog wat zachter
Ja, hoi, neuken?quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben al op zoek naar een hotelletje hoor, stelletje armoedzaaiers
Nee joh, gekquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben al op zoek naar een hotelletje hoor, stelletje armoedzaaiers
quote:
Mwoaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, gekGewoon iedereen wakker houden
GMTAquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, gekGewoon iedereen wakker houden
ik heb het serieus niet meer gehoordquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan was jij echt meteen weg toen jij lagquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb het serieus niet meer gehoord
Dan ga je toch met Mart z'n treintjes spelen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa![]()
Als het niet lukt, dan gaat het idd wel die kant op
De enige die wat overmij te klagen zou KUNNEN hebben is PGR want die lag op dezelfde kamer. Others: SILENCEquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is altijd zoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan was jij echt meteen weg toen jij lag
Je vergeet het "en nu slapen" gedeeltequote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De enige die wat overmij te klagen zou KUNNEN hebben is PGR want die lag op dezelfde kamer. Others: SILENCE![]()
Voor de rest heb ik ook geen klachten over jouquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De enige die wat overmij te klagen zou KUNNEN hebben is PGR want die lag op dezelfde kamer. Others: SILENCE![]()
Dat blijktquote:
Ik denk dat ik zo ook maar eens ga, veel te laatquote:
Ja dat gaan jullie nog missenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je vergeet het "en nu slapen" gedeelte
SMOELHOUWEMAFFE!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je vergeet het "en nu slapen" gedeelte
Ik mis het nu al regelmatigquote:
Slaap lekkerquote:
Welterustenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:51 schreef MPG het volgende:
En dat lijkt me een goed plan. Morgen weer vroeg dag.
Welterusten![]()
![]()
Trusen MPGquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:51 schreef MPG het volgende:
En dat lijkt me een goed plan. Morgen weer vroeg dag.
Welterusten![]()
![]()
Ik had er eigenlijk al in willen liggenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, we gaan pitten dus, binne nu en 10 min??
Kloptquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, we gaan pitten dus, binne nu en 10 min??
ruilen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ben zo moe en tegelijkertijd zo slapeloos![]()
Nou ja, hoef iig morgen niet te werken
Zullen we anders zo samen naar bed toe gaan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nooit op vrijdagquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sweet dreams Marquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, ik moet ook maar, morgen en overmorgen drukke dagenLekker slapen lieve mensen
Slaap Lekkerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, ik moet ook maar, morgen en overmorgen drukke dagenLekker slapen lieve mensen
Thanks darling Stuquote:
Dat durf ik zo niet te zeggen.. Zonder in's en out's..quote:
ik zeg niksquote:
quote:Top 100 van donderdag 27 januari 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
02. 404 Stuart
04. 364 RockNijntje
05. 344 Trevland
23. 213 suikertaartje
30. 187 Whiskers2009
35. 164 Koen66
41. 154 Bos81
48. 131 Symphonic
50. 129 friemelaar
55. 124 Dr_Flash
60. 118 pgrferrari
66. 108 goldfinger1963
74. 098 MPG
77. 096 DaMart
88. 089 LovelyLady
slaap ze stuartquote:
trusten liefjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
we werken nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we zijn net de 10 kleine negertjes
Daar lijkt het wel opquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we zijn net de 10 kleine negertjes
ja die jaquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 02:04 schreef Trevland het volgende:
ik vind het ook mooi geweest
Ik ga maar eens
Slaap Lekkeren Bis Later Lui
![]()
slaap lekkerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 02:04 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens
![]()
whehehequote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had het vanavond nog over Surinaams hout en de kids begrepen me niet
trusten trevquote:Op vrijdag 28 januari 2011 02:04 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens
![]()
Val bijna om.. Maar debta bijna klaar en uitslag is feitelijk al duidelijk..quote:
slaap ze draaideurpoesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 02:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Val bijna om.. Maar debta bijna klaar en uitslag is feitelijk al duidelijk..
Dus alvast truste
sym ook wegquote:
bedanktquote:
oehquote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:10 schreef Barretje80 het volgende:
Morguh!
redelijk geslapen.. wsl door de minimale stress van het gesprek van vandaag..
toch best spannend!
Verkoudheid nog niet weg, maar rokje ligt klaar!
Veel plezier vandaag!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:10 schreef Barretje80 het volgende:
Morguh!
redelijk geslapen.. wsl door de minimale stress van het gesprek van vandaag..
toch best spannend!
Verkoudheid nog niet weg, maar rokje ligt klaar!
Veel plezier vandaag!
hoe laat eten jullie?quote:
Dan zit er niks anders op dan hier te zittenquote:
Jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan zit er niks anders op dan hier te zitten
Sterkte danquote:
Ja, dat snap ik! Maar nu je wakker bent, kan je ook gewoon genieten van dat je een paar uur langer van vandaag kan genietenquote:
geen idee, Muck is de chef vandaagquote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hoe laat eten jullie?
dan kom ik nog even langs in m'n rokje
Nu douchen!
Ik moet toch zo opstaan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik! Maar nu je wakker bent, kan je ook gewoon genieten van dat je een paar uur langer van vandaag kan genieten
Ah, geniet nog er nog van... want het is koudquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:40 schreef DaMart het volgende:
Lekkere temperatuur buiten, was blij dat ik weer eens kon fietsen naar de trein. Moest wel uitwijken voor een groep van zo'n 12 herten.
Het is niet koud, het is lekker frisquote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, geniet nog er nog van... want het is koud
Het vriest, dus dan mag ik het koud noemen van mijn pappaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is niet koud, het is lekker fris.
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
lui...
fietsen is veel lekkerder 's ochtends!
Viel spass!quote:
Ik kon wel merken dat ik al een tijdje niet meer zo'n afstand heb gefietst, halverwege begonnen mijn longen tegen te sputterenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
lui...
fietsen is veel lekkerder 's ochtends!
tja, oefening baart kunst! Maar super dat je toch ben gaan fietsen!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kon wel merken dat ik al een tijdje niet meer zo'n afstand heb gefietst, halverwege begonnen mijn longen tegen te sputteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |